Keresés

Részletes keresés

Fero1976 Creative Commons License 2023.07.21 0 0 1589

Sziasztok!

Ha valakit érdekel W800-hoz a vázra szerelhető sisakzár, itt megtalál.

Olyan csúnya üresen a vázon a helye.

Üdv.: Feró

 

 

 

Zoli_t5H Creative Commons License 2022.09.24 0 0 1588

Szevasz, a kereso nem talalja... tudsz adni egy linket? 

 

 

Előzmény: Péter Iván (1587)
Péter Iván Creative Commons License 2022.09.23 0 1 1587

Sziasztok! Facebookon csináltam egy clubbot Kawasaki w650 w800 hungary néven. Szeretettel várok mindenkit aki szereti illetve tart ilyen típust! Köszi! Pacsi! 

Zoli_t5H Creative Commons License 2021.12.24 0 1 1586

Szia, 

 

nagyon jó, megbizható motor, szerintem az országban én hajtottam legtovább ilyen tipust (16 évig volt meg, sajna tavaly eladtam, nem kellett volna).

Ritka itthon, mint a fehér holló, max. kopó alkatrészeket kell cseréni, mint minden más motornál. Az internetnek hála, a nagy európai alkatrész webshopokból bármilyen gyári eredeti alkatrész beszerezhető hozzá. 

Nagy túrákra én nem mentem vele, de kisebb megszakitásokkal akár egész nap el van rajta az ember. 

 

 

 

 

Előzmény: gab96 (1585)
gab96 Creative Commons License 2021.12.24 0 0 1585

Sziasztok!

 

Használja még valaki a fórumot?

W650 vásárlásán gondolkozom (külföldről).

Mennyire megbízható a motor?

Milyen az alkatrészellátása?

Hosszú távra (6-9 óra motorozás, inkább időt írok nem távot) mennyire kényelmes?

 

Gábor

abes Creative Commons License 2019.07.30 0 0 1584
Zoli_t5H Creative Commons License 2019.04.24 0 0 1583

Szia!

 

Merrefelé laksz? Összefuthatnánk valamikor. Nem sürün talákoztam márkatársakkal az elmúlt 15 évben, mióta megvan az enyém. Volt egy idôszak, amikor igyekeztünk tartani a kapcsolatot, saccra nagyjából kb. egy tucatnyian lehettünk az országban. Velük 1-2 alkalommal motoroztunk együtt, de úgy, hogy csak véletlenül jött volna szembe egy az úton… hát ha erôsen próbálok visszaemlékezni, talán egyszer fordult elô.:-)

Sajna a régiek közül tudomásom szerinte már csak nekem van meg a motor (legtöbben nagyobbra cserélték, nekem is lett nagyobb, de mivel én újonnan vettem a W-t, jobban ragaszkodom hozzá, megtartottam azt is). Abból kiindulva, hogy kb. szökôévente 1 eladó bukkan fel itthon, nem hinném, hogy sokkal több lenne belôle itthon, mint 10 évvel ezelôtt. Pár 800-asról tudok, az öcsémnek is van egy (eredetileg 650-est szeretett volna venni, de nem volt itthon eladó, fôleg olyan nem, aminek ismert az elôélete - az enyémet kivéve, az viszont nem eladó.:-)

Ha jól emlészem Gyôr környékén volt tavaly egy szép, talán 2003-as, mohazöld tankos, harminc-párezer km-rel, azóta nem láttam eladó darabot, pedig kíváncsiságból figyelgetem. Esetleg azt vetted meg?

 

 

Előzmény: haivett (1582)
haivett Creative Commons License 2019.04.22 0 0 1582

Sziasztok látom nincs túl nagy mozgolódás! 😊 Télen végre sikerült vásárolnom egy W650-et. Kívácsi lennék, hogy kb. hány db. Van az országban? Előre is köszönöm! 

abes Creative Commons License 2018.11.08 0 0 1581
Zoli_t5H Creative Commons License 2013.07.17 0 0 1580

Szia!

 

Nagyon szivesen. Ha kell egyeb segitseg, csak szolj, van hozza egy tobbszaz oldalas szervizkonyvem, amit par eve kaptam egy japanban elo baratomtol, szoval barminek utana tudunk nezni.

Egyebkent ezek szerint pont egyidos az enyemmel, az is 2004-es evjarat.

 

Itthon vetted, vagy kulfoldrol hoztad be?

 

(Az itthoni tulajok nagy reszet ismerem/ismertem, nem vagyunk tul sokan.:-)

 

 

Előzmény: oldbikers (1579)
oldbikers Creative Commons License 2013.07.16 0 0 1579

Köszönöm a gyors és részletes magyarázatot,már be is állítottam az órát!

Igazábol nem is gondoltam, hogy választ kapok a kérdésemre.

A motor 2004-es évjáratú, nagyon szép és megkímélt állapotban van.

Mégegyszer köszönöm!

