Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pici mici a pók Creative Commons License 2022.05.07 -1 0 5
cucu Creative Commons License 2013.04.02 -1 0 4

Üdv

Tavaly novemberben volt, -pár hónapja- hogy hirtelen Pécsre kellett mennem.

Gondoltam, jó nekem a régi 6-os út, nem sietek.

Az M0-on mentem Nagytétény felé, majd innen hamar elértem az érdi körforgalmat.

Itt ért a meglepetés. A körforgalomban ugyanis egy táblán jelzik a kijáratot a 6-os és az M6-os felé. Kétszer körbe mentem, hátha van még más kijárat is, de nem volt. Így hát kijöttem ezen a kijáraton, ami szépen rávitt az M6-osra.

Mondanom se kell, hogy elcsodálkoztam. Amúgy is 30 éve jártam utóljára erre, akkor még nem volt se körforgalom, se autópálya.

Szóval, az első kijáratnál kijöttem, addig nem volt benzinkút, ahol vehettem volna matricát.

Aztán egy hét múlva az Autópálya kezelő kutyafüle Zrt. küldött egy csekket 15 ezer Forintról. Visszaírtam nekik, hogy megtévesztő a kiírás és azért hajtottam az autópályájukra és amint tudtam le is jöttem. Amúgy pedig aznap 450 Km-t mentem, ebből 3 Km volt az autópályán, 447 Km-t a régi 6-oson tettem meg, ezért becsapásnak tartom az egészet.

A büntetést nem engedték el, csak részletfizetést engedtek meg. Rendesek voltak.

Kérdésem: jól van-e ez így, hogy megtévesztően jelölik az utat és még meg is büntetik az autóst? Mert szerintem ez egyszerűen csalás.

tiB Creative Commons License 2003.09.29 0 0 3
Nem vagyok rád mérges, bocs, ha így érzed.
Csak azt akartam bemutatni, hogy inkább legyen mindenhol a több napos bérlet, ami esetleg a néhány nappal későbbi visszaútra is elég, mint hogy minden útért fizetni kelljen.
Ha a tényleges használatért akarsz fizetni, az csak kapukkal lehet megoldani.
Hidd el jól jársz azzal a 10 napos bérlettel, vagy nyáron a 4 napossal. Örülj neki, hogy van lehetőséged használni és nem kell gusztustalanul magas úthasználati dijat fizetni (lásd m5).
Tibi
Előzmény: csupaszabo (1)
Janibacsi Creative Commons License 2003.09.29 0 0 2
Aztat a jo oreg mondast aztan teccik-e ismerni, hogy "Tobbe kerul a leves, mint a hus"? Ugyanis ez a valasz a kerdesedre...

JAno

Előzmény: csupaszabo (1)
csupaszabo Creative Commons License 2003.09.29 0 0 1
Nem tudom, miért vagy ilyen agresszív, én megkérdeztem, hogy miért nem lehet 1 napos matricát kapni 300 Ft-ért, kétnaposat 550-ért, 3 naposat 650-ért, és így tovább. Nem kapukról beszéltem, hanem matricáról. És enyhén szólva pofátlanságnak tartom, hogy egyetlen nap használjuk az autópályát, és mégis annyit kell fiozetni, mintha egy hétig használnánk.
Szerinted ez nem meríti ki az árdrágítás fogalmát?
Előzmény: tiB (0)
tiB Creative Commons License 2003.09.29 0 0 0
Ide figyelj az M5 ötösön nem kell megvenni a 10 napos bérletet!
EGY(!!!!!) oda-vissza út legutóbb 6500Ft volt, nem tudom azóta emeltek-e rajta.
Mennyit fizettél a 10 napos bérletért? 1900?
Hűha hanyattvágom magam mindjárt. :-)
Minden viszonyítás kérdése.
Igazad van! Legyen kapus az m3-as is, fizess te is súlyos ezreket a használatért!
Tibi
u.i:
"Mire fordítják a benzin árában levő rengeteg adót?
Mire fordítják a súlyadót?
Ki ellenőrzi ezeket?
És ki képviseli az autósok érdekeit?"
Előzmény: csupaszabo (-)
csupaszabo Creative Commons License 2003.09.29 0 0 topiknyitó
Tök hülye vagyok, de én úgy gondolom, senkit nem lehet kötelezni arra, hogy olyat is megvegyen, amit nem akar. És mégis.
Párommal a hétvégén igénybe vettük az M3-ast, perzse a hetes matricát kellett venni, mert nincs kisebb.
Most ha én 15 dkg pulykasonkát szeretnék venni, miért kellene az egész rúddal megvennem?
Miért nem lehet kapni 1-2-3-4-5-6-7 napos, 2 hetes, 1 hónapos és éves matricákat? Miért kell az autósok amúgy is nagy terheit tovább növelni?
Mire fordítják a benzin árában levő rengeteg adót?
Mire fordítják a súlyadót?
Ki ellenőrzi ezeket?
És ki képviseli az autósok érdekeit?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!