Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, Fiat Tipo1.4- hez. A gondom az, hogy az index relém nem jó. Értem ez alatt, hogy mindig egyfolytában világit az írányjelzőm. Azt szeretném meg kérdezni, hogy a kocsiban hol található ez a relé. Csere, vagy lehet vele valamit kezdeni? Vagy inkább vigyem egy szerelöhőz?
Sziasztok! Keresek a Tipomba klímakapcsolóval rendelkező fűtéskapcsolót. Csak gyári megoldású érdekel! Keresek még pollenszűrő tartót valamint sérülésmentes gyári hátsólámpákat.
Segítséget kérnék. Fiat Tipo 1989 1.4 karburátoros, pöccre indul, műszerek, visszajelzők működnek, de azon kívül semmi ami elektromos, szó szerint semmi, hűtőventilátor se.
Biztosítékokat átnéztem, mind jó. Valami ötlet? Így lámpa és index nélkül még szerelőhöz sem merek elindulni.
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni!Van egy 92-es Fiat Tipom 1.6 benzines.Azt mondják az ismerősök ,hogy rövid a váltója.De mondjuk ez észrevehető is mert pl. mikor autópályán vagyok vele és 100km/h megyek eléri a fordulatszám a 3200-as fordulatot!Hallani a hangján hogy el kellene neki a 6. sebesség!Na most ...a kérdésem az lenne hogy ebbe a típusba csak Fiat váltót lehetne tenni vagy esetleg más típusból is jó?Köszi a válaszokat!
Segítség kellene!!! Adott egy 1994-es Tipo 1.6 IE 75 lovas központi injektoros. A probléma az,hogy alkalom szerűen olyat csinál,hogy 80-as tempónál,tartom a gázt,és mintha elvágták volna lehörög,ha túlnyomom a gázt,akkor életre kel,és gyorsul,ha megint visszaállok egy adott sebességre egy darabig jó,aztán megint hörög,ilyenkor még azt is észrevettem,hogy hidegen az alapjárata is 500 ford. alá esik,de legutóbb olyat is tapasztaltam,hogy az alapjárat 500,és 1500 között ingadozott melegen az alapjárat tökéletes. Ezek a hibák csak nagyon időszakosan jönnek elő,és egy 20-30 km után megszűnnek.Szerintetek mi lehet a gond?
Az injektoron mik azok a karbantartások,amiket el lehet,vagy kell időnként végezni?
Sziasztok. Látom eléggé pang már ez a topic, de hátha erre jár egy dízel guru. 1.9TD motorral van nyűgöm (Alfa 146-ban van). Kevés km-es, de bonyolult történetű autó. Hengerfej nélkül érkezett az autó 7 éve. Kapott egy 1.7D hengerfejet, így használtuk évekig. Aztán megadta magát a hf tömítés, tavaly nyáron levettük, síkoltattuk, nyomáspróbáztuk, összeraktuk. Viszont azóta én nagyon csattogósnak hallom a hangját.
Minél melegebb van kint, annál jobban csetteg.
Egy ideje nyomozom a dolgot, mert rosszul is indult a télen. Nagy fehér füst, dadogás, az előtöltés hiány minden jelével. Akár +10 fokban is képes volt így indulni. Kaptam egy barátomtól egy karambolos autóból származó keveset futott (sajna törött házú) adagolót. Átraktam a nyomásszabályzót ebből az enyémbe, bemelegítettem, belőttem az alapjáratot és a hideg indulás megjavult (pedig előtte is jó volt a háznyomás, adagolós megnézte). A KSB patron sosem volt jó benne (és nem tudok már szerezni sehol), így nagyobb hidegben törvényszerűen továbbra is előtöltés hiányos, dadogós, lábbal kell tartani a gázt egy fél percig.
A lényeg, hogy most jól indul, normális a füstje, egész erősnek érzem, viszont az erős csattogásától nem tudom hogyan tudnék megszabadulni.
Be lehet ezeket állítani úgy, hogy lágyan járjon a motor?
Sziasztok.Segítség,illetve támpontra lenne szükségem.
Van egy 1.4 ie-m 94'...szeretem nagyon,de az a gondom,hogy rángat,kb 1900-2500 között érzi jól magát,de van amikor ott,abban a tartományban is.Beindítom,ingadozik az alapjárat,vagy éppen az egekbe szökik.Indulás,el kezd rángatni.Játszani kell vele,hogy ne tegye.Ha taposom,nincs baj vele de azt nem szeretem sem én,sem ő.Mit nézzek meg,mi lehet a bajság?Azt tuddni kell,igencsak elhanyagolták az autót.Én viszont megtartom.Lakatolom,stb.
Szóval a kérdés,miért rángat?olyan mintha nem lenne benzin.
Van egy első szélvédő díszkeret, vadonat új, egy kayaba hátsó lengéscsillapító új, nem lett beszerelve, és egy 1.9 td digithez való biztosíték tábla, ez használt bontott de hibátlan.
Nem akarom kidobni hátha valaki hasznát veszi, így egy 6db-os sör packért elvihető.
Tipikus öreg fiat hiba. Nekem a Regatám volt ilyen nem gyengén emelte az olajszintet, autószerelőm szerint annak a motornak már mennie se lett volna szabad. Leeresztőcsavar be volt állva, nem tudtuk kitekerni mert már az olajteknővel együtt akart jönni. Megoldottam, gumicső és 500 milis fecskendővel kivettem belőle a megfelelő szintig havonta a felesleges olajat minimum szintig. De ilyenkor már a max jelzés felett volt jóval mindig. Mégis elment még 60.000 km-t mire eladtam :) Egyébként ezt a kérdésedet itt ha felteszed: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9008022 valószínű előbb kapsz választ. Nem kell beparázni tőle.
Az a baj, hogy a kompresszor mágneses kuplungja azonnal kapcsol ahogy ráadom a gyújtást. a központi panelt már cseréltem. a mozgató motorok mozognak. :(
A központi vezérlő panel szokott még rosszalkodni, ellenőriztétek hogy a kompresszort bekapcsolja-e illetve hogy a terelőlapátokat jó irányba mozgatja-e mikor kapcsolod?
Tudna valaki ajánlani olyan autóvillamossági szerelőt aki képes megbírkózni egy '93-as Tempra klímájával?
Digitális műszerfalas, automata klímás. Fel van töltve, de nem hűt. Beépítettek egy univerzális nyomásszabályozót is. Állítólag minden rendben, de mégsem működik. Ha valakinek van ötlete, megköszönném a segítségét.
Sziasztok! Van egy 94-es évjáratú,aránylag jó állapotban lévő 1.8-asTipo-m. Suite változat. Világos bőrülés,fűthető,elektromosan állítható visszapillantókkal,elektromos ablakemelőkkel. Lila(Nekem denevér :D) színű. Családi autó volt,viszont már 2 éve a garázsban porosodik. Szeretnék/szeretnénk a szüleimmel megválni tőle! :) Ha valakit érdekelne,vagy érdekel,kérlek írjon email-t a címemre! :) addictsteam@freemail.hu. Kérésre további információval és képekkel is tudok szolgálni.