Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tergu Creative Commons License 2021.06.10 0 0 29

Szia

A hybrid aksi a legfontosabb, mert komoly plusz költséggel jár a cseréje. A másik lényeges dolog, hogy "legyen gazdája" az autónak. Pl. a rendszeres váltóolajcsere elengedhetetlen. Érdemes bevizsgáltatni az autót vétel előtt.

Előzmény: János Szaller (27)
Tergu Creative Commons License 2021.06.10 0 0 28

Kedves Érdeklődők és Hybrid tulajdonosok

Ha lenne kérdésetek hybrid Hondákkal kapcsolatban vagy aksi cserére lenne szükségetek, keressetek bizalommal.

Elérhetőségeim: Tergulicza Péter  tergulicza.peter@gmail.com +36309110470

János Szaller Creative Commons License 2021.04.11 0 0 27

Helló Topiclakók! ;-)

 

bocsi az idetolakodásért, de holnap megyek megnézni, és ha sikerül, megvenni 1 2006's Civic Hybridet!

 

Mire ügyeljek, szerintetek a leginkább? Adjatok tanácsot,kérlek!?

 

Üdv, BazyJoe

-P-h-o-e-n-i-X- Creative Commons License 2020.02.23 0 0 26

Sziasztok!

 

Van itt olyan akinek autómataváltós a civicje? Lenne pár kérdésem.

-P-h-o-e-n-i-X- Creative Commons License 2020.02.23 0 0 25

2-vel lentebb írják, hogy elhunyt.... :(

Előzmény: Detektiv07 (24)
Detektiv07 Creative Commons License 2020.02.23 0 0 24

Szia.

 

Honda Civiv Hybridem van 2008 évj. lenne egy pár kérdésem az IMA rendszerrel. szabo.lajos16@upcmail.hu az elérhetőségem.

Előzmény: Yesolo (2)
Gelli1983 Creative Commons License 2019.12.02 0 0 23

Sziasztok!

 

Vásároltam egy 11'-es Civic Hybridet. Igaz, hogy nem tehetek rá vonóhorgot? Ha igaz, akkor miért nem?

Tergu Creative Commons License 2019.10.23 0 0 22

Szia,

Wéber János elhunyt, nem fog tudni Neked segíteni. Nem ajánlom a regenerálást, mert végleg kinyírja az elöregedett ima akksidat. Akik regenerálták az akksit, azok mind az ügyfeleimmé váltak rövid időn belül. 

Üdv:

Tergulicza Péter

Előzmény: hondaima (19)
Tergu Creative Commons License 2019.10.23 0 0 21

Szia,

Kihat az ima akksira, ha keveset volt használva, és az ima lámba meg is fog jelenni, ha elkezded aktívan használni az autót. Ilyen esetben érdemes az akksi cserét az árba bele kalkulálni.

 

Üdv:

Tergulicza Péter

Előzmény: ooti75 (20)
ooti75 Creative Commons License 2019.10.17 0 0 20

Sziasztok. Kérdezni szeretnék. Most készülök venni egy 2010es Civic Hybridet 60.000 km-rel. A kilométer alapján keveset használták kihat ez az aksi teljesítményére? Gyári teszter alapján 75%-on van az aksi. 

hondaima Creative Commons License 2019.10.16 0 0 19

Helló yesolo! Én is hasonló problémákkal küzdök, egy Honda Civic boldog - boldogtalan tulajdonosa vagyok. Az IMA akkumulátor hasonló tüneteket mutat. Sűrűn hiba jelet küld, de ha hosszabb úton vagyok, többször megállók kiírja a hiba jelet, naponta akár többször visszatér a hibakód és feloldja. Az aku pakkot gyorsan feltölti közúti forgalomban kb 6-8 km után cca 90 %-on van, de egy előzés vagy kisebb emelkedő után közel 0-ra lemegy aztán újra tölt. Nyugalmasabb úton állandóan magasabban kb95 %-on tartja a töltöttséget.

