Természetesen senki, és szerintem nem is fog senki az elkövetkezö években. Egyedül én a fiát érzem arra jogosultnak, hogy átvegye ezt a számot, mondjuk egy-két bajnoki címmel a tarsolyában...de rajta is túl nagy lenne a nyomás.
Gondoltam írok ide egy pár mondatot, ugyanis a múlt hétvégén volt (lett volna) Dale 50. születésnapja, amit már sajna nem érhetett meg.
De azért a szurkolók és a versenyzők sem feledték el (nem is fogják), tudjátok a 3. körben minden versenyen...
Ja és persze Junior is szépen futott (st 38, fin 3), Big E biztosan örült neki, és az már csak ráadás volt, hogy egy régi rivális-barát Rusty Wallace nyerte a versenyt, és a futam végén természetesen egy Earnhardt zászlóval ment körbe, a futamot pedig a The Intimidator emlékének ajánlotta.
U.i. mi lesz még itt a vizsgálatok végén, hogy mi okozta a tragédiát??
Sajnos, megint félrefordított vmit a jószándékú közlő, mert D.E. Sr szerdán családi és legszűkebb baráti körben búcsúztatták, majd hivatalos temetési szertartására csütörtökön került sor.
Bizony, a biztonsági öv volt. De még nem ért véget a vizsgálat. Végleges eredmény és szakértői vélemény állítólag a héten várható.
Legfrissebb hírek: a hétvégi versenyen alig 51 kört futottak, eső miatt halasztottak, folytatás ma várható. D.E. Jr már az első körben kiesett, hátulról meglökték, a betonfalba csapódott - kísértetiesen hasonlított édesapja balesetére - és kiesett. Összefoglaló 20.30-kor várható az Eurosporton.
Most olvastam a forma1 topicban.Csak a lényeg.
„Az első vizsgálatok alapján a Chevrolet Monte-Carlo bal oldali biztonsági övének tokja levált az autótestről. Nem tudjuk, hogyan vagy miért szakadt le, nem akarunk buta fejtegetésekbe bocsátkozni, a vizsgálat ezen korai szakaszában ostobaság lenne bárkit is okolni. Folytatjuk a munkálatokat, és megpróbálunk annyi választ kapni, amennyit csak lehetséges" - nyilatkozta Mike Helton, a NASCAR igazgatója. A szerdán szűk körben, titokban eltemetett Earnhardt boncolása után kiderült, a koponyája mellett nyolc bordája, a szegycsontja és a jobb bokája eltört a végzetes balesetben. "
Örülök, hogy Te is így véled, hogy Dale Jr-nak kellene ezt tennie.
De ha reálisan nézzük a dolgokat, akkor ő nem teheti, illetve lelkileg el sem tudná viselni a terhet!
Következő bajnokságomat mindenképpen egy D.E. autóval fogom futni...most a 139-es autóval álltam rajthoz (NASCAR4). Lassan vége lesz, és akkor keményítek.
Tasi: Te meg kezdd már el azt a bajnokságot, én nem tudom, mi tart még vissza!!! Martinsville-ben Téged is vár a bugok rémálomtára!
1973: Earnhardt's father, Ralph, dies at age 45 of a heart attack while working on a race car.
1975: Earnhardt makes his Winston Cup debut in the World 600 at Charlotte Motor Speedway. He started 33rd and finished 22nd in a Dodge owned by Ed Negre. He earned $2,245 and finished one spot ahead of his future boss, Richard Childress.
1979: He wins the Winston Cup Rookie of the Year title while driving for Rod Osterlund, the season that includes his first victory at Bristol.
1980: Earnhardt wins five races en route to his first Winston Cup championship. He's the only driver to win a series championship after being Rookie of the Year.
1981: Earnhardt struggles, failing to win a race or a pole. Osterlund sells the team in mid-season and Earnhardt quits. He drives for Childress the rest of the season.
1982: He joins Bud Moore's team. He wins at Darlington in April but fractures a knee in a crash at Talladega. He doesn't miss a race.
1983: He wins two races before bolting back to a car owned by Childress, with whom he'd spend the rest of racing career.
1984: He wins two races including one at Atlanta where newcomer Terry Schoonover is killed. "I'm sorry it happened, real sorry," Earnhardt said. "It's something you don't want to think about happening, and I try not to."
1985: Earnhardt wins four races and finishes eighth in the season points race.
1986: He wins his second Winston Cup title with five victories.
1987: Earnhardt wins a third series title with 11 victories.
1989: He finishes second in the series, losing to Rusty Wallace by 12 points.
1990: Earnhardt earns a then-record $3million in prize money while taking home a fourth Winston Cup title, 26 points ahead of Mark Martin.
1991: He takes a fifth series title.
1992: He finishes 12th in the season's points race, tying his worst showing of his Winston Cup career.
1993: Earnhardt wins a sixth Winston Cup championship.
