Keresés

Részletes keresés

V63 018 Creative Commons License 2023.01.04 0 0 187

Üdvözlet a fórumtársaknak!

 

Zsír új vagyok a témában (novemberben vettem egy 2010-es példányt) és persze tele vagyok kérdésekkel.

A legelső az, hogy mivel nincs kimondottan gibbon kezem, jó eséllyel kénytelen leszek majd kormánymagasítót venni és használni. Ahogy látom, csak 2"-os (5 centis) létezik – amivel nincs is gond (szeretek egyenes testtartásban ülni a motoron), de nem tudom (mert elfelejtettem megnézni és nincs a közelemben a motor), hogy a mindenféle madzagokkal, bowdenekkel, fék- és kuplungcsövekkel stb. lesz-e gond? Van esetleg valakinek tapasztalata ilyen jó nagyot emelő kormánymagasítóval, hogy hogyan érnek el a madzagok az új magasságba?

A korábbi gépemen is volt magasító, de az csak 1"-os volt és ott simán "kiadta" az összes tyúkbél, nem volt gond a felszerelésével.

Sorentodriver Creative Commons License 2020.11.26 0 0 186

Sziasztok GTR-Lovagok!

 

A Facebookon van egy magyar 1400 GTR-es csoport: "Kawasaki 1400 Gtr hu.". Egészen jól egymásra találtunk mi GTR-esek, és könnyen, gyorsan megy az információcsere. Gyertek oda, ha sürgős segítségre van szükségetek.

 

Üdv:

 

Gábor

rhapsody Creative Commons License 2020.05.25 0 0 185

Én 184 vagyok és a gyári üléssel is magas kicsit. Nem ér le mind a kettő talpam egyszerre pedig úgy lenne biztonságos.

Előzmény: uaz 469 (184)
uaz 469 Creative Commons License 2020.05.24 0 0 184

Sziasztok!

Én még új vagyok a fórumon most vettem egy  2008-as GTR -t de nem gyári ülés van rajta és nekem a 175 cm -hez magas

az érdekelne hogy nincs-e valakinek egy eladó gyári ülése ?

Elérhetőségem:30 2271003

Slowrider_Gabe Creative Commons License 2020.04.04 0 0 183

@rhapsody

A festést tekintve teljesen igazad van, nem nagyon látszik. Amit még tavaly feltettem a motoromról képeket, azon látszik a lecsiszolt dob, merthogy a gyári dob maga egyébként rozsdamentes (a festék csak dizájnelem).

 

A keréknyomást megnéztem a szervízutasítások között is, ott is csak ennyit ír, amennyit te is már leírtál.

 

Ebben néztem utána:

 

És ezt írja:

 


 

rhapsody Creative Commons License 2020.04.02 0 0 182

Valamikor ősszel majd leszerelem a dobot és lefestetem én is matt feketére. Most hogy lassan jön a szezon és a jó idő már nem csinálom meg. A dobozok ha fent vannak amúgy sem nagyon látszik. Csináltam képet hogy néz ki most:

 

Gumi nyomással kapcsolatban azt tapasztaltam hogy amikor a mérő 2.2B mutat akkor nehéz a kormányzás 2.5-re fújva kezesebbé válik. Bár még csak hűvös aszfalton mentem vele (levegő max 18C), ha melegebb lesz ez még sokat változhat. Lehet hogy a különböző gumi fajták is másképpen reagálnak a nyomásra. Nekem Bridgestone BT021 van a motoron. A műszaki leírás nálam elég szűkszavúan ír a nyomásról, csak ennyit

Előzmény: Sorentodriver (178)
Sorentodriver Creative Commons License 2020.04.01 0 0 181

Bocsánat, most vettem észre, hogy a rendszer "Sorentodriverként" léptetett be, de egyébként én "Slowdriver_gabe" néven szoktem ide írni. 😳

Sorentodriver Creative Commons License 2020.04.01 0 0 180

@rapshody

A 2,9 bar az előírt 200 kg terhelésig. Soknak hangzik, de nem feltétlen az, neked kell kikísérletezned.

 Mivel ez az értéknyilván 200 kg-ra vonatkozik, és te nyilván nem vagy 200 kg, ezért valahol ez alatt lesz neked a jó nyomásérték.

 Nekem a nyomás ellenőrző 2,1 bar-nál jelez, de 2,2-nél már érzem, hogy kicsit úszik és tolja a kormányt.

