Mindenki csak sz@ros fészbukkot gurít már, várom, hogy végre lekapcsolják és felhintsék a helyét is sóval :-)
Jaa, vagy így, azt hittem vennéd a saját motorra. Írtad olcsón akarod eladni, abba belefér, hogy egy 20ast kérsz érte. Ha jó a tank, nem rozsdás belülről, talán valamivel több is belefér még az olcsó kategóriába. Mittom én 30-35. De nem vagyok képben a mostani árakkal. Régi, kb 10-20 éves beidegződéssel azt mondanán egy hibátlan ülés olyan 15.
Keeway Exceed 125, 4 ütemű enduro nehezen indul. 3 állású kézi szivatója van. 21000 km van benne, az utolsó 1000-t mentem vele, eddig patent volt (gombra pöcc, rúgás max 2). Gombról már szinte egyáltalán nem indul, hidegen rúgás is legalább 7-8 kell neki félig nyitott állású szivatóval. Melegen 1-2 rúgásra indul, de gombról akkor sem.
A karburátor nem volt piszkálva.
Nem lomhult el, és a fogyasztása pedig 2,3-2,4 liter 100-on. Ezért nem gyanakszom gyűrűre.
Másik motoromnál kompresszió hiánya miatt indult nehezen, de az kétütemű 50-es létére 5 litert bevert ilyen feltételekkel.
Én egyszer vettem direkt homokra való láncszettet. Nem emlékszem milyen volt, talán ipone. De arra sem emlékszem jól bevált-e, ritkán jártunk homokos pályára. De szerintem fújni kell, én itt feketeföldes sárban használom a gépeket.
Keresgettem a témásban de csak utcai motorsoknak találtam tanácsot....na abból meg bőven van..
Endurók láncának ápolása. Mi a bevált? Vagy mi a használható megoldás porban, sárban? Attól félek, hogy a lác fújása a saját ellensége a beletapadó homok miatt.
Előre is köszömöm a tanácsokat, ugyanis ma dobtam fel az új láncszettet.
Sziasztok. Van Suzuki xf 650 motorom ,szeretnék csinálni rá egy sportkipufogót, tudna valaki segíteni a méretezésben. Mekkora legyen maga a dob és mekkora benne a perforált cső ?Milyen szigelelést használjak?
Yamaha dt 125R 1996-os. Kinézetre nem a legszebb, idomjai nem teljesen gyáriak de nem hagyott cserben soha. Hobby célra van/volt használva. IrányÁr:170.000ft
Nem találtam jobb témát, ahová passzol, talán olvassák a kedves motoros kollégák, mármint ha írástudóak: ezúton szeretném megköszönni azon nógrád megyei rendszámnélküli krosszmotorral erdőben közlekedő, faluban egykerekező díszpintyeknek, hogy rendőrt hívva részben tönkretették egy társaság hétvégéjét, amire majd egy éve készült a szervező. Gratula, ügyesek voltatok.
Köszi a választ! 70 kg vagyok. Első sorban az alapokat szeretném megtanúlni, de később amatőr versenyeken is szeretnék részt venni. Ezért gondoltam, hogy kezdésnek vennék egy könnyebb és kisebb gépet, hogy ne a motor erelyével legyek elfoglalva, hanem a technickára tudjak figyelni. Köszi a tippeket, megnézem ezeket. Max egy kicsit még spórolok hozzá :)
Sziasztok! 7 év utcai motorozás után szeretnék belevágni az endurozásba. Milyen kezdő motort ajánlotok? Két ütemű vagy négy ütemű? Hány köbcenti? Esetleg konkrét típus? Első körben max 400.000 Ft-ot szeretnék rászánni. Néztem már Yamaha DT 125-öst és Suzuki DRZ400-ast is. Köszi!
Van egy Honda Xl 600-asom. És a hátsó teleszkópot nagyon puhának találom. Feszítettem a rugón elég sokat, de így is puha maradt, tovább nem akarom tekerni mert már így is lábujj hegyen ér le a lábam. Kb 5-6 cm-el lett magasabb az ülés.
Ha van rá della akkor inkább nicacilostasd újra ... Lehet perselyeztetni is persze, de a két fémnek nem egyforma a hőtágulása, a perselyezett henger jobban koptatja a dugót is ....
Volna egy endurom aminek Nicasilos hengerei vannak,na most ezek megsérültek!Mondogatnak itt henger perselyt,amit beültetvén újra a régi!!én kicsit ódzkodok ettől,csináltatott már valaki effélét??
Be kéne lőni a teleszkópokat ... Beállítási probléma miatt ráz be az eleje... Állítsd alap értékekre gépkönyv elvileg írja a pontos adatokat mit hova hány kattintás...
Szerintetek mivel kezdjem a szezont? Hard endurora kellene egy gep ugy 500ezer kornyeken. 2504t vagy 125 2t? A terepig ahol mociznek all egy 30kmes ut es olyan 5-6 ora lenne egy menet szerintetek melyik lenne a jobb valasztas?