Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

l.csaszar Creative Commons License 2022.07.12 0 0 347

Sziasztok!

 

Van egy új alapjárati levegő vezérlő szelepem, MLZ 100090 típusjelű, ha érdekel valakit. Rover 200, 400, 25, MG, stb. csereszabatos.

Demo Pelpa Creative Commons License 2022.03.30 0 0 346

Sziasztok!

 

Rover 2014 cabrio (1995) ülésszett érdekel valakit?

Törölt nick Creative Commons License 2022.02.24 0 0 345

Sziasztok,Rover 75 -benzines 2.0 autohoz a motorfedél burkolaton van egy aluminium? Rover V6 feliratu táblácska.Ezt keresném.Esetleg valakinek lenne olyan?és ami nem kell ?

A mailom ha esetleg valaki irna ;

andrassh79@gmail.com

 

Köszönöm!

András

Tamás!1 Creative Commons License 2022.02.14 0 0 344

Üdv!

Valaki tud-e megoldást arra hogy ha a zár megadta magát? A kulcson a gomb letört, hála csak a vezető ajtón van zár így mivel nem nyitja fel a kulcs (a pót kulcs sem) megvagyok lőve. Szeretném felnyitni a csomagtartót ott pedig a hátsó ülésen lévő könyöktartót benyomni, aztán a a sebváltónál felnyitni a zárat. Na de fel lehet-e így nyitni az ajtót ? Hátsó könyöktámaszt be lehet-e nyomni csomagtartóból ? Más megoldás van-e leszámítva az ablak törést ...
Köszi a választ előre is! 

Szejbi71 Creative Commons License 2021.01.15 0 0 343

Tudna valaki abban segiteni hogy mért akadt ki az üzemanyag jelzöm és folyamatosan  nulla üzemanyagot jelez holott tele van?

mi lehet a baja mit és hogyan lehet megjavitani?

Karié Creative Commons License 2020.08.20 0 0 342

Rover 827 si 2.7 benzines Roverem van. Nagyon bosszantó hibám van, sokszor nem indul el az autó első indításra. Lehet látni már előre, mikor nem fog beindulni, olyankor a műszerfalon nem alszik ki a gyújtás ráadása után egy téglalap alakú soklábú ikon amiben PGM-FI felirat van. Ilyenkor kapcsolgatom
a gyújtást,  ha szerencsém van beindul, de van hogy nem. Olyankor hagyom, és pár óra múlva , vagy másnap beindul. Valaki tudna segíteni, hogy mi lehet a hiba?
Előre is köszönöm a segítséget

Karié Creative Commons License 2020.08.20 0 0 341

Rover 827 si 2.7 benzines Roverem van. Nagyon bosszantó hibám van, sokszor nem indul el az autó első indításra. Lehet látni már előre, mikor nem fog beindulni, olyankor a műszerfalon nem alszik ki a gyújtás ráadása után egy téglalap alakú soklábú ikon. Ilyenkor kapcsolgatom
a gyújtást, központi zárat, ha szerencsém van beindul, de van hogy nem. Olyankor hagyom, és pár óra múlva , vagy másnap beindul. Valaki tudna segíteni, hogy mi lehet a hiba?
Előre is köszönöm a segítséget

HenkU Creative Commons License 2020.07.11 0 0 340

Szervusz,

 

2003-as Rover 75 1800-as van. Feleségem autoja, kevés kilométert járt. Csak 3 hengeren jár. 4-es (váltói oldal) nem működik. Trafókat már fordítottam, de még mindig az a henger nem reagál. Gyertyákat cseréltem, eredmény nélkül. 4-es gyertya kiszerelés és vizsgálás alapján az az érzésem, hogy a henger nem kap üzemanyagot, mert csontszáraz.

 

Hogyan lehet elenőrízni, hogy a henger kap-e benzint. kezdtem bontani körülötte, de abbahagytam, mert vagy teljesen szédszedem, amire igazán nincs időm, vagy inkább keresek szerelőt. Könnyüen megoldható? Nem félek szereléstől, de semmi mérőeszközöm nincs.

 

Tudsz segíteni?

 

Szép napot.

 

Henk

Előzmény: Rover Mester (137)
dodymartin Creative Commons License 2020.05.03 0 0 339

Sziasztok Rover tulajok!!!! Van egy Rover 75-ösöm, 2001-es évjárat, 2,5 V6, 130Kw, 177Le. Azt szeretném kérdezni, tudja-e valaki, hol található, a hűtővíznek, a hőgombája???? Előre is köszönöm!!!!!!

nyebojsza Creative Commons License 2018.04.16 0 0 338
Ibolya Bársony Creative Commons License 2018.04.15 0 0 337

Rover 414 si hidegindításkor az alapjárat felmegy 2000 fordulatra és nem akar vissza menni .   Mi lehet a hiba?

                                Meg tudná valaki írni,hogy hol van elhelyezve az alapjárati motor?

