Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2021.08.11 0 0 175

Ilyet így régen sem lehetett megállapítani, bár régen évekig stabilan léteztek számlacsomagok több banknál is és volt néhány amiről el lehetett mondani, hogy a legjobbak között van. Pl. diákoknak CIB CIBEZZ vagy 150 000 ft felett keresőknek Citibank TOP illetve Erste Szupernulla, stb...

 

Ma már sokkal dinamikusabban változik és sokkal több mindenre kell figyelni.

www.bankmonitor.hu vagy www.money.hu kalkulátorait ajánlom, ahol személyre szabottan lehet megtalálni mindenkinek a saját "bankolási" szokásaihoz legjobban illeszkedő számlát.

Arra kell figyelni, hogy az első pár ajánlat általában promotált, tehát reklám, utána kezdődnek sorszámozva a legolcsóbbak. (De ez oda is van írva.)

penzvselet Creative Commons License 2010.03.31 0 0 173
Reméljük igazad lesz, de amennyire én tudom a mai napig vezetik a diákszámlákban is az értékesítési listákat. Az meg teljesen érthetetlen; egy 14-19 éves fiatal még nem nagyon lehet megszokásból az OTP-nél... És a kondícióik ott sem a legjobbak
Előzmény: tangerine (171)
tangerine Creative Commons License 2010.03.24 0 0 171
- megszokásból
- lusta váltani, mert úgy gondolja, hogy ahhoz nem elég nagy a díjkülönbség, hogy megérje a macerát, csbm-eket átvinni, fizetést másikra irányítani, stb.
- hozzá van láncolva hitellel
- nem is tudja, hogy máshol olcsóbb
- nincs a faluban másmilyen bank
- "az egyetlen magyar bank"*
- "ez a bank már akkor is volt, mikor a többi nem"*
- "sokkal biztonságosabb, mint a többi"*


* = Ezeket ők mondták érvként, mikor felmondtam a számlámat. :)

Nálunk a cégnél, mikor áttértek kp-beni fizetésosztásról a bankutalásra, mindenkiét az OTP-be nyomták (Kb. 4-5e ember)! Ez volt vagy 15 éve, és akkor tényleg nem nagyon volt más választás, talán még egyet lehetett választani. Azóta sokan váltottak, de fele biztosan maradt, lustaságból, nem érdekli, vagy váltana, de azt sem tudja hogyan álljon neki.

Az idősebbeket főleg nehéz elmozdítani a megszokott dolgoktól. Anyám is nehezen állt kötélnek, még úgyis, hogy mindent intézek helyette, még el is viszem, neki csak aláírogatni kell a papírokat.
Most már intézi/intézzük, hogy a nyugdíja máshová menjen. :)
A tesómat már sokkal könnyebb volt meggyőzni.

Egymás között is utalgatunk gyakran, és egyszerűen nonszensz, hogy az OTP még bankon belül is minden utalásnál többszáz Ft-ot lekarmol.

Én most leléptem, és vittem magammal még két embert. Az összesen 3 számla és 4 jövedelem (tesóméknál két fizu megy rá).

Tudom nem sok, meg nem számít nekik (bár nem úgy tűnt mikor felmondtam), de ha mindenki, vagy sokan így tesznek, akkor előbb-utóbb csak észbe kapnak.

Előzmény: penzvselet (170)
penzvselet Creative Commons License 2010.03.24 0 0 170
Hát nagyon nem őket. Folyószámla vezetésre például az egyik legrosszabb (ha nem a legrosszabb értékelést kapták. Érthetetlen hogy miért náluk van még a legtöbb...

OTP Bank értékelés
Előzmény: tangerine (169)
tangerine Creative Commons License 2010.03.24 0 0 169
Legjobb bank az OTP. :DDD

Na nem a júzereket kérdezték. :)

A félkarú rablót is nyerőgépnek hívják, csak kérdés, hogy kinek nyerő, akié a gép, vagy aki dobálja bele a 100-asokat.
tangerine Creative Commons License 2010.03.03 0 0 168
Előzmény: titinka1 (164)
szildi42 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 167

Nagyon "megnyugtattak"! Mostmár annyira szegények, hogy ígérgetni sem tudnak?

Azért kitalálhatnának valami megoldást, utánanézhetnének, kinek, mennyi pénze unatkozik náluk, majd akinek szüksége van rá, annak erejéig kifizethetnék igazán!

