Sziasztok! Facebookon csináltam egy clubbot Kawasaki w650 w800 hungary néven. Szeretettel várok mindenkit aki szereti illetve tart ilyen típust! Köszi! Pacsi!
nagyon jó, megbizható motor, szerintem az országban én hajtottam legtovább ilyen tipust (16 évig volt meg, sajna tavaly eladtam, nem kellett volna).
Ritka itthon, mint a fehér holló, max. kopó alkatrészeket kell cseréni, mint minden más motornál. Az internetnek hála, a nagy európai alkatrész webshopokból bármilyen gyári eredeti alkatrész beszerezhető hozzá.
Nagy túrákra én nem mentem vele, de kisebb megszakitásokkal akár egész nap el van rajta az ember.
Merrefelé laksz? Összefuthatnánk valamikor. Nem sürün talákoztam márkatársakkal az elmúlt 15 évben, mióta megvan az enyém. Volt egy idôszak, amikor igyekeztünk tartani a kapcsolatot, saccra nagyjából kb. egy tucatnyian lehettünk az országban. Velük 1-2 alkalommal motoroztunk együtt, de úgy, hogy csak véletlenül jött volna szembe egy az úton… hát ha erôsen próbálok visszaemlékezni, talán egyszer fordult elô.:-)
Sajna a régiek közül tudomásom szerinte már csak nekem van meg a motor (legtöbben nagyobbra cserélték, nekem is lett nagyobb, de mivel én újonnan vettem a W-t, jobban ragaszkodom hozzá, megtartottam azt is). Abból kiindulva, hogy kb. szökôévente 1 eladó bukkan fel itthon, nem hinném, hogy sokkal több lenne belôle itthon, mint 10 évvel ezelôtt. Pár 800-asról tudok, az öcsémnek is van egy (eredetileg 650-est szeretett volna venni, de nem volt itthon eladó, fôleg olyan nem, aminek ismert az elôélete - az enyémet kivéve, az viszont nem eladó.:-)
Ha jól emlészem Gyôr környékén volt tavaly egy szép, talán 2003-as, mohazöld tankos, harminc-párezer km-rel, azóta nem láttam eladó darabot, pedig kíváncsiságból figyelgetem. Esetleg azt vetted meg?
Sziasztok látom nincs túl nagy mozgolódás! 😊 Télen végre sikerült vásárolnom egy W650-et. Kívácsi lennék, hogy kb. hány db. Van az országban? Előre is köszönöm!
Nagyon szivesen. Ha kell egyeb segitseg, csak szolj, van hozza egy tobbszaz oldalas szervizkonyvem, amit par eve kaptam egy japanban elo baratomtol, szoval barminek utana tudunk nezni.
Egyebkent ezek szerint pont egyidos az enyemmel, az is 2004-es evjarat.
Itthon vetted, vagy kulfoldrol hoztad be?
(Az itthoni tulajok nagy reszet ismerem/ismertem, nem vagyunk tul sokan.:-)
- a muszerfal tetejen a sebessegmero es a fordulatszammero kozott van egy apro ugynevezett mod-valaszto gomb. Nagyjabol ezzel egyvonalban, a muszerfal hatuljan (tehat ala nyulva tudod elerni) van egy gomb, ez a Reset gomb. A mod-valaszto gombbal allitsd be, hogy a kijelzo az orat mutassa.
- tartsd nyomva a reset gombot addig, amig az ora kijelzon a szamok el nem kezdenek villogni (kb. 2-3 masodpercig kell nyomva tartani)
- nyomd meg megegyszer a reset gombot, ekkor csak az orat kijelzo szamok fognak villogni, majd a mod-valaszto gombbal tudod leptetni az orat a megfelelo ertekre.
- megegyszer nyomd meg a reset gombot, ekkor az orat kijelzo szamok villogasa megszunik, es a percmutato fog villogni. A mod-valaszto gombbal hasonloan az elozohoz, be tudod allitani a megfelelo perc-erteket.
- nyomd meg megegyszer a reset-et, ekkor ujra minden szam villogni fog, de elvileg mar a jol beallitott idot fogja mutatni, ha tenyleg igy van es rogzitani akarod a beallitast, akkor meg egyszer meg kell nyomni a mod-valaszto gombot, megszunik a villogas es kesz vagy.
Elvileg mukodnie kell, bar mar regen csinaltam... este kiprobalom, aztan ha nem jol emlekeztem, akkor megnezem a gepkonyvet es helyesbitek.
Amugy milyen evjarat a vas, sajat?
Udv,
Zoli
u.i. : talan hasznos info, hogy ennek a ket emlitett gombnak az egy ideju lenyomva tartasaval tudod nullazni a napi km-szamlalot.
Szakik nagyon nagy csend lett, ezt is a válságnak tudom be. Időközben viszont történtek dolgok
2,3M a listaára, ó ha most úgy állnék anyagilag! Egy tesztrájdot viszont nagyon szeretnék, remélem lesz rá lehetőség tavasszal ha máshol nem Ausztriában.
