Sziasztok! Segítségeteket kérem! Barátnőmnek van 1.1-es peugeot 206-ja. Ami történt egyszer megálltunk vásárolni és bedugtam a kocsiba kulcsot és semmi sem jelent meg a műszerfalon. Se töltés semmi.. néma volt. Helyszinen az összes biztosítékoz meglestem mind jo volt. Hazavittek bennünket 2-3 óra múlva visszamentünk, hogy hazavontassuk és besugtam a kulcsot a kocsiba elindúlt. Majd elmentem haza vele és megnéztem az aksi test kábelét illetve motortérben ami van. Valamint a kormány alatti biztosítékokat is mindent rendbe találtam. Elindítottam 20 szor beindúlt. Majd elmentem vele varosba ismét vásárolni és kijöttem elindúlt bementem az automosoba nem állítottam le majd mikor beindultam hogy elinduljak megint se kép se semmi... minden elment a kocsin és azóta semmi. Aksit töltöm ha felrakom az aksit a kocsiba akkor azt irja kia a kocsi ECO MODE. És a műszerfalon semmi más nem jelenik meg. Van ötletetek? Én próbálzam utánna nézni és videokon azt láttamnhogy talán motorvezérlő és a motortéri biztosíték táblázat. De olvastam olyat is , hogy talán gyújtóskapcsoló. Találkoztatok ilyennel tudnátok tanácaot adni? Köszönöm előre is aki segít
Sziasztok! Segíthetnétek! 🙂 Van egy 2005-ös Peugeot 206 1.4 hdi-m. Úgy 2 hete van egy heppje, hogy rendszertelenül kigyúllad a műszerfalon a hűtővíz kiegyenlítő tartál szimbólum és az Állj lámpa piros színben. Csak az a gond, hogy a hűtővízszint teljesen normális, a motor vízhőfoka szintén normális, motorikusan sem hat ki semmire. Szívárgás, csepegés semmi. Minden jól működik. Városban, autópál-án egyaránt. Néha felgyúllad, aztán kialszik. Van hogy úgy marad percekig, aztán kialszik. Van, hogy egész nap fel sem gyullad, szóval teljesen rapszódikus. Valakinek van ötlete, vagy találkozott már valaki hasonlóval? Évek óta meg van, soha semmi baj nincs vele. Rendszeresen karban van tartva. Köszi a válaszokat!
Olyan kérdésem lenne, hogy ha gyújtást adtok, akkor felvillan az olajnyomás ellenörző piktorgram? Nekem csak motorellenörző, töltés, kézifék és a gázolajszűrő ellenörző ábrák villannak fel a légzsák mellett ellenörzés mellett, illetve nagy hidegben az izzítás még.
Több videót is megnéztem youtubeon, és változóak, amit láttam.
Valaki legyen kedves nézze a hasonló típusú autóján és segítsen!
Elméletileg torbó olajzó cső a neve. Januárban volt hasonló problémám. Akkor nekem azt mondták, hogy csak szervízben tudják cserélni, mert nincs utángyártott. Végül nekem egy olyan maszek csinálta aki kapcsolatban áll szervízzel.
Kb fél nap alatt megvolt vele. Le kell venni hozzá a turbót.
Ha jól emlékszem 30-35 körül volt a vége, ebben benne volt egy olajcsere is.
Sziasztok ! Van egy 206 peugeot 1.4 hdi kocsim . Az egyik cső engedi az olajat . Nem tudom mi a neve . A turbó tetejétől indul egy vékony fém cső . Utána ilyen flexibilis csőként folytatódik. , és megy be a motor alá . Tudja valaki hogy hivják ezt a csővet ? Negéz kicserélni ? Köszi a válaszokat !
