Keresés

Részletes keresés

másik károsult Creative Commons License 2021.06.15 0 0 17

Az Aegonnal van is valami zűr, most nem nézek utána, mi az. Mindenesetre nem szabad velük biztosítást kötni.

Előzmény: másik károsult (16)
másik károsult Creative Commons License 2021.05.12 0 0 16

A Generalival mi is megjártuk, csak addig voltak jók, amíg mi fizettünk. Mikor nekik kellett volna a tetőbeázást, azt mondták, hogy az építési hiba és nem fizettek semmit.

Akkor otthagytuk őket és átmentünk az AB-Aegonhoz.

 

Az Aegon egy ablakbetörést korrekt módon, 100%-ban térített. Most már kiderült, hogy ez volt a beetetés.

Mert amikor valóban nagy kár keletkezett (kerti vízcsőtörés, több helyen leástak, mert nem találták meg a műszer által jelzett helyen a hibát), akkor az Aegon nevetségesen kevés összeget adott.

Több, mint félmillió volt a számlával igazolt költség, főleg munkadíj, amit százezerrel egyenlítettek ki.

Apelláta nincs, reklamálni nem lehet. Illetve egy saját belső ellenőrük átnézte a kalkulációt, és azt mondta, hogy helyes.

 

Természetesen azonnal otthagyjuk ezt a biztosítót, nem ajánlom senkinek az Aegont.

Előzmény: A károsult (15)
A károsult Creative Commons License 2016.10.24 0 0 15

Hitvány cég lett a Generali biztosító!

 

Lakás biztosítást több mint 10 éve fizettük, semmi kár néha egy kis csúszás a havi díjjal. Ez évben vihar kárt szenvedtünk a tetőről kb 6-7 m2 palát kotort le a szél.  Hogy gond ne legyen a Generali szerződött tetőjavítóját kértük  a kár helyre állítására. Megjelent felmérte a kárt közölte, hogy kb 70-80 e Ft a költség és tudna jönni néhány napon belül ha a biztosító megrendeli a munkát, utána semmi. Reklamáltunk a Generalinál, mert a födém  folyamatosan beázott, a biztosító ügyfélszolgálata közölte csináltassuk meg fóliával hogy ne ázzon be mert kárszakértőt küldenek a felméréshez. A  szakértő megjött majd csinált egy jegyzőkönyvet  laptopján és oda dugta elénk, hogy írjuk alá. Ez mint egy rendőrségi jegyzőkönyv tele olyan dologgal aminek nincs köze a valósághoz, előadom, kijelentem, a ár részben látható stb. a pala ugyanúgy hiányzott csak az nem volt felfogható, hogy a biztosító szakértője mit nem látott részben a hatalmas nyíláson, és a tetőn a földön még szétszórva látható pala darabokon. Az idő telt a biztosító semmit nem tett, reklamáltunk stb.   Majd kb két hét múlva jön egy levél, a generali biztosítótól, hogy a  szerződést felmondják mert a bejelentés időpontjában nem volt vihar a környéken ezért szerintük mi csak a tetőt akarjuk felújítani. Ez egy aljas egy indok volt a generali részérül hogy kibúvót keressen a kár megtérítésétől.  Annyira aljas egy trükk, hogy egy 10 éves szerződést az első kárbejelentés után azonnal felmondanak, csak azért, hogy a profitjuk meglegyen. Több ismerősömtől hallottam, hogy a generali rendszeresen ilyen és hasonló trükköket vet be a kárfizetés helyett. Úgy látszik gondok vannak a generali körül, likviditási problémái vannak a cégnek.  A társasházi lakásunkban is hasonló trükkel utasították el a beázási kárt.

 

Kb 3 ingatlanunk volt a generalinál, csak volt mert ha nem fizet kárt akkor mi sem fizetünk nekik semmit, megszüntettük mindet kivétel nélkül.  Egyszerűen nem kell aljas trükköket produkáló biztosító.  Figyeljen oda mindenki még a kár bekövetkezte előtt lépjen le a generalitól mert így fog járni mint mink.  Tudomásom szerint az üzletkötőik is ezt teszik mert azoknak sem hajlandók jutalékot fizetni csak trükköznek, hogy minél kevesebbet fizessenek nekik.