Hát megsirattam, de inkább élvezze vele valaki a motorozást, minthogy nálam porosodjon a garázsban :-)
A kényelmével annyira nem volt gond (sőt), inkább az zavart, hogy nem lehetett vele lendületesen motorozni, hintázott a futómű, kanyarban hamar leért a lábtartó, országúton nem volt benne túl sok tartalék az előzésekhez az én súlyomhoz (főleg ha cucc is volt rajta), ezért az ember kénytelen volt hosszasan a kocsisorral döcögni, autópályán meg aztán tényleg parás volt vele motorozni, a fékezéseket jó előre tervezni kellett szerpentines lejtős úton, és 90 körül el kezdett remegni a kormány, ha az ember nem fogta mindkét kézzel.
De azért nagyon-nagyon szívesen elmennék Veletek motorozni, csak valahogy nem akar sosem összejönni egy gurulás.
Egyedül a Zolival maradt meg a motoros kapcsolat, de már ő is eladta a kicsikét.
Na... nem is mondtad hogy eladod/eladtad (vagy csak nem emlékszem). Szomorú... Egyszer volt róla szó de aztán azt mondtad hogy inkább megtartod. Én nagyon szeretek vele túrázni. Volt nap hogy 600km-t mentem... szép 110es tempóval... na jó az én a ~175cm-mel nem vagyok túl nagy a motorhoz, meg az enyémnek a kormánya is magasabb így kicsit kényelmesebb (bár az alacsony szebb, legalábbis nekem).
Én nagyon jól tudtam eladni még a válság előtt, szinte pillanatok alatt a meghirdetés másnapján. Eladtam mert egy új modern motor megvétele után már szinte alíg ültem rajta (kb. 3/4 évig volt meg párhozamosan mindkettő), és csak a garázsban porosodott, ahová a két motor együtt csak cipőkanállal fért be. A napi jellemzően 400-500 km-es túrákhoz a haverokkal, akiknek modern motoruk volt, nekem (105 kg, 195 cm) motorerő, futómű, fék, szélvédelem, kényelem, biztonság és stabilitás szempontjából már kevésnek bizonyult. Most látom igazán, hogy ez mennyire így van, mióta 20 ezret túráztam már az új mocóval, ami élményben, tudásban és biztonságban egy teljesen más dimenzió.
Ennek ellenére sajnálom a kicsikét, mert teljesen meg van a létjogosultsága és a neki való használati mód mellett, azaz komótos tempójú (= 90-100 kmh), napi 2-300 km-es túrákhoz, jó időben, sok csomag illetve utas nélkül nagyon élvezetes túramotor. Csak hát napi 200-300 km-el az ember nem jut túl messzire, egy idő után azt veszi észre, hogy mindig ugyanott túrázgat, pedig az ember mindig egyre messzebbre vágyik amihez pedig egyre kevesebb ideje van, ezért hogy távolabbi szuper helyekre is eljusson az ember motorral, bizony autópályázni is kell, a napi megteendő távolság a túrákon ezért nem ritkán 700-800 km és ehhez már nem való igazán a W650, persze tudom hogy vannak olyan kemény fickók, akik még ezt is bevállalják vele.
Szóval fájó szívvel eladtam a 2001-es Kawát asszem 1,05-ért kb. 20 ekm-el 2,5 év használat után. Anno 3.000 eurért (+ regadó, forg.-ba helyezés, stb. = 200.000 ft) (235 ft-os árfolyam!) vettem Németországban 3.900 km-el. Tehát mentem vele több, mint 15.000 km-t és árában adtam el, igaz vettem rá gyári csomagtartót és egy új szett gumit, és előre fékbetétet, de amúgy minden eredeti volt még rajta. 3 olajcsere volt rajta, meg egy műszakiztatás, semmi nem ment tönkre soha rajta, 0 rozsda, még a króm kipuffogó könyökök sem szineződtek el rajta, tehát nagyon olcsón fenntartható motor volt. Örülök, hogy birtokosa lehettem egy ilyen motornak, mert olyan egyedi motorozási élményt és formavilágot nyújt, mint kevés más motor.
Amikor én eladtam, akkor még nem volt túl sok eladó belőle az országban illetve ami volt, az mind öregebb volt és 2-300 ezerrel drágább. Mivel kedvező áron vettem, olcsón kínáltam, pedig a motor jó állapotban volt és tudatosan gyári állapotban tartottam, semmit nem alakítottam át rajta.
Eladó darab se sok van belőle. 2 éve ilyet szerettem volna venni, de fél évig nézegettem és nem találtam. Most meg még 3 év törlesztés a jelenlegi Suzuki, majd akkorra talán lesz:-))
Kedves Szakik! Sajnálattal írom, hogy kedves w650-em eladósorba kerül, mivel már lassan 2éve nem tudok időt szakítani a motorozásra viszont családi autóra annál inkább szükség lenne. Ha lezajlik a "gyerekprogram" megint veszek egyet... :-))) (már ha egyáltalán megveszi valaki mert ugye itthon nincs nagy vásárlóközönség. Pedig ha tudnák mennyi és milyen szart vesznek ilyen frankó gépek helyett)
Hali. Lapkát a méret ismeretében a NAGYVAS-tól tudtok rendelni,kb 350Ft/db az ára és PROX minőség! Lánc: DID és RK jók ,de drágák (20-25 e. pénz),ráadásul azt hallottam, hogy sok a hamisítvány,gagyi minőségben.