Kinéztem egy autót, ami Németországból behozott, lekérdeztem az ügyfélkapun, és szerepel a rendszámnál egy ilyen bejegyzés:
"Minősítés A jármű egyedi azonosító adatai és a járműokmányon szereplő egyedi azonosító adatok egymástól való eltérését megállapítom. Megállapítom továbbá, hogy az eltérés adminisztrációs, illetve gyártási hiba miatt következett be. A jármű egyedi azonosító adataiban külső erő hatására elváltozás állt be, de külső jogtalan beavatkozás nyoma nem látható."
Van ötletetek, hogy ez mit jelenthet? Nem túl biztató...
Ennyi penzert mindenkeppen a rozsdara kell legelöször figyelni...
regi benzinest lehet fillerekböl fenntartani, de karosszeriara ember sincs, aki meg van, az aranyaron dolgozik.. Szoval alafeküdni, nezegetni... Atrohatdt vasat nem veszünk, azt meg meg egy hülye is megtalalja .. meg te is :-)
szoval: ha 400-ad van (hol az EUR aranytartalek??? mondjuk mar mindegy)
Akkor max 300-er vegyel autot 100 a biztonsagi tartalek..
Astra F, 1.4 vagy 1.6, szigoruan 8V, esetleg Astra G 1.6 75 LE 8V ha belefer...
vagy valami regi japan...
ezeket kevespenzböl lehet gatyaba razni, ha nem rohadtak....
Zöldfülűként írok ide, csak most kezdtem el a jogsimat. Egyáltalán nem értek az autókhoz.
Viszont agyalok hogy milyen autót is szeretnék. Mivel nagyon csóró vagyok, kizárólag valami öreg autó jöhet szóba! Jobb esetben lesz rá 400 ezer forintom, ez a felső határ sajnos.
Az lenne a fő három szempont hogy minél olcsóbban lehessen fenntartani, valamennyire megbízható is legyen, illetve elférjek benne (205 cm vagyok). Márka, kinézet nem érdekel! Csak a fenntartási költség, megbízhatóság, méret.
Van egyáltalán ilyen ársávban autó amibe beférek és nem időzített bomba? Melóba járáshoz kellene majd, napi 40-80 km között. Hosszabb utakra nem.
Nem sok lehetöséged lesz válogatni, nem hemzsegnek a piacon a normális állapotú automata váltós kocsik ennyiért. Ha wagon R-böl találsz automatásat és maga az autó megfelel az igényeidnek, az akár jó választás is lehet. A félautomata konstrukciók (ezek gyakorlatilag kéziváltók robotkuplunggal, pl. a Twingo Easy meg a Corsa Easytronic) nem váltak be, ezeket inkább kihagynám. A VAG kisautókat szerelték még sokáig hagyományos bolygómüves automata váltóval, ilyen volt az elsö Fabiákban meg az azzal egykorú Polókban, illetve a gombóc Swift 1.5-ös változatában is (én valószínüleg ilyet próbálnék keresni magamnak). Próbálj a nagyszériás tömeggyártmányoknál maradni, ezek szervizelhetöség szempontjából valamivel szerencsésebbek, van hozzájuk alkatrész meg szerviztapasztalat.
Automata váltós autót szeretnék venni (első autóm lesz), max 1 milláért (vagyis igazából 2 a plafon, de nincsenek illúzióim, az első évben úgyis rá kell költenem azt a másik 1-et...).
Mit javasolnátok? Kezdő sofőr vagyok, bár évek óta van jogsim, de inkább motoroztam eddig. Kuplungozni utálok és amúgyis tropa lett a jobb csuklóm, fájdalmas is az állandó nyúlkálás a váltóhoz (motorról is le kell szállnom :'( ).
Nem vagyok egy autóbolond, fogalmam sincs a márkákról, pár alap tanács elkelne (mi az amit semmiképp ne, mi az amit ha látok azonnal bólintsak rá stb. :)).
Ne legyen túl nagy batár, tehát terepjárók, SUV-ok, ilyesmik felejtősek. Sima 2 vagy 4 ajtósra gondoltam, mint mondjuk egy Suzuki wagon-R, méretben.