 

Soha ne kössön senki semmilyen biztosítást a generalinál ! 

 

lapi85 Creative Commons License 2013.11.28 0 0 14

Biztosítások Szolnokon (lakás, élet, gépjármű stb): http://szolnok-biztositas.hu/

hory977 Creative Commons License 2013.10.02 0 0 13

alapjában véve szerintem majdnem minden biztosító jó lehet (majdnem!), hogyha nem hagyod eltekerni a kis fejedet. én mivel az aegonnál vagyok, az lakasbiztositasok.hu-t szoktam olvasni rendszeresen, meg ehhez hasonló lakásbiztosításról szóló okosító oldalakat, meg folyton minden hónapban kiszámolom a lakásbiztosítás kalkulátorral, hogy mennyit kell fizetnem, hátha változik valami. a lényeg, hogy tájékozódni kell, online szinte minden fellelhető már, csak hát igen, idő és energia.

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.19 0 0 8

NG biztosito nem letezik, a honlapod szinvilagatol kollektivan hanyunk, menjelmarinnenafaszba.

Előzmény: jope1 (7)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.22 0 0 5

En kb 1 eve az Allianznal kotom (kizarolag neten, kartyas fizetessel) az utasbiztositasaimat. Technikai szempontbol meg sosem volt vele gond, azonnal kuldtek a kotvenyt postan. Szerencsere hasznalni meg nem kellett.

 

Beprobalhatjatok az unicreditutas illetve fhbutas kodokat is neha, hatha bead ra kedvezmenyt :)

Biovadász Creative Commons License 2012.09.17 0 0 4

"pénz utal, majd megkérdeztem"

 

 

Na most erre mit mondjak, hogy meg ne sértselek? Legközelebb talán fordítva. :)

Előzmény: southwind (-)
bogel Creative Commons License 2012.09.16 0 0 3

Előzmény: southwind (-)
doncike Creative Commons License 2012.09.16 0 0 2

"gondoltam kinyomtatom, olvasgatom , és meglepődöm, hogy csak 28 napra érvényes, viszont a kötvényen 35 nap van"

 

Akkor 35 napra van biztosításod.

Előzmény: southwind (-)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.16 0 0 1

Az Atlaszhoz kell menni, bármelyik utazási irodában megkötik.

Nem átverősek.

Előzmény: southwind (-)
southwind Creative Commons License 2012.09.16 0 0 topiknyitó

Na nekem most utasbiztosítást kellett kötnöm több napra... bementem ide, bementem oda... a legolcsóbb 500 volt naponta, nézem az online biztosításokat a startlapon, aztán külön a k&H... szépen megkötöm mert a táblázatban minden ok, rendicsek gondoltam, pénz utal, majd megkérdeztem, hogy a kedvezményezettet vagy kapcsolattartót hogyan adhatom meg.. hát itt ilyen nincs is.. mondom akkor az összes gyerekem jöhetne utánam kórházi látogatásra, hát ő ezt nem tudja, szerinte a törvényes örökös, mondom remélem nem várják ki meg nem nyekkenek, de belegondolva igazam van. Tehát felhív telefonon, és fogalma sincs arról mit árul. Más biztosító kipostázza a kötvényt, ezek nem, szegények, nincs papír meg boríték, gondoltam kinyomtatom, olvasgatom , és meglepődöm, hogy csak 28 napra érvényes, viszont a kötvényen 35 nap van, na megint üzenet, telefon, első perc fizessek rá, mert nincs 7 napra biztosításom, mondom 35 nappal szorzott a gép és a pénzt elfogadta, majd visszautaljuk akkor, aztán türelmemet kér, leteszi, visszahív újból, hogy a gép nem azt a biztosítást kötötte, amiből választottam, hanem általánost, tehát mégiscsak érvényes, elküldi ezt egy pdf-ben, de küldenem kell levelet a kedvezményezett megjelölésére.
Hát nem tudom,... ez a K&H bank és Biztosító. Kicsit bizonytalan vagyok ezek után.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!