Keresés

Részletes keresés

lkcar Creative Commons License 2023.09.13 0 0 46

Helló
Kérdésem lenne,
Gs500 F modellnél honnan lehet tudni hogy esedékes a vezérmülánc cseréje?
Elöre is köszönöm. Általában milyen futásteljesítmény után esedékes és nagyságrendileg mennyibe kerülne?

 

PCsabesz Creative Commons License 2021.03.18 0 0 45

Üdv Mindenkinek!

 

Pár hete vettünk egy 1992-es gyártású GS500-ast. Ismerkedünk a táltossal, próbálgatjuk, az előző labanc tulajdonos hülyeségeit próbáljuk eltüntetni, kijavítani.

Van rajt egy másodlagos levegőrendszer, ami szerintem csak az osztrák modelleken található.

Kérdés a gurukhoz: ha ezt eltávolítom, akkor mi lesz?

konix5 Creative Commons License 2021.02.24 0 0 44

Üdv! Sajna kb 60-70ekm után, ha nem volt rendszeres szelepállítás, akkor előfordulhat ilyen, és minél előbb utána járni nehogy nagyobb gond legyen.

Előzmény: gesszti (43)
gesszti Creative Commons License 2019.02.14 0 0 43

Jó rég volt itt hozzászólás, azért hátha...

 

GS 500 E... tartott 2000 fordulat környékén néha visszadurrog a bal oldali karburátor felé. Karbit szétszedtem, kipucoltam, összeraktam, szinkront állítottam, amit tudtam, megtettem, de mégis megmaradt a jelenség. Se alatta, se felette, csak 2000 környékén. elég határozottat durran vissza, még a motort is megfogja ilyenkor. Mint egy jó egészséges előgyújtás. 

 

Mi okozhat ilyet? Elszegényedik a keverék, és begyullad? vagy nyitva marad valamiért a szívó szelep? 

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.01 0 0 42

A legfontosabb: légy szíves, a másik GS500 topikba írj, ezt meg hagyjuk elsüllyedni! ;-)

 

A kérdésedre: 6000 km-enként kell olajat és szűrőt cserélni. Ha olcsó, Hiflo márkájút veszel (egyébként tökéletes), ahhoz alapból adnak tömítőgyűrűt, 2-félét is. Az egyik a GS-hez való.

Olajból 10W40-es félszintetikusat érdemes venni, tökéletesnek mondják az olcsó MOL MotoStreet 10W40-et, én például arra cseréltem két héttel ezelőtt.

Előzmény: sejhajjjj (41)
sejhajjjj Creative Commons License 2015.09.01 0 0 41

Melyik motorolajok a legjobbak bele és mennyit töltsek csere után, esetleg vannak-e valami trükkök olajcserénél érdemes-e szűrőt is cserélni illetve a szűrőfedél belsejében a gumit stb. stb. ????

sejhajjjj Creative Commons License 2015.08.30 0 0 40

Csatlakozom hölgyeim és uraim ! Egy álmom vált valóra ! Köszönöm mindenkinek aki ezt a típust ajánlotta, úgy érzem folyamatosan szerelmes leszek ! :)

 

pukoon Creative Commons License 2015.08.28 0 0 39

azt amit írtam, a tiedre írtam (bíztatónak!) -)))

Előzmény: sejhajjjj (34)
pukoon Creative Commons License 2015.08.28 0 0 38

 ...eccerűjen imádom! :D:))

Törölt nick Creative Commons License 2015.08.28 0 0 37

Az enyém sem 500-ban lesz, mire "elkészül": akkut már vennem kellett (Yuasa 13k), hátsó féktárcsa több mint 40 ezer lesz a betétekkel együtt, és nemigen tűr halasztást, annyira viseltes. Fizunap után lesz még mit csinálnom a vassal nekem is...  ("Szerencsére" a jogsim is csak kb. két hét múlva lesz kézben, így "ráér" a dolog).

Előzmény: sejhajjjj (36)
sejhajjjj Creative Commons License 2015.08.28 0 0 36

Igen jól emlékszel, még azóta is keresek ez egy jó vételnek tűnik csak még motorhang meg menet nélkül semmit nem tudok mondani, nyílván ha csörög a motor akkor el is felejtettem....amúgy nem találok már jó ideje 500ezerért se semmit....főleg hogy pesten és vidékre csak 7végén tudok menni mert meló éjjel-nappal.Addig ugye meg ha van valami jó vételre érdemes moci azt elviszik.Nagy mák kell mint a tiéd, egy olyanért azonnal fizetnék.

Előzmény: Törölt nick (35)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.28 0 0 35

Ne haragudj, ha rosszul emléxem, de úgy rémlik, 500 ezer forintig kerestél gépet magadnak, és végül egy tákolt, nem induló 30 éves sz*rnál kötöttél ki?!