 

Köszönöm szépen!

 

Hando13 Creative Commons License 2018.04.15 0 0 336

Sziasztok! Oda jutottunk hogy az öreg családi Citroen ZX-et szeretnénk lecserélni. Nézegettem sok autót abban az árkategóriában amit jelenleg megengedhetünk magunknak, és ami  legjobban megtetszett az egy 2001.11. havi 263ezer kilométert futott Rover 45 1.6 Classic lenne. a Képek alapján nagyon tetszik , stílusos formás és olyan amilyet szeretnék. Elkezdtem a neten véleményeket keresni de nem igazán találtam értékelhetőeket, így itt tenném fel a kérdést a tulajdonosoknak és a hozzáértőknek, mivel mindkettőtől messze állok, hogy "Szerintetek jó döntés lehet a vásárlása a gépnek? Mennyire lehet szervíz igényes? Mennyire megbízható vasak ezek? És mennyire lehet alkatrészt kapni hozzá ha valami eldobja magát? "

rovergabesz1973 Creative Commons License 2018.04.02 0 0 335

szia nekem is 420d van még nincs vele gon de az alkatrész egyre kevesebb

 

Előzmény: csdani1982 (45)
nyebojsza Creative Commons License 2018.02.20 0 0 334
Előzmény: D0nJ4n0 (333)
D0nJ4n0 Creative Commons License 2018.02.13 0 0 333

Sziasztok

Tudna valaki segíteni abban hogy ki szeretném cserélni a gyújtáskábelt sajnos nem lett megjegyezve hogy melyik hol volt.
Rover 620 Ti

gyertyák számozása balról jobbra (ékszíjtól) vagy Kuplung felől van ? 1 3 4 2 vagy 1 2 4 3 ?

Valamint a trafó amibe mennének a kábelek a számozás 41 14 23 32 most akkor melyik az (ilyennel még nem találkoztam eddig) ?
Köszi ha tudna valaki segíteni

nyebojsza Creative Commons License 2018.02.08 0 0 332

Ide kb. félévente szoktam benézni, hogy beírjam ez egy halott topic, de ha sokan beírnak anélkül, hogy egy kicsit legörgetnének, akkor ez az információ egy idő után elveszik :(

Szóval: ROVER - FORoVER!

(persze oda se biztos, hogy mindennap belépünk, de azt azért sokan olvassák)

Előzmény: Sanci 45 (330)
zoli18hu Creative Commons License 2018.02.06 0 0 331

Egyszerü a dolog. Ez topik kb halott. De ha mondjuk jelentkezel a face ookon a 3 roveres csoport valamelyikébe akkor ott sokkal több sikerrel jársz ;)

Előzmény: Sanci 45 (330)
Sanci 45 Creative Commons License 2018.01.12 0 0 330

Hello marka tarsak toletek siman megrohadhat az ember az ut szelen, igazan segitokeszek vagytok .1 Budos valaszt  nem jott a segitseg keresemre. Rajottem mi okozta a problemat  imonak semmi baja eljottem vele azota is indul  megy .Majd irjatok ha lerobbantok en is igy segitek. 

Előzmény: Sanci 45 (329)
Sanci 45 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 329

Sziasztok Rover 45 diesel tulajdonosok! 

45 itd-m van 3 éve, sosem volt vele baj. Most villogott az immobiliser, leállítottam és azóta nem indul. Mindez menet közben történt, az út szélén maradtam vele. Ilyenkor mi lehet a probléma? A kulcsban jó az elem, ajtót nyitja, zárja. Húzásra, tolásra kb 10 másodpercre beindul, majd leáll. Műszerfalon csak a töltésvisszajelző világít. Több, mint 100ezer kilómétert mentem vele mióta megvan, sosem volt vele bajom. Ha tud valaki érdemleges választ, akkor azt megköszönném!

zotya1968 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 327

Halihó tagok!
Nincs véletlenül valakinek kölcsön vezérlés rögzítője 75 V6 2.0 Benzineshez.
Amit rendeltem szart sem ér.
Lehetőleg Szigetszentmiklós környékén.
Nem kérem ingyen.

 

Runners71 Creative Commons License 2017.12.29 0 0 326

Sziasztok! 

 

Nekem Rover 75 tourer 2.0 cdti autóm van. Sajnos többször beázott. Most is beázott a tüzfalnál. Az szeretném megtudni, hogy a motorháztető alatt, a szélvédőről lefolyó víz két irányba folyik el, és az egyiknél a rács alatt van takaró lemez,  azonban ahol az ablaktörlő motor van, ott csak a rács van, alatta nincs takaró lemez. Ez minden ilyen tipusnál így van?  Mert a vízelvezető így eldugul a falevelektől.

márne Creative Commons License 2017.10.05 0 0 325

Nem lehet, hogy a csövek cseréje után nem légtelenítettétek a rendszert?

