A hátsó jobb felső index lámpa fék nyomásakor nem mindig vílágit.
Kaptam egzszervízestől csatlakozási rajzot .., viszont ott 4 szál van.
A kérdésem az lenne , hogy a felvételek láttán meg tudnátok mondani , hogy a csatlakozon látható zöld - zöld - sárga valamint a fekete - fehér szálak kiosztását ..
Szervusz! Szerintem a kijelző meghalt. A feleségem Honda Jazzében produkálta ugyanezeket a tüneteket. Ott épp 1 hónappal a gyári garancia után ütött be ez. Végül kiderült, hogy elkerülhető lett volna, ha a szervíz a szokásos szoftver frissítéseket elvégzi.
sziasztok új belépő vagyok és lenne féltek egy kérdésem hogy járt e valaki ahogy én a két kijelzo besötetült és nem mutat semmit csak újra akar indulni 2,3 másodpercenként elég sok mindennel próbálkoztam de semmi egy Q50 infiniti 2016 os évjárat.
Nekem Infinity autóm még nem volt. Ellenben sok százezer km-t vezettem japán autókat. 400 ezer fölötti futásteljesítményt elért Mitsubishi-met a szerelőm vette meg és csereautóként használta még talán két évig. Több százazer km-t futottam Toyota-val, többel is. Az első japánom Nissan volt. Kifejezetten jók a tapasztalataim. Ezzel szemben közel 300 ezer km-t vezettem Volvo-t is. Kevesebb volt a gondom velük, mint a japánokkal. Igaz öthengeres V60-om van, nem négyhengeres. Négyhengerest is vezettem csereautóként kaptam négyszáz egynéhányezer km volt benne és most is zépen ment. Aki a Volvo strapabíróságáról negatív véleményt formált az nem ismeri a márkát. Egyébként azért keresgélek, mert a Q50 használtan nagyon kedvező áron kapható. Ha több pénzt szánnék rá biztos Volvo-t vennék.
Megosztanám veletek tapasztalataimat, gondolataimat saját Infiniti Q50 Hybridemről.
Az autó szerintem jó, minőségibb mint egy BMW3, de az infotaiment rendszer már elavult. Nagyon megy, szép hangja van a motornak, a futómű egy csoda, a kormányt szokni kell, a váltó lassú (sportosabb vezetőknek), de szépen vált normál használat esetén.
Pár sor a Prémium szervizről:
Az autót 2019.02.19-én vettem át, megrendeléstől számított 11 hónap várakozás után. Közel 6 hónap használat után 2019.08.12-én egyenesen haladtam egy főúton amikor elém kanyarodtak egy Opel Astrával. Lakott területen belül történt a baleset így a kisebb sebességnek köszönhető, hogy személyi sérülés nem történt, a balesetet okozó azonnal elismerte a felelőségét. A légzsákok nem nyíltak ki, a motor járt, sem olaj, sem hűtővíz az autóból nem folyt el, de azért a karosszéria elemek, mint az első lökhárító és az alatt lévő műanyag elemek, illetve a jobb első lámpa és sárvédő (ezek mind műanyag elemek) összetörtek valamint a gyalogosvédelem funkció miatt felnyílt a motorháztető. Az autót azonnal az Infiniti márkaszervizbe szállítattam trélerrel, másnap bementem megrendelni a javítást a károkozó biztosítójának költségére. Előzetesen 5-6 hétre ígérte az ügyintéző a javítás idejét, mivel minden alkatrészt Japánból rendelnek. Türelmesen vártam, 6 hét után érdeklődtem az autóm után először. Kommunikáció márkaszervizzel telefonon szinte lehetetlen, több órán át tartó hívás után - felváltva próbálva a mobil és vezetékes számokat- elérhető valaki. Kezdetekben, az első pár hónapban a kérdésemre, hogy mikor készül el az autóm javítása a " jövő hét végére" volt a válasz.