Sorentodriver Creative Commons License 2020.04.01 0 0 179

@Xct

 Ez a téma engem is érdekel, nagyjából ez a két márka van mindenkinek, aki átnyergelt túraplexire.

FB-on megtalálod a "Concours 14 / 1400GTR enthusiasts" csoportot, ott tudsz olvasgatni ezerrel (angol).

Rosszat egyikről se lehet hallani, én is tervezem valamelyik beszerzését.

Sorentodriver Creative Commons License 2020.04.01 0 0 178

@rhapsody

 A szemcsés anyag - sajnos vagy nem sajnos - a festék maga.  Nekem is lejött a festék, én lecsiszoltam, nitrohigítóval lemostam és hőálló matt feketével újrafestettem. Még a szervízben is csak néztek, hogy milyen szép lett.

Viszont megszenvedtem a dolgot a kipufogócső bilincsével (ez ott van, ahol a leömlő a kipufogócsőhöz csatlakozik), mert leszerelésnél sikeresen eltörtem a csavart, illetve a dob elülső és hátsó alu védőidomai 3-3 csavarral vannak rögzítve, amivel szintén szenvedtem, mert az inbusz már elforgott bennük. A Kawa persze mindent árul hozzá horror árakon, így a bilincsbe vettem egy másik csavart (nem cseréltem a bilincset kompletten), és a kis rozsdamentes csavarokat is csavarboltban vettem meg (asszem 1.4404-es anyag, 16-os lencsefejű csavar, tökéletesen elég erre a célra).

rhapsody Creative Commons License 2020.03.13 0 1 177

Sziasztok! A kipufogó dob alap színe fekete és van rajta valami szemcsés anyag. Ez már pár helyen kezd lekopni és elég gáz ahogy kinéz. Lehet vele kezdeni valamit? Még egy kérdés, az angol nyelvű leírás szerint előre és hátra is 2.9bar nyomás kell hidegen, ez valós? Beton kemények a gumik.

Xct Creative Commons License 2020.02.22 0 1 176

Sziasztok!  Van tapasztalata valakinek túra plexivel kapcsolatban?Két kiszemelt van,az egyik Puig,a másik a v-stream.Esetleg eladó van e valakinek?2009 -es évjáratú a gtr em.

Zoszi69 Creative Commons License 2019.11.28 0 0 175

Sziasztok! 

 

Keresek GTR1400-hoz mindkét oldali oldaldobozokat.

 

Email: zoszi69@gmail.com vagy telefon: +36303825963

Slowrider_Gabe Creative Commons License 2019.10.01 0 0 174

Szia Apatata!

 

 

Mindkét belinkelt motor olyan mint az enyém, ami ráadásul szintén 2008-as. Iszonyat stabil, nagyon érződik rajta a minőség, minden egyes csavarján. Nem is szokták nagyon eladni, csak a tömege miatt: egy bizonyos kor felett egyre nehezebb mozgatni a motort.

Az FJR-hez képest hatalmas előnye az ABS és a valamivel jobb motor, a BMW R szériához képest már csak a sokkal jobb motor, bár ez inkább már filozófia (4 henger vs. 2 henger), meg azért a BMW jó motorokat gyárt. Hátránya mindkettővel szemben a nagy össztömege.

 

A másodiknak belinkelt motor jobban tetszik, főként mert mert közelebb áll a motor valós piaci árhoz, bár őszi árként még így is szemtelenül drága: én az enyémet 4500 CHF-ért vettem tavasszal (!), 3500 CHF beszámítással (nagyon jó ajánlat), 55e km-rel, és ez svájci ár, ami messze a német árfekvés felett kellene hogy legyen. A német GTR fórumon hirdetnek még egyet 45e km-rel 5300 EUR-ért, ahogy látom szintén első szériás, mint az enyém.

A motorpiac egyébként se pörög annyira, szóval nem értem ezt a drágaságot, meg hát ősz van, a motor téli tárolása meg pénzbe kerül. Amiért még első látásra jobban tetszik az olcsóbb, hogy megvan hozzá a topcase háttámlája.

 

Csak egyedül akarsz túrázni, vagy utassal? Az üléspozíció nem feltétlen kényelmes magasabb vagy hosszú lábú utasoknak, mindenképpen kipróbáltatnám. Én ezért majd tavasszal tervezek beszerezni egy alacsonyabb utas-lábtartót.

