Keresés

Részletes keresés

XNC Creative Commons License 2023.03.11 0 0 39

Nem könnyű kiigazodni a Telekom dolgain.

jocovv Creative Commons License 2007.12.18 0 0 38

 Sziasztok!

Erre kiváncsi leszek mit lépnek!

Tisztelt T-mobie!

Sajnálattal tapasztaltam, illetve a mai nappal tájékozódtam, hogy a net 80-as előfizetők részére az eddig ingyenesen  nézhető hat TV csatorna megszünt.

Helyette több csatorna nézhető jobb minőségben, de plusz havi 1900 Ft-ért.

Hát nagyon finom vagyok, ha csak annyit írok hogy ez így inkorrekt.

2007. 11. 22-én  aláírtam egy év hűségnyilatkozatot a net 80-as csomagra, többeközött ezért az ingyenes szolgáltatásért, erre most önök ezt az ingyenes szolgáltatást egyoldalúan megszüntették, de elvárják hogy én továbbra is fizessem a havi 1900 ft-ot egy éven keresztül, és fizessek további havi 1900 ft-ot ha nézni szeretném mondjuk a hír tv-t, vagy a megszüntetett másik 5 adó valamelyikét.

Lehet,  hogy valahol, valamelyik apróbetűs üzletszabályzat ezt önöknek lehetővé teszi, de hogy a jól kialakult üzletpolitikájukat rombolja, az biztos. Ez a tettük "Nekünk az ügyfél a legfontosabb" szlogen erőteljes megcáfolása.

A korrekt megoldás az lenne, ha meghagyták volna a hat ingyenes csatornát változatlan minőségben, és nyújtanak párhuzamosan 12 csatornát jobb minőségben 1900 ft-ért annak aki erre igényt tart és előfizet.

Kérni fogom az illetékes felügyelet állásfoglalását, a megszüntetett ingyenes szolgáltatás ügyében.

Amennyiben azt jogosnak találják akkor, kérni fogom a net 80-as csomag hűségnyilatkozatának törlését, mivel engem a tájékoztatásukkal megtévesztettek, és nem szándékozom az új megváltozott tartalommal azt egy évig fizetni.

Kérem szives állásfoglalásukat, és hivatalos tájékoztatásukat a fent leírt panaszomra.

Tisztelettel:

Dinka József

9252469

Vác 2007. 12. 18.

UI:

Ennek a tájékoztatásnak az alapján vállaltam az egy év hűségnyilatkozatot.

