Keresés

Részletes keresés

rednalhgih Creative Commons License 3 órája 0 1 63569

Egyáltalán minek kell az a két lámpa oda?

Felesleges mert leghátsó világítótestek bőven elegendő fényt bocsátanak ki ahhoz hogy leüljön,felszálljon,leszálljon utas.

A cng leggagyibb utastéri megoldása még mindg a túlbonyolított ablak.Ma is láttam hogy szenvedett vele egy fiatalabb gizdatestű,nem bírt vele inkább hagyta az egészet és főtt a saját levébe. 

Előzmény: jeek (63567)
Balee15 Creative Commons License 3 órája 0 2 63568

Milyen jó, különben már reggel kinyomná a vizet mindegyik. És még így is gyakori... Majd az utasok alkalmazkodnak, végülis havi 10e Ft-ért ennyi belefér, nem?

Előzmény: NickUser (63564)
jeek Creative Commons License 5 órája 0 2 63567

A CNG-ben is érdemes lenne a hátsó ülés sor felett a 2 spot lámpát kiiktatni. Így nyáron odaül az ember és szó szerint melegíti a fejét, alapból a motor miatt is meleg van ott és még az izzós spotok is fűtenek....

Előzmény: NickUser (63564)
rednalhgih Creative Commons License 5 órája 0 1 63566

Nem csak májusban kellene tesztelni.

Kánikula nyár közepén üzemelő klíma mellett.

Télen hajnali,esti (napközbeni) fagyok esetén bekapcsolt fűtésnél.

Hegymenetben avasra (32,34,36)

Előzmény: Eládi (63561)
Trilexhu Creative Commons License 9 órája 0 3 63565

Ha valakit érdekel, kiírtam kicsit emészthetőbb formában az első három nap fordáját. Pénteket korrigáltam, ott nem a 12:40-es, hanem a 14:10-es érinti Berekalját.

 

Szerdán és csütörtökön szép hosszú egésznapos fordákat kapott, ha ezt bírja egy töltéssel, akkor tényleg van értelme ilyen buszt venni.

Előzmény: gábris (63563)
NickUser Creative Commons License 9 órája 0 2 63564

Közel +30°C, de legalább van fűtés a buszon. :)

gábris Creative Commons License 10 órája 0 5 63563
Előzmény: Eládi (63561)
Balee15 Creative Commons License 10 órája 0 3 63562

Ma már kint cirkál a városban, egyelőre utasok nélkül.

Előzmény: Eládi (63561)
Eládi Creative Commons License 17 órája 0 2 63561

Igen. Szerintem pár nap és indul a tesztelés.

Előzmény: balakaa (63557)
diamond way Creative Commons License 19 órája 0 2 63560

Plusz a villanyrendőrt is visszaépitik! 

Előzmény: rednalhgih (63558)
rednalhgih Creative Commons License 28 órája 0 1 63559

Annyit lehet tenni a tanulóvezetőnek hogy megállóhoz közeledve ész nélkül csenget.Fékcsikorgásra,defektre,sufnituningra felfigyelnek a mobilfüggők is.Egyéb eszköz nincs a fülkében,így talán megnézik a villamos kijelzőjét is a világtalanok.

Előzmény: N-core (63555)
rednalhgih Creative Commons License 28 órája 0 1 63558

Akár az is.Ma direkt figyeltem a nyugat felé tartó villamosokat.Erősen zavaró szélvédőn a napfény.Mondhatni alig volt felhő az égen,meg is mutatkozott a hátránya a zöld színválasztásnak.Többség egyébként a megálló kijelzőjét nézi,szóval ez csak részletkérdés mióta megjelentek a síneken.

(kivéve ha behal az összes kijelző megállókban amire volt példa,na akkor pár ember szenvedhet)

 

Nem tudom hogy számolták a cikkben szereplő 3-4 másodpercet de ma 15-re sikerült dayka barmolásnál a pöcsörészés.Ez fényévekkel jobb nyilván mint a 70-75-80-85 eredmény.Malomszög lámpája se fogja meg.Kezd úgy kinézni mint ahogy első perctől kellene.Szentistván forgalma is lecsökkent ahogy sejteni lehetett.

