Nem lenne rossz ötlet,bár most már ahogyan látom,a hirdetés lejárt! Magam nem foglalkozom autók felújításával,de ámulattal nézem,hogy sokszor videómegosztó oldalakon is,mit ki nem hoznak sokszor elég erősen elhasznált kisautókból a mesterek! Pl. a Paul Restorer nevű lengyel srác is,akinek elég igényes munkái vannak!
Ezt a két autós is állítólag felújították,de szerintem nagyon szép lett a végeredmény,itt is szegecs látható,de itt még az is piros,mint a gyári megoldásnál!
Feltehetőleg az a baj, hogy nem tudjuk a kérdésedre a választ.
Szerintem egyébként nem lehet ördöngösség: valahogyan elérik, hogy a karosszéria részen maradó (meg)fúrt(?) lyukban rögzüljön a szegecs. (Pontosan - szoros - méretre van fúrva, esetleg enyhén kúpos a szegecs, netán recés, vagy menetes(???)), majd pedig homorú célszerszámmal egyszerűen beütik. (Hasonló lehet a beutő-dübelhez.) Én így tudom elképzelni, de mivel nem tudom, ezért nem akartam hülyeséget írni.
Túl nagy "terhet" nem kell megtartania, elég ha kp. erősen rögzít. Pl. a Schuco 1:66-osok szétszedésekor figyeltem meg, hogy éppen-hogy-csak össze van préselve az alváz és a karosszéria. Fúrás/ faragás nélkül, vékony csavarhúzóval viszonylag könnyen szétfeszegethető.
és bár nem tudom ki keze munkáját dícséri,de szerintem nagyon szép lett a végeredmény, a korszellemet idéző szín összeállításban,és grafikában is,csodálkoztam is rajta,hogy csak ennyiért kelt el.
Viszont ami igazán furcsa,legalábbis számomra,na az a szegecs! Én eddig még ilyet nem láttam,mert általában csavarozni szoktak ilyenkor,vagyis ha felújításra kerül sor,de ez nekem teljesen új! Ezt mégis hogy? Kérem valaki magyarázza el nekem,mert nem akarom hátralévő életemet tudatlanságban tölteni :)
Egy maréknyi resin csoda Zbyněk Zikmund kezei alól:csak "halkan" ajánlom figyelmetekbe a 25 PK sorszámát.(már annyira nem is zavart a egyik hiányzó ablaktörlő )