 

oldbikers

Előzmény: Zoli_t5H (1578)
Zoli_t5H Creative Commons License 2013.07.04 0 0 1578

Hali,

 

elvileg a kovetkezokeppen kell beallitani:

 

- a muszerfal tetejen a sebessegmero es a fordulatszammero kozott van egy apro ugynevezett mod-valaszto gomb. Nagyjabol ezzel egyvonalban, a muszerfal hatuljan (tehat ala nyulva tudod elerni) van egy gomb, ez a Reset gomb. A mod-valaszto gombbal allitsd be, hogy a kijelzo az orat mutassa.

- tartsd nyomva a reset gombot addig, amig az ora kijelzon a szamok el nem kezdenek villogni (kb. 2-3 masodpercig kell nyomva tartani)

- nyomd meg megegyszer a reset gombot, ekkor csak az orat kijelzo szamok fognak villogni, majd a mod-valaszto gombbal tudod leptetni az orat a megfelelo ertekre.

- megegyszer nyomd meg a reset gombot, ekkor az orat kijelzo szamok villogasa megszunik, es a percmutato fog villogni. A mod-valaszto gombbal hasonloan az elozohoz, be tudod allitani a megfelelo perc-erteket.

- nyomd meg megegyszer a reset-et, ekkor ujra minden szam villogni fog, de elvileg mar a jol beallitott idot fogja mutatni, ha tenyleg igy van es rogzitani akarod a beallitast, akkor meg egyszer meg kell nyomni a mod-valaszto gombot, megszunik a villogas es kesz vagy.

 

Elvileg mukodnie kell, bar mar regen csinaltam... este kiprobalom, aztan ha nem jol emlekeztem, akkor megnezem a gepkonyvet es helyesbitek.

 

Amugy milyen evjarat a vas, sajat?

 

Udv,

Zoli

 

u.i. : talan hasznos info, hogy ennek a ket emlitett gombnak az egy ideju lenyomva tartasaval tudod nullazni a napi km-szamlalot.

 

 

 

Előzmény: oldbikers (1577)
oldbikers Creative Commons License 2013.07.03 0 0 1577

Üdv Urak!

 

Hogyan kell W650-en beállítani az órát?

 

Köszönettel:oldbikers

abes Creative Commons License 2011.12.13 0 0 1576
AmAno Creative Commons License 2011.04.28 0 0 1575

A narancs milyen ütős.. .:-)

abes Creative Commons License 2011.01.28 0 0 1574
Narbondel Creative Commons License 2011.01.20 0 0 1573

Szakik nagyon nagy csend lett, ezt is a válságnak tudom be. Időközben viszont történtek dolgok 

 

2,3M a listaára, ó ha most úgy állnék anyagilag! Egy tesztrájdot viszont nagyon szeretnék, remélem lesz rá lehetőség tavasszal ha máshol nem Ausztriában. 

AmAno Creative Commons License 2010.08.31 0 0 1572
Na hát akkor majd ilyen veszek újra inkább ha eladom a w650-et addig.... Bár a tankja a 650-nek szebb... kawasaki zöld? De mé...?
abes Creative Commons License 2010.08.30 0 0 1571
AmAno Creative Commons License 2010.07.27 0 0 1570
Na (akkor jól gondoltam) nem is dicsekedett vele...
Előzmény: vdk3x (1569)
vdk3x Creative Commons License 2010.07.26 0 0 1569
Melyik Zolival és mit adott el? Hofferes, W650-t
Előzmény: AmAno (1568)
AmAno Creative Commons License 2010.07.26 0 0 1568
Melyik Zolival és mit adott el?
Előzmény: vdk3x (1567)
vdk3x Creative Commons License 2010.07.25 0 0 1567
Hát megsirattam, de inkább élvezze vele valaki a motorozást, minthogy nálam porosodjon a garázsban :-)

A kényelmével annyira nem volt gond (sőt), inkább az zavart, hogy nem lehetett vele lendületesen motorozni, hintázott a futómű, kanyarban hamar leért a lábtartó, országúton nem volt benne túl sok tartalék az előzésekhez az én súlyomhoz (főleg ha cucc is volt rajta), ezért az ember kénytelen volt hosszasan a kocsisorral döcögni, autópályán meg aztán tényleg parás volt vele motorozni, a fékezéseket jó előre tervezni kellett szerpentines lejtős úton, és 90 körül el kezdett remegni a kormány, ha az ember nem fogta mindkét kézzel.

De azért nagyon-nagyon szívesen elmennék Veletek motorozni, csak valahogy nem akar sosem összejönni egy gurulás.

Egyedül a Zolival maradt meg a motoros kapcsolat, de már ő is eladta a kicsikét.

