Sziasztok most vettem egy garnitúra acélfelnit R15/5.5J 4x 100 as 45ős ET..jelzéssel van ellátva kérdésem jó lesz az Ignisre és ha igen milyen Gumiméret passzol hozzá...
Most kerűlt egy ignis családunkhoz.ugyan mondja már meg vki.hogy normális az ha mész vele 15 km ert és alul a hűtőből kijövő cső hideg!nem langyos!hideg!
A szerelők azt mondják mentek vele járatták,de a rádugott műszer szerint 94-97 fokos a viz,és a műszerfalon levő mutatos is ok.
Eladó egy téli kerékgarnitúra Ignisre! 165/70/14 lemezfelnin! kb 12 ezer km-t futott, nagyon jó állapotban! Megtekinthető Budapesten, vagy képeket tudok küldeni!!
Lehet, hogy már foglalkoztatok itt ezzel a témával, de sajnos nincs időm visszanézni...
Szerelték az Ignisünket, és levették az akkumulátor sarut. Mikor végeztek visszatették. Mi fizettünk, és hazavittük az autót... ez vidéken történt... Sajnos a rádió bekapcsolásánál kiírta, hogy "code"... gondolom valamiféle kódot kér... Használtan vettük az autót már 6 éve, és csak reméljük, hogy a gyári beállítás érvényes, de azt sem tudjuk. Az "1-2-3-4" kódot próbáltuk, de az nem jó. Valaki tudna segíteni, és lépésről lépésre leírná, hogy melyik gombokat kell megnyomni, hogy újra működjön a rádió és a CD... Előre is köszönöm szépen!
Gyors segítséget szeretnék kérni, remélem tud valaki segíteni.
Szóval ismerősöm kocsija itt van nálam, Suzuki Ignis, lényeg hogy reggel még távírányítóval nyitottam,zártam, délben már nem ment, indul a kulcsal meg tudom nyitni zárni ha beledugom a zárba, de a távirányító nem megy :( Elemet meg mértem 2,9V van benne meg másikkal sem jó. Mi lehet a baj? Lehet ezt valahogy inicializálni vagy hasonló, ha esetleg elnyomódott volna a zsebembe, mert a peugeotomnál van ilyen. Ha van hogyan kell csinálni?
Nagyon jo az uj Ignis. :-) 2007-es,GLX+.Majdnem minden benne van,kivéve az ülésfütést,meg a ködfényszórót. Egy kérdésem lenne.Nem rég volt a 45ezer km-es szerviz.De nem hiszem hogy kicserélték a válto olajat. Szerintetek a Parnalub olajak milyenek????
75W90-es,API GL-5. Elvileg ez jo bele. Valakinek valami tapasztalata? Köszi
Ha 7 hónapos autóban,28.000 km van,akkor valahol oké,és megvagy elégedve! Nem? Ha ennyit közlekedsz vele,és nem tetszik,miért nem cseréled le egy német Dieselre????? 2 és fél éve van IS-em,előte dévó matizom volt!800 köbcm,3 henger!A városi fogyasztása 8 liter,az ignist kihozom 7-7,5-ből!
Hát az hogy az Ignisbe blaupunkt van nem biztos hogy jó hozzá!! Mivel ha gyári fejed van, nem tutko, hogy a távirányitás ki van e épitve a fejegységen!! De nem 100%-ra mondom! Szerintem kérdezd meg öket!
Tiszteletem! előszöris ha csak gumit akar venni akkor minek érdekes az osztókör.?
De ugy látom tisztában van a méretekkel. a 175/65 R14-es a gumi mérete
175 mm széles a 65 a gumi magassága a 14 a felni átmérője colban és semmi köze
az osztókörhöz azt haggyuk. tehát önnek a fenti gumi méretet kell figyelembe venni, de.. ha felnistől veszi itt jön képbe az osztókör ami a felnire tartozik a 4*100as osztókörű. a legjobb ha viszi a pótkereket ha nem az ignissel megy kereket -gumit vásárolni. a szakemberek majd tudják.
