Segítséget szeretnék kérni. A sógorom VW Jetta 5-öt szeretne vásárolni használtan. A kiszemelt autó 2007-es, 1.6-os szívómotorral van szerelve, aminek a kódja BSE. Már nagyon sok helyen kerestem, milyen olajat ajánl a gyár bele, de nem találtam. Valaki tudna segíteni ebben? ...W-...? ACEA ? Gyári minősítés: VW... ..?
Adott egy VW jetta 2007 évjáratú autó, most vásároltam bele egy android fejegységet és egy tolatókamerát ( https://i.imgur.com/Bxv75R7.png).
Amikor az autó nincsen beindítva csak gyújtáson van akkor van kép, amint be van indítva a kocsi, nincsen kép. Azt olvastam hogy a RCA kábelen lévő piros vezetéket nem kell bekötni, csak akkor kéne ha úgy is szeretném használni ha még gyújtáson se lenne, így egyenlőre azt nem tettem meg (de ha szükséges hova célszerű bekötni)? A 12v kábelt a tolatólámpára kötöttem rá.
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"
Chiptuning kedvenc! Egyik leggyakoribb (régi) 1.6 CR motor EUR5 környezetvédelmi besorolással, amelyet 2007-2016 közt szereltek az Audi, Volkswagen, Seat, Skoda 38-féle modelljébe. Ezekben Siemens / Continental PCR2.1 motorvezérlő elektronika üzemel, amelyre az első években semmilyen chiptuning megoldás nem létezett, majd kb. 2009-10 körül kiszerelés és megbontás után lehetőség lett a programozására, de ma már a felszereltebb tuningműhelyek mint a miénk is már megbontás nélkül OBD-n keresztül tudják biztonságosan kezelni.
Ezek a motorkódok jöttek ezzel a rendszerrel: CAYB, CAYC, CCSA, CLNA, CAYA, CAYE, CAYD. Ennek az 1.6 CR motornak ... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"
Chiptuning kedvenc! Egyik leggyakoribb (régi) 1.6 CR motor EUR5 környezetvédelmi besorolással, amelyet 2007-2016 közt szereltek az Audi, Volkswagen, Seat, Skoda 38-féle modelljébe. Ezekben Siemens / Continental PCR2.1 motorvezérlő elektronika üzemel, amelyre az első években semmilyen chiptuning megoldás nem létezett, majd kb. 2009-10 körül kiszerelés és megbontás után lehetőség lett a programozására, de ma már a felszereltebb tuningműhelyek mint a miénk is már megbontás nélkül OBD-n keresztül tudják biztonságosan kezelni.
Ezek a motorkódok jöttek ezzel a rendszerrel: CAYB, CAYC, CCSA, CLNA, CAYA, CAYE, CAYD. Ennek az 1.6 CR motornak ... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Van egy 2008-as évjáratú 1.6 BSE motorkódú Jettám 103000 km-el. Hideg indításnál kb.1200 as fordulatra ugrik fel a fordulatszám mérő, majd szépen beáll az alapjárat 700-800 ra. Ezzel szerintem nincs gond. Üzem meleg motornál viszont ha indítom kb.1500 as fordulatra ugrik fel, majd szintén visszaáll a normál alapjáratra. Miért csinálhatja ezt, hogy meleg motornál magasabb alapjárattal indít?
Érdeklődöm, hogy régi jettáról itt nem tudok valakivel egyeztetni? Van a családban egy 84 es benzines 1,6-os. Karburátor gondunk van, sajnos ez a ritkábban előforduló, de sokkal bonyolultabb két torkú verzióval van szerelve. Folyamatosan ömlik az egyes torokba a benzin a gyorsítón keresztül, nyilván meg is fullad idővel. A gyanúm, hogy ez elektromosan vezérelt alapjárati mágnesszelep nem ok. Vagy egy ilyet vadásznék, vagy egy komplett karbit. Ha van valakinek ötlete, vagy bontva, vagy bármi, kérem, jelezze!
Szia! 1,5 éve én is így jártam sajnos.. a bal oldalon lévő kábelköteg megtört a fel-le nyitástól... a jelenség ugyan ez volt.. én otton megcsináltam nem egy nagy kaland.. az első és legfontosabb hogy az akkumlátort kösd le róla (hiszen árammal nem játszunk) a megtört kábelt kicseréltem, egy kicsivel hosszabra hagyam, összeforrasztottam, tettem rá zsugor csövet a forrasztásra, majd az egészre rá lett húzva egy gumicső.. ha bármi kérdésed van írj nyugodtan megpróbálok segíteni...
2009 1.6 benzines VW Jettám van. Azt tapasztaltam, hogy központi nyitáskor a csomagtér ajtó nem nyitott, csak külön a kulcson lévő funkcióval. Aztán egy ideje azzal sem. Valakinek valamilyen ötlete?
Volt már valakinek olyan hibája, hogy a Jetta hátsó helyzetjelző lámpái körül világító ledek nem világítanak? Amikor felkapcsolom a világítást világítanak, majd pár másodperc gondolkodás után elalszanak körben és csak a középen lévő piros helyzetjelző lámpák világítanak?
Tetőkárpit: Helló, pár napja voltam Abonyban, 1,5 óra alatt megcsinálta a kárpitos, olyan, mint az új, 36e Ft. Google találta (jetta tetőkárpit javítás), jófogáson van a hirdetés, elérhetőséggel, nagyon korrekt.
Nemrég vette, egy Jetta V Trendline autót. A sorstárs tulajdonosokat szeretném kérdezni, hogy létezik-e frappáns megoldás az első kartámasz alatti űr hatékony kihasználására? Mellékelek egy képet az én autómról (2007-es Trendline modell). A csatlakozóból ítélve az a sejtésem, hogy itt kapott helyet a jobban felszerelt autókban a CD tár. Ennek hiányában elég nagy az ott lévő űr, amit szeretnék kihasználni, de jelen állapotában ez az űr tárolónak alkalmatlan (nincsen alja és oldala sincs, túl mély...stb). Tudtok javasolni valamilyen ésszerű megoldást? Létezik valamilyen kiegészítő adapter, amivel tárolóvá lehet alakítani?
A másik kérdésem is ugyanehhez kapcsolódódik. Az autóban RCD300-as - nem túl okos - CD-s autórádió van. Fel lehet ezt okosítani valami egyszerű megoldással? Olyasmire gondolok, hogy létezik-e olyan kütyü/adapter, ami csatlakoztatható a CD tár kábelére és okosabbá válik tőle a rendszer? Pl.: USB, JACK, BLUETOOTH csatlakozási lehetőség...valami, ami alkalmas arra, hogy 21. századi adathordozót és formátumot csatlakoztasson a hangrendszerre?
Olyan kérdésem lenne, hogy van kettős tömegű lendkerék VW Jetta 1.4 TSI, CAXA motorkódú benzines autóban? Ha igen, milyen tüneteket produkál annak meghibásodása?
Köszönöm a választ! Igyekszem nem túlgondolni, de néha megeshet. Tehát automata az állítás. És az pontosan hogyan néz ki? Van valami érzékelő / jeladó? Ha igen, az automata állító nem mehet tönkre, ami azt okozza, hogy túl feszesre állítja a szíjat?