Van egy 1997-es 3 as Golfom centrálzáras pumpás. A problémám az lenne, hogy be zártam az autót és a bal hátsó ajtóban több mint valószínű le csúszott a levegő cső, és mivel ebben benne van a biztonsági retesz is nem tudom kézzel fel húzni, a levegő csövet tudom hogy kell vissza tenni, de nem férek hozzá sehogy ameddig nem tudom az ajtót kinyitni. Valakinek ötlet?
Sziasztok. Tudnátok segíteni? Golf 3 1,4 benzin ABD motorkód. két probláma
- Hidegen indul veszi a fordulatot minden ok. Ahogy bemelegszik alapjárat van de pici fordulatra is leáll. kemény benzin szag mellett. Olyan mintha sokat kapna.
- Plusz most csinálta hogy villogtatja az olaj lámpát és csipogtatja. Ilyet eddig nem csinált ezt is csak akkor, ha 3000 fölé megy a fordulat. Alapjáraton semmi.
Hello. golf 3 abd, 1,4. Olajteknőt szeretném leszedni, van egy csavar a féltengely és a sebváltó csatlakozásánál. Ha kicsavarom a féltengelyt akkor ki lehet szedni azt a csavart?
Kellene egy kis segítség, mert már nem tudom mit is cseréltessek a kocsin. 1992-es Golf III-as 1,8-as benzines AAM motorkódú kocsiról van szó.
Röviden a történet: Egyik napról a másikra elkezdett rángatni, csak alapjárat és padlógáz működött. Irány a szerelő, ahol is benzinszivattyút cseréltek, majd mivel a probléma még maradt ezért egy folytószelep állás érzékelőt is. A probléma megoldódott, de jöttek újak: hidegen csak gáz pumpállással indult, és gázelvételnél leállt. Ez a hiba főleg hideg motornál volt jellemző, de a gázfröccsnél amikor visszaesik a fordulat akkor melegen is leállt néha. Vissza a szerelőhöz: Elosztó fedél és rotorcsere, mivel eléggé be voltak égve. Hiba maradt. Gyertya és teljes gyertya kábel csere ( mivel az egyik gyertyakábelen égésnyomok voltak), de a hiba maradt, csak nem volt annyira intenzív. Ekkor vízhőfok jeladó lett rajta cserélve, amőtől az inditás már nem volt olyan keserves, de hidegen még így is le-le ált néha. Ekkor a szerelő kitalálta, hogy termosztátot is cseréljünk, mivel menet közben nem megy fel a hőfok 70c fok fölé. Majd vettem bele még egy folytószelep állás érzékelőt, mert minden nagyokos azt mondta hibának.
A probléma ugyanaz: - Hidegen nehezen és csak gáz pumpálással indul ( néha olyan ketyegéssel, mintha csak 3 henger menne)
- Gázfröccsnél megtorpan, majd leáll
- gáztartásnál ( 70-90Km/h között) torpangat, olyan mintha leszabályozna
- sokkal lomhább mint előtte volt
Az első folytószelep cseréje után 13 liter benzinnel cirka 67 km.-ert tudtam menni, ami cirka 20 literes fogyasztás. A második után ez visszaállt 13 liter/100 km -re ami még szerintem így is sok.
Tavasszal volt vezérlés csere a kocsin, valamint szelepdekni és hengerfej tömités csere + olajcsere + a szűrők cseréje.
Sajnos kifogytam az ötletekből és a szerelő is csak a vállát húzgálja, mert nem tudja mi a baja.
Nagyon egyszerű baja volt, még a váltót sem kellet (volna) kivenni. Persze ki lett véve, csak azután derült ki.
Sajnos a szakszavakat, és az alkatrészek nevét nem tudom, ezért csak konyhanyelven írom le.
Ahol a rudazat bemegy a váltóba, ott a váltó tetején van egy csavar, ami alatt van egy hüvely, benne egy rugóval. Na ez a hüvely volt összetörve, amibe beakadt a rudazat, és ez okozta a problémát.
Persze alkatrészt nem lehet hozzá kapni, így egy másik váltóból lett pótolva.
(Ugyanitt majdnem komplett bontott váltó eladó! :))
Remélem tudtam segíteni, ha valakinek esetleg ugyanilyen problémája van/lesz!
