Sziasztok! Ez nem egy használtautó-hirdetés, viszont részben egészségügyi okokból, részben pénzhiány miatt fel kell hagynom az autózással egy időre, és némi aprópénzért örömmel odaadnám a gépjárművem valakinek, aki egyébként is nissanozik és fel tudja használni az alkatrészeket, vagy akar vele kezdeni valamit. (Pontosan ezért nem teszem fel a Használtautóra, mert nem akarok oda nem való embereket az udvaromban látni.) Az autó napi használatban van (most még), a vezetett szervizkönyv alább látható, az összes számla megvan. Ennek soha nem volt női tulajdonosa, el tudok számolni az előéletével. Négy éve van nálam, 215 ezerrel vettem, most van benne 333 ezer. Törésmentes volt tavaly októberig, amikor alácsúsztam egy filmes kisteherautónak. Pokoljárás volt az alkatrészeket összevadászni (alig van már K12-höz bármi), az elejét összerakattam, fényeztetni és szélvédőztetni viszont már nem fogom, nem éri meg. Műszaki április 15-ig van rajta, addig megy. 1.4 16V, az olajat eszi, a klímakompresszor kuka, a hátsó dob sincs fent, ezeket leszámítva azért még mindig elég jó. Az első tulaj megrendelte hozzá a gyári alufelni-garnitúrát meg a kétféle szőnyeget, tavaly vettem rá vadonatúj Hankook Kinergy nyári gumikat. Akit érdekel, írjon az alkaulos(at)gmail(dot)com címre.
Dízeleknél ezt a hibát okozhatja a magasnyomású üzemanyag szivattyú vagy a porlasztó hibája. Kellene egy szaki, aki valóban otthon van dízelben, tud nyomást mérni megfelelő helyen, megfelelő eszközzel, és véletlenül sem kezd el találomra ezt-azt cserélgetni :)
sziasztok, Nissan Micra 1.5 dci, 2003-as évjárat. egy ideje azzal szórakoztat, hogy melegen nem indul. elsőre hidegen simán elindul de ha már messzebbre utazok pl. legalább 25-30km-t leállok tankolni, vásárolni stb. akkor utána nem indul el, csak miután teljesen lehült a motor. mi okozhatja ezt a problémát? esetleg főtengely jeladó, volt valakinek hasonló problémája?
Szia, nekem 2003-as 1,4-es van, ugyanez volt a jelenség... Nálam az olajlehúzó gyűrűk voltak letapadva. Szerelő szétszedte, kipucolta, kapott új gyűrűket, teljes hengerfej felújítást... Nem nagyon van más megoldás
245 ezer km az enyémben. Most kapott új textar tárcsákat és betéteket előre. Valamint agy űj klima kompresszort, mert a régi megszorult. Új felszerel, gáz visszatölt, és megy is tovább. Ja, kellett egy jobb oldali toronycsapágy is. Még mindig eredeti vezérlés és eredeti kuplung. Annyi az igazsághoz tartozik, hogy korábban már egy kinyomócsapágy és egy vezérmű lánc feszítő patron lett cserélve.
Adott egy 2003-as 1.2 benzines Micra, szomszéd arra panaszkodik, hogy 2000 km alatt megevett neki 1,5 litert 10W-s olajat, olajfolyásnak nincs nyoma, és elvileg a fagyállóval se keveredik el, igy én rávágtam hogy dugattyú gyűrű. Esetleg ti, akik tapasztaltabbak a típus kapcsán, tudtok segíteni abban, hogy esetleg miként lehetne egyértelműen kideríteni az olajveszteség okát? Esetleg gondoltam arra, hogy megnézni a gyertyákat, mennyire "tiszták", mennyire dolgozza bele esetleg az olajat a motor.
Sziasztok, problémám van és tanácsot kérek, 1999/ 1.0 micra úgy döntött, hogy nem mutatja az órákat, se üzemanyag, se hőfok, se a sebességet, a km számláló sem mozog. Minden biztosíték rendben van, Akku le/feltétele után benzinmutató fel/lemegy utána semmi, szóval műszerek jók lehetnek azt gondolom, hogy valahol kell lennie esetleg egy relének vagy más okozhatja, de nem tudom, hol kezdjem?
238ezer km van az enyémben. Megy és teszi a dolgát, és szeretem. per pill az a legnagyobb bajom vele, hogy a bőrülés kiszakadt és kilóg alóla az ülésfűtés szála, ami így égeti a combom.
Továbbra is tartom, hogy a micra picit sem nyűgös autó.
Bízok benne, hogy nekem közel sem lesz annyi problémám vele, mint neked a tiéddel. Ezt apám annak idején újonnan vásárolta, valós 36e km van benne. Megyeszékhelyen volt bevásárlóautó. Garázsban tartott, havat sosem látott. Ezután is évi max. 5e km fog belemenni. Azért köszi a tanácsokat!
A szerelődre! 36 000km után féktárcsa csere abszurdum! Ha a felét benyomott fékpedállal tették meg. Keress egy vevőt és sürgősen add el. Nem sok örömöd lesz benne. Egyébként: fékolaj, fagyálló,motorolaj, összes szűrő, összes fékcső, összes kerékcsapágy,összes ablaktörlő, összes gumi téli-nyári, állapottól függetlenül. Összes izzó cseréje. Gyertyák cseréje. Elrohadt bezin betöltő és komplett kipufogó cseréje.Fékbetét elől-hátul csere.Váltó felőli szimering,esetleg kinyomócsapágy csere.Vezérlés átnézése vagy cseréje. Sok sikert!
