Sziasztok,Rover 75 -benzines 2.0 autohoz a motorfedél burkolaton van egy aluminium? Rover V6 feliratu táblácska.Ezt keresném.Esetleg valakinek lenne olyan?és ami nem kell ?
Valaki tud-e megoldást arra hogy ha a zár megadta magát? A kulcson a gomb letört, hála csak a vezető ajtón van zár így mivel nem nyitja fel a kulcs (a pót kulcs sem) megvagyok lőve. Szeretném felnyitni a csomagtartót ott pedig a hátsó ülésen lévő könyöktartót benyomni, aztán a a sebváltónál felnyitni a zárat. Na de fel lehet-e így nyitni az ajtót ? Hátsó könyöktámaszt be lehet-e nyomni csomagtartóból ? Más megoldás van-e leszámítva az ablak törést ... Köszi a választ előre is!
Rover 827 si 2.7 benzines Roverem van. Nagyon bosszantó hibám van, sokszor nem indul el az autó első indításra. Lehet látni már előre, mikor nem fog beindulni, olyankor a műszerfalon nem alszik ki a gyújtás ráadása után egy téglalap alakú soklábú ikon amiben PGM-FI felirat van. Ilyenkor kapcsolgatom a gyújtást, ha szerencsém van beindul, de van hogy nem. Olyankor hagyom, és pár óra múlva , vagy másnap beindul. Valaki tudna segíteni, hogy mi lehet a hiba? Előre is köszönöm a segítséget
Rover 827 si 2.7 benzines Roverem van. Nagyon bosszantó hibám van, sokszor nem indul el az autó első indításra. Lehet látni már előre, mikor nem fog beindulni, olyankor a műszerfalon nem alszik ki a gyújtás ráadása után egy téglalap alakú soklábú ikon. Ilyenkor kapcsolgatom a gyújtást, központi zárat, ha szerencsém van beindul, de van hogy nem. Olyankor hagyom, és pár óra múlva , vagy másnap beindul. Valaki tudna segíteni, hogy mi lehet a hiba? Előre is köszönöm a segítséget
2003-as Rover 75 1800-as van. Feleségem autoja, kevés kilométert járt. Csak 3 hengeren jár. 4-es (váltói oldal) nem működik. Trafókat már fordítottam, de még mindig az a henger nem reagál. Gyertyákat cseréltem, eredmény nélkül. 4-es gyertya kiszerelés és vizsgálás alapján az az érzésem, hogy a henger nem kap üzemanyagot, mert csontszáraz.
Hogyan lehet elenőrízni, hogy a henger kap-e benzint. kezdtem bontani körülötte, de abbahagytam, mert vagy teljesen szédszedem, amire igazán nincs időm, vagy inkább keresek szerelőt. Könnyüen megoldható? Nem félek szereléstől, de semmi mérőeszközöm nincs.
Sziasztok Rover tulajok!!!! Van egy Rover 75-ösöm, 2001-es évjárat, 2,5 V6, 130Kw, 177Le. Azt szeretném kérdezni, tudja-e valaki, hol található, a hűtővíznek, a hőgombája???? Előre is köszönöm!!!!!!
Sziasztok! Oda jutottunk hogy az öreg családi Citroen ZX-et szeretnénk lecserélni. Nézegettem sok autót abban az árkategóriában amit jelenleg megengedhetünk magunknak, és ami legjobban megtetszett az egy 2001.11. havi 263ezer kilométert futott Rover 45 1.6 Classic lenne. a Képek alapján nagyon tetszik , stílusos formás és olyan amilyet szeretnék. Elkezdtem a neten véleményeket keresni de nem igazán találtam értékelhetőeket, így itt tenném fel a kérdést a tulajdonosoknak és a hozzáértőknek, mivel mindkettőtől messze állok, hogy "Szerintetek jó döntés lehet a vásárlása a gépnek? Mennyire lehet szervíz igényes? Mennyire megbízható vasak ezek? És mennyire lehet alkatrészt kapni hozzá ha valami eldobja magát? "
Tudna valaki segíteni abban hogy ki szeretném cserélni a gyújtáskábelt sajnos nem lett megjegyezve hogy melyik hol volt. Rover 620 Ti
gyertyák számozása balról jobbra (ékszíjtól) vagy Kuplung felől van ? 1 3 4 2 vagy 1 2 4 3 ?
Valamint a trafó amibe mennének a kábelek a számozás 41 14 23 32 most akkor melyik az (ilyennel még nem találkoztam eddig) ? Köszi ha tudna valaki segíteni
Ide kb. félévente szoktam benézni, hogy beírjam ez egy halott topic, de ha sokan beírnak anélkül, hogy egy kicsit legörgetnének, akkor ez az információ egy idő után elveszik :(
Hello marka tarsak toletek siman megrohadhat az ember az ut szelen, igazan segitokeszek vagytok .1 Budos valaszt nem jott a segitseg keresemre. Rajottem mi okozta a problemat imonak semmi baja eljottem vele azota is indul megy .Majd irjatok ha lerobbantok en is igy segitek.