 

Villanyál rakják le a burkolólapokat...khmmm....rejtély meddig fog tartani.Nem tűnik túl masszívnak.

 

Most már győrikapuban is érezhető villamosokon az oldalra kilengés.Nem vészes de ha direkt figyel az utas akkor már észrevenni.

Előzmény: N-core (63555)
balakaa Creative Commons License 30 órája 0 4 63557

BYD csuklós?

Előzmény: Eládi (63556)
Eládi Creative Commons License 1 napja 0 5 63556

Ittapirosholapiros 😉

N-core Creative Commons License 1 napja 0 2 63555

Egy megoldás lehetne talán az, amit külföldön már próbálgatnak: hogy legyen a járművön viszonylatjelző is többféle színű. Talán eggyel beljebb lennénk... talán...

Előzmény: rednalhgih (63554)
rednalhgih Creative Commons License 2 napja 0 1 63554

Nem tudsz mit kezdeni a világtalanokkal.Sajnos azt kell írjam ez nem korfüggő.A gyíkvállú,mobilfüggő tizenéves benézi ahogy a bornyú 80 feletti nyugger is.Zombi zombi hátán.

 

Nem néznek a kijelzőre csak azt látják hogy közeledik egy skoda.Pavlovi reflex:jármű beáll,gomb megnyom.Kétbitesek.Az idő sem segít rajtuk hiszen bőven nyugdíj után sincs annyi eszük hogy számot keressenek fentebb.Ezt így kell elfogadni mert klinikai esetek.

 

Régebben bécsi piros járt 2V vonalon.Párszor tatra vitte és szélvédő mögé csúsztattak 2V lapot.Volt nagy zavar az arcokon mikor fordult balra és nem ment egyenesen piacnál.Hozzászoktak hogy 2V piros 1V tatra.Anyázva szálltak le és másztak a főút felé.Nem néznek,nem látnak.

 

Mellesleg (sok egyéb mellett) a kijelző sem sikerült életszerűre skoda esetében.Méretre inkább a másfélszerese kellene mert annyi látássérült és szemüveges van már világszerte hogy szó szerint nem tudják kivenni közelről rosszabb időjárási viszony esetén.

Erős napsütésben kifejezetten hátrányos a zöld karakter.Sötétedés után nincs vele probléma de nappal (főleg nyáron) egyeseknek reménytelen.

Villamosmegállók kijelzőinél szintén bezavar a napfény.Most is azt írom hogy tető alá kell rögzíteni (mint máltainál példul) és ezzel napfényprobléma megoldva.

Próbálkoztak ugye buszmegállókban is zöld színnel de sokáig nem élt az elképzelés.Őszi brutál ködben elesett totálisan.Joyson előtt is ilyen hányás zölddel kísérleteztek aztán semmivé vált.

 

Évfordulón boldog-boldogtalan fel akart szállni bengálira.Minden megállóban le kellett őket tessékelni.Nem nézték mi az csak zörög és beáll akkor felszállnak mert úgyis város felé megy.Életképtelenségre nincs gyógyír csak a végelgyengülés.

Előzmény: Trilexhu (63550)
jinjang Creative Commons License 2 napja 0 2 63553

Nem nézik a kijelzőt. És nem nézik a villamost sem. Állnak a megállóban és a mobiljukat bámulják, nyomogatják (jobb esetben meg gondolataikba mélyedve bámulnak maguk elé). Csak azt észlelik, hogy a megállóban megállt a villamos, akkor annyi időre felnéznek a mobilról, hogy felszálljanak, és persze nem értik, hogy miért nem nyílik az ajtó.

Ezt onnan tudom, hogy pénteken én is tanúja voltam egy ilyen tanulójáratos, ajtógomb nyomogatós esetnek - és én az emberek nézegettem a megállóban előtte és láttam, hogy egyik se nézett fel idejében, hogy láthassa a piros táblát, vagy a kijelzőt.

Előzmény: Trilexhu (63550)
Eládi Creative Commons License 2 napja 0 3 63552

Aki hülye azon nem lehet segíteni :-)

 

Rendszeres gyakorlat hogy a megállóhelyi kijelzőt nézik csak, és úgy szállnak fel a buszra. Aztán meglepődnek hogy a Tapolcai elágazásnál megy tovább egyenesen a busz...

