Hello! In Győr are 2 Ikarus 280s. (HNF-498, LOC-728) about 10 Ikarus 260, 3 Ikarus E94, 1 Ikarus C80 and about 4 Ikarus 263. The LOC-728 is a city bus, it is driving workdays. Others are driving regional bus lines. The NABI buses was scrapped in the last year.
If you want to see buses like these, (NABI 700SE) visit Pécs, Kaposvár or Szekszárd. In Szombathely don't driving Ikarus buses. In Zala county drive 1 Ikarus E94, 1 Ikarus C56 and 3 Ikarus E95 in Keszthely , 2 Ikarus E94 in Nagykanizsa and 1 Ikarus E94 in Zalaegerszeg. These buses are driving regional bus lines. In Várpalota is driving 2 Ikarus 280 (GMY-382, LOC-730) , 1 Ikarus C80 (HHR-810) 1 Ikarus C56 and 1 Ikarus E98. The GMY is driving in the bus line 7531. The LOC is driving regional bus lines.The HPR-617 was scrapped in april.
Hello, fellow photographers! I will go to the west Hungary in June - Györ, Szombathely, Zalaegerszeg, Nagykanizsa. Are there some interesting buses in the regular operation? I'm interested in "old" Ikarus, Rába, NABI.
I was in the Várpalota where there were Ikarus 280 last year. Is still in operation?
Eddig nem, mivel egy cseh cég csinálta alvázát a kocsiknak. Ha jól emlékszem 1400 akárhány darab van megrendelve a kocsikból, de az Ikarustól csak 200 alvázat rendeltek. Tehát vagy rendelnek még 200-at, vagy a maradékot megint más cég csinál.
Mondjuk a hazai buszpiacnak, pont egy Sprinter alapú minibusz hiányzott! Komolyan én nem tudom mi jár a magyar buszgyártók fejében, amikor a legszükségtelenebb típusokat fejlesztik ki.
"Szép" ez az ITK által épített Sprinter,amit a VB-nak adtak tesztelésre. Az utasok mind azon röhögnek, hogy olyan alapvető dolgokat nem sikerült megugorniuk, hogy a sofőr mondjuk lásson is valamit a tükörből,mert sikerült a nyitható ajtóra tenni és ugye annak kinyitása után a sofőr már nem lát belőle semmit,csak az elöl levő utasok.
A most Romániban meghirdetett példány a PKM-914 ex KPZ-664 ex FLR-767, nem? Az volt ventonás, és a hirdetés ajtós oldali képén tisztán olvasható a Ventona Trans matricája.