Előzmény: titinka1 (166)
titinka1 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 166
Kb. félórája beszéltem egy ügyintézővel, két kérdésem volt:
1. mikor tudok hozzájutni a fizetésemhez?
2. kaphatunk-e valamilyen kompenzációt?
Válasz: nem tudom!!! Mondtam is neki, hogy nagyon sokat segített. Szerintem már rohadtul unják, hogy mindenki ezekkel a kérdésekkel bombázza őket, persze jogosan. Állítólag a technikusok dolgoznak a hiba elhárításán.
Előzmény: szildi42 (165)
szildi42 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 165
Ha így folytatják, már mi ketten sem maradunk az ügyfelük.Úgy látszik, a többiek időben leléptek:)
Előzmény: titinka1 (164)
titinka1 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 164
Ja, az nekem is furcsa, hogy sehol nem "reklámozzák" az ügyet. Úgy tűnik, mintha csak kettőnket érintene. :-)
Előzmény: szildi42 (163)
szildi42 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 163

Még mindig nincs hír nálunk sem, bár nekem az ügyintéző azt mondta, hogy 5-6 óra, mire oké.

Remélem, azért a normál munkamenetüktől eltérően 4 után is folytatják a melót és a fiziket ráteszik, ha megjavul a szerverük.

Olyan furcsa, hogy se rádióban, se TV-ben, se a neten nem esik szó egy ilyen óriási "bakiról".

 

Előzmény: titinka1 (162)
titinka1 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 162
A helyzet változatlan. Lehet, hogy ma már nem is fog történni semmi?!
Előzmény: szildi42 (161)
szildi42 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 161
Még mindig semmi! Nálatok?
Előzmény: szildi42 (160)
szildi42 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 160
Én is most. Semmi változás, sajnos!
Előzmény: titinka1 (159)
titinka1 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 159

Az előbb kérdeztem le az egyenlegemet, még mindig a tegnapit mutatja... :-(((((

Siralmas! Kíváncsi leszek a kompenzációra...

Előzmény: szildi42 (158)
szildi42 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 158
Van valami hír róluk? Hozzájutunk már a fizinkhez?
Előzmény: titinka1 (156)
szildi42 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 157

Én már tiszta ideg vagyok miattuk!

Először 2 óra, most 5-6, s ha akkor sem? Mi a franc lehet velük? A kifizetnivalóimról nem is írtam, az ugye mindannyiunknak természetesek. Nem tudom, mit csináljak!

Azt sem tudom, milyen összeget írnak jóvá kártalanításként, vagy milyen módon óhajtják helyrehozni a hibájukat. Azért szerintem az lenne a minimum, ha megoldanák, de marha gyorsan, hogy legalább a legsürgősebb dolgokra hozzájussunk a pénzünkhöz!

titinka1 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 156

Nem olyan rég hívtam, akkor azt mondták, hogy 16-17 óra körül tudok hozzáférni a mai napi egyenlegemhez. Ma kaptam (volna) fizut + a családi pótlékot.  Határidős befizetnivalóim is vannak, ezeket sem tudom rendezni. Szerintük ezt figyelembe veszik máshol? Biztos meghatja majd őket, ha azt mondom a bankomnál szervergondok voltak...

Előzmény: szildi42 (155)
szildi42 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 155
Ilyen egyszerűen nincs, hogy ma érkezett a számlámra a fizetésem, s nem tudok hozzájutni, mert a banknál elromlott a szerver! Már reggel 6-8 között rajta szokott lenni a pénz, felhívtam őket, miért nincs a számlámon a fizetésem, erre "megvígasztaltak", hogy rendszer vagy milyen hiba miatt délután 2 előtt nem is lesz. Kérdeztem, mit lehet ilyenkor tenni, elutazni készültem, s ugye az ember rutinos, nem indul el messzire, míg tuti nincs a fizetése a számlán (hiszen mit teszek, ha az igérgetésük ellenére 2-után!!!sic sem lesz a számlámon). A válaszuk, hogy nincs mit tenni, várnom kell 2 utánig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vajon milyen módon hozza helyre szerintetek a bank ezt a dolgot?  
Előzmény: szildi42 (154)
szildi42 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 154
A guta ütöget a Kereskedelmi és Hitel banktól!
Előzmény: vaesz (153)
vaesz Creative Commons License 2010.01.19 0 0 153
Nincs legjobb bank, de nincs legrosszabb sem. Ha azt hiszed, hogy ismered a legrosszabb bankot, akkor valamiért mindig találsz egy rosszabbat, mert mindig történik valami, ami miatt még jobban fogod utálni a bankokat.
Legjobb pedig azért nincs, mert a bankok csak öncélú, haszontermelő gépezetek...
evenich72 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 152
Ha bankok nem is olyan jók, de a hitel és pénzügyi tanácsadók lehetnek jók akik a bankokkal állnak kapcsolatban. De azok között is van kókler sajnos:(
spanyolt Creative Commons License 2009.12.31 0 0 151
Létezik ilyen, hogy legjobb bank?