<!--T‑Mobile Web'n'Walk/Robbie Williams nyereményjáték Játékszabály-->A teljes internet a mobilon! Ezt kínálja a T‑Mobile országokban már népszerűvé vált web'n'walk szolgáltatás a T‑Mobile havidíjas előfizetői számára.Mit nyújt a web'n'walk szolgáltatás?InternetböngészésA web'n'walk segítségével számítógép nélkül mobiltelefonján is könnyedén, akár egyetlen gombnyomásra elérhetővé válik a teljes internet. A kiválasztott honlapok a megfelelő szoftver segítségével a telefonon is böngészhetőek. A mobilos internetezést segíti, hogy a web'n'walk telefonkészülékeken a nagyméretű színes kijelzőnek köszönhetően egyszerű a navigáció. A web'n'walk telefonok internetes kezdőlapjáról elérhetők a legnépszerűbb tartalomszolgáltatók - Origo, Blikk - mobiltelefonra optimalizált oldalai, az internetes kereső segítségével pedig a számítógépeknél megszokott módon szabadon lehet szörfölni vagy akár e-mailezni. Tartalomletöltés és Mobil TvAz internetezés élményét tovább színesíti a különböző szórakoztató tartalmak – Mobil Tv, játék, csengőhang, háttérkép – letöltési lehetősége. A web’n’walk portál nyitóoldaláról digitális tartalmak széles köre tölthető le és fizethető ki, így ügyfeleink az alábbi szolgáltatásokat érhetik el:
  • Játékok letöltése,
  • poli- és realtone csengőhangok letöltése,
  • videók letöltése és online megtekintése,
  • háttérképek letöltése,
  • animációk letöltése,
  • valamint élő tv-műsorok megtekintése.
A szolgáltatás igénybevételének feltételeiInternetböngészés eseténMegfelelő készülékkel az internet a web'n'walk portálon keresztül aktív web'n'walk szolgáltatáscsomaggal vagy Net díjcsomaggal érhető el. A web'n'walk szolgáltatást ügyfeleink új web'n'walk készülék vásárlása esetén kedvezményesen vehetik igénybe. Akciós ajánlatunk keretében a hűségnyilatkozattal igénybevett Net csomagokhoz egy összegben vagy kamatmentes részletre, az alap akciós árnál olcsóbban vásárolhatnak web'n'walk képes készülékeket.A web'n'walk szolgáltatáscsomag tartalma tehát a következő:
  • tetszőleges web'n'walk készülék (egy összegben vagy kamatmentes részletre, készüléktámogatással *),
  • Net 30, Net 80, Net 5 GB, Net 8 GB vagy Net 15 GB mobilinternet-csomag előfizetés 1 éves hűségnyilatkozattal.
Amennyiben Önnek web'n'walk képes készüléke val és rendelkezik aktív Net mobilinternet-csomaggal, de készülékét nem a web'n'walk szolgáltatáscsomag keretében vásárolta szintén igénybe veheti a web'n'walk portálon keresztül a mobil internet szolgáltatást. A web'n'walk készüléktípusokról a készülék menüpontban olvashat. Amennyiben Ön 2006. június 1. előtt vásárolta meg web'n'walk képes készülékét és igénybe venné a szolgáltatást, akkor kérjük, hogy figyelmesen olvassa el a Beállítások menüponton belül a "2006. június 1. előtt vásárolt web'n'walk képes készülékek beállításai" opciót. Tartalomletöltés és Mobil Tv eseténA különböző szórakoztató tartalmak letöltése és fizetése a beépített internetböngészővel rendelkező készülékek esetében biztosított. A letöltésre alkalmas készülékkel a web'n'walk portál nyitóoldalán tájékozódhat a letölthető digitális tartalmak köréről.A letölthető tartalmak körét a készülékek képessége határozza meg, így amennyiben olyan tartalmat kíván ügyfelünk letölteni, amelyet készüléke nem képes kezelni, erről szöveges üzenet ad tájékoztatást.A letöltések igénybevétele a Digitális tartalomszolgáltatás feltételei szerint történik.A különböző tartalmak letöltési folyamata teljes mértékben megegyezik a t-zones digitális tartalmak letöltési folyamatával:
  • tartalom kiválasztása
  • vásárlásra irányuló jóváhagyási kérés elfogadása (ez tartalmazza a letöltendő tartalom árát, mely az elfogadást követően automatikusan megjelenik a havi számlában)
  • tartalom letöltés készülékre sikeres vásárlás esetén.
Mobil Tv-adás megtekintése esetén válassza ki a tv–csatornát, és ezt követően készüléke képernyőjén megkezdődik az adás. A szolgáltatás árazásaInternetböngészésA szolgáltatás árazása a mindenkori Net 50, Net 2 GB, Net 5 GB és Net 15 GB csomagok forgalmi és havi díja szerint történik, melyekről bővebben a Net csomagok menüpontban tájékozódhat. A web'n'walk szolgáltatásnak külön havi és forgalmi díja nincs. Tartalomletöltés és Mobil TvA megvásárolt és letöltött digitális tartalmak ellenértékéről a vásárlás során a vásárlásra irányuló jóváhagyási kérésben tájékozódhat a Digitális tartalomszolgáltatás feltételeinek megfelelően. A letöltött tartalmak ellenértéke utólagos fizetéssel a havi telekommunikációs számlával egyenlíthető ki. Az élő tv-műsorok megtekintése díjmentes. * az akciós ajánlat visszavonásig érvényes
Axum Creative Commons License 2007.05.14 0 0 37
Tudja valaki, hogy milyen számon lehet elérni a Westel ügyfélszolgálatát? Nem az autómatát, hanem az embert.
szemközti sáv Creative Commons License 2006.07.31 0 0 36

A tré mobil minden nyavalyát felszámít neked amit csak tud... múltkor néztem át anyám telefonszámláját, még a hívószám kijelzésért is fizetni kellett.... :(

Én amióta kezeltettem magam és t-mobile előfizető helyett pannonos lettem, a telefon számlám saccper a felére csökkent... kicsit elmélázok még rajta néha-néha hogy hogyan is és miért... hiszen papíron is olcsóbb a pannon, de ennyire nagyon azért nem.

