Van egy s51-esem gyárilag 4 sebességes blokkal (nem a 3 sebességesből átalakított). Dobálja a 2-es sebességet, és nem bírok rájönni, hogy mi lehet a gond. A váltó tengelyt, és a golyót megmértem, azok akkorák amekkorának lennie kell. Valakinek valami ötlet?
Nagyon kezdőként írnék hozzátok, átolvastam pár weblapot, de annyira kezdő vagyok, hogy nemigaz, viszont szeretnék rájönni, legalább beindítani a motort.
Nemrég csináltam meg egy 207-es babettát, kínlódtam, de nagy nehezen sikerült.Tökéletes lett.
Tehát adott egy Simson fellelt állapotban.Típustábla szerint S51
.Képek majd magukért beszélte, nekem úgy adták át anno ingyen, hogy babetta gyújtásos és enduro.Akksi nincs benne.4sebességes, 16n1 karbival.berúgós.
Komolyan mondom, nem tudom eldönteni, de sejtem milyen gyújtás van rajta. 2 fajtáról tudok, A babetta gyújtásnak szokták hívni a tirisztorost, ahogy tudom, a másik a megszakítós.
Na most én látok rajta egy trafót, viszont a lendkeréknél én megszakítót látok, nem tudom felismerni melyik mi csoda mire való a sok elektromos alkatrész közül....
Tudnátok ebben segíteni?
Kipucoltam a tankot, karbit, minden fúvóka jó volt, kivéve ami a tank aljában volt. Gondolom úgy lehet tesztelni hogy wd40-el belefújok és a másik végén ki kellene jönnie a folyadéknak vagy levegőnek igaz?
Érdekes hogy szikra van, nagyon szép és jó. Üzemanyag dől a karbiból.(Be kell majd állítanom a szintet). Nem sikerült beindítanom.
De ez csak próbálkozás volt, hétvégén összerakom normálisan.
Magas a gyújtótekercs feszültsége,mely átüti a tirisztort. Mérd meg a gyújtótekercs feszültségét,ha 120 v nál nagyobb,akkor ki fogja nyírni a többi tirisztort is
sziasztok lenne egy kérdésem van egy tirisztoros endurom az vele a probléma hogy nagyon erősen kell megrúgni hogy legyen szikrája de akkor is hol van hol nincs mi lehet az oka a válaszokat előre is köszönöm
Van egy teljes felújjításon átesett Sn 51-es motorom.
16n3-as karbival. Olyan hibával hogy alapjáratot nem lehet beállítani rajta ha elindulok vele akkor meg rángat majd ha bemelegszik szinte lehetetlen vele menni. Karbit takarítottam, kicsit alacsonynak érzem a benzinszintet , meg áligatás közben a levegő csavar állításra nem reagál.szimeringek cserélve lettek farsot nem szív, motorerő rendben.
ha tiisztoros a gyujtás,akkor 4V-os trafó kell rá!Ezt nézd meg. Másik lendkerék is tirisztorosé?Mindenképpen az legyen!Olyan gyujtás elektronikát(tirisztort)vegyél,amin van pici potméteg,amivel illeszteni tudod a jeladóhoz!!
Üdv: Tudna valaki segíteni egy picit tilisztoros simson ügyben?
A jelenség elég érdekes, az új tilisztort kinyírja, durván 1 perc üzem után. Tehát, nincs szikra! Viszont egy másik lendkerékkel és a rossz tilisztorral, van szikra de nem indul...?! A tekercs új, az alaplapi jeladó javítva "újra forrasztva" Találkozott már valaki ilyen hibajelenséggel?
Szikra terén mi a szitu?Lehet elnyirta a lendkerék éket,de lehet bármi.elöször megnézni van-e szép szikra,ha nincs,megnézni pipa nélkül van-e.ha ugysincs,megnézni megszakitót,kábeleket,esetleg másik gyujtótrafó.MZ-m csinálta meg 2 hete,hogy este motoroztam,reggel meg semmi életjel.trafócsere volt,és jó lett.
Sziasztok! van nekem egy simson stár sr4 , az a gondom vele hogy üresben szépen jár, de amint berakom sebességbe megy 1-2 métert és lefullad vajon mitől lehet ez?
Hát apámnak is starja van!Király gép! :-) Nézd meg a subeltü helyzetét,bár ha régóta szerelsz,gondolom már tul vagy a subel rakosgatásán is..Lehet még a légszűrőház tömitetlensége is.Esetleg a kipufogókönyök tömődése...bár az már nagyon tudományos lenne ha nem öblitene rendesen a motor.Remélem segitettem.
Üdv mindenkinek azért Írok mert megakadtam egy problémával és nem tudom megoldást!Van egy stárom most lett felújítva jól sikerült,de egy hiba állandó ha 3 negyed gáz után nem húz csak nagyon gyengén ha adok szívatót mint a rakéta.Dugulás nincs szint jó csak akkor javul a helyzet ha becsavarom a levegőt tökig de akkor kis gázon csak fullákol már cseréltem súbert tűt karbi házat és nem akarja a jót !!!!most mettem 76 78 80 as fúvókát azt jön egy újabb pár kőr cseréltem tömítéseket de nem vágom mi a baj sok simót szereltem de még ilyet nem láttam???Szóval ha valaki tud ötletet szívesen meg hallgatnám ,előre is köszönöm a segítséget
Van egy nemrég beszerzett simson s50n-m. A blokk eredeti gyári a gyújtás alaplap is de a többi vezetékelése az már mószerolt ennek következtében több dolog nem üzemel aminek kéne pl. féklámpa reflektor. Szeretném gyári vagy közel gyári állapotára visszaállítani a vezetékelést. A kérdésem az lenne hogy ha gyári a gyújtás alaplapom akkor ebbe bele kell-e nyúlnom vagy sem valamint hol találok olcsón kábelköteget hozzá? (Somogy megyében lakok.) Olyat találtam ami s51n-hez való de nem vagyok benne biztos hogy az jó hozzá. Előre is köszi a válaszokat!
Biztos utálni fogtok a kérdés miatt, de azért felteszem. Simson starba a blokkba milyen olaj kell, illetve való. Sok mindent hallottam már, de nem tudom a valóságot! 4dl kell bele amúgy? Köszi mindenkinek előre.
Biztos utálni fogtok a kérdés miatt, de azért felteszem. Simson starba a blokkba milyen olaj kell, illetve való. Sok mindent hallottam már, de nem tudom a valóságot! Köszi mindenkinek előre.
üdv! azt szeretném kérdezni hogy simson s51-es re tett-e már valameikötök 60-as hengert és ha igen akkor érezhetö-e valami külömbség és hogy van-e valami hátránya ja és hogy ezekél menyi a bajáratási idő és hogy menyi
Újonnan nyílt webáruházam nektek való alkatrészeket, és tuning cuccokat tartalmaz nagy választékban keleti motorokhoz. Regisztráció után vásárolhattok 2000Ft minimum vásárlási limittel. A kiszállítás postai utánvétes csomagként 1790Ft-tól..