Örökségből hamarosan hozzámkerül édesapám 2005 -ös K12 48 kW -os Micrája. Valós 36e km -t futott, 98% -ban városban. Eddig az alap/minimál szervizeket megkapta. Most átnézték és első féktárcsa, betét és valami szimmering cseréje szükséges. Kérdésem, hogy a szokásos olaj, szűrők mellett mire figyeljek még oda, miket kell még feltétlen kicseréltetnem?
Hello! Mikra K 12 2004 diesel. Motor gyenge, fekete füst jőn a kipufogobol. Hibakód olvasásnál DF004 kód jótt ki. Ez elvileg a tőltőlevegő nyomásszabályzó mágnesszelep hibája. Ez lehetséges? Ez nem az EGR szelep ugye?
Tegnap reggel kissé nehézkesnek tűnt a Micra indítása, este már be sem indult... Akksi ki, valamivel több, mint 12 V feszültséget mutatott, kicsi töltés, aztán simán indult. Ma délelőtt fullra töltés, 13,1 V lett a vége. Mentem kb 50 km-t, volt közben 2 indítás, 3-ra már nem indult. 5 m tolás után megint beindult.
Az akksi nem fiatal, elsőre arra gyanakodnék, lehet esetleg más gond is?
Sziasztok! Egy pár napja a párom mikrája (2004 1.5 diesel K12) Azt csinálja, hogy néha, csak 3. vagy 4 re indul be, olyan mintha nem kapna üzemanyagot inditásnál. Nem mindig csinálja, van amikor indul rendesen. Menet közben, tökéletesen müködik. Mi lehet? Köszi.
Reméltem, hogy nem kell újra ide írnom a vezérléses móka után többé (ezúton is ismét köszi mindenkinek a sok segítséget, főleg tfeci-nek)
1 hete Anyukám panaszkodott, hogy nagyon furcsa hangja van a Micrának (K13 1.2benzin automata). Mentem vele egy próbakört, a hang (középről jövő, mély, érces hang)kizárólag akkor keletkezett, amikor a gázról levettem a lábam és csak gurult az autó, gázadásnál/fékezésnél semmi, illetve a kocsi fékezés végénél amikor leveszem a fékről a lábam, megugrik előre. Levittük a szerelőhöz, aki a váltóra tippelt, elvitte a kocsit egy automata váltóshoz, az első kérdése az volt, hogy mennyit is ér ez a kocsi, mivel mechanikailag a váltó szana szét van hullva, és mondott rá egy- másfél millió forintot. Ez természetesen nem opció, a szerelőm azt mondta alvázszám alapján keresgéljek egy automata váltót a kocsiba beszerelési garanciával és így kb 5-6 kilóból megúszom.
Körbekérdeztem már ajánlatokért a bontókban, várom a válaszukat, de ha lenne olyan hely amit szívesen ajánlanátok, azt nagyon megköszönném!
A költői kérdésem pedig az lenne, létezik, hogy ekkora fos szériát fogtunk ki ebből a K13-ból ? 2011-es, 2012-ben került hozzánk, 10 év alatt került bele 100.000km, kímélve volt rövid távokon.
Nem tudom, a K11-nek milyen a fojtószelepe, illetve az alapjárat szabályozása, a Corollán volt egy "bypass" szelep, az hajlamos volt eltömődni (a hűtővíz keresztül folyt rajta; mint egy termosztát, kinyitott, illetve elzárt) esetleg azt érdemes még megnézni (feltéve, hogy a K11-ben is olyan) Valahogy úgy lehet pucolni, hogy kiszerelés után meleg vízben (hogy nyisson), pl vízkőoldós cuccal öblítjük... Ha nem tévedek nagyot (rég volt már)
:) Grétsy László likes this :) A légtömegmérőt pár hónapja cseréltem, azzal nem nagyon kéne gond legyen. A foJtószelep jó ötlet, megnézzük. Máshol a vákuumcsöveket javasolta valaki, de az úgy tűnik rendben van...
2000-es 1000ccm K11 Micrám elkezdett egy furcsa dolgot csinálni: meleg motornál, álló helyzetben az alapjárat negyon leesik, szinte ledadogásig. Hideg motorral minden szép és jó, illetve menet közben sem tapasztalok ilyesmit, akár van hajtás, akár üresben vagy kinyomott kuplunggal gurulok.
Van valakiek tippje mi lehet ez? Illetve mivel az amúgy megbízható szerelőm nem nagyon jutott ezzel semmire, É-Budai körzetben esetleg Dorog-Esztergom környékén tudtok ehhez a géphez értő szerelőt ajánlani?
Volt anno egy kampány, annak keretében visszahívták a (korai) K12-es Micrákat gyújtáskapcsoló betét cserére. Lehet tudni, hogy átesett ezen az autó?
Külföldi fórumokon is lehet találkozni hasonló problémával, esetenként megoldást is írnak rá, talán Neked is segíthetnek ezek... (saját felelősségre :D )
Szóval egyik delikvens ugyanezen problémával küzdve arra jutott, lakatosokkal beszélve, hogy valószínűleg évek elatt bekoszolodótt a zárzserkezet belseje, így vett sűrített levegő spray-t, nagyon finom grafitport, kifújta, mjad bejuttatta a grafitport a zárszerkezetbe, nagyon pici levegő megint, hogy bejusson a pici résekbe, és kész, neki megoldotta a problémát. (gondolom, úgy lenne a legideálisabb ezt megpróbálni, hogy ki van szerelve a komplett gyújtáskapcsoló...)