Talán csak kevésbé rossz bank létezik, főleg amit a válság miatt és után csináltak az ügyfelekkel.
Érdekes módon a forint újra erős lett de a kamatok nem csökkentek, ne hogy már a banknak egy kicsivel kevesebb nyeresége legyen.
x31 Creative Commons License 2009.12.24 0 0 149
Szeretném a véleményeteket kérni arról, hogy egy bankban van-e létjogosultsága a kerekítésnek? Ez a látszólag jelentéktelen kérdés számomra azért okoz problémát, mert eddig abban a hitben éltem, hogy egy bank készpénz fogralomban el sem fogad olyan megbízást, mely esetben kerekítés szóba jöhet. A minap viszont ért egy ilyen élmény.
Az történt, hogy kértem a szabad pénzegyelegem kifizetését pénztári készpénzfelvétellel, de a számlámat nem szüntettem meg. Az egyenlegem 6Ft-ra végződött. Az ügyintéző kiállította a felvételi megbízást 6Ft-ra végződő összegre, majd kifizettek 5Ft-ra végződő összeget, a számlámat pedig 6 Ft-ra végződő összeggel terhelték meg. A történetet a másik irányban is el lehet képzelni, mégpedig úgy, hogy kitöltök egy befizetési megbízást 2 Ft-ra. Ezt a kerekítés szabályai szerint a pénztárban úgy teljesítem, hogy nem fizetek be semmit. A bank logikáját követve a számlámon meg kell jelenni a 2 Ft-os befizetésnek.
A tranzakció jutalékmentes volt, ezért ilyen költség sem merült fel.

Az én logikám szerint egy bank készpénzforgalomban nem fogadhat be olyan megbízást sem befizetésre, sem kifizetésre, amelynél a kerekítés felmerül, azaz a megbízást csak 0 vagy 5 forintra végződő összegrre lehet érvényesen beadni. Rosszul gondolom?
sa52 Creative Commons License 2009.10.20 0 0 147
http://erstebank.hu/hu/10046576.html

Újra az év pénzintézete az Erste Bank
Papp Edit elnök-vezérigazgató elmondta:
…az ügyfélkiszolgálást, gyorsaságot és pontosságot középpontba állító üzleti stratégia nemcsak a nagyközönség, hanem már a szakma számára is érzékelhető.

***
Az Erste 2009.10.19-től csökkentette betéti kamatait, melyet honlapján már 10.16-n a közleményekben megjelentetett.

10.19-n reggel 8-kor (a közlemények már életbe léptek) az egyes betéti termékek ismertetői viszont a még a régi kamatokat tartalmazták. Ekkor írtam egy e-mailt, felhívtam a figyelmüket az eltérésre. 11 órakor elkezdték aktualizálni a betéti ismertetetőket, amit néhány óra alatt be is fejeztek.

16.50-kor ismét írtam egy e-mailt (1 óra múlva el is olvasták), mely szerint az „Aktív betét” tájékoztatója (kamat mértéke) nem egyezik a hirdetményben foglaltakkal. Még most is eltér!

Ez az Erste Bank gyorsasága és pontossága.
Levi2009 Creative Commons License 2009.08.11 0 0 146

Hali!

Én sem értem a történetet! Júniusban is, júliusban és augusztusban is aggodtunk egy sort! :) Attól nem tartok, hogy lecsúsztunk a szocpolról - mert április 30-án adtuk be a kérelmünket, attól sem tartok, hogy a Bank elutasít - ha ezt tenné de nem teszi (talán még) 30 napon belül meghozza a döntését az Államkincstár, hogy a kérelem támogatható, és utasítja a bankot a kifizetésre.

 

Ebben várakozásban a legrosszabb a hitegetés, ami július óta folyik - hogy talán majd "honlap megszületik a döntés" ----  "a döntés minden percben várható" - mondja az ügyinéző!

 

Persze mi sem tétlenkedünk: készül a peranyag, PSZÁF vizsgálatot indított, az Államkincstár felé jeleztük az aggályainkat, most majd az ombutsmanhoz fordulunk az ügy kivizsgálása érdekében. Lassan kifogyunk az ötletből, ügyvédünk azt javasolta, hogy béreljünk fel valakit aki odaáll egy táblával a bank elé! - ezen azért még gondolkodom! - Más valakinek van esetleg jobb ötlete?