45 itd-m van 3 éve, sosem volt vele baj. Most villogott az immobiliser, leállítottam és azóta nem indul. Mindez menet közben történt, az út szélén maradtam vele. Ilyenkor mi lehet a probléma? A kulcsban jó az elem, ajtót nyitja, zárja. Húzásra, tolásra kb 10 másodpercre beindul, majd leáll. Műszerfalon csak a töltésvisszajelző világít. Több, mint 100ezer kilómétert mentem vele mióta megvan, sosem volt vele bajom. Ha tud valaki érdemleges választ, akkor azt megköszönném!
Nekem Rover 75 tourer 2.0 cdti autóm van. Sajnos többször beázott. Most is beázott a tüzfalnál. Az szeretném megtudni, hogy a motorháztető alatt, a szélvédőről lefolyó víz két irányba folyik el, és az egyiknél a rács alatt van takaró lemez, azonban ahol az ablaktörlő motor van, ott csak a rács van, alatta nincs takaró lemez. Ez minden ilyen tipusnál így van? Mert a vízelvezető így eldugul a falevelektől.
Sziasztok! 45ös dízelem van 103 LE rover motoros. Folyamatosan forralta a vizet, majd kiderült vízköves a rendszer és a vízpumpáig sem jut el a víz. Ki lett takarítva és az összes cső vadi új, mind ki lett cserélve mégis ott tartunk hogy menet közben tiltásig felmegy a hőmérséklet, de mikor haza érünk tele a tartály. Aztán ha lehűl a motor eltűnik az összes víz. Meleg motornál ha kinyitom a kupakot bugyborékol picit de a csövekben nincs nyomás, simán benyomható. Tudja valaki mi lehet a baj?
Olvastam hogy ecetes vízzel lett átmosva a fűtő radiátor ! A fűtéssel kapcsolatban lenne néhány kérdésem ! Tudnánk telefonon beszélni ? Kérhetnék egy telefonszámot vagy esetleg egy smst 30 / 257 -9211 számra és visszahívom !
Azzal a kérdéssel fordulok hozzatok, hogy autó váltáson gondolkozom az előéletéről annyit hogy volt egy 45-om ezelőtt és imádtam! nagyon régóta nagy szerelmem a zt 190 és ő lenne a kiválasztottam csak ugye érdekelne mire figyeljék oda ezzel kapcsolatban alkatrészek mennyire vannak és hol találok hozza ha kellenek alkatrészek!milyen hibái lehetnek nagyon érdekelne milyen is az autó mert nem nagyon találtam velemenyeket róla! Amúgy egy 2.5 v6 tdi Audi a6 helyett jönne a szépség! Véleményeket várok előre is köszi!
Rover 75-öm van. A jobboldali fűtés kezdett gyengülni, majd már nem is fűt.. Mostanában már a baloldali is gyenge, szinte semmit se fűt..láttam másnak is volt hasonló problémája. Megoldódott?
Sziasztok! Ide is beírom a problémámat, hátha van itt valakinek valamilyen ötlete. ROVER 75 V6 2000-es évjáratról van szó.
Még áprilisban történt az eset, hogy sikerült irtó szar benzint tankolnom a zalaegerszegi Lukoil kúton, azóta áll fenn a probléma az autónál. Nevezetesen az, hogy hiába nyomom a gázt, egyszerűen nem megy, 50-60-nál 5-ben szinte vánszorog, köhög, rángat, vagy nem is tudom szóval kifejezni, hogy mit csinál. Olyan érzésem van, mintha valahol dugulás lenne benn. Az emelkedőket nem bírja, durván vissza kell váltanom, hogy egyáltalán fel tudjon vánszorogni, nincs benne erő. Már elfogyasztott 1 flakon Spurit (háromszorra öntöttem belé), a múlt héten a második kis flakon injektor-tisztítót töltöttem bele. (Természetesen ezeket az adalékokat nem egy időben használtam.) Ezen kívül kicseréltük mind a 6 gyertyát, cseréltünk olajat benn és olajszűrőt. Kompresszorral átfújtuk az üzemanyag csövet, több alkalommal is. Semmi javulás. Amúgy autópályán megy mint a barom, 130-150-es sebességnél érzi jól magát, de jellemzően nem ott használom, hanem kis falvakon keresztül járok, vidéki kanyargós utakon, ahol 80-90-nél nem igazán lehet többel menni és a falvakban illik az 50-et is betartani.
Kérdeznélek Benneteket, van-e valakinek valamilyen ötlete, vagy esetleg járt-e már valaki hasonló cipőben és azt hogy oldotta meg? Köszönöm előre is a válaszokat.
Sziasztok! 75 KV6 kapott egy bontott szivósort, mert az előzőben a lapkák szétestek. Azóta lomha, berángat, mintha nem kapna elég levegőt! Pillangószelepet írja hibának. Mi a gyógyír? Heréljem ki a régit? Köszönöm szépen!