Nekem is pont ugyanilyen SH23 oldaldobozok jutottak, de ehhez tartozik egy SH40 topcase. Azzal jól is néz ki.
A nagy cm3-ből (XL750) adódó nyomaték csak még nagyobb cm3-vel pótolható. Persze ez nem jelenti azt, hogy kisebb gépekkel nem lehet élvezetesen motorozni. Nekem is volt 650 cm3-es gépem, de nem bántam meg, hogy kisebbre váltottam. Ha jól meggondolom, akkor a gyorsulás kivételével sokmindenben kedvezőbb egy kisebb motort tartami. Kisebb adó, olcsóbb biztosítás, lassabban fogyó alkatrészek, és nem beszélve az igen pénztárcabarát 3-3,5 l/100km-es fogyasztásról. Azért 650- (lassan) 700 Ft-os benzinár mellett örömmel tölt el, hogy még sokáig motorozhatok anélkül, hogy sokkot kapnék a benzinkúton. A hozzám hasonló (csóróknak) főnyeremény egy ilyen motor.
Kár, hogy nálunk újonnan nincs már belőle, illetve a használt piacon is néha elvétve találni egy-egy példányt. Szívesen kipróbálnám még most is annak ellenére, hogy a 650 mellett tettem le a voksomat.
Igen, már első látásra nagyon tetszett. 2020-as. Igen kaptam hozzá shad dobozokat. Volt egy nagy givi doboz is, de az nem tetszett, eladtam.
offtopic
Tegnap elmentem tesztelni az új honda XL750 transalp-ot. Egyelőre nem gondolkozom cserén, mert nagyon tetszik a kawasaki, csak olyan jókat mondtak a tesztekben a hondáról, hogy kiváncsi voltam.
A tesztek nem hazudtak, ugyanolyan könnyen és jól vezethető, mint a kis kawasaki. Egyáltalán nem éreztem nehezebbnek, könnyű, fordulékony és standard módban is olyat gyorsult, hogy az már sok is.
Szóval, lehet 1-2 év múlva elgondolkozok a cserén, ha lesz rá keret.
Mert hogy hazafelé jövet a kawasakival ugyanolyan élmény volt motorozni. Az egyetlen különbség, hogy előzéskor jobban megindul a honda. Úgyhogy az is egy tapasztalat, hogy megerősített benne, hogy nagyon jó kis motor ez a kis kawasaki.
Az első futómű is meg volt ültetve kb 1,5 - 2cm-el. Nem tudom a szakszerű nevét, de a villabilincseknél kellett a 4db inbuszt kilazítani és visszaállítani gyári magasságra.
Köszönöm, hogy megnézted. Akkor minden rendben. Igen, a szerelő szétszedte, bezsírozta. Ő is azt mondta, hogy szerinte így gyári, csak biztosra akartam menni. Azt hittem én nem raktam össze jól. Nem éreztem semmi problémát szerencsére.
Igen, egy hölgy tulaja volt a motornak és gyárilag ültetve kérte. Így én megvettem a gyári kutyacsontot és visszaalakítottuk. Megmértem az átmenő csavar hossza is gyári, ezért nem értem. De ha nálad is ilyen, akkor megnyugodtam.
Szia Krizso! Igen nekem is Versys-X 300-am van. Megnéztem a kutyacsontot és nálam is megvan az az 1-1,5 mm oldalanként. Még csak nem is szimmetrikus. De ez még gyári, ehhez még nem nyúlt hozzá senki. Szerintem nem kell aggódnod miatta. Ha valami problémát érzékelsz inkább szedd szét az egész himbamechanizmust, takarítsd ki, nézd meg mi a a baja, aztán jól bezsírozva rakd össze.
Ajánlott üres tankkal nekivágni a történetnek, akkor nem érhet kellemetlen meglepetés. Rengeteg videó van a neten hogy kell csinálni.
Ugyanúgy 2020-as évjáratú Versysem van, fékbetéteket én cseréltem, az viszont pofonegyszerű. Csak figyelj a sorrendre, hogy melyik csavart csavarozod ki / vissza előbb, mert megnehezíted a dolgodat. Erről is van millió meg egy videó a YT-on.
jól látom, hogy neked is yersys x300 motorod van? Kérhetek egy kis segítséget?
Az én motoromon alul a kutyacsontot rögzítő csavarnál van egy kb. 1-1,5 mm-es hézag. Azt hittem nincs jól meghúzva az anya, így átnézettem szerelővel is, de arra jutott, hogy ez így van gyárilag.
Ha lesz egy kis időd, megnézed kérlek a te motorodon, hogy nálad is van ilyen hézag?
Sziasztok! 2020-as Versys 650-en gyertya, levegőszűrő és fékbetét cseréknek érdemes lehet nekiállni otthon, vagy hívjam inkább egyből a (szak)szervizet? A fékekkel nem lenne gond, de a gyertyák és a levegőszűrő cseréjéhez le kell szerelni a benzintankot, ami elrettent kicsit :-(
Van egy 2008-as Verysem, amiből leállítása után folyamatosan csöpög a benzin a tankszellőztető csövön (kb 1dl/nap) jelenleg félig van a tank, nem is tankoltam teljesen nyakig, hogy mellé folyt volna. Hogyan tudnám orvosolni ezt a problémát? Köszönöm a segítséget!
Sziasztok. Nekem egy Versys 1000 em van és első fogaskereket cseréltem az lenne a kérdésem ha tudná segíteni valaki, hogy az új fel rakása után mennyi Nm rel kell meghúzni a rögzítő csavart.
Sziasztok! Egy ideje fékezéskor, közvetlenül a megállás előtt fémes csikorgást hallok az első fék felől. Ez ugye tankönyv szerint a fékbetétek elkopására utalna, de többször is ellenőriztem, nincsenek elkopva. A fékhatással nincs gond, a fékfolyadék nem öreg. Szerintetek mi okozhat még ilyen hangot? A gép 2020-as VerSys 650.