 

Üdvözlettel és köszönettel;

L. 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 145
Ezt a tortenetet en nem ertem. Mi a rossznyavalya tortent honapokig? Juniusban nem aggodtatok mar az julius 1-i hatarido miatt?

Es ezt igy hogy?
Előzmény: Levi2009 (144)
Levi2009 Creative Commons License 2009.08.10 0 0 144

Budapest Bank!

 

Hogy bent van-e a kérelmünk - bízom benne, hogy igen! Halkan jegyzem meg, hogy mi csak a szocpol-t szeretnénk felvenni -hitelt nem kértünk - talán ez is a probléma - az ügyintéző szerint, ha hitelt is igényeltünk volna 3 hét alatt lezajlott volna az ügyintézés!

 

Korábban júniusig rengeteg  plusz dokumentumot, nyilatkozatot kért be tőlünk a bank (nem az Államkincstár listáján szereplő dokumentumokról van szó - azokat már április végén maradéktalanul beadtuk).  -pl: nyilatkozzunk, hogy a 3 éves lányunknak mi vagyunk a biológiai szülei - nonszensz - mert a 30 napnál nem régebbi születési anyakönyvi kivonat nem volt elég Zoltánéknak - és még sorolhatnám! Szándékos időhúzás!!!!!   

 

Június végén azzal váltunk el az ügyintézőtől, most már holnapután döntés születik -ezt üzente a kockázatelemző és az elbíráló az ügyintézőn keresztül. - A bosszantó, hogy hülyének nézik az embert!!! Mint megtudtam több mint 50 hasonló sorsú ügyfél aggódik a Bank dilettáns ügykezelése miatt. Egy csoportos bírósági keresetnek vajon nagyobb nyomatéka lenne, mint egy egyéninek?

 

Ketyeg az idő! A lakásunk közben elkészület, beköltöztünk a kivitelező jogosan várja a szocpolból kiegyenlítendő vételár utolsó részletét, én meg itt állok - egy hitelfelvétel előtt hogy a hiányzó 2.4 milliót ki tudjam fizetni - megelőlegezve az Államkincstár által egyszer majd kifizetendő hiányzó öszeget.

 

Üdv:    

Előzmény: bankvilági idegenvezető (143)
bankvilági idegenvezető Creative Commons License 2009.08.08 0 0 143
A BB esetében nem csodálkozom,hogy közel 100 napja nem történik semmi. Ugyanakkor picit gyanús nekem a történet,hogy a valóságban egyáltalán történt-e valami?

Említetted,hogy egy bizonyos kirendeltségen indítottátok el a hitel és szocpol kérelmeteket egyszerre. Gondolom,abban a fiókban azért még maradtak mások a régi gárdából és utána tudnának nézni,mi történt.

Ha komplett anyagokat és hitelkérelmi nyomtatványokat aláírtatok és beadtatok,akkor ez alapján bármikor felhívható a BB és név,szül,dátum,szig,szám alapján megtudják mondani,egyáltalán be lett-e rögzítve a rendszerbe a kérelem,vagy az eltűnt ügyintéző bedobta a fiókba és hozzá sem nyúlt.


Ebben az esetben sajnos vagy nem sajnos,(tudom nem vígasztal) de egyértelműen a már kirúgott vagy elszelelelt ügyintéző okolható elsősorban.
Előzmény: Levi2009 (141)
Levi2009 Creative Commons License 2009.08.07 0 0 141

A legjobb bankról sajnos nem, de a legrosszabról szívesen írok! Vigyázat Ön is így járhat!

 

„Térjünk a lényegre” avagy egy szocpol kérelem 98 napos élete!

 

Kedves Emese, Zoltán és az összes nagyszájú Budapest Bankos mesehős!

 

Nagy várakozással léptünk kapcsolatba a Budapest Bank megfelelő kirendeltségével, hogy szocpol kérelmünket még időben a kedvezmény eltörlése előtt 2 hónappal beadhassuk, ahol folyószámlával rendelkezünk. Az ügyfélkapcsolatra kirendelt munkatárs kedves Zoltáni nyugodtsággal 30 napos elbírálást ígért, mi bevettük! Ma a 98. napja ül a kérelmen a bank és mára már az ügyintéző is eltűnt. Itt vagyunk ügyfélszám nélkül – mert azt „Zoltántól” nem kaptunk! Csak egy mobil szám maradt a zsebünkben, amit hiába hívunk!  

Kedves Emese még mielőtt nagybefektetést tervez Zoltánéknál, púderes vastagbőrű képébe nyugodtan vágja bele azt a piros labdát és jegyezze meg, Ön már a lényegre tért, ahogy mi is, részünkről a labda most már a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeleténél van!   

 

Üdv:

L.       

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!