Előzmény: Trilexhu (63550)
Atis57 Creative Commons License 2 napja 0 2 63551

Szia!

 

Ez nem uj dolog ,1969---1976 Budapesten " bérelt villamossal "; verték az ajtót szitkozódtak ...tb.

Előzmény: Trilexhu (63550)
Trilexhu Creative Commons License 2 napja 0 7 63550

Többször volt már itt szó a bonyolult kijelzőképekről, és hogy pontosan mit kéne kiírni rájuk. Van egy érzésem, hogy tökmindegy, mert egyes utasok vagy nem látják a kijelzőt, vagy olvasni nem tudnak. Ezt abból szűröm le, hogy az utóbbi hetekben bármikor érkezik be a megállóba egy tanulójáratos villamos, mindig lesz legalább egy, de inkább több személy, aki vadul nyomkodja az ajtón a nyitógombot egész addig, amíg az nem indul tovább a megállóból. Amikor pedig elindul, akkor értetlenül nézik, hogy miért nem vette fel őket. Pedig már nem is bízzák csak a kijelzőre, hanem kitesznek a szélvédő mögé, és oldalra is piros tanulójárat táblákat, de úgy néz ki, hogy hiába. Szóval nem kell csodálkozni az elveszett utasokon.

 

És ha már tanulójárat: A mostani tanulók is csinálnak KT8D5 típusvizsgát, vagy ennél a "generációnál" már elengedték a dolgot?

Eládi Creative Commons License 4 napja 0 3 63549

Így van, ezt a Bosch intézte.

Előzmény: diamond way (63548)
diamond way Creative Commons License 4 napja 0 2 63548

BOSCH csináltattot oda új kerítest!

Előzmény: rednalhgih (63547)
rednalhgih Creative Commons License 4 napja 0 2 63547

Reptéren miért kellett a zöldet ennyire kigyomlálni?

Lekéstem a buszt tegnap és nézelődtem,eddig nem is figyeltem azt az oldalt mert 8-as buszt nem használtam hosszú ideje.

Csak feltűnt hogy "valami" hiányzik a képből.

Kit zavart a zöldsáv?

Előzmény: Eládi (63546)
Eládi Creative Commons License 6 napja 0 6 63546

Szombaton (25-én) az Ikarus 31-es és egy Byd az Avastetői sportpályán 10-14 óra között, az Ikarus 280 és Ikarus 620 a Szirmabesenyői veterán autó találkozón 9-16 (nagyjából) lesznek megtekinthetőek. Mindkét rendezvény ingyenesen látogatható.

rednalhgih Creative Commons License 2024.05.21 0 1 63545

Ma kocsival meg kellett állnunk a vízügynél és direkt nem szálltam ki hogy szemléljem legalább addig amíg ott vagyunk.Kábé 15-20 percet figyeltem a forgalmat.

Lényegében ugyanaz a helyzet amit leírtál.Szinvahídnál dekkol a sor mert szar a program és nem a szélső sávból mennek egyenesen.Minden tizedik autós fordul jobbra turbó felé.Többi vagy egyenesen tovább vagy balra yhídnak.Ez egyébként abszolut logikus autós szemszögből mert nem akarnak búza felé kerülni szinvaparkot érintve és úgy tovább népkert mellett.Levágják (levágnák) az utat ami érthető soltészon.Minek mennének bajcsyn vagy zsolcai kapun át ha van rövidebb.

 

Beállítják folyamatosan az egészet azzal hogy a szélső sáv helyett a belső sávba terelik a kocsik 90%-t és ezzel 4es görömbölyi (is) araszol meg a többi busz ami a kocsmánál áll meg.Jó sok pénzt elvernek így a közösből naponta mivel több járatunk is soltészt érinti.Elmebeteg ökörség az autók 10%-a miatt kizárólag jobbrakanyarodásra használni a szélsőt.El kell ismerni hogy a 21es jól jár csak ez sovány vígasz mert a többi soltészon haladó busz meg égeti a pénzünket.

