Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

negyesi_pal Creative Commons License 2022.06.14 0 0 26

Itt az ideje feléleszteni ezt a topic-kot, hiszen a Dongfeng és az MG már megérkezett Magyarországra, a Skywell ott volt az AMTS-n...

NeomatiK Creative Commons License 2008.03.09 0 0 25
Ez a CEO csak :)) oldalról X5-ös. Viszont a Smart koppintást nem hiszem, hogy Európában, USA-ban, és a távolkeleten el tudnák adni.
Előzmény: Sickboy (24)
Sickboy Creative Commons License 2008.03.07 0 0 24
Erről beszéltem, már az INDEX is ír róla:
http://index.hu/gazdasag/magyar/bmk080307/
Előzmény: NeomatiK (23)
NeomatiK Creative Commons License 2008.03.06 0 0 23
Szerencsére nem hallottam még róla.
Előzmény: Sickboy (22)
Sickboy Creative Commons License 2008.03.06 0 0 22
Ez valami vicc?
Nézzétek meg ezt a linket:
http://www.martinmotors.hu

Úgy tudtam, hogy kínai autókat csak évek múlva fognak forgalmazni Magyarországon. Szép csendben már megérkezett egy új típus? Nulla sajtóvisszhangja van, csak kérdezem, hallott róla valaki?
negyesi_pal Creative Commons License 2006.05.17 0 0 21
Annál több van ma Magyarországon, de egy részük próbarendszámos
Előzmény: sámuel (9)
sámuel Creative Commons License 2006.03.22 0 0 20

SHANGHAI -- Japan's Honda Motor Co. said on Wednesday it plans to sue the Chinese property rights authority for terminating patent protection for its latest CR-V model in China.

China's State Intellectual Property Office decided to cancel the patent earlier this month after deciding the model was too similar to Honda's first CR-V launched in 1995, Honda said in a statement.

The authority granted Honda a Chinese patent in 2002 for the exterior design of the sport utility vehicle, which it has manufactured in China in a venture with Dongfeng Motor Group Co. Ltd. since 2004.

Honda has sold 2.4 million CR-Vs in over 160 countries worldwide since launching the model in 1995, it said.

Beijing has pledged to protect intellectual property rights, a thorny issue between China, the United States, and other countries that accuse Chinese firms of widely copying Western products -- sometimes from partners in joint venture projects.

Honda won a lawsuit in China in 2003 after a Beijing court denied a bid by the company to restore a motor scooter patent the Japanese firm lost in a dispute with Chinese rivals.

Forrás: Automotive News

\X/VR6 Creative Commons License 2006.02.18 0 0 19
A motorokat is koppintják. Általában régebbi japán konstrukciókat másolnak.
Előzmény: RedRiot (17)
RedRiot Creative Commons License 2006.02.18 0 0 18
Az ajtók formája szerintem ZX. Nekem Vectrám van, a C-oszlopon lévő ablaknak ettől azért szabályosabb alakja van.
Előzmény: NeomatiK (15)
RedRiot Creative Commons License 2006.02.18 0 0 17

Hátulról simán elhinném hogy Kalos! :) De a többi képen az ajtók vonalából és az arányokból ítélve mintha ezt is a már sokszorosan bevált Charade alapokra tákolták volna  rá. Barátnőmnek ettől függetlenül tetszik. :) Kíváncsi lennék rá hogy milyen motorokat használnak ezekben a verdákban.

 

Vannak olyan típusaik is, amik külsőre teljesen egyéni konstrukciónak tűnnek, ezek vajon motorikusan is sajátok?

 

Én nem zárkóznék el a licence-autóktól ha normális típusokat gyártanának, jó áron, jó minőségben, facelift nélkül. Pl. ha gyártanák az Opel Vectra A-t, legalább 100 lovas motorral, és kb. Logan-Kalos áron adnák komolyan elgondolkoznék rajta.

 

Előzmény: sámuel (14)
\X/VR6 Creative Commons License 2006.02.18 0 0 16
Érdekes jószág a BYD F6 is, hatalmas BMW 7-esre hasonlító első lámpáival. A márka emblémája is merő véletlenségből nagyon hasonlít a BMW logójára :)
NeomatiK Creative Commons License 2006.02.18 0 0 15

A C-klasse orr tényleg súlyos. Ahogy a többi is.

 

"kedvencem a fehér lépcsőshátú ZX S-Klasse hátsólámpákkal. "

 

Nekem erről inkább egy Opel Vectra jut eszembe, Mondeo hátsóval bár tényleg akár lehet Merci is, meg Honda Civic orral.

 

Arra fogadni mernék, hogy ezekből a lemásolt autókból inkább csak hazai piacra vagy a fejletlen térségbeli országokba tudnak csak eladni. Ilyen másolt összegányolt szutykot akkor se vennék, ha harmadába kerülne.