Írtad hogy tudsz segíteni a telep regeerálásban, erre szeretnélek kérni. Kérlek írd meg mi lenne a teendőm, de szívesen venném ha ezt magadra tudnád vállalni, persze nem szívességet szeretnék kérni.  

Előzmény: Yesolo (2)
icesoma Creative Commons License 2019.08.22 0 0 18

Na megtörtént. Kicseréltem a cellákat. A tapasztalatok:

SENKI NE KÍNLÓDJON REGENERÁLÁSSAL!!!! Csak ideiglenes megoldás, sosem lesz ilyen! Az autó teljesen megváltozott. Mintha kapott volna valami chippet. Sokkal dinamikusabb, és a pack nem hajlandó merülni. Természetesen lemegy a töltésjelzés, de max 4-ig. Nehezen töltődik vissza, de folyamatosan dolgozik (mikor kell). Nincs a szokásos- lemegy 2 jelig, feltölt 3-ig, majd felszalad, mintha tele lenne. A városi fogyasztás klímával, dinamikus stílusban (azért csak egy HONDA-ról beszélünk) 6L, nyugodt (2000 fölé nem forgatva) gyorsításokkal, 4,8-5,1L, országúton 90-100 közt klímával 5L. A szerelők szerint egy ekkora kaszni, automata váltóval, kb 12-13 litert enne. A végzáró műanyagokat tényleg nem egyszerű felrakni, de más nehézség nincs. Első beindításnál szépen feltölt, a számítógép ellenőriz mindent, ez kb 10 perc. A cserénél a kis akku sarujait is le kell venni, mikor minden megvan akkor vissza. 

Szóval: senkinek nem ajánlom a küzdelmet az elhasznált cellákkal, ha csak nem elektromérnök.( nem lehet a számitógépet átcseszni,annyi mindent figyel) Terguékkal kell beszélni, és túl lenni a dolgon. Bár mindenki ilyen normálisan állna az emberekhez. Nem fogom Őket tömjénezni, :), de köszönöm. 

Ja és egy gyenge pillanatomban elgondolkodtam a Priuson, nem egy kategória a két autó. Lehet hogy jobb a hybrid rendszere, lehet szép a műszerfala,(mint egy videójáték) de nem ez a kategória. Hiába az a "H" csak jelent valamit. :)

 

Tergu Creative Commons License 2019.03.25 0 0 17

Sziasztok,

Ha valakit a jövőben érdekel hibrid autókba akksi vagy szeretne tanácsot kérni hibrid autó vásárláshoz, inkább keressen telefonon vagy írjon emailt. Sajnos ez a fórum nem küld értesítést új bejegyzés vagy válasz esetén.

 

Üdv:

Tergulicza Péter

06309110470

Tergu Creative Commons License 2019.03.23 0 0 16

Szia,

 

Sajnos az a tapasztalatom, hogy a Honda celláknál a regenerálás nem sokat ér. Sajnos vigyázni kell vele, mert rossz dolgok sülhetnek ki belőle. Megmondom neked őszintén, hogy a Toyotának sokkal jobban átgondolt az akksija és a Priusban az 1,8-as motor egy kicsit jobb választás volt mint a Civic-be ez az 1,3-as. De ettől függetlenül én is nagyon szeretem a hibrid Civic-em.

Az akksikra valóban 3 évet adunk és a kínai gyártók mindenhol azt írják, hogy 8-10 évig elmennek ezek az akksik.  

 

Üdv:

Tergulicza Péter

30/9110470

Előzmény: icesoma (15)
icesoma Creative Commons License 2019.03.18 0 0 15

Szia,

2008-as hch-em van(imádom). Előtte volt rengeteg német,francia csodám,többet nem tartok igényt ilyen játék autókra. Az akkupakk kicsit gyengélkedik. Megépítettem az ebay-en kapható grid chargert. Az az igazság, csak az ajánlott 30 naponta 30 perc egybefüggő vezetést pótolja, de fel nem újítja a packot. Sokat gondolkodtam, hogy toyotára váltok, de nem az az érzés. A yarisról nem sok jót olvasok, mondjuk a priusról sem. Szóvak, írod az új pakkot 3 év garival. Azt hiszem érdekelne a dolog. Hibajelzésem nincs, de az esti leállítás után reggel önindítóval indul az autó, feltölt és teszi a dolgát. Az átlagfogyasztás országúton (90-100 közt) 5 L, vagy alatta, városban 7-7,5L. Az igazsághoz tartozik, hogy egy beindítás után kb 1-1,5 km megyünk, közben lámpa, araszolás, start-stop. Most egy akupakkot szétszedtem, cellánként feltöltöttem, kisütöttem, összeraktam, még nem építettem be. Szóval van 2db használt akupakkom, és lehet kicserélném egy újra. Ha aktuális még, kérlek válaszolj.

Üdv: Somogyi Attila

Előzmény: Tergu (12)
Tergu Creative Commons License 2019.01.06 0 0 14

Üdv János,

A tel számom: 06309110470 Hívjál nyugodtan bármikor és megbeszéljük.

 

Tergulicza Péter

Előzmény: Yesolo (13)
Yesolo Creative Commons License 2019.01.02 0 0 13

Üdv. 

 

Engem nagyon érdekelne egy új akku, (2008-as Civic Hybrid) akár rudanként  is, pláne, ha 500 körül megáll.   Ki tudom cserélni,  sajnos van már benne gyakorlatom. Ha lehet kérnék egy elérhetőséget,  ha összejön kifizetem a fáradozását.

 

Üdv Wéber János.

Előzmény: Tergu (12)
Tergu Creative Commons License 2018.12.14 0 0 12

Sziasztok,

 

Ha hibrid civic-et szeretnétek venni, akkor ajánlott informálódni motorszám alapján valamelyik Honda nagy szervizbe. Pl Honda Éles, Duna Auto. A 2. generációs Hondákba már jobban bírta az ima akksi a strapát, de itt a nagy hangsúly igazából azon van, hogy mennyit lett használva és milyen rendszerességgel az autó. Ha rendszeresen volt használva, akkor akár 200.000km is elment. Viszont hallottam olyat is, ahol nagyon keveset volt használva és 50.000km-nél felvillant az ima lámpa.

Némi tévhitet el szeretnék oszlatni. A Honda, mint márka japán, az akksiban lévő cellák viszont kínai. Nem ártana az embereknek levetkőznie azt a marhaságot, hogy ami Kínából jön az gagyi. Most már minden onnan jön. Az ár nagyban tükrözi a minőséget.

A Honda az új ima akksira 1 év garanciát  ad, míg a pár kínai cég 3 évet. 

 

Novemberben cseréltem 2006-os 1. generációs Civic-be ima akksi. 2. generációs, jól működő cellák mentek bele. Nem volt egyszerű megoldani, de sikerült. A kis kínai gyerekek némi méretbeli módosítás véghezvittek, ez megnehezítette a cella cserét.

Januárban fogok egy 2007-es Hondába teljesen új ima akksit rakni, ami beszereléssel és mindennel megáll 450ezer Ft-ba és 3 év gari van rá.

 

Ha valakit érdekel a téma, írjon nyugodtan. Ja és nekem egy 2009-es Civic hybridem van és nagyon meg vagyok vele elégedve.

 

 

SzCintia Creative Commons License 2018.11.07 0 0 11

Sziasztok!

 

Segítsetek kérlek. •_•

Kinéztem egy 2009-es Honda Civic hybridet.

Sokat olvastam utánna, hogy milyen betegségei vannak és eddig két helyen láttam az akksit.. ezen kívül semmi rosszat nem olvastam róla, bár elég drága mulattság ...:(

Valóban nagy betegsége ez a hybrideknek? 