Sokminden lehet. Nekem úgy van, ha lepadlózom, akkor egy picit várni kell, aztán meglódul.Ha kímélted, az azt jelenti hogy betartottad a bejáratási időszakot gondolom.Az első 1500 km-is nem igen hasznos 2500 fölé pörgetni, ha ez megvolt, akkor ne aggódj. Lehet a téli gumma is, hogy most a "melegebb" időszakban jobban tapad, de ez nem lehet túl mérvadó.Üzemanyag, kérdés hol tankolsz. Nekem az ÖMV jött be, csak ajánlani tudom, főleg a dízel start-ot, ami ugyan drágább, de kintről hozzák, és kell a jobb minőség ebbe.A "koszos" dízelt nem igen hálálja meg ez a motor. Aztán, mivel igazán 6000 km körülre "érik" össze a motor, lehet hogy ezért van, és most is úgy megy mint előtte, csak alacsonyabb fordulattól egyenletesen adja le a nyomatékot, mivel itt a turbó állandóan megy, nem úgy mint a standard turbó, ahol adott fordulattól lép be, itt csak a geometriai adatok változnak, de folyamatosan megy. Szerintem ez utóbbi lehet, hogy stabilan gyorsul már minden fordulaton, és nem ugrásszerűen. Időnként meg kell hajtani, mert a turbó hajlamos az eltömődésre, illetve tartósabb hajtás után, ha megállsz még hagyd menni alapjáraton 1-2 percig, mielőtt leállítod a motort.
Egyenlőre ennyi, ja és itt a 100 lovas dCi Clio is :)))
Olvasgattam itt 1-2 véleményt amiben megoszlanak a vélemények a dizel autókról...nos eddig nekem is csak benzines gépeim voltak (Ford Sierra 2,0; Volvo460, Clio1,2; közben persze sok skoda),de most nyáron megtört a jég amikor átvettem az új Clio dci 80 pacis csodát:)) A véleményem,hogy ezzel a common rail dizellel nagy alakítás volt kihozni ezt a kisautót amit a maga 980kg tömegével nagyon jól mozgat,bár most valamiért ellustult,ezért is kerestem itt meg a nagyközönséget. Igazából a gyorsulásából esett vissza csöppet, az elején alig lehetett megfogni ha nagyobb gázon tartottam indulásnál,de most valahogy elmúlt a varázs:) még mindig nagyon jól megy,kíméletesen lehet vele gyorsan is menni (140-nél 3,5ezret pörög kb.),de hiányzik az a kilövés ami anno volt.
Ha valaki tudja mi lehet az oka az please írja meg! 6600km van benne,még nem voltam szervízbe,de igen kikímélem! Köszi,üdv!
2001-ben a 190D Merciből átültem egy Picasso HDI-be. Kényelmesebb,gyorsabb, kevesebbet fogyasztott a HDI.4800 km-t bírt. Letiltott az elektronika,mert az üa előszűrő eltömődött.Röhej.
Nekem autó kell, nem üzemanyaganalizátor! Elcseréltem egy C250 TD Mercire.Ennek nem gond az üzemanyag ,megy mint a szél,és autószámba veszik az autópályán.Nem úgy mint a fos Picassót.
Csak nem bírom amikor a legyártott darabszámot hozzák valaminek a jóságát bizonyítandó. A mennyiség szerintem több mindentől függ (ettől még lehet nagyon jó motor, csak az elvet nem bírom).
Mert miért is gyártanak belőle sokat:
1, a 206-os nagyon jól fogy, de szerintem tök mindegy a motor milyensége, mást sem néznek a vásárlói miért pont ez lenne a szempont?
2, Fiesta, ugye ez is ezzel megy. Nos itt meg a Fordnak nem volt diesel motorja, hiszen az előző vesető kissé elbaszta a hozzáállásával a diesel fejlesztést, ami a Ford lemaradását okozta. A piac meg igényli a diesel motyit is.
3, C3: Ugyi ebben is ez van.
4, jó, modern motor és nagyon jó a marketingje
Látható, hogy több autó típusba is berakják a motort és ezért is a fogyás, és ezért a szép gyártási mennyiség oka. Nem egyértelműen a jóságát tükrözi, persze lehet, de nem a legjobb érv. Legalábbis én így látom.
Komolyan érdekelne (gondolom neked is Astrád van a nickböl itélve :-)),mert a céges Vectra-k elég negatív élményt adtak annak ellenére, hogy van a motorban er?.