Előzmény: RedRiot (13)
sámuel Creative Commons License 2006.02.17 0 0 14
Chevy Kalos?
cghbf

Lóxart! Ez is Geely!!
RedRiot Creative Commons License 2006.02.17 0 0 13

A Geelynél még mindig gyártják a '80-as évekbeli Daihatsu Charade-ot. Próbálják feldobni régi C-Klasse-ra hajazó hűtőráccsal, de az egész vmi hihetetlenül szánalmas! Óvatosan csekkoljátok mert ez már inkább lehangoló mint nevetséges:

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2992619,00.html

 

A kedvencem a metálszürke hosszított sedan: érdemes megnézni a hátsó ajtó-hátsó kerékív környékét, és az előző 5-ös BMW-t koppintó hátsó lámpát! Műszerfalban is verhetetlenek a fiúk! :)

 

 

http://otol.persianblog.com/1383_7_otol_archive.html

 

Innen is érdemes csemegézni: kedvencem a fehér lépcsőshátú ZX S-Klasse hátsólámpákkal. Kőkemény presztizs...

 

 

sámuel Creative Commons License 2006.02.17 0 0 12
Ha jól emlékszem, QQ volt mind a négy.
sámuel Creative Commons License 2006.02.17 0 0 11
Abszolút. De valószínűleg magánimportban jöhettek.
Előzmény: \X/VR6 (10)
\X/VR6 Creative Commons License 2006.02.17 0 0 10
Ez igaz??
Előzmény: sámuel (9)
sámuel Creative Commons License 2006.02.17 0 0 9
2006. januárjában már 4 db Chery-t forgalomba helyeztek Magyarországon. A kínaiak már a spájzban vannak... :)
NeomatiK Creative Commons License 2006.02.17 0 0 8

Ez viszont már egész pofás:

 

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2006.02.17.&254887

 

A Landwind terepjáró gyártója egy újabb típus forgalmazását kezdi meg az ősz folyamán Európában. Akárcsak az Opel Fronterára emlékeztető terepjáró, amely rettenetes törésteszt-eredményeivel hívta fel magára a figyelmet, az új egyterű is igen olcsón, 10 ezer euró alatti indulóáron lesz elérhető. Ugyanakkor ezúttal egy önálló és viszonylag új konstrukcióról van szó, amely ráadásul nem is néz ki rosszul. Az egyszerű, de jó arányú formaterv persze nem kínai munka: az olasz IDEA stúdió tervezői vetették papírra.

Az Opel Zafira és a Renault Scenic kategóriájába tartozó, 4,41 méter hosszú, 1,76 méter széles, 1,63 méter magas és 2,71 méteres tengelytávú modellbe kétféle motor kerül: egy 1,6 literes 98 lóerős és egy 2 literes, 136 lóerős, négyhengeres benzines. Bár ezekkel a motorokkal – dízelmotor híján – az alacsony ár ellenére sem lesz egyszerű betörni az európai piacra, sokkal lényegesebb kérdés, hogy a kínai egyterű összeszerelési minősége és anyagai megfelelnek-e a konkurens modellek színvonalának. A kínai autókat ugyanis alig ismerjük, és elég lehet néhány vacak típus, hogy évtizedekre rossz hírét keltse a távol-keleti ország autógyártóinak.

 

 

 

NeomatiK Creative Commons License 2006.02.17 0 0 7
Szerintem egy ilyen nagy döghöz ilyen valóban ocsmány orr illik. És jó, mert belefér 16 kínai.
Előzmény: \X/VR6 (4)
\X/VR6 Creative Commons License 2005.11.12 0 0 6
Három típus a Great Wall-tól. Mindegyiket más-más japán modellekről koppintották. A legfölső profilból nagyon hasonlít az Isuzu Axiom-ra. A középső orra egy az egyben a Nissan Pickupé, a legalsó pedig tökéletes mása a Toyota Hiluxnak.
sámuel Creative Commons License 2005.09.11 0 0 5

Már van nagyobb magyar dealer, aki tárgyal a Chery-vel, állítólag még idén megkezdi az árusítást...

\X/VR6 Creative Commons License 2005.04.27 0 0 4
Íme a kínai autóipar új büszkesége, a Hongqi HQD. Szinte hibátlan Rolls-Royce Phantom kópia, csak még annál is nagyobb, az orra pedig a Roliséval ellentétben félelmetesen ocsmány. Bővebb info: http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2005.04.27.&220157
\X/VR6 Creative Commons License 2005.04.14 0 0 3
Gyorsan fejlődik a kínai autóipar, de azért Európában már rég elfelejtett típusok módosítgatott példányait is gyártják még:

SAIC Qirui (első generációs Toledo)

Shanghai VW Santana 2000 (régi darab új modellnek álcázva :)

Dongfeng-Citroen Elysee (ZX lépcsős háttal (!) Xantia szerű fronttal)

Hongqi (nem nehéz benne felismerni az 1983-as Év autóját :)
-thewy- Creative Commons License 2005.04.11 0 0 2
jó nagy böhömök
\X/VR6 Creative Commons License 2005.04.11 0 0 1
Hafei Saibao. Szintén jön majd Európába.
BGfromÉ-D Creative Commons License 2005.04.11 0 0 0
0 tapasztalat...
Előzmény: \X/VR6 (-)
\X/VR6 Creative Commons License 2005.04.11 0 0 topiknyitó
Zhonghua

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!