Kedves tagok! Utolsó reményem hogy ti itt tudtok segiteni! Van egy autóm amibe az előző tulaj utólag immobilisert szereleltetett! Egyre több gondom van vele ,tasztaturának nem tudom a helyét,hol indul az autó hol nem,pin kodját se tudom!!Annyit sikerült kideritenem hogy valaszinüleg Volf gyártmány. Tudtok olyan céget Budpest vagy környékény aki elmagyarázná rendesen a működését és javitáná is?Kiszereltetni,megszüntetni nem akarom! A cégek sorban hajtanak el!Autompláza nem is valaszol,A FUMU céget meg nem tudom elérni! Köszönöm szépen ha van ötletetek
Sziasztok! Nagy bajban vagyok. Kecskeméten elvittem egy kasznishoz a Matizomat (Csöndör Zsolt és kerülje mindenki ) Elhagyta a kulcsomat tartalék nincs azt mondta megoldja. Állítólag vett kulcsot újat aztán elvitte egy elektromos szerelőhöz aki elkezdte forrasztgatni mert csak így lesz jó, és azóta (több hónap) nem tudnak vele semmit kezdeni.
Nem is akarja már megcsinálni, így elhozom az autót, de valahogy életet kellene lehelni bele.
Mit lehet tenni? Az új kulcsot rá lehet taníttatni? Vagy mi kell hozzá hogy jó legyen? Kecskeméten vagy a környéken tud valaki segíteni???
Egy 96os bmw e36 318tds éphogy boldog gazdája vagyok.
Az egyik kulcsom nem indít. Minden más funkciója műxik. Sajna nemrégen így vettem.
Kérdés : ki lehet kapcsolni az immót, vagy a meglévő transpondert lehet é vissza okosítani? Jártam BMW szalonban de irreális magasságok a kulcspótlás. Jártam pár kulcsosnál, ők nem tudják tanítani. Hajdú-Biharban vagyok.
Megoldás számomra egy rejtett kapcsoló is ha ki lehet OFF az immót + start gombos indítás is tetszene.
Egy Corsa 1.5 D boldog tulaja lettem. :)
1995.04. havi.
Sajna csak egy kulcsot kaptam hozzá. Szeretnék szerezni mégegy dbot, de az immobiliser hibádzik.
Jobban mondva fogalmam sincs, h mi a kódja.
Nem a kulcsban van, hanem a karikán egy ovális műanyagban.
Azt mondta egy ismerősöm, h ez valszeg utolag beszerelt immo, ezért csak az elöző tulaj tudja a kódot, a hivatalos Opel szervíz nem tud segíteni. Szerintetek igaz ez?
A kulcson van egy 3 jegyű szám, de gondolom ez a kulcsé.(?)
Szerintem a mutatvány filléres, viszont a know-how az brutál drága (ua., mint chiptuning!)
Egyébként nem lenne hülyeség ez az elektronika !
Lenne egy kivehető kütyü, amit indulás előtt betolnál a megadott helyre, az lekommunikálná a komputerrel a kódot, aztán lehetne indítani! Estére meg kivennéd belőle a kütyüt és akkor senki sem vihetné el még a kulcsot is benne hagyhatnád :)))))
Tegnap szerelés közben nem lett visszakötve egy testkábelem mire észrevettük meghalt az gyári immobiliser :((. Nem lehet elindítani, csak a gyári CODE-dal ez meg kb 2 perc :(((.
Van valakinek ezzel tapasztalata ? Azt mondták hogy ez egy elég húzós anyagilag ha az immót cserélni kell :((.