Tudom, hogy a kopottság és az öreg olaj is lehet oka, ha nehezen mozog. De vajon "csak" ennyi az ok, vagy valahol másfelé kell keresgéljek. Ma délután kezdte, és most már nem tudom kivenni kézzel sem.
Adódott a 97-es AEX motorkódos golfommal az a probléma, hogy Rückfercből nem tudom kivenni a váltókarra, hanem a váltónál kell kézzel a rudazatot piszkálni, és akkor kijőn sebességből.
A rudazat, ill. az illesztések eléggé kopottak már, ill. az olaj is rég volt cserélve benne.
Sziaztok segitséget szeretnék kérni vw golf 2 16 diesel 89 bekotési rajz kigyullatt a vezeték kötegem és majdnem én is előre is koszi mindenkinek aki tud segiten
Üdv. Van egy 1,4es benzines golf 3 om és nem mindig akár beindulni. Ha többszöri indítózás után megnézem a gyertyákat a két külső tiszta benzin a két középső pedig száraz. Ha nagynehezen beindul füstöl mi egy kémény és ha leállítom megint nem akar beindulni. Valaki esetleg tudna e tanácsot adni mi lehet a probléma?
Golf 3. Menet közben rángatás nélkül leáll a motor, észre sem veszem, csak hogy már nincs semmi hang, kivillan az olaj- és akkumulátorlámpa, majd az is elsötétül.varok vele kicsit és újra indul!1993 golf3 1.4 benzin.már volt mesternél és újra elő jönn!
III Golf Tdi nél az alapjárat hidegen melegen magas nem ejti vissza ha felmelegszik amúgy szépen megy nem ingadozik az alapjárat. Valaki találkozott már hasonló problémával? Valamelyik jeladóra gondolok esetleg...
Üdv mindenkinek!! vw polo 1999 aex motort bele lehet e tenni vw golf 3 1996 os aex es motor helyér. ugyan is a polóban hátul van az öninditó a golf 3 ban oedig elöl.
Golf 3. A Km óra errort ír ki, váltakozva a szaggatott vonallal. Alaphelyzetben a km látható, a gyújtás ráadásakor pedig bejön az error. Sem a nspi kilóméter nem jelenik meg, sem az össz km ezután. A megtett kilómétert nem számolja, megállt a számláló. Feltételezésem szerint a hiba az önindító meghibásodásakor keletkezett, ekkor az akku feszültség leesett 3-4 voltra. Szeretném a segítségeteket kérni, hogy mi lehet a hiba. Köszi!
Sziasztok olyan gondom van a golf 3 1.4-es ABD motoros autómmal hogy nehezen indul hidegen melegen is !Gyertya gyújtáskábel cserélve lett !Valakinek volt már ilyen problémája?
Sziasztok, 1.4-es benzines 3-as golf hibájára szeretnék tippeket kérni. Hidegen indítás után 2-3 perccel motor leáll, ellenőrző lámpák nem világítanak. Pár perces próbálkozás után beindul, gázadáskor pár percig fémes visítás és sziszegés hallatszik a fordulatszám függvényében, majd megszűnik. Meleg motornál tartós 90-100km/h sebességnél egyszer-egyszer pár másodpercre megtorpan, kisebb vagy nagyobb sebességnél hibátlan. Másnap reggel kezdődik előlröl.
Golf 3. A Km óra errort ír ki, váltakozva a szaggatott vonallal. Alaphelyzetben a km látható, a gyújtás ráadásakor pedig bejön az error. Sem a nspi kilóméter nem jelenik meg, sem az össz km ezután. A megtett kilómétert nem számolja, megállt a számláló. Feltételezésem szerint a hiba az önindító meghibásodásakor keletkezett,
ekkor az akku feszültség leesett 3-4 voltra. Szeretném a segítségeteket kérni, hogy mi lehet a hiba. Köszi!
Sziasztok olyan problêmám gondom van a golf III 1.9 TDI hogy elindult de rögtön le is állt újra inditottam,de ismét le állt. Azóta nem indul öninditoval tekertettem de semmi gázolaj van olaj van benne de az olyajnyomás visszajelzö nem alszik ki csak villog!
Jah elötte semmi hiba jól ment, rajta felejtettem gyujtáson és kb 1-1,5 órát lehetett gyujtáson. Ki cseréltem az indító relét.
Nagy szükségem volna tanácsra vagy esetleg segítségre vagy hol keressem a problémát.