Az lehetett az elképzelés hogy középre terelve a többséget lehetővé teszik a mellékutcákba fordulást és az onnan kifordulást.Ezzel az a probléma hogy nincs akkora forgalom a mellékutcákból(ba) hogy ennek értelme legyen.Ugyanis a kereszteződést leginkább olyanok használják aki dél felé tartanak vagy szirmára(martintelepre).Arról nem beszélve hogy hadirokkantak egyirányú szóval patak mellett jobbra sem tudna fordulni mert nem engedélyezett.

 

Meg nem merem tippelni hogy emiatt hány milliót vertek el eddig soltészon,a lényeg hogy pazarolják az egyenesen haladó buszok a naftát értelem nélkül.Ez a baromság zsebre megy sajnos,a károsanyag kibocsátásról meg inkább semmit nem írok,élhetetlen a környék.

Menne ez gördülékenyebben csak a szélső sávot át köll variálni.Városházának ablakon kidobott pénz minden egyes nap.Autósoknak ugyanígy benzinpazarlás.

A borsvezér és gizella is szívás annak aki oda szeretne fordulni mert ki kell várni a sorát.

 

Azt sem értem miért nem lehetett egy kanyarodósávot kreálni az akku boltnál sarkon.Van hely hozzá,a négy sarokból pont ott van négyzetméter még fát sem kellene kivágni.Jól működött a turbó előtti időkben a vörösmartyn három járdasziget.Gyalogosnak mindegy hogy utca végén áll vagy szigeten,az autós meg nem tud vörösmartyról kont utca irányba kanyarodni turbó felől.Okádják a füstöt és verik el az idejüket.Rohadt jó hogy az akkuboltnak van egy parkolója de azt a sarkot hasznosabban is fel lehetne használni.Így meg duplán gagyi hogy nincs sziget gyalogosnak mert szinva felől a belső sávot nem engedik dél felé,ahonnan a többség menne mert ahogy észrevettem yhídról hejőcsaba felé kevesebben fordulnak.

 

A dohánybolt felejtős mert ott nincs hely,a vízügy szintén mert ott sincs hely,a vasangyal sarok megint nem jó mert nincs hely.Kivételesen a kocsmánál lenne hely de nem gondoltak arra hogy szigettel oldják meg.

Ja igen és nem csúcsidőben jártunk arra szóval egész nap egy trógerkodás az egész.Hídig állt a sor.

Előzmény: Farmerlegend (63519)
rednalhgih Creative Commons License 2024.05.21 0 2 63544

Ott kettő is van még mindig,bár azt tapasztaltam hogy egyes villamosvezetők telibekakilják és átzúgnak rajta.

Nem rossz a kijelző,mióta fent van hiba nélkül üzemel.

Előzmény: N-core (63543)
N-core Creative Commons License 2024.05.21 0 3 63543

Több helyen is van már megint. Ott tartunk, hogy megint jöhetne egy kis hétvégi vágányzár, amíg például az Újdelhi főtéren is megoldják a váltónál a problémát.

Előzmény: Balee15 (63542)
Balee15 Creative Commons License 2024.05.17 0 2 63542

Pályaállapot miatti sebességkorlátozás. Hónapok óta így megy ez, de lehet azzal sem túlzok, ha fél éves intervallumot jelölök meg. Nem tudom behatárolni, tényleg régóta fennáll már ez a vmax=5 km/h-val történő kiindulás onnan.

Előzmény: Racilaci (63541)
Racilaci Creative Commons License 2024.05.17 0 3 63541

Ha már villamos: a Kandó-hurokból kifelé miért úgy kanyarodik, mintha épp most gondolkodna a vezető, hogy visszatolasson-e? Gyakorlatilag a gyalogostempónál is lassabb. Ez szokványos vagy csak én fogtam ki egy ilyet?

DMR busz Creative Commons License 2024.05.17 -2 0 63540

Úgy emlékszem, ez a villamos maga kezeli a közlekedési lámpákat-sztori egy pár évvel ezelőtt már elhasalt, azzal az indokkal, hogy nem hozta a hozzáfűzött reményeket. Vagy nem? 

Előzmény: jeek (63538)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!