Miután négyszer-ötször hallottam az említett "határidőt" elhatároztam, hogy felveszem a kapcsolatot egy felsővezetővel. Küldtem egy e-mailt a márkaigazgatónak, melyben leírtam a történteket és a panaszom, hogy szerintem ez nem méltó egy "PRÉMIUM MÁRKA" szervizéhez. Az első válaszlevél 24 órán belül érkezett, ahogy az illem diktálja, elnézést kérve ígéretet tett, hogy közreműködésével és felügyeletével mielőbb befejezik az időben megcsúszott autó javítását.Körülbelül 3 hónap elteltével elértem, hogy az Infiniti adjon egy csereautót is. Kaptam egy Kia Ceed típusú gépjárművet, de mikor leesett az első hó kértem, hogy szereljék fel télgumival, de közölték, hogy nem tudnak adni téligumi, és csereautót is csak méltányosságból adtak. Téligumi hiányában a csereautót lemondtam, azt 4 órán belül(!) elvitte egy tréler. Azóta eltelt sajnos megint több hónap a mai napig nem készült el az autó. Tájékoztatás szerint kb. november végére elkészült a karosszéria javítása (közel 4 hónap alatt cseréltek ki egy lökhárítót, egy lámpát, egy sárvédőt meg egy-két kábelt!!!), de kiderült december elején, hogy kormányművet is kell cserélni az autón, január elején megint hívtak telefonon, hogy nem csak kormányművet hanem egyéb szenzorokat is cserélni kell az autón (1 hónap alatt sikerült ezt megállapítani), és "küzdenek" a biztosítóval mert az már nem akarja fizetni a sokadik pótszemle után.
Kértem többszőr a szervizt, hogy adjanak már valamilyen határidőt, mert fél éve fizetem a lízingdíjat, a cascot, a kötelezőt, de közölték, hogy nem tudnak mondani semmit, NINCS HATÁRIDŐ. Legutolsó e-mail 2019.12.03-án jött tőlük, illetve január elején egy telefon. Az elmúlt héten többszőr próbáltam hívni a szervizvezetőt de nem veszi fel a telefont és sajnos nem is hív vissza, ez macska -egér harc megy már 6 hónapja egy kisebb koccanás miatt.
Az autó leggyengébb pontja a szerviz (tiszta Balkán) amíg nem kell odamenni nincs baj, de ha véletlenül bárki, akár önhibájából vagy önhibáján kívül (ahogy én is) kénytelen bevinni Magyarország egyetlen márkaszervizébe az autót akkor felkészülhet mindenre.
Nem lebeszélni szeretnék senkit, csak megosztani az információt, ezzel segíteni mindenkinek.
Röviden fogalmazva a szervizzel és a garanciával kapcsolatban minden marad a régiben. Tavaly márciusban én voltam az első aki megkérdezte a márka vezetőségét erről. A budaörsi szervizük is zavartalanul tovább működik, hisz eddig is ott minden más általuk forgalmazott márkát szervizeltek. Az alkatrészek, olajok, stb. lényegében Nissan. A komolyabb alkatrészeket az eu.-n kívülről elmondásuk szerint továbbra is rugalmasan betudják szerezni.
Üdv Mindenkinek! Q50S hibrid vásárlásán gondolkozom. Tudja valki, hogy mi lesz a szervízzel garanciával a márka kivonulását követően. Köszönöm a válaszokat.
Q50 2.2 dízelem van. Véletlenül vettem észre a motorvédő burkolatot felemelve hogy teljesen elkoptatta az alatta levő kábelköteget, három vezetéknél még a csupasz vezeték is látszott. Az lenne a kérdés, hogy ti is találkoztatok ilyennel, típushiba vagy csak nálam fordult elő. Ha tudjátok nézzétek meg mert elég nagy bajt tud okozni zárlat ami kilövi a computert vagy akár elektromos tüzet. Egyébként nagyon jó az autó megvagyok elégedve vele.
Sziasztok. Most szeretnénk venni egy gyönyörű Q50-t. Szeretném a véleményeteket kérni az autóról.
Az autó 2015 születésű, 2.2d, 151000 km.
A válaszokat előre is köszönöm.
A napokban jelent meg a hír, hogy az Infiniti kivonul Európából, Magyarországról is a jövő év első felében.
Meglátásotok szerint szabad-e ilyen feltételek mellett most bármilyen új autót vásárolni az Infinititől?
Esetleges vásárlás esetén van-e aggódni valóm a jövőt illetően, olyanokra gondolok, mint az átlagosnál nagyobb értékvesztés, nagyobb meghibásodás estén pórul járhatok-e még gyári garancia esetén is?
Feltételezem megmarad egy ideig a márkaszervíz, és a gyári garancia is ugyanúgy érvényes lesz.
