Méricskélt. Az akksi kikötött GPS mellett alapból 650 ampert vesz fel. Kocsi számítógép, anyám kínja.
Bekötött GPS-el 750 amper az áramfelvétel.
Ez baromság. Összeszorozta az anyósa súlyát a cipőméretével... Lehet, hogy civilben kecskepásztor...
650 mA (0,65 a) elképzelhető, de szerintem kicsit sok. A GPS erre még rátesz 100 mA-t (0,1 A-t): az annyi, mint 750 mA (0,75 A). Ennyi valóban lemeríti a 74 Ah-s akkumulátort 3-4 nap alatt. A 100 mA-es GPS áramfelvétel reális.
A 800 A-es indítóáram akkor kell, ha az önindító tekeri a hideg, dermedt olajú motort. Ez az érték a nyugalmi áramfelvételnél nem játszik.
Meg kell nézetni a kocsit egy igazi autóvillamossági szerelővel és megkeresni, miből jön össze a 650 mA alapfogyasztás és ki kelll javítani a hibát...
MultiAlarmot egyszer hívtam ez ügyben. Akkor azt mondták, beállítanak egy energiatakarékosabb üzemmódot. Túl sokat nem veszek belőle észre.
Most írtam nekik, majd megosztom a választ, ha érdemes lesz.
Mindeközben utána olvastam. Nem egyszerű témakör. Írták, hogy GSM/GPRS rendszernél (enyém ilyen) akár 1-2 A is lehet az áramfelvétel. Pláne, ha rossz a jelminőség, vagy olyan helyen áll a kocsi, ahol két adótorony közt pingpongozik a jeladó.
Állítólag a jeladó típusától függően lehet ezen jelenségekhez finomhangolni.
3 nap az 72 óra. Ha ezalatt a 74 Ah-s akku lemerül, akkor közel 1 A lehet a nyomkövető áramfelvétele. Ez nagyon sok. Meg kell nézni a dokumentációját, mennyinek kellene lennie. Érzésem szerint nem lehetne több ~0,05-0,1 A-nál...