Előzmény: Nikoletta Jager (324)
Nikoletta Jager Creative Commons License 2017.10.03 0 0 324

Azt elfelejtettem hogy felmegy majd lemegy aztán megint fel.... a hőmérséklet, méghozzá menet közben. Ez is érdekes mert vagy meleg vagy nem... 🤔

Előzmény: Nikoletta Jager (323)
Nikoletta Jager Creative Commons License 2017.10.03 0 0 323

Sziasztok! 45ös dízelem van 103 LE rover motoros. Folyamatosan forralta a vizet, majd kiderült vízköves a rendszer és a vízpumpáig sem jut el a víz. Ki lett takarítva és az összes cső vadi új, mind ki lett cserélve mégis ott tartunk hogy menet közben tiltásig felmegy a hőmérséklet, de mikor haza érünk tele a tartály. Aztán ha lehűl a motor eltűnik az összes víz. Meleg motornál ha kinyitom a kupakot bugyborékol picit de a csövekben nincs nyomás, simán benyomható. Tudja valaki mi lehet a baj? 

Wolfyka03 Creative Commons License 2017.10.01 0 0 322

Üdvözlet ! 

 

Olvastam hogy ecetes vízzel lett átmosva a fűtő radiátor ! A fűtéssel kapcsolatban lenne néhány kérdésem ! Tudnánk telefonon beszélni ? Kérhetnék egy telefonszámot vagy esetleg egy smst 30 / 257 -9211 számra és visszahívom ! 

Előzmény: rinpocse1 (320)
Zebu28 Creative Commons License 2017.09.20 0 0 321

Üdv mindenkinek! 

 

Azzal a kérdéssel fordulok hozzatok, hogy autó váltáson gondolkozom az előéletéről annyit hogy volt egy 45-om ezelőtt és imádtam! nagyon régóta nagy szerelmem a zt 190 és ő lenne a kiválasztottam csak ugye érdekelne mire figyeljék oda ezzel kapcsolatban alkatrészek mennyire vannak és hol találok hozza ha kellenek alkatrészek!milyen hibái lehetnek nagyon érdekelne milyen is az autó mert nem nagyon találtam velemenyeket róla! Amúgy egy 2.5 v6 tdi Audi a6 helyett jönne a szépség! Véleményeket várok előre is köszi!

rinpocse1 Creative Commons License 2017.09.20 0 0 320

A gázpedál felett van a fűtőradiátor,ki kell venni ecetes vízzel átmosni.

Előzmény: Alika900322 (319)
Alika900322 Creative Commons License 2017.09.10 0 0 319

Rover 75-öm van. A jobboldali fűtés kezdett gyengülni, majd már nem is fűt.. Mostanában már a baloldali is gyenge, szinte semmit se fűt..láttam másnak is volt hasonló problémája. Megoldódott?

annamarie Creative Commons License 2017.08.09 0 0 318

Sziasztok! Ide is beírom a problémámat, hátha van itt valakinek valamilyen ötlete. ROVER 75 V6 2000-es évjáratról van szó.

Még áprilisban történt az eset, hogy sikerült irtó szar benzint tankolnom a zalaegerszegi Lukoil kúton, azóta áll fenn a probléma az autónál. Nevezetesen az, hogy hiába nyomom a gázt, egyszerűen nem megy, 50-60-nál 5-ben szinte vánszorog, köhög, rángat, vagy nem is tudom szóval kifejezni, hogy mit csinál. Olyan érzésem van, mintha valahol dugulás lenne benn. Az emelkedőket nem bírja, durván vissza kell váltanom, hogy egyáltalán fel tudjon vánszorogni, nincs benne erő. Már elfogyasztott 1 flakon Spurit (háromszorra öntöttem belé), a múlt héten a második kis flakon injektor-tisztítót töltöttem bele. (Természetesen ezeket az adalékokat nem egy időben használtam.) Ezen kívül kicseréltük mind a 6 gyertyát, cseréltünk olajat benn és olajszűrőt. Kompresszorral átfújtuk az üzemanyag csövet, több alkalommal is. Semmi javulás. Amúgy autópályán megy mint a barom, 130-150-es sebességnél érzi jól magát, de jellemzően nem ott használom, hanem kis falvakon keresztül járok, vidéki kanyargós utakon, ahol 80-90-nél nem igazán lehet többel menni és a falvakban illik az 50-et is betartani.

Kérdeznélek Benneteket, van-e valakinek valamilyen ötlete, vagy esetleg járt-e már valaki hasonló cipőben és azt hogy oldotta meg? Köszönöm előre is a válaszokat. 

Thesistveszek Creative Commons License 2017.07.31 0 0 317

Sziasztok! 75 KV6 kapott egy bontott szivósort, mert az előzőben a lapkák szétestek. Azóta lomha, berángat, mintha nem kapna elég levegőt! Pillangószelepet írja hibának. Mi a gyógyír? Heréljem ki a régit? Köszönöm szépen!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!