 

Vezetési élményre: bombajó. Ha szereted és esetleg igényled a gyorsításokat, a nyomatélkot akármilyen sebességnél, akkor ez a te motorod. Brutális erő. Alacsony fordulaton akár egy nagyon nyugodt, papás túragép (a változó szelepvezérlésnek köszönhetően), minden sebességnél nagyon kezes és stabil, mondjuk krúzolni egy R1150RT is elég, és azt érzésre talán könnyebben lehet döntögetni (kevesebb forgó tömeg miatt). Viszont cserébe a nyomába se ér a GTR-nek. Valamit valamiért. A futómű állítható, ez nagy előny, ha meg vagy pakolva, vagy utassal mész. Szerintem ide a BMW elektromos kütyüje parasztvakítás, és szeret elromlani. A kollégám BMW-je így lett gazdasági totálkár: csak elromlott a hátsó rugóstag.

 

Kiegészítőket lehet venni hozzá ezt-azt, én egy 5 cm-es kormánymagasítóval kezdtem a 185 cm-es magasságomhoz. Alapvetően a Kawa gyári alkatrészek aranyárban mennek, de cserébe sokáig tartanak. Ebből a szempontból talán többmindent lehet venni egy BMW-hez, de ott is csak a régebbi évjáratokhoz (1100 R, 1150 RT).

 

Javítása csak a hozzáférés miatt macerás, azért mégiscsak egy négyhengeres motor van bepréselve a lehető legkisebb helyre, szinte rajta ülsz. Ennek megfelelően akkora a motor hője, hogy a combjaidnak egy hosszabb úton rendesen melege tud lenni. A rövidnadrágban a meleg levegő szinte égeti a sípcsontodat, és a kipufogócsővel nagyon meg tudod égetni magad (nekem sikerült).

 

Vettem hozzá egy szervízkönyvet, ami normál esetben csak a Kawa szervizeknek van, mert asszem marad a családban. Ebben le vannak írva az egyes javítási folyamatok. Hasznos esti olvasmány... :-)

 

 

Nem feltétlen ellenőrzöm ezt a fórumot minden nap, szóval ha esetleg sürgős kérdésed van: https://www.facebook.com/gabor.molnar.965580

 

 

Üdv:

 

Gábor

 

 

 

apatata Creative Commons License 2019.08.24 0 0 173
apatata Creative Commons License 2019.08.24 0 0 172

szia

 milyen évjáratú a masina?én a következő szezonra akarok túra gépet venni fjr 1300-at és bmw r 1200rt néztem de most találtam 2 gtr-t is 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?cn=DE&features=BOX&gn=12627%2C%20Hellersdorf%2C%20Berlin&id=268573074&ll=52.5379498%2C13.613039&maxPowerAsArray=KW&maxPrice=7000&minFirstRegistrationDate=2000&minPowerAsArray=68&minPowerAsArray=KW&minPrice=2500&pageNumber=4&rd=100&scopeId=MB

normális tesztet nem lehet róla találni ami magyar

neked mik a tapasztalatod a gépről?

Előzmény: Slowrider_Gabe (168)
Slowrider_Gabe Creative Commons License 2019.07.24 0 0 171

Helló!

 

Semmi gond, ha csak ketten vagyunk, már megérte. Kösz a tippet a szenzorral, akkor inkább a kereskedőre hagyom, pedig lehet kapni hozzá amazonon elemet:

https://www.amazon.de/PKCELL-HF-CMOS-Batterie-CR2032-HF-L%C3%B6tfahne/dp/B07Q3D9387/ref=sr_1_6?__mk_de_DE=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&crid=19M5J0OY3BZSU&keywords=cr2032+mit+l%C3%B6tfahne&qid=1563947086&s=gateway&sprefix=cr+2032+mit+%2Caps%2C192&sr=8-6

 

Nézegetem a német GTR fórumot is, ott egy kicsit többen vagyunk, vannak érdekes témák is.

https://1400gtr-forum.de/

 

Én konkrétan leégettem pénteken a lábamat a kipufogóval,  úgyhogy elkezdett érdekelni a kipufogócsőre szerelhető védőlemez is... :-D

 

 

Safe ride!

 

Gábor

 

Globulin. Creative Commons License 2019.07.23 0 0 170

Szia

Kb senki nem írkál ide.

Alkatrész ebay vagy oemparts vagy Kawa.

Elemcserével vigyázz,mert 1 óvatlan mozdulat és kuka a szenzor.

 

Sok sikert és kilómétereket.

 

Üdv

Előzmény: Slowrider_Gabe (168)
Slowrider_Gabe Creative Commons License 2019.07.21 0 0 169
Slowrider_Gabe Creative Commons License 2019.07.21 0 0 168

Sziasztok!