Előzmény: sejhajjjj (34)
sejhajjjj Creative Commons License 2015.08.28 0 0 34

Na ez eddig jó hír ! Remélem ugyanilyen üzembiztos is a paripa ! :)

Előzmény: pukoon (33)
pukoon Creative Commons License 2015.08.28 0 0 33

kisebb menetszél, kisebb fogyasztás !!  -))

Előzmény: sejhajjjj (32)
sejhajjjj Creative Commons License 2015.08.27 0 0 32

Na holnap megyünk kipucolni a karbit, az is kiderült hogy nem 500-as hanem 400as japán masina csak teljesen 500-as mindene és úgy is árulja, 400-asról mi a véleményetek? Szombaton majd írok bővebbet mi történt elindult avagy nem stb....

Előzmény: pukoon (31)
pukoon Creative Commons License 2015.08.27 0 0 31

benzincsap PRI állásba, kuplung behúzva

 

és jól meg kell rázogatni őkelmét (legalább kipróbálod a teleszkópokat is)

Előzmény: sejhajjjj (30)
sejhajjjj Creative Commons License 2015.08.26 0 0 30

Mi lehet a baja???,... 1,5éve állt a motor GS500E, karbi eldugult, ötletek ? Jók-rosszak....??

pukoon Creative Commons License 2015.08.21 0 0 29
Előzmény: pukoon (28)
pukoon Creative Commons License 2015.07.19 0 0 28

Sok kipufogáshoz sok benzin kell, de a hangélmény a gyorsulással frenetikus! -))

Előzmény: Törölt nick (25)
pukoon Creative Commons License 2015.07.19 0 0 27

hát...

 

a harmadik mérés már 5.25 lett -((((((((((

Előzmény: pukoon (26)
pukoon Creative Commons License 2015.07.07 0 0 26

4.5 és 4.8 az eddigi mérések, pedig volt benne némi vadulás...

Előzmény: Törölt nick (25)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.07 0 0 25

És annyit fogyaszt, mint 2 db GS.... ;-)

Előzmény: pukoon (24)
pukoon Creative Commons License 2015.07.07 0 0 24

Pontosabban: Suzuki 550 GSX-ES  1986. ...papírja szerint 50 LE-s  -de úgy megy, mint egy 80 lovas!! -)) --és isteni a hangja!!!!!!! két(!!) gyönyörű kipufogóval persze könnyű -))))))

Előzmény: pukoon (23)
pukoon Creative Commons License 2015.05.27 0 0 23

Ma veszek: Suzuki GSX-E 550  1983. 70LE 40000km  -210ezerért.

 

...belezúgtam :D:)) 

Naked8 Creative Commons License 2015.05.10 0 0 22

Sziasztok, Most hoztam szervizből a Suziki gs500E m, Karburátor tisztítás és szinkron után. 
Észrevettem hogy elfolyik a benzinem illetve csepeg. Kikerestem hogy miből csepeg, Airbox drain hose az angol megfeleloje, en ugy forditanam le a levegofilter túlfolyója. Leszivtam a tankot ne csepegje el mert iaba alitom barmilyen állásba a benzincsapot csepeg / folyik állandoan. Most hogy leszívtam a jó 1/4 ére mar nem csepeg. A Tömlő végén volt egy dugo fele mintha be lett volna sutve vagy hogy mondjam. 
Valami tipp hogy miert csoroghat ? Köszi szépen

Laccce Creative Commons License 2015.04.09 0 0 21

Üdv!

Karbi tisztítás,(O-gyűrűk ellenőrzése), szinkron és megszűnik a gond. Nálam legalábbis ezek elvégzése után megszűnt.

Előzmény: Naked8 (20)
Naked8 Creative Commons License 2015.03.31 0 0 20

Sziasztok !
Nemrég vettem egy SUZUKI GS 500E-t, 1995, 54 000 km el.
1 tulajdonosa volt.
Alapjaraton is es menet közben is tüsszög a motor. Nem tudom hogy miért. Eleinte szaggatott is de olvastam a fórumon hogy az azért lehetett mert tartalekban volt.
Ez az első motorom, leszamitva a jawa 21 sem (pioneer).
Tudnátok segíteni ? Vagy vigyem el szervizbe es nezessem at komplett?
köszönöm

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.28 0 0 19
Előzmény: Törölt nick (18)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.27 0 0 18

Sziasztok!

 

Nos, nekem is elment az eszem, és immáron nincs ki mind a 4 kerekem, csak 2, az is egy GS500-on. Pár napja vettem, gondos, megkímélt gazdától, de van egy-két dolog, ami kelleni fog hozzá:

- váltókar gumija eléggé kopott

- hátsólámpa momentán ledes, a gyári eredetije törött, és kellene egy gyári, vagy utángyártott.

 

Ebben kérném segítségeteket, illetve abban, hogy a motour.hu oldalt leszámítva olvasható, angol, vagy magyar használati útmutató, netán szervízkönyv nincs valakinek? A netes letöltésekben kerestem, de vagy pénzlehúzós link, vagy vírusos állomány talált eddig meg (jobban mondva én azt).

 

Egyébként a motorról: 2006-os, fekete. :-)

lkcar Creative Commons License 2014.05.17 0 0 17

Így fogyaszt a gépszerkezet.

Előzmény: Gabi74 (9)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!