Előzmény: AmAno (1566)
AmAno Creative Commons License 2010.07.18 0 0 1566
Na... nem is mondtad hogy eladod/eladtad (vagy csak nem emlékszem). Szomorú... Egyszer volt róla szó de aztán azt mondtad hogy inkább megtartod.
Én nagyon szeretek vele túrázni. Volt nap hogy 600km-t mentem... szép 110es tempóval... na jó az én a ~175cm-mel nem vagyok túl nagy a motorhoz, meg az enyémnek a kormánya is magasabb így kicsit kényelmesebb (bár az alacsony szebb, legalábbis nekem).
vdk3x Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1565
Én nagyon jól tudtam eladni még a válság előtt, szinte pillanatok alatt a meghirdetés másnapján. Eladtam mert egy új modern motor megvétele után már szinte alíg ültem rajta (kb. 3/4 évig volt meg párhozamosan mindkettő), és csak a garázsban porosodott, ahová a két motor együtt csak cipőkanállal fért be. A napi jellemzően 400-500 km-es túrákhoz a haverokkal, akiknek modern motoruk volt, nekem (105 kg, 195 cm) motorerő, futómű, fék, szélvédelem, kényelem, biztonság és stabilitás szempontjából már kevésnek bizonyult. Most látom igazán, hogy ez mennyire így van, mióta 20 ezret túráztam már az új mocóval, ami élményben, tudásban és biztonságban egy teljesen más dimenzió.

Ennek ellenére sajnálom a kicsikét, mert teljesen meg van a létjogosultsága és a neki való használati mód mellett, azaz komótos tempójú (= 90-100 kmh), napi 2-300 km-es túrákhoz, jó időben, sok csomag illetve utas nélkül nagyon élvezetes túramotor. Csak hát napi 200-300 km-el az ember nem jut túl messzire, egy idő után azt veszi észre, hogy mindig ugyanott túrázgat, pedig az ember mindig egyre messzebbre vágyik amihez pedig egyre kevesebb ideje van, ezért hogy távolabbi szuper helyekre is eljusson az ember motorral, bizony autópályázni is kell, a napi megteendő távolság a túrákon ezért nem ritkán 700-800 km és ehhez már nem való igazán a W650, persze tudom hogy vannak olyan kemény fickók, akik még ezt is bevállalják vele.

Szóval fájó szívvel eladtam a 2001-es Kawát asszem 1,05-ért kb. 20 ekm-el 2,5 év használat után. Anno 3.000 eurért (+ regadó, forg.-ba helyezés, stb. = 200.000 ft) (235 ft-os árfolyam!) vettem Németországban 3.900 km-el. Tehát mentem vele több, mint 15.000 km-t és árában adtam el, igaz vettem rá gyári csomagtartót és egy új szett gumit, és előre fékbetétet, de amúgy minden eredeti volt még rajta. 3 olajcsere volt rajta, meg egy műszakiztatás, semmi nem ment tönkre soha rajta, 0 rozsda, még a króm kipuffogó könyökök sem szineződtek el rajta, tehát nagyon olcsón fenntartható motor volt. Örülök, hogy birtokosa lehettem egy ilyen motornak, mert olyan egyedi motorozási élményt és formavilágot nyújt, mint kevés más motor.

Amikor én eladtam, akkor még nem volt túl sok eladó belőle az országban illetve ami volt, az mind öregebb volt és 2-300 ezerrel drágább. Mivel kedvező áron vettem, olcsón kínáltam, pedig a motor jó állapotban volt és tudatosan gyári állapotban tartottam, semmit nem alakítottam át rajta.

Sok sikert az eladáshoz!
Előzmény: AmAno (1563)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.06 0 0 1564

Szia!

Eladó darab se sok van belőle. 2 éve ilyet szerettem volna venni, de fél évig nézegettem és nem találtam. Most meg még 3 év törlesztés a jelenlegi Suzuki, majd akkorra talán lesz:-))

Üdv.

Előzmény: AmAno (1563)
AmAno Creative Commons License 2010.06.17 0 0 1563
Kedves Szakik! Sajnálattal írom, hogy kedves w650-em eladósorba kerül, mivel már lassan 2éve nem tudok időt szakítani a motorozásra viszont családi autóra annál inkább szükség lenne. Ha lezajlik a "gyerekprogram" megint veszek egyet... :-))) (már ha egyáltalán megveszi valaki mert ugye itthon nincs nagy vásárlóközönség. Pedig ha tudnák mennyi és milyen szart vesznek ilyen frankó gépek helyett)
sztan Creative Commons License 2010.05.26 0 0 1562
Nem tudom nem vettem mostanában. Kapható bármelyik motoros boltban szerintem.
Előzmény: AmAno (1561)
AmAno Creative Commons License 2010.05.25 0 0 1561
Ez a CZ o-ringes mennyibe kerül?
Előzmény: sztan (1559)
hofferes Creative Commons License 2010.05.21 0 0 1560
Hali.
Lapkát a méret ismeretében a NAGYVAS-tól tudtok rendelni,kb 350Ft/db az ára és PROX minőség!
Lánc: DID és RK jók ,de drágák (20-25 e. pénz),ráadásul azt hallottam, hogy sok a hamisítvány,gagyi minőségben.
Előzmény: sztan (1559)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!