Köszönöm a segítséget

Yesolo Creative Commons License 2018.09.20 0 0 10

Legutóbbi jelentkezésem óta voltak fejlemények. Sikerült egy barátom akkuját regenerálni valamennyire, a feltöltés, kisütés módszerrel. Nem lett 100%-os még mindíg túl hamar lemerül, meg feltöltődik a kocsiba, de legalább nem gyulladnak ki a hibajelzők. Aztán jött egy másik ismerős is, neki azonban sokkal roszabb álllapotban volt az akkuja, abban 3 rudat kellett cserélni, mert szakadtak voltak a cellák. Az ebeyen  meg a Kínai Alibaba oldalon lehet kapni rudakat, ott rendelt, és úgy cseréltük. Azóta túl van egy külföldi nyaraláson, a kocsi általában tele akkut mutat, kivéve egy erőszakosabb előzést, agy tartós hegymenetet. Ekkor vissza esik a szint 30-40%-ra, de pár kilóméter után visszatölt telire. Bár mérni nem tudjuk, valószínű hatékony a rásegítés, mert 5.4 literes fogyasztást mért 1000 km.re, országúti városi forgalomban vegyesen, terhelt kocsival, legtöbbször klímával.

asztalosandras Creative Commons License 2018.09.19 0 0 9

Küldtem e-mailt.

Yesolo Creative Commons License 2018.08.05 0 0 8

Sajnos valami miatt nem tudok több képet küldeni

Yesolo Creative Commons License 2018.08.05 0 0 7

Nem sikerült. Talán most:

Yesolo Creative Commons License 2018.08.05 0 0 6

Üdv mindenkinek Időközben sikerült  vásárolnom az ebaj-en akku rudakat, úgy hogy most már a leggyengébb cellákat átcseréltem. Az akku a hátsó ülés támlája mögött van, küldök képeket a kiszerelésről, meg a javításról.

Yesolo Creative Commons License 2018.08.05 0 0 5

weber.jano@t-online.hu

Előzmény: Civic-1 (4)
Civic-1 Creative Commons License 2018.08.04 0 0 4

Üdvözletem! 

 

Kérnék elérhetőséget, érdekelne az ajánlata.

 

Üdv

Előzmény: Yesolo (2)
falabu88 Creative Commons License 2018.07.11 0 0 3

Küldtem emailt!

Előzmény: Yesolo (2)
Yesolo Creative Commons License 2018.07.10 0 2 2

Látom régen jártak ezen a fórumon, most szeretném újra éleszteni. Boldog tulajdonosa lettem egy Németországból származó Civic Hibridnek. Sajnos a vásárlás után hamar kiderült, hogy az IMA rendszerrel nincs minden rendben, gyakran gyulladt ki a hibakód jelző lámpa, (IMA) és bár a kocsi viselkedésén ez nem nagyon látszott, utána jártam a dolognak. Kb a harmadik autó elektronikával foglalkozó szerviz tudta számitógépes vizsgálattal behatárolni, hogy kiegyenlítetlen a hibrid akku, vagyis nem minden cellát tölti rendesen, ezért túl gyorsan lemerül, illetve feltöltődik menet közben. Ez egy általános jelenség a sorba kötött akku celláknál, más készülékekben, szerkezetekben is. Megoldás az akku kiszerelése, és a cellák egyenkénti feltöltése, kisütése, újratöltése, vagyis formálása. Ezzel az akku élettartamát minimum a kétszeresére lehet növelni. Végig olvastam több tucat tucat Amerikai, Orosz, Izraeli, stb oldalt, ami ezzel foglalkozott, és nagyjából összeszedtem kitanultam az ezzel kapcsolatos tudnivalókat. Mivel elektrotechnikus vagyok, úgy döntöttem építek egy akku töltő-kisütő elektronikát,  kiszedem az IMA akkut, és regenerálom. Ha valakit érdekelnek a részletek szívesen válaszolok. Végül is sikerült a regenerálás, azóta több ezer Km-t tettem meg hiba nélkül, nem gyulladt ki egy hibajelző sem, a kocsi a gyári műszaki jellemzőit tudja, vagyis jól sikerült a művelet. Ha más is küszködik ilyen problémával írjon, segítek ha tudok. Üdv.

szeged 1958 Creative Commons License 2016.02.03 0 0 1

Sziasztok! Én is hibrides lettem...és lenne kérdésem...

procaliber. Creative Commons License 2015.12.07 -1 0 0

H0nda

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!