Tisztelt csoporttársak segítséget kérnék. Egyik pillanatról a másikra nem kapcsolható a távfény, valamint ajtó nyitáskor nem világit a belső lámpa. A távfény működik álló motornál, járó motornál helyzet lámpánál, de nem vált át tompított fénynél. egyik ajtó nyitásakor se működik a belső világítás, valamint a motor indításakor se.
2001-es Renault Twingo 1.2 benzines 16 szelepes. Egyik pillanatról a másikra a hátsó lámpa nem világít. Féklámpa ok, index ok. Égőt cseréltem, de a probléma továbbra is fennáll. Ha valaki tud segítsen! Köszönöm.
Segitsegeteket szeretnem kerni...szetesett a twingom immobilos kulcsa es lehet hogy az immobile esett ki belole de en nem ertek hozza.megmondana nekem valaki hogy hol van az immobile benne?az auto nem indul.
Tanácsra segítségre lenne szükségem, van egy renault twingóm 97,1,2 benzines nem nyitja a központi zárat és ha kulccsal kinyitom elindítom pár másodperc után leáll a motor. Van valakinek ötlete tippe hogy mit csinálhatnék?
Sziasztok! Tanácsra segítségre lenne szükségem. Egy 2000-es évjáratú Renault twingo 1.2 benzines alapjárat ill fogyasztási gondok vannak. (Az alapjárat néha dadog mintha nem menne egy henger illetve kb. 8l fogyaszt.)
Voltam szervizben amit kellett megnézem, kicserélték(gyertyákat, kábeleket) és még mindig semmi javulás. Valami ötlet?
sziasztok vettem egy 96 cliot és se szikra se az ac pumpa nem megy ,de számitógép-trafo- holtpontjeladót és a reléket már cseréltem .Azt mondták,hogy az ütközés kapcsoló is vacakolhat de nem tudom hol van hengerenkénti befecskendezős.Tud valaki segíteni ?
Sziasztok! MA vettem egy 2010-es 1,2 twingot. Eleje sérült, nyilt a légzsák is. A gondom az hogy nem indul. Forog a motor. Az mondták h állitólag van egy stop kapcsoló valahol ami a baleset miatt kikapcsolt és nem kap üzemanyagot. Ti hallottatok ilyesmiről? És ha van ilyen , hol találom!
5 db bontott, zsugorcsövezett szürkekupakos SAGEM gyújtótrafó eladó olcsón! Akár tartaléknak is célszerű, ha véletlen hosszú úton lerobban a mostani...
Most kapcsolódtam csak be, ez a Clio tényleg jó vételnek tűnik. egyébként vlt 8V Clio II. Az első időkben a Clio I 1,2 8V 60LE, és 1,4 8V 75-80LE motorjait rakták bele. Az első sárvédői műanyagból vannak, ilyen a Scénic is, sőt az új Laguna is, amin még a motorháztető is műanyag.
Sok sikert az új géphez!
Mondta, hogy télen soha nem járt vele, és nyáron ha esett az eső akkor betolta a garázsba.
A motortérben egy porszem nem volt. Pöccre indult, halk, stb....
Egyszer volt vele németországban. (Amúgy ő délután veszi át az új Clioját...)
Mindegyik Clio2-nek műanyag az első sárvédője.
A Renault Budakalásznál van egy 1 éves, 5 ajtós, kőszürke TechRun. 5 ezer km van benne és 2,590M az ára. :))
Idő emberé az auto. 3 évente lecseréli a kocsiját.
Inkább a céges kocsiját használta, és ha esett az eső akkor inkáb a garázsban hagyta...
Ezek az ő szavai voltak!
Szóval... új autónál természetes a gyári szerviz de ha nem kérdezel utána az áraknak, nagyon meglepődhetsz. 10000 km.: féktárcsacsere!? anyagköltség 25000, munkadíj ugyanannyi!? Később el akarták törni az autót, de csak a zárat tették tönkre. Baumgartnernél cserélték (assszem 50 rugóéé). Más bajom ezen kívül nem nagyon volt 40000-ig... de akkor elvittem HI-FI-t szereltetni bele. Az ajtókárpitot lebontották amit a zárcserénél a fele tömítőanyagot kihagyva, trehányul tettek vissza. Az ablak vezető síne függőleges helyett vízszintesen feküdt az aljában egy olajos rongy társaságában. A hifi után már nem gyári szervizbe vittem. Az új szerelőm szerint a tárcsát sohasem cserélték (legalábbis ezen az autón nem). Most se vagyok okosabb, de legalább tudom, hogy valakinek hozzájárultam a jó fékezéséért!