Segítsetek nekem! Téli gumit szeretnék venni az Ignisünkre, de persze hogy csaj vagyok és nem tom hogy tulajdon képpen mit kell nézni! A gumi méretét tudom ez nem egy nagy kunszt 175/65 R14-es, de a gondom inkább a felnivel van, arról azt tudom hogy 4*100as osztókörű, de azt nem tudom hogy ez mit jelent, vagyis tudom hogy 4 csavar fogja fel a gumit és a csavarok között 100 mm van csak akkor nem tudom amikor collban adják meg hogy most akkor melyik jó nekem! :D Aztán a következő hogy nem tud valaki olcsón valahol téligumit akár használtat is de felnivel? SEGÍTSETEK!
Jó ez a téma. Azért erre válaszolok, ki ne maradjon valami.
(Ja Vectrát hogy kell letolni vele, nem tudom. Mindíg engem előz meg régi-új swift, ignis nem szokott).
Tehát őszintén a nem versenyautóról.
Futómű rossz úton kicsit döcögős, elöl pl fekvőrendőrön lépés tempó felett haladva hatalmasat üt, háta billeg, ez húzós kanyarban + úthiba esetén . De jó úton mondhatni jó, nem billeg, stabil, lehet haladni. A motorral is, csak 3000 felett erős és hangos, alatta, ill 3000 körül felváltva csöndes, normális és takarékos, max 100 teljes terhelés 5.5-6l város 9-10 (rövid utak-hideg moci) nincs mit tenni. Nagy átlagban 7 l. Előzéskor 1-2-t vissza, ezt szokni kellett. Végülis VVT ide-oda, nyomaték 4800/118 NM, ez van, telj.6500. Tehát a nyomaték kevés és fordulaton. Motorhang amúgy alapjárat kivételével mindíg van, de ezt tapasztaltam SX4-nél is.
120 felett hangos a kaszni és a motor, nem kell e fölött járni, kormányt szokni kellett, de jó, ill sok autóban azért az egyenesfutás tökéletesebb. Szélérzékenység sok csomaggal megpakolva jön elő, nem vészes. Széliránytól, (kamion szemben pl,) függően 90-120 felett FÜTYÜL a kaszni, másnál talán később jelentkezik, okára még nem jöttem rá, tán valami tömítés sípot játszik.Erkölcsrendész. 60 felett nem lehet 1 ablakot sem leengedni, bevág a szél.
Városban király, 1-2-ben szétszakítja akár a futóművet a motor, beszállás jó, kilátás a magasság miatt jó, hátra átlagos a tükrök SX4-ben jobbak. (SX A oszlop veszélyesen sokat kitakar balra előre SX kormánya, futóműve, féke jobb.). Tolatás nem annyira jó.
Én a féket érzem gyengének, normálban tökéletes, vészfékezésnél azonban gyengus-nagy pedálerő kell, ABS nincs még, lehet az ECOvirsli gumik miatt. (18000-nél láttam a tárcsákat, vállasodik, stílusom szerint az előző autóm (Szamara) használt volt, 40000-t tettem bele, se pofát nem kellett cserélni, sem válla nem volt, s ne nevessen senki, mintha jobban fogott volna satunál.) (Téli gumival vízen gyorsítva olyan hangot ad, mintha a kipufogó kifújna.)
Kuplung könnyű és jó helyen fog, de túl érzékeny a gázzal együtt, s nekem a legnagyobb gondom: túl könnyű gáz 100 km és elgémberedek (legközelebb tempomat). Rendszeres a 300 km feletti út. Ülés és helyzet nekem OK (165 CM). A csomagtér ha nagyobb lenne/toilogatható lenne a hátsó pad utastér-csomagtér aránya változtatható lenne.
2003-as, edíg 24000 km, hiba nélkül, alap-fapad, utólagos kp zár, 4 hangszórós Kenwood( jól szól, egyesek szerint szebben mint a gyári), gumiszőnyeg és -70k ft ajándékok(akkor volt 2.35M, később olcsóbb lett-használtként nem sokat ér). Szervíz mindíg 16000 alatt (eddíg). Klíma nincs, de a színezett (csak gyári) üvegek miatt annyival azért jobb mint a régi (vagy FAstra), hogy azért a szemembe nem folyik az izzadtság.