1994: He ties Richard Petty's mark of seven Winston Cup titles.
1997: Earnhardt goes winless for the first time since 1981.
1998: He claims his only Daytona 500 victory, in is 20th attempt.
2000: He finishes second in the points race to Bobby Labonte. He wins his last race in October at Talladega, Ala., giving him 76 career victories.
2001: Earnhardt is killed in a crash during the last lap of the Daytona 500, while a car he owns, driven by Michael Waltrip, wins the race.
Lehet, hogy rossz helyen említem meg, de az Index ezzel kapcsolatos híre is teljesen pontatlan (amiben azt az elméletet említik meg, hogy egy leszakadó kerék okozta Dale végzetét). Azt írják, hogy Sterling Marlin egyik kereke a bűnös.
Kedves Index!
A név helyesen Sterling Marlin, és nem őt sodorta a falnak, hanem Ken Schradert... Ha az Index ennyire tudatlan, akkor mit várunk a többiektől?
Hát persze, hogy igazad van. Minden ilyen sportban benne van a pakliban a halálos baleset, sajnos. És ezt Dale is tudta.
DE: Te is azt írtad, hogy aki meghalt, nyugodjék békében. Ezért nem tetszik, amikor szalaghírekben közlik az ilyen eseményeket, mintegy kiragadva őket az egészből, hogy nézzétek, milyen szenzáció, micsoda ember, micsoda halál, micsoda baleset!!! Magyarországon jó, ha az emberek 0,5%-a tudja, ki az, aki meghalt...akkor meg minek foglalkoznak vele, ha többet úgysem fognak...és ráadásul kétmondatos szalagcímmel teszik eladhatóvá a műsort.
Én nem hiszem, hogy erre szükség van. Ez szerintem alap, a kultúra részét kell, hogy képezze. Ha már beszámolnak NASCAR-ról, akkor azt tegyék rendszeresen...persze nálunk mindenki a Forma1-et majmolja. Kis pénz, kis foci, kis ország, kis verseny...én még egy Hungaroringen rendezett futamra sem emlékszem, hogy élveztem volna...rajt, aztán dögunalom, a boxban meg majd előznek. Szóval nyugodtan megmaradhatott volna a kereskedelmi csatornák és a lapok többsége annál, hogy nem közli le a hírt. Semmit nem vesztettek volna ők, mi, azok, akik pedig tudjuk mit jelent e sport, megkímélhettük volna magunkat a szükséges bosszankodástól.
Nem nézem a NASCAR-t, csak a hírekben hallom mindig, hogy ekkora, meg akkora balesetek voltak, törés, kórház, halál. Az ilyen engem nem tud feldobni. Aki meghalt nyugodjék békében, de saját magának köszönheti.
Egy biztos, nem nezek tobbe eurosportot, arra se voltak hajlandoak, hogy rendesen megemlekezzenek a valaha elt legjobb autoversenyzorol, helyette azt a szar siugrast adtak, amiben semmi elvezet nincs.
Dauby: a szakall99@hotmaIl.comra irj, az az en cimem. Most, hogy tobbet nem fogok versenyt nezni, inkabb jaccanek vele.
Egyetértek, az EuroSport-ban én is csalódtam tegnap. Ha már a versenyt nem vetítették le, gondolom az ESPN valami komolyabb megemlékezést készített, legalább azt leadhatták volna... a 6 percet én is 2x felvettem, reménykedtem hogy legalább a másodikat meghagyják angol kommentárral...
Aki ismerte és aki látta a műsort tegnap az Eurosporton, az ma szégyelli magát.
Ilyen botrányosan megemlékezni egy ekkora verseny-egyéniségről! Még az volt a szerencse, hogy Várhegyi nem próbált viccelődni, mint ahogy a rally-összefoglalók alatt szokott.
Szóval a műsor: én nem hiszem, hogy ez a pilóta, Dale Earnhardt, ennyit ért volna, alig tíz percet a műsoridőből. Etikailag talán el tudom fogadni, hogy a versenyt nem adták le, de azt is szerettem volna megörökíteni, mert önzetlenül addig nyeretlen csapattársát segítette győzelemre ez az ember! Aki csak ismerte, kellemetléenül érezte utána magát, hogy 1975-ben kezdődött NASCAR pályafutásának összefoglalására az Eurosport vette a bátorságot és alig 6 percet szánt...
Tegnap levettem egy képet a falamról...
Egy A4-es szines poszter, kedvenc autóversenyzőm
van rajta, sk. aláírással ellátva...
Kis fekete szalagot raktam a sarkába, majd visszahelyeztem a falra...
T.Dauby!
Én is nagyon sajnálom,így ismeretlenül is.
Az újságokban nem lesz ilyen nekrológ mint amilyet Te írtál.A ker.TV-k tényleg tájékozatlanok és gusztustalanok.
Helló.