 

Örülök, hogy megtaláltam ezt a fórumot. A múlt hónapban vettem használtan egy Kawasaki 1400 GTR-t 55.000 km-rel, vezetett szervízkönyvvel. Egyelőre ismerkedem vele, vannak jó és kevésbé jó oldalai a motornak, de alapvetően egy nagyon stabil gépnek érződik. El is neveztem Csíkosúrnak... :-D

 

Azóta beszereltem egy kormánymagasítót (52 mm) ámerikából (ha valakinek kell egy hasonló, akkor lerajzolom és le lehet gyártatni) és lefestettem a kipufogódobot újra matt feketére (szerencsésen eltörtem közben a bilincs csavarját, illetve az egyik csavar csak úgy jött ki, hogy bele kellett vágnom egy kulcsnyílást, de csak meglett).

Beszereltem az aksihoz egy indítókábelt is, hogy csak a műanyag takarólemezt kell levenni, alatta ott a csatlakozó, bikakábel az ülés alatt. 

 

Tudtok valami alkatrészellátást a hivatalos Kawán kívül? Csak mert horrorisztikus árakat mondanak mindenre...

 

A következő prodzsekt a nyomásérzékelő elemeinek a cseréje (ezt a kereskedő gariban vállalta a következő gumicserekor) és az ülés módosítása lesz, hogy a Feleségemnek is kényelmes legyen az üléspozíció.

 

Tudtok esetleg ehhez kárpitost valahol?

 

 

A g(pont)molnar(kukac)gmx(pont)ch e-mail címen vagyok elérhető.

 

 

Üdv:

 

Gábor

 

P.S.: Próbálok pár képet felrakni a gépsárkányról (Csíkosúr). Amint sikerül, belinkelem.

 

Törölt nick Creative Commons License 2019.01.26 0 0 167

A dobozok elkeltek,  köszönöm! 

Előzmény: Törölt nick (166)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.16 0 0 166

Sziasztok!

 

Eladóvá vált GTR1000 oldaldoboz-pár. Pár éve vettem, hogy majd felrakom egy CB400-ra, de valahogy ez sosem jött össe és azóta a motort is eladtam, szóval most a dobozok is jobb otthont keresnek maguknak.

 

Jó állapotúak, az egyik doboz sérült alul ez javítva lett valamelyik előző gazdája által.

 

Ha bármi kérdés-kérés lenne, keressetek a szabgab(kukac)yahoo(pont)com-on vagy a voda359 nula-öt 70-es számon.

 

Ár a kettőért együtt 15.000

 

Köszönöm!

 

Gábor

Globulin. Creative Commons License 2018.12.22 0 0 165

Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek.

Globulin. Creative Commons License 2018.06.26 0 0 164

Egyébként ezt a Bmw görcsöt,ami kb egy 2-3 éve indult nem annyira értem.

Vagyis értem,mert nagy része státusz szimbólum,de az én nézeteim szerint,kissé

túl van értékelve a márka.Tudásához mindenképp.

FJR nagyszerű motor,volt nekem is 2 db. Lenyomtam velük kb 100 ezer km-et.

GTR-t az osztrákoknál láttam inkább,de a cseheknél is akad belőlük.

Előzmény: jim32 (163)
jim32 Creative Commons License 2018.06.25 0 0 163

Kevés embernek van GTR. 

Ha elmész túrázni, láthatod, a motorok 65%-a BMW, a többi sem sokfelé oszlik :-(

Pedig szép motor az. (Én már maradok FJR-es...)

Előzmény: Globulin. (162)
Globulin. Creative Commons License 2018.06.20 0 0 162

Igen,látom sajnos,nincs nagy tömeg. És motorzás mellet még ide is írkálok :-)

Előzmény: ábrus (161)
ábrus Creative Commons License 2018.06.20 0 0 161

Rajtad kívül max. én nézek rá az oldalra néha. (egyébként motorozom:))

Előzmény: Globulin. (160)
Globulin. Creative Commons License 2018.06.06 0 0 160

Remlélem motoroztok azért nem ír ide senki :-)

Globulin. Creative Commons License 2018.04.01 0 0 159

Bocsánat,másik Lajosra gondoltam :-) Ő is Gtr-el gurul. 

Előzmény: dzseri (158)
dzseri Creative Commons License 2018.04.01 0 0 158

A másik a Mikié! A Lajos én vagyok....::))

Előzmény: Globulin. (157)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!