Gurulásnál fékezésnél tölt, lassú indulásnál finom gázadásnál csak elektromos motor megy. Padlógáznál elektromotor plusz benzinmotor ideális esetben együtt adja le a maximális nyomatékot és lóérőt. Pár kilométert lehet elmenni pusztán elektromos hajtással. Igazából turbó helyett van azonban városi elővárosi közlekedésben jelentősen csökkenti a fogyasztást. Az én átlagaim: 8.1 max 8.5 sok elővárosi, városi közlekedés mellett. Autópálya 160 felett azért jelentősen meg tud ugrani a fogyasztás.
"mennyire igazak ezek a neten terjengő csoda fogyasztások? a katalógusadatokról nem is beszélve. VAn ahol azt látom 7,5 - 8 literrel simán elmegy, van ahol azt hogy 12,5.?"
Nekem nagy átlagban 8.5 fölé sosem ment még a fogyasztás, jelenleg már több, mint 3 éve használom
"csak apple komunikációt használok ("
Én kizárólag Androidot használok a gagyi kínaitól, a komolyabbakig, sosem volt vele gond. Apple az mindig más tészta, nem szereti sem az Android sem a Windows rendszereket (nem autós tapasztalat), vegyél mindenből almát és nem lesz kompatibilitási problémád, minden egyéb esetben lesz. Jó nem vagyok egy Apple hívő :D De ha erre kíváncsi vagy érdemes elolvasni az amerikai q50 fórumokat, ott ha probléma van a megoldás is ott lesz.
Szóval Androiddal minden megy rajta, CarPlay majd a következő generációkban lesz.
"Jelen pillanatban Magyarországon valóban csak 1 helyen lehet garanciális, és kötelező szervizre hordani?" Igen Budaörsre.. Nekem lejárt már a garancia de egy egyszerű esőérzékelő cserét leszámítva akkor még garanciális volt nem volt semmi prb. Illetve a Blue 16 védelmi rendszer beszerelése után dobott egy hibakódot. Ilyenek miatt Budaörs. Olajcserét másnál oldom meg egyszerűen Budaörs nekem kiesik), más Nissan szerviznél is találkoztam nem egy Infinitivel.
"létezik e szervízcsomag, ami magában fogalja a kötelező szervízeket." Van egy alap garancia 2 év amely ha jól tudom újabb két évre hosszabbítható,
Infiniti Q50 Hybridre gyárilag defekttűrő abroncsokat szerelnek (245/40/R19 RF). Csere esetén tehetek rá simát vagy csak szintén defekttűrő mehet vissza?
Én 1 hete vettem át az autómat (Q50 3,5 Hybrid AWD).
Összesen 850 km-t mentem vele.
Az eddigi tapasztalataim a kérdéseidre vonatkozóan:
Az autó a vezetési stílustól függően használja a benzinmotort, vagy az elektromos hajtást, vagy a kettőt egyszerre. Amikor teheti átvált elektromos hajtásra. Ha nem segít be az elektromotor a hajtásba akkor folyamatosan tölti az akkut (Pl: egyenletes sebesség, motorfék, felengedett gázpedál stb.).
Az átmenetek - amikor a benzinmotor belép a hajtásláncba - észrevétlenek. Nincs rángatás, megtorpanás.
2-4 km tud csak elektromos hajtással elmenni, attól függően, hogy milyen sebességgel mész.
Volt, hogy 90km/h sebességnél is átváltott elektromos hajtásra
Fogyasztás (tankolással visszamérve). 9,2l/100km, az eddig megtett 850 km alatt. Ebből 400km autópálya, 80km város, 370km közút.
A telefonomat (android rendszer) egyből felismerte és meg is jegyezte a kapcsolódást. Telefonkönyv és egyéb opciók működnek.
A Garanciára nem tudok konkrét választ adni, de mivel a Hibrid rendszerre jelenleg 10 évet adnak, szerintem csak szakszervizbe viheted, ezt érdemes lenne a Gablinivel egyeztetni.
Szervizcsomag létezik az új autók esetében, én is vettem/kaptam ilyen csomagot (75 000Km-ig, vagy 5év)
Használt autó esetében nem tudom, itt is egyeztetni kellene a Gablinivel.
Az eddigi tapasztalatom, érzéseim az autóval.
Jó döntés volt.
V6 hang és vezetési élmény.
Brutális menetteljesítmények.
Nagyon jó úttartás, kiváló rugózás még a rossz utakon is.
Váltó gyors, pontos, nem sok jobbal találkoztam eddig.