Sziasztok Taunus rajongók! Van egy öreg Transitom, (1980-as) amiben 1.6 sor 4-es blokk van. Ugyanaz, mint a Caprié vagy a Taunusé. A motor fel lett újítva nemrég. (hengerfej felújítás, összes tömítés csere, új vízpumpa, elosztófedél, gyertyakábelek, vezérműszíj, stb. 60 000 Ft volt). A motor a felújítás óta 3000 km-t futott. Ja, és Sierra kéttorkú Weber karbit tettem rá. A motorhoz papír tudok adni, akár hivatalosan is beépíthető! Ha érdekel valakit, hívjon: 06-30-417-53-90 Üdv mindenkinek! Peti
Van "nékünk" egy saját oldalunk, gyere át oda, mert itt az Indexen nem vagyunk igazán aktívak. Nekem is csak megszokásból van már benn a kedvencekben ez a topik... :-)
volna egy 20m p5 ös carom 5 ajtos 1.8v4 es motoral és kellenének javito ivek padlo lemez és még ajtok is hol tudnék szerezni??? vagy ha komplett karoszéria van az sem gond 2 böl csak öszelehet hozzni egyett!!!
és menyire lehet ahezz a tipushozz alkatrészeket szerezni mert amit vennék az már vagy 40 éve kint áll szal elég rozsdás álapotu!! :(((
Úgy látszik nem sikerül feltenni a képeket, mert nincs jogosultságom, ezt írja! Nem vagyok nagy PC guru, ha valaki tud ötlettel szolgálni szívesen fogadom. Köszi!
Meglátogattam a Taunus lapját és nagyon tetszik! Be lehet regelni hozzátok, mint pártoló tag? Küldök egy képet a lakkcipőről, úgyis rég láttátok már.Bár most egy kicsit szét van esve. http://imgfrm.index.hu/imgfrm/5/9/8/7/THM_0001275987.jpg lakkcipő "régen" http://imgfrm.index.hu/imgfrm/5/9/9/4/THM_0001275994.jpg lakkcipő most
Meglátogattam a Taunus lapját és nagyon tetszik! Be lehet regelni hozzátok, mint pártoló tag? Küldök egy képet a lakkcipőről, úgyis rég láttátok már.Bár most egy kicsit szét van esve.
Sziasztok ,Lakkcipő vagyok a Cornerről! Úgy gondoltam beköszönök ide is, ha nem zavarok! Aki nem ismer, van egy Sierrám ami fekete, 2 l EFI és össze van éppen törve. Már elindult az új project és a májusi nagy Ford talira fog elkészülni. Képek az oldalamon találhatók róla. Örülök hogy itt voltam!
Véletlenül találtam meg ezt az oldalt. Régen volt egy 1.3-as 1980-as Taunusom. Imádtam. Keresek egy 2.3 Ghia változatot, lehetőleg full extrást, automata váltóval. Szeretném teljesen felújítattni.
Vetrán találkozón összefutottam egy mókussal és kérdezte tudok e segíteni, mert van egy öreg kissé zilált Ford Taunus-a. Mondtam, hogy a fórumba bedobom hátha segít.
Árat jelenleg nem tudok, de napokon belül meglesz.
Árlista
Hűtő=4500Ft
Karburátor=6000Ft (Taunus 1.3-1.6)
Generátor=5500Ft
Kormányösszekötő rúd=3500Ft (jó állapotú harditárcsával)
Bendix=1500Ft
Termosztát=900Ft
Gyújtásmegszakító elosztó fedéllel együtt=4000Ft
Gyújtótrafó=1500Ft
Első index búrák=1000Ft
Kuplung bovden=1500Ft
Gáz bovden=1500Ft
Váltókar burkolat=500Ft
Ajtó kilincs=1000Ft/db (4db van összesen ebből három krómozott 1 pedig mattfekete)
Bajúszkapcsolók=2000Ft
Kilóméteróra=2000Ft
Abakakemelőszerkezet=1500Ft (5 ajtósnak a bal első ablakemelője)
Ablaktekerőkilincs=500Ft/db
Fékmunkahenger=1600FT/db
Hátsó fékbetétek=1800Ft
AC pumpa=1000Ft
Visszapillantótükör bal oldali=1500Ft (belülről állitható)
Vízcsövek=500Ft-tól
Gyerekek, ezért ennyi fikanicket csinálni? Jegyezzétek már meg, hogy nem szép dolog behányni mások topicjába, mert különben ez lesz a vége. Kölcsönös anyázás, és úgy kezdődött, hogy ő visszaütött...
Én most írtam ide uccsóra. Nem akarok eleve zavarni és van elég hely még ahová írhatok. Persze itt ti és mindenki más is oda ír majd ahova akar, csak hát ezt...normálisan is lehet(ne). Dumálni, vitázni, vagy nem?
Egyszer egy szakújságíróval sikerült "beszélgettünk" a topicban (ui olvastuk a negaítív cikkét a WR-ről), és volt benne annyi kurázsi, hogy bejelentkezett egy nicken és normálisam megmegbeszéltük vele, mi az mikor valaki egy napig teszteli a gépet és mi az mikor a másik már évek óta használja. Megbeszéltük vele, hogy miben volt neki igaza, és szerintünk mi volt a negatív előítéleteken alapuló szubjektív véleménye a kocsiról. Azt kapa, kasza.
ps Ezelőtt egy 1.6-os 84'-es automata Escortom (is) volt. Frankó volt a gép.