Szóval eléggé fura egy cég ez a tré mob . :(

Előzmény: Zoli_fiú (26)
szemközti sáv Creative Commons License 2006.07.31 0 0 35
Semmi fikázót nem véltem felfedezni a topiknyitó hozzászólásban
Előzmény: OPi (2)
Thappa Creative Commons License 2006.07.28 0 0 34

Szia Lildikó!

Nagyon sajnálom... :-((

Egyébként az a válasz volt helyes, ami először kaptál. Magánszemélyek között tényleg csak a közjegyző által hitelesített meghatalmazás az elfogadható, vagy ha egy ügyvédnek adnak meghatalmazást.

Amit itt említett valaki, az cégeknél működik, ott annyi a lényeg, hogy egy a cégben aláírásra jogosult adja a meghatalmazást.

A.

Előzmény: lildiko (33)
lildiko Creative Commons License 2006.06.21 0 0 33

Már egy hónapja nincs szüksége semmilyen telefonra :-((((

R.I.P.

Előzmény: lildiko (-)
OPi Creative Commons License 2005.11.07 0 0 32
de tudsz, ott van a betü utáni kis leugró menüben a méret :-)
Előzmény: fz70 (31)
fz70 Creative Commons License 2005.11.07 0 0 31
Bürokrácia??? Ti még nem voltatok a Vodafone-nál!? :))) Na az BÜROKRÁCIA!!! Kár hogy nem tudok nagyobb betűkkel írni! :)
OPi Creative Commons License 2005.11.02 0 0 30
:-)
Előzmény: szpsz911 (29)
szpsz911 Creative Commons License 2005.10.29 0 0 29

tiririring

T

jobbveledavilág

 

Előzmény: Zoli_fiú (26)
OPi Creative Commons License 2005.10.26 0 0 28
az akkori listaárat veszik figyelembe, nem az akciós árat, hisz ahhoz képest "adtak" Neked kedvezményt
Előzmény: Zoli_fiú (26)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.26 0 0 27

Szia!

 

Én ugyanebben a cipőben vagyok, csak egy 6230-as Nokiával.

Amit ki akarnak veled jogosan fizettetni az a tavalyi akciós ár, tehát a 69.900Ft és a tavalyi listaár(tehát előfizetés nélkül függetlenül) közötti különbség. A kamatmentes részletfizetés az egy más dolog.

De ha nem érted irj nekik egy emailt és elmagyarázzák, hogy hogy van ez.

 

Előzmény: Zoli_fiú (26)
Zoli_fiú Creative Commons License 2005.10.26 0 0 26
2 év húséggel vettem - sajnos egy Motorola V600-at, 1 éves részeltfizetéssel.. két év húségnyilatkozattal....
2006. júniusban telik le a 2 év. Tehát a teló már júniusban letudva, kifizetve ( 69.900-ba került).

Ma kijelenti az ügyfélszolgálat, hogy ha ma befizetek 106.000 Ft-ot, ott is hagyhatom a T-Mobilt........
Mert ők ennyit adtak nekem hűségbe. Igaz, az akkori ára 69.900 volt, tehát akkor most mi lenne ez a 106.000 Ft?

T-Mobile...................
OPi Creative Commons License 2005.10.20 0 0 25

1. nagy bolt jelen esetben minimum megyei központot jelent.

 

2. abban ne reménykedj hogy ráérnek felelős beosztásban lévő T-Mpbilosok most topicolni, jelenleg a Telekomos egybeolvadás izgatja őket.