Sziasztok! 18 éves 1.6 Vw borámat cserélném le . 2 autó közt vacilálok :
-2009 Mazda 6 benzin. vagy:
2009 Toyota Prius 3. A mazdánál a szív, a toyotánál az ész dominálna...melyikre hallgassak?? Ha lennének személyes tapasztalatok,szívesen venném őket! 😉😉
Astra K kombi hátsó ülésén két gyerekülés között a feleségem 48 kilós barátnője zokszó nélkül végigült egy félórás utat, ez a legbiztatóbb, amit el tudok mondani erről a kategóriáról.
családi benzines kombit(?!) keresnék főleg városba, napi 20-30km-re kb. Jelenleg Volvo V50 van, de hétvégi nagyobb utakhoz kicsi a csomagtartója és a ami jelenleg a legnagyobb baj: 5 embert nem sikerül belepréselni. Ebből jelenleg 2 gyerekülésben van, így hátul semmi hely nem marad esélytelen középre beülni. Van olyan autó, ahol ez nem gond?
Az új kombikat végignéztem, ami olyan 5-6M körül megállnának, de nem szélesebbek a Volvonál. SUV-ot nem szeretnénk.
Sziasztok! Második autó vásárlása előtt állok. A mostani egy 2004-es G astra szép állapotban,az asszony most megy joksira,helyben gyereket hordani ide -oda jó lesz neki. Szeretnék venni egy kényelmesebb ,nagyobb kombit 2-2,5 M -ig. Ami jelenleg tervbe van az egy ismert előélettel rendelkező 2008-as R design sport Volvo V50 D5 motorral manuális váltóval 179 lóerővel 280e km-el. 2,2M-ért végig egy családban volt ,biztosan nincs tekerve a gazdáját ismerve vigyázott rá nagyon.A munkahelyemen vannak céges Hyundai i30-ok egyre jobban tetszenek,de ebből inkább az i40-et választanám,1,7 diesel 136LE persze az inkább 3M felett lenne...abból is az extrásabbat választanám mert a jelenlegi kocsimba egyedül a klima az extra... Nem vagyok német,de francia autó párti sem,de az 508-as kombi peugeotok is bejönnek még amik vannak 3M alatt... Tanácstalan vagyok melyikkel járnék jobban.Utána olvastam mindegyik autónak igazából nem írtak egyikre se rosszat,a hyundai-ról kifejezetten jókat írnak..az 5henger volvo motor kimegy a világból,a PSA motorok sem rosszak elvileg... Napi szinten melóba 50km távot megyek max ami biztosan,kirándulgatni a családdal hétvégenként.Nyáron tenderpart amit most már nem az astrával szeretnék megtenni! Előre is köszönöm a tanácsokat,javaslatokat!
Én csak olyan autót szoktam venni, melyről a neten is azt írják, hogy benne a turbó hibátlan és megbízható. Jártam már igen rosszul, ezért is nagyon fontos nekem ez a szempont. Eddig csak használt kocsikat vettem, de remélem idén, illetve jövőre :-) már eljön a pillanat, hogy új kocsim legyen. 5 csillagos turbóval! :-)
A Duster melle kene egy masik, paromnak. Most egy benzines kombi Focus van, 250.000 kmrel, eredeti kuplunggal stb. Ha egyszer le kell valtani, addigra szeretnek keresgelni.
Sziasztok, egyelore elmeleti kerdes, de ki tudja, mikor lesz ra szukseg:
Napi ketszer 10kmre milyen autot? Otthon - bolcsi - munka - bolcsi - otthon. Ket gyerekules hatul, babakocsik csomagtartoba, szoval kell hely, foleg a csomagoknak. Ami szamit: biztonsag, biztonsag es biztonsag. A kocsi megbizhatosagat a markaval / tipussal szurom meg. Nincs ertekhatar, nagyjabol mind ugyanannyiba kerul, tehat:
A. 8-10 eves Prius 2, (kornyezettudatos)
B. 8-10 eves Honda Jazz benzines, (a Nepperuzo ajanlasaval)
C. par eves Lodgy benzines, (van mar egy Duster, panasz egy szal se)
D. vagy sz@rni mindenre es egy 10+ eves dizel Hilux, L200 tipusu pickup (ami mindenhol atmegy es lehet vele lokdosodni).
Na akkor most válaszolok még az utolsó kérdésedre: Megane II 1.6 lett végül , most megy az ismerkedés...meglátjuk. Egyelőre kiegyensúlyozott a kapcsolat, de még a nevére nem írnék semmit. :)))) Nekem kicsit furcsa, hogy egyes fokozata mennyire rövid, illetve a kétfejes tolatóradar hangjelzései a rejtély kategória de a motorral egyelőre meg vagyok elégedve.
