Sziasztok!
2015 márciusában lesznek az első tesztmodellek.
Ezek már nem a régi Vitarák, csak a nevükben.
Itt várjuk a tulajdonosokat/érdeklődőket.
Remélem jó sokan vesznek ilyet!
Az egyik előkelő helyen lévő kulcsmásoló szerint nem pontos az Alilról rendelt kulcs ezért nem lesz jó a marás, lehet vele kínlódni, de amúgy sem lenne jó, mert a jeladó messze lesz benne a vevőtől, majd visszaadta kulcsot. Már úgy voltam megcsinálom én, ha mással nem reszelővel, de azért mielőtt belevágnék tettem egy próbát és most jó helyre mentem.
Elmondtam, hogy már az előzményeket, megmérte, valóban nem pontos a kulcs egyik fele, mondta megcsinálja, ha akarom, de nem tudja garantálni, ha itt a kocsi akkor tud még kicsit faragni rajta.
Az eredmény, ajtózárba nem ment bele, megszorult kb. 2/3-nál, nem mertem erőltetni, de a gyújtáskapcsolónál nem volt gond, indítózott. Mondtam a srácnak mi a helyzet, kicsit reszelt rajta, kipróbálta és pöpec lett. Itthon átpakoltam a cuccot, indítás, működik.
Sziasztok! Budapesten autókozmetikát tud valaki ajánlani? Nem akarok, hű de nagy dolgot csak alapos külső-belső takarítást, esetleg ha szükséges egy elem polírozása, akkor még azt.
Biztos van aki másképp látja, de én is ezt osztom. Pl.: anno (~2017) ha valaki alaposan körbejárta akkor nagyon hasonló pénzért a GL+ S-Cross a GL+ Vitarához képest adta a kulcs nélküli rendszert, elektromosan behajló tükröket, eső és fény érzékelőt, LED lámpákat, automatikusan sötétedő belső tükröt stb. tehát csak innen nézve mégjobb volt az ár/érték aránya. Aztán egy autóvásárlás nem csak erről hanem millió más szempontról (is) szól, érthető, hogy a Vitara volt a sláger. :))
Köszönöm szépen, és kgaboroo-nak is. Közben kezdtünk rájönni, hogy tényleg nincs benne, mert a többiek is ezt hiányolták.:-) Pl. a semmire sem jó tábla fel(nem)ismerő helyett inkább ezt tehettek volna bele. Mindegy, ez legyen a legnagyobb baj velük, amúgy ezek sem rosszak.
Szerintem nem a hajtáslánc automata működésére gondolt, hanem az automata (automatikus) váltóra, mivel a saját S-Crossa ALL GRIP-es ÉS AT (automata) váltós, a Vitara meg ALL GRIP de manuális váltós.
Egy kis segítséget kérek. A flottakezelő elkezdte visszavenni a 2017-es céges S-Crossokat, és 2019-es Vitarákat kezdett kiadni, amelyek jóval kevesebbet futottak valahol más cégeknél, kb. 50-60 ezer körül vannak, jó állapotban. A saját autóm is egy 2019-es S-Cross 1,4 AT Allgrip, életemben először ma ültem Vitarában. Amúgy jó felszereltségű, az adaptív tempomattól a lejtmenet vezérlőn át a táblafigyelőig minden van benne, és ez is Allgrip, sajnos nem automata. Az furcsa, hogy a műszerfal több mindenben eltér az S-Crosstól, de azért hazafelé megbarátkoztam vele, viszont egy dologra sehogy nem tudtam rájönni, hogy melyik gombbal lehet a külső tükröket behajtani, a garázsba meg másképp nem férek be a polcoktól. Egyelőre óvatosan behajtottam kézzel.
Sem a műszerfalon, sem az ajtón lévő ablakvezérlő gombok között nem látom, hol találom meg?
Auchan Dunakeszi, kulcsmásoló pultos srác. Nem akarta megcsinálni, de mondtam, ha mindhármat elrontja akkor is én állom a büdzsét. Annyi hogy közelj parkolj, mert minden elkészült kulcs után ki kell próbáld. Hogy elfordul-e, mint sluszkulcs. Ha ott OK, akkor ajtózárként sem lesz gond
Nabasz, ez elég rossz átlag és én csak 2 darabot rendeltem az Aliról az általad mellékelt képen láthatóból, akkor még rendelnem kell. Hol csináltattad?
A bicskakulcsnál két dologra kell figyelni: 1. S-crosshoz/Vitarához a képen látható hosszírányban lévő gombosat kell megrendelni, különben az immo tekercse távol esik és nem minden esetben indít. 2. több darabot rendelj, mert kb 50% hatásfokkal elrontják néha a másolást. A srác nekem azt mondta, azért, mert a gyári külcs tolla be van öntve és így nem tudja pontosan behatárolni a null-pontot. Ahonnét kezdődik a másolás. 3 db ból egyet teljesen elrontott, a második csak az ajtókat nyitotta, a slusszkulcsot nem és 1 db lett tökéletes. 15 ért vettem a három kulcsházat plusz csak 5 öt kért a rontások miatt. Így egy 20-asból lett bicskakulcsom, amiért nagyon hálás vagyok. Mert több nadrágom zsebe is bánta korábban :)
Az autókulcsmásolás feladja a leckét egyeseknek, ma elküldtek egy láthatóan ezzel is foglalkozó boltból máshova, már a kiszolgálás is elég kapkodóra sikerült, ha fut a szekér a vevő nem lényeg.
Szia! Nekem is volt már ilyen. Nem tudom miért,de azt gondolom,hogy én csinálok rosszul valamit. Még nem jöttem rá,hogy miért csinálja. Nekem '18-as 1,4t WD GLX-es Vitarám van
Sziasztok! Kulcsot kellene másolnom bicskakulcshoz, volt akinek elrontották a kulcsot, ezt a lehetőséget szeretném kizárni, Pesten tudtok ajánlani valaki, aki jól megcsinálja?
Másnál is előfordul, hogy piros lámpánál állva, a kuplung lenyomásával nem indul újra az autó (gombbal kell elindítani). Hetente egyszer eljátssza, a szervíz nem tudom mit szólna hozzá, ott biztos 100ból 100szor működne...
próbáltam rákeresni, de nem igazán sikerült, minden ötletet szívesen fogadok:)
Ritkán járok erre, most láttam a bicskakulcsos beírásokat. Ha kicsit visszakerestetek volna, láttátok volna, hogy ez a probléma már 2019-ben is terítéken volt, és sikerült megoldani.
Sziasztok. Bicskakulcs átrakás project: Gyári kulcs szét, belsejében műanyag házban csip. Mivel nem láttam értelmét a házból való kivételnek (semmihez nincs forrasztva, ragasztva, csak simán benn egy műanyag házikóban) Házastól át az új bicskaházba, kulcs jól megköszörülve. gombra nyit-zár. Indítózik, de nem indul. mi lehet a gond?
Most megpróbálom akkor csak simán átrakni de ugye én az oldalt elhelyezett gombbal rendelkező kulcsot vettem meg. Nem tudom akkor nekem szétkellene szednem az eredeti kulcs modult?