Előzmény: lildiko (24)
lildiko Creative Commons License 2005.10.19 0 0 24

Köszönöm, ez új. Az érdekes, hogy én is egy nagy "bolt" ügyfélszolgálatánál kaptam azt a felvilágosítást, ami miatt a topikot nyitottam. Lehet, hogy csak az ottani kisasszony nem állt a helyzet magaslatán? Titokban reméltem, hogy valaki illetékes olvassa a fórumot és reagál, hogy mennyire nincs igazam, mert ők ennél rugalmasabbak. Ez nem történt meg (én a főnökök helyében biztosan ráállítanék valakit hivatalból a különböző fórumokra  -  Mátyás király mai változatban), de végül is örülök, hogy nem volt igazam, nem is annyira merev a T-Mobile.

 

A jó hír, hogy több hónap után hazaengedik barátnőmet a kórházból, így már a mobiljára sem lesz igazán szüksége, hiszen a lakásában van vezetékes telefon.

Előzmény: acsfat (23)
acsfat Creative Commons License 2005.10.19 0 0 23
Sziasztok. Nem szeretnék nagyon belefolyni a vitába. A bvürokrácia az bürokrácia.

Ildikonak szeretném tanácsolni, h menjen be egy nagyobb T-Mobile üzletbe (ahol ügyfélszogálat is van), itt kérhet egy T-Mobile által rendszeresített meghatalmazást, amelyet aztán szabályosan kitöltve (meghatalmazó, meghatalmazott, 2 tanú aláírása) mindent elintézhet a barátnőjének bent az üzletben személyesen. Én már készüléket is vásároltam, 2 éves hűségnyilatkozatot is írtam alá e módszer segítségével, és semmi probléma nem volt.
Vigyázat!!! Házilag gyártott meghatalmazást nem fogadnak el, csak a sajátjukat!
Remélem tudtam segíteni!
OPi Creative Commons License 2005.10.17 0 0 22

voltam ma T-Mobilenál, de már ügyben.

 

A csúnya szavak pedig itt a neten kissé gyakoribbak, főleg az álarc miatt.

Előzmény: lildiko (21)
lildiko Creative Commons License 2005.10.17 0 0 21

Nem tudtam, hogy megvan a megoldás. Vagy láttál olyan T-Mobile belső rendelkezést, hogy - a Magyar Posta analógiájára - egy mozgásában akadályozott, huzamos ideig kórházban fekvő beteg adhat felhatalmazást ügyei intézésére, amennyiben kórházi kezelőorvosa [tehát nem közjegyző, ahová szintén nem tudott volna eljutni] igazolja, hogy a meghatalmazást a beteg személyesen írta alá?

 

Mert az alapkérdés ez volt.  És ez több, mint az, hogy megéri-e előfizetésre váltani. Ezt neveztétek Ti fikázásnak, holott én csak egy, humánus szempontokat figyelmen kívül hagyó merev intézkedést bíráltam. Abban egyetértettünk, hogy a  tarifák összehasonlítása alapján  nem érdemes előfizetésre váltani.

 

 

Üdvözlettel: lildiko - aki (s ez szpsz911-nek szól) nem tantónéni, és nem álszent, csak nem szereti a csúnya szavakat :-)

Előzmény: OPi (20)
OPi Creative Commons License 2005.10.17 0 0 20

A Te problémáda már meglett a megoldás, inentől kezdve a topic nyugodtan átalakulhat és témát cserélhet.

 

SZVSZ.

Előzmény: lildiko (14)
OPi Creative Commons License 2005.10.17 0 0 19
sajna ez van :)
Előzmény: szpsz911 (13)
szpsz911 Creative Commons License 2005.10.16 0 0 18

A fogyasztói társadalomnak, a multiknak és a globál gazdaságnak pont az ilyen tefajta bólogató jánosok kellenek. Nem lázad, nem ellenkezik, nincs ellenvéleménye csak fogyaszt és fizet. Gratulálok.

