Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"
Chiptuning kedvenc! Egyik leggyakoribb (régi) 1.6 CR motor EUR5 környezetvédelmi besorolással, amelyet 2007-2016 közt szereltek az Audi, Volkswagen, Seat, Skoda 38-féle modelljébe. Ezekben Siemens / Continental PCR2.1 motorvezérlő elektronika üzemel, amelyre az első években semmilyen chiptuning megoldás nem létezett, majd kb. 2009-10 körül kiszerelés és megbontás után lehetőség lett a programozására, de ma már a felszereltebb tuningműhelyek mint a miénk is már megbontás nélkül OBD-n keresztül tudják biztonságosan kezelni.
Ezek a motorkódok jöttek ezzel a rendszerrel: CAYB, CAYC, CCSA, CLNA, CAYA, CAYE, CAYD. Ennek az 1.6 CR motornak ... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"
Chiptuning kedvenc! Egyik leggyakoribb (régi) 1.6 CR motor EUR5 környezetvédelmi besorolással, amelyet 2007-2016 közt szereltek az Audi, Volkswagen, Seat, Skoda 38-féle modelljébe. Ezekben Siemens / Continental PCR2.1 motorvezérlő elektronika üzemel, amelyre az első években semmilyen chiptuning megoldás nem létezett, majd kb. 2009-10 körül kiszerelés és megbontás után lehetőség lett a programozására, de ma már a felszereltebb tuningműhelyek mint a miénk is már megbontás nélkül OBD-n keresztül tudják biztonságosan kezelni.
Ezek a motorkódok jöttek ezzel a rendszerrel: CAYB, CAYC, CCSA, CLNA, CAYA, CAYE, CAYD. Ennek az 1.6 CR motornak ... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Sziasztok SEGITSEG SOS!!WV 2000èv 1.6benzin 8V.motorkod AKL tipusu. vàltót keresek .Kitört a hazabol egy db Nem tudom javithato e? Javitas utan Jo lesz e?Segitsetek?
Ha volna valakinek egy WV passat 1.8 combi Variant 1992. első szélvédője, vevő lennék rá. Perzse, ha nem 200km-re van, hanem Budapest déli részén, Érd, Tárnok, Diósd, Budaörs közelében.
Nem tudok semmiről, én már nagyon kiestem ebből a körből, van még 1-2 jóbarát, de a régi nagy ismeretség már nincs.
Én biztos nem megyek, voltam régen, akkor nekem elég volt, amit akartam láttam, utánna csak fotókat, de mostanában ami van irány az már nem az én ízlésem.
De látod mégiscsak él, te is itt vagy, valószínűleg ugyanúgy mint a többi indexes fórumon is. Mondjuk szerintem nem veszett ügy ez, csak szétszéledt mindenki a régiek közül, lehet hogy sokan már nem is Volkswagen-ben ülnek azóta, az újak pedig ahogyan írtad is csak nézelődnek.
Sziasztok, örülök hogy él az oldal még, nagyon helyes! Annak idején igencsak részese voltam a dolgoknak, csak azóta eltemetett a munka. Próbálok aktívabb lenni mostmár újra, csak nem tudom mi maradt még a szolnoki közösségből... Van még itt valaki a "régiek" közül?
Sziasztok! Lenne egy Hitachi VW Audi gyári rádióm eladó. A gombok nem gyáriak rajta, de illenek rá. Kipróbáltam müxik. Esztétikailag fullos! Sehol egy karc vagy ilyesmi!!! Azt hiszem lehet fa mintájú műszerfal: polo, derby, passat, santana, W412, K70 be, esetleg amerikai golf, rabbit -ba. Ha érdekel vk-t írjon!
Csere-bere szóba jöhet. Üdv!
Wolfi
Vagy E-mailt, vagy a Magyar Scirocco Club vagy a Veterán Autók Motorok topikra írjatok Köszi!
hello mindenkinek! Egy olyan kérdésem lenne hogy nemrég vettem egy vw jetta2 est és a váltóm ugy fest nem igazán jo, olvastam hogy volt akinek hasonló a problémája kulisszával....mondták már hogy kéne vennem kulissza felújitó szettet de nem igen tudom hol. Ha valaki tudna segíteni néhány jo tanáccsal akkor azt nagyon megköszönném :)
most vettem 1 golf 2 GTD és kérdezni szeretném mi mindent kell lebontani a komplett vízpumpa cseréjéhez . addig eljutottam hogy a vezérlést lebontottam , a vízpumpa felső része leszedve , sajnos a vízpumpaházat is cserélnem kell mert 2 csavarom bele szakadt.
a generátor tartóból is kiszedtem már 3 csavart de még mindig kő keményen áll a helyén.
esetleg van remény hogy 2 csavar hiánya ellenére , nem fog csepegni ?
Vásároltam egy Skoda feliciát, amiből versenyautót csinálunk.
Eladó a belseje. Övek, utas oldali légzsák, műszerfal alső része, első és hátsó ülések, mindenféle kárpitok, kipufogórendszer, katalizátor.
Ha valakit érdekel bármiféle belső elem vagy ami versenyautóra felesleges, az keressen a 06 30/ 49 32 280 telefonszámon.
Az autó Miskolcon található.
Ami a légzsákot és az öveket illeti, mint mondtam a kocsiból azért lett kivéve mert VERSENYAUTÓVÁ ÉPÜL, nem pedig azért mert törve volt, csak nem sérültek.
Ugyanitt rossz állapotban levő VolksWagen Golf I versenyautó eladó. Valmint egy egy versenyt futott nem homológ vadiúj ülés és használatlan övek szintén.
SÜRGÖSEN ELADÓ EGY VW POLO COUPE GT 90/5.HAVI,HENGERENKÉNTI,5 SEBESÉGES, TIP TOP ÁLLAPOTBAN,FRISS MÜSZAKI, 230E. VAGY 200KP.+VALAMI HASZNOS PL.: MOBIL, ALUFELNI,ROBOGO,TV,HIFI,STB.!!!!
Köszi a tippet de sajna nem ugyan az a felfügesztés. Valamenyi kicsi modosítás azért van. pl erre VW helyett IFA van írva, az ac a másik oldalon van és a gombák is kicsit arébb vannak. A tippet köszönöm de sajna nem jó. Minden jót
van egy eladó teljesen felújított vw polo 1.3 (GT) s motorom. felszabályzott hengerfej, szelepek újra marva, dugattyúk újragyűrűzve (gyári gyűrűkkel) új hajtókar csapágyakkal, felszabályzott főtengely, új vízpumpa. jó warburgba, trabantba, polóba is!!!!! ha valakit érdekel az írjon vagy ide vagy a vargafamily2008@gmail.com-ra
üdv! egy információra lenne szükségem. nekem egy vw polom van amibe meghalt a motor. Vettem bele 1 1.3-as warburg mocit. Minden faxa a válto is pont ráment remekül összeált minden de a termosztát valamiért nem stimmel. van + 3 felesleges cső kijárat amire nem tudok mit kötni. 2 azonos átmérőjű ami akkora ami a hűtőbe megy és egy vékonyabb ami akkora ami a fűtéshez megy. a két nagyot össze kötöttem egy csővel a vékonyat meg le vakdugóztam. de így nem merem használni. Mit ajánlotok? Vagy jó így ez a megoldás?
Keresnék Touran,vagy az új Caddy-be való kilóméterórát!az se baj ha nem müködik,csak a plexi része legyen sérülés mentes!ha van valakinek ilyen és el is adná vagy tud olyan helyet ahol lehet venni bontottan akkor szóljon bátran mert nagyon nagy segitséget jelentene számomra!!!