"Napi 5000 db dieselmotor ........gondolod,hogy a raktárnak gyártanak"
Jaj csak ezt ne. A HDI szar vagy sem ahhoz nem szólnék hozzá (hányingerem van a dieseltől), de egy igen előnyös külsejű autó a 206-os azt nem lehet vitatni. Lehetne benne a Focvágen PDTDI vagy más mostani diesel, és megkockáztatnám, hogy - miután a műszaki tartalom itt nincs nézve - szinte bármilyen diesel motorral el lehetne adni. Más része (váltó, futómű stb...) sem egy csoda mégis viszik mint a cukrot. Szép, jól felszerelt és ennyi elég is.
furano:
1. De. Olvasd ki.
2. Nem én akartam! A provokatör.
3. A kínaiak még többet gyártanak a saját dolgaikból, nem a raktárnak.
4. Én idáig nem bántottalak, de te most tényleg bunkózni kezdtél.
csak a fikázást tudja :-)
jut eszembe, a sötét éjszakában óvatosan nyomom 130-140-el 1 kisebb föúton és megelözött 1 újnak kinéz? Astra kb 150-160-al, azért lestem 1 nagyot, ennyire megbízható az Astra vagy csak az a figura volt vakmerö?
1. Nem védted meg az igazad.
2. Mocskolodsz.
3. Napi 5000 db dieselmotor ........gondolod,hogy a raktárnak gyártanak.
4. Én idáig nem bántottalak, nem stílusom,de te most tényleg bohoc vagy.
Miért görcsölsz, Mester? Ha tényleg ilyen fos a 206 tdcdcipdtdihdi (francnak se kéne dízel), akkor miért akarod őket erről meggyőzni? Hagyd őket szívni vele.
Ps: a 206 1.4 hdi-nek 175 a vége (4 napja próbáltuk) (eközben a fogyasztása több volt, mint amennyit a dízelhívők képesek lennének lelkileg feldolgozni)
kinek is patkány a stílusa???
ugyan kis barátom.hiába sértegetsz...
pontosan jól látjuk.
és nem te,ebben biztos lehetsz...
furano is,én is,most már.
mondjuk neked.
sértegetéssel semmit sem érsz el...
csak azt amit mondtam...
magadból csinálod, a topic bohócát...
ha megtanulsz olvasni rájösz,én is tudom,ez nem a te topicod...
furano:
Az is amit én írtam legutóbb,benne volt a válasz mind a 4re. Bocs a 3-ra nem: a legyek is naponta 5000 db légypiszkot gyártanak. Az igazi elfogultság viszont az: következtetni a piac terítésének mértékéböl. Ebböl az következne, hogy a kínaiak gyártják a legjobb ruhákat.
na ide figyelj te nagyokos.
én jelenleg a 206 club elnöke vagyok.
Baromira nem érdekel,hogy mit gondolsz,meg a hülye ismerőseid mit mondanak neked.
a clubban legalább 10 Hdi van,amiket próbáltam,teszteltem
barátomnak jelenleg is clio DCi ja van.
mellesleg a Peugeot alkalmazottja vagyok.
emellett dolgoztam a Renault Baumgatnernél is.
ugyhogy te nekem ne mondd meg mi a jó...
fingod nincs az autókhoz,egy egyből látszik.
azt hiszed mert láttál már autót akkor tudsz is valamit????
kb 35 peugeot 1.4 Hdi-t szervizeltem már.
soha egyiknek sem volt semmi baja,a kötelező periódus eljövetelével látogatják a szervizeket.
a HDI motor a sz egyik legjobb diesel a világon,
továbbmegyek,részecskeszűrőjével a világon először jelentkezett...
teljesítményben,ár-érték arányban messze a kategória éllovasa.
technikában,és kifejlettségében szintén...
a peugeotnak már akkor volt HDI je,mikor a renault még a nyomorult tupírozott DTI ket adta..
ugyhogy ne papolj kisgyerek,nevetséges vagy.
semmi elfogultság nincs bennem.-rühellem a diesel autókat.
de ami igaz az igaz.,
Miért nem azt mondod szara HDI a Anists féle BMW motorhoz képest???
fizetett hirdető mi???
miért a Renault nem fizet???
"érdekes, hogy mennyivel könnyebb egyeseknek a másik embert fikázni, mint építö jelleg? javaslatokat tenni a topicindítónak a "rossz hírbe kevert" technikának jó fénybe helyezésével (egyszer? cáfolatnak is nevezhetjük)."'
ezt pont te mondod,???
könyörgöm,nézd már végig mit írtál!!!
gratulálok,kiérdemelted a saját topicodban a
"topic bohóca címet..."