Előzmény: Törölt nick (15)
szpsz911 Creative Commons License 2005.10.16 0 0 17
Ha körbenézel az index fórumokon, akkor meglátod milyen álszent volt ez a bejegyzés. Tantónéni.
Előzmény: lildiko (14)
lildiko Creative Commons License 2005.10.16 0 0 14

Nem szeretném, ha a topikindító szelid panaszomat összemosnák a Te trágárkodásoddal :-(  

 

Nagyon is megértem ugyan a felháborodásodat, de a stílus :-((

Előzmény: szpsz911 (13)
szpsz911 Creative Commons License 2005.10.15 0 0 13

Lehet, hogy más szolgáltató is így állt volna hozzá a kérdéshez.

Akkor meg azoknak is az anyjuk picsáját.

Előzmény: OPi (12)
OPi Creative Commons License 2005.10.14 0 0 12
igazad van, de ebben nem a T-Mobile most a hunyó
Előzmény: szpsz911 (11)
szpsz911 Creative Commons License 2005.10.13 0 0 11

Elviekben igazatok van és kénytelen vagyok tudomásulvenni az előírásokat, de továbbra is fenntartom hogy az egész kib...ott mai világban a legjobban akkor is azt utálom, hogy:

MIT MIÉRT NEM LEHET. Ez ma egy nagyon elterjedt dolog.

Pedig egy elv lehetne az is, hogyha én fizetem azt a köcsög céget, akkor nekem ne süketeljen meg nemlehetezzen, hanem vágja köpje, amit kérek tőle. Elvileg ő a szolgáltató én a megrendelő.

Ráadásul folyószámla szintű jelszóval igazán nem kelthettem egy outsider benyomását.

Nem egy másik előfizető telefonjait akartam lekérdezni, hanem az egyik sajátunkat.

Ott, akkor és abban a szituációban nem sokon múlott, hogy nem b..tam földhöz a telefont.

Tiriririring

OPi Creative Commons License 2005.10.12 0 0 10
csak hatóságnak kiadható adat a cellainformáció
Előzmény: szpsz911 (8)
devzero Creative Commons License 2005.10.12 0 0 9
Hadd védjem ebből a szempontból a Témobilt.
Nem is lenne olyan kafa, ha csak így, bemondásra, mogmondanák, KI, HOL van.
Annak idején nem indult meg egy kész, helyzet-alapú szolgáltatás.
Az tudta volna, hogy a haverjaid helyzetét nyomon tudtad volna követni,
és pl. "aki legközelebb van, segítsen rajtam" jellegű problémákat lehetne megoldani vele.
Ui . kiderült, hogy egyes főnökök a beosztottak követésére használták volna fel a rendszert (céges telefon, a főnök aktiváltatja a szolgáltatást!)
Ez akkora ellenérzést keltett vona, hogy komolyan veszélyeztette volna
az (akkor még) Westelbe vetett bizalmat. -> csökkenő előfizetőszám, bevételek.
Sugár ezt anno a következőképp fejezte ki egy tv-interjúban:
"A társadalom még nem érett meg a helyfüggő szolgáltatások bevezetésére"
Előzmény: szpsz911 (8)
szpsz911 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 8

A Témobil elmehet a gennyes lóf...ba.

A múltkor faterom elhagyta  a telóját, bár nem volt benne biztos, hogy nem hagyta-e fönn a Cserhátban, a nyaralónkban, vagy esetleg itthon valamerre, csak nem halljuk, ha megcsörrentjük.

Na erre én felhívom a 1230-at, mondom a telefonszámainkat, jelszót, folyószámla jelszót, cégnevet, aláírót stb stb és kérdezem, hogy meg tudná-e nézni, hogy a teló melyik torony közelében van. Így lokalizálhatnám, hogy nem maradt-e Felsőtoldon, vagy Veresegyházon van-e. Tehát még a két lehetséges helyet is megmondtam.

Erre, mint ma az élet minden területén, itt is csak arról szólt minden, hogy miért NEM lehet. Pedig műszakilag lehetne és minden adatot köptem vágtam neki.

Végül itthon volt, véletlen lenémítva, úgyhogy nem is hallhattuk volna,  de Tékisasszony jóvoltából előtte volt egy futásunk Felsőtoldra, meg egy letiltás is.

 

ti-ri-ri-ri-ring-JOBBVELEDAVILÁG

 

Előzmény: papaja (5)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!