Mégegyszer köszönöm a sok segítséget amit Tőled illetve tőletek kaptam!
Autóvásárlás előtt állok és tanácsot szeretnék kérni. Alapvetően dolgozni járnék vele napi ~150 km menne bele (főként pálya+autóút). A keret 2-2.3 millió, 30% tartalékkal az elején felmerülő költségek miatt. Fontos, hogy megbízható legyen, biztonságos és dinamikus (de azért ne 10 litert egyen).
Első körben 2009-es VW Passat (Variant) 2.0 CR TDI-ket nézegettem (de a Bosch-al szerelt PDI-k se olyan rosszak ha nem találok jó CR-t). Ezen kívül hasonló korú dízel Audi A4 (Avant) vagy Audi A3 Sportback. A kombi kivitelhez nem ragaszkodom, de mivel azokból több van, így nem zárom ki ha jó állapotút sikerül kifogni.
Autovasarlas elott alok , tobb lehetseges is szobajon nehezkes dontenem erkelene par velemeny es mik lennenek a tipus alapveto hibai amire figyelnem kene vasarlas elott, Audi TT (2006-2009) 2.0 tfsi, VW Scirocco (2008-2010) 2.0 tfsi, Bmw 120d ,123d (2007-2009)
Milyen buktató merülhetne fel egy tizenéves használt dízelautó esetében, amit ráadásul a biztonság kedvéért az elérhető kínálat legaljából készülsz kiválasztani? Szinte biztos, hogy újszerű állapotban lesz.
Helló.Mint sokan mások én is autóvásárlás előtt állok,de minél többet nézegetem annál jobban zavarodok össze.Először Honda Accordot nézegettem 2.2 CTDi Ez álmaim autója. :) Kinézet forma felszereltség stb.
Majd néztem Mazda 6 2.0 CD sport.Erről kapásból mindenki le akar beszélni mert mert hogy nagyon rohadnak meg motor problémás a legtöbb. Majd jött a Renault Laguna amiről szintén lebeszéltek. Érdekelne a véleményetek tényleg annyira felejtősek ezek az autók?Nem egy két évre tervezném a vásárlást,napi használtra kellene.1.2M körül már találni is de érdekelne előtte mit mondatok ti.
A folyadékszintek rendben legyenek, ha a cseréjük ideje nem ismert, akkor érdemes őket rendbetenni a vásárlás után (hűtőfolyadék, fékfolyadék, szervóolaj, váltóolaj - ezekkel a userek >95%-a egyébként rendszerint nem foglalkozik, viszont költséges szervizszámlákat lehet megspórolni az előírás szerinti cseréjükkel). Időnként ellenőrzöd a guminyomást, ennyi.
Én személy szerint a gumikra vagyok nagyon finnyás, szerintem ez a legfontosabb alkatrésze az autónak, nagyon kevés olyan kocsim volt, amin nem cseréltem a vásárlás után azonnal/nagyon rövid időn belül gumikat. Arról pedig, hogy ezekből milyet/hogy érdemes, a gumis Stevie-nek van egy cuki elmélete, érdemes lehet esetleg megfontolni:
De szerintem nem érdemes ajtóstól rohanni a házba - amikor használt autót veszek, akkor a vásárlás után le szoktam benne cseréltetni az olajat, aztán járok vele 1-2 hónapig (azalatt nálam beleszalad 2-3 ezer km), akkor már jobban látszik, hogy mit vettem és el tudom dönteni, érdemes-e elkezdeni rálocsolni a pénzt, vagy csak a veszteséget növelem vele.