Tehát jó úton szolidan használva megfelelő autó. Sokan GS+klíma+extra, nos 3 milla felett azért elgondolkodnék. Rokonságban van mégegy, annak kuplungja nehezebb, hátramenete nehézkes, az enyém jó (ha nem is kiváló). 5-ből 4-be nyugisan vezetni pl.
És vittem már téglát (bocsi)(azt a könnyű laposat), polcot, kerekeket, rudakat, stb.
És nem írtam népítéletben hogy a következő autóm Saab/A8 lesz. De család miatt szeretnék nagyobb és biztonságosabb gépet, hogy Suzuki lesz-e (nejem SX4 A oszlopa és annak ára miatt kérdéses, meg az ideje a csomagok miatt ugye).
Ha abbamarad gyártása, sokan sajnálni fogják, és még kevesebbet ér majd.
Bármi lesz, a megbízhatóságot vissza fogom sírni. Meg a sok pohártartó-kacattartó helyet.
Ennyi hülyeséget nehéz lehetett össze hozni,de neked sikerült, gratulálok.Sokáig használtam én is az Astrát 1,4-est.(90 le)Most összegezném neked a véleményem az astráról::
-3500/ford alatt halott motor
-az ülések hm.. az Astrá-é a legkeményebb szerintem
-a fogyasztás 9-10liter
ezzel szemben az Ignis (nem vagyok elszállva tőle)
-az 1,6-os vetrát letolom az útról
-állandó klimás használat 150-160km/ó sebességgel sem tudom fel vinni 8liter fölé
-a hangszorók rosszak ez igaz,sőt borulékony de szerintem a Pajero is:) nem gondolod ??
még valami én ültem régi switben is amiben 400ezer km.és nem kellet még hozzá nyúlni a motorjához , az Astrában amit én hajtottam 150ezer de bizony ette az olajat,na ennyit a német technikáról:):):) és akkor az ár külömbségről még nem beszéltünk.Tudod szerintem te az az ember vagy aki ok nélkül le szólja a suzukit.
Egy kérdés miért váltottál mégis,ha annyira jó autó a német:):):)
Tegnap vettem meg a vadi új Ignisemet! Lenne egy két kérdésem a kocsiról! A kocsi 1,3-as és alapfelszeretségű,de klímás! Az lenne a kérdésem ha felvillan a tank akoor kb hány kilómétert lehet még vele megtenni? Mire kellene odafigyelni egy új Ignisnél hogy a fogyasztás jó legyen? Mivel most még bejáratos a kocsi így többet fogyszt? Kb hány km után fog beállni a fogyasztás,és kb mennyire? Hallottam olyat hogy lehet kapni Carbon szűröt amitől kevesebbet fog fogyasztani! Ilyet lehet kapni az Ignishez?
Nekem egy idén februárban vásárolt 1.3 GC-m van, és..az átvétel után 1 héttel már 200.000.- ft volt az árcsökkenés a szalonárban..hozzáteszem, kényszerből vettem Suzukit, előtte mindig német autóim voltak. Üzletkötőként dolgozom, évi 55-70ekm a futásteljesítményem, ami azért alaposan próbára teszi a kocsikat-a német modellek (VW, Opel) kiválóan teljesítettek. A Suzukit sokan dícsérték, és alacsony volt az ára, ezért vettem meg,és..hát..nem értem,mit tudnak dícsérni rajta..:
- a fogyasztása több, mint az 1.6-os Astrámnak volt
- az útfekvése pocsék, billenékeny,borulékony,instabil
- magas a szélzaj
- az ülések kemények, a hosszú utakon kikészül a derekam
- ha lehajtom a napellenzőt, nem látok rendesen ki
- a hangszórók rossz helyen vannak, és gyengék
- borzasztóan nyomatékszegény a motor
és még sorolhatnám..én megbántam..nekem ezek a tapasztalataim. A 7 hónapos kocsiban már 28 ekm van,tehát használgatom..
Van eladó alufelnim nyári gumival, 14 colos, megkímélt állapotban, kb. 20e km-t futott. Ha esetleg valakinek szüksége lenne rá, írjon legyen szíves. Irányára 100e Ft. Érdeklődni pepe13z@freemail.hu