Ez a topic arra jött létre, hogy itt legyenek megosztva a Miskolcon közlekedő buszok-villamosok rendzsámai-viszonylatszámai. Nyomatékosan felhívom a figyelmet, hogy aki ezt ennek ellenére a Miskolci tömegközlekedés topicban teszi meg, azonnal moderálják!
039 kinyomta a vizet az Avason délelőtt, ahogy a 1675 is, de az még rögtön reggel, néhány kör után. De hát ugye az Avasra kell adni ezeket, amik sík terepen is pusztulnak meg a 23 fokban.
Ezzel az erővel akár útközben az utas is csavarozhatna.Reggel felkel,megissza a teát,zsebébe rak négy csavart,mellé szerszám,minden megállóban utascsere alatt behajt felet,mire belvárosba ér kész is.
Abszurdisztán egzotikus tájain így megy ez,ötperces meló egy hónap alatt.Ha nem írod ide lehet úgymarad évekig. .)
Hidegsoron 1611 cng szenvedett legutóbb,földöntúli dallamokat játszott a motortér.De csuklósok között is van olyan ami szentgyörgy-sályi emelkedőt alig veszi.Pedig az nem is olyan meredek mint szabadságharc vagy hidegsor.
Itt nem az a kérdés hogy midit hol lehet használni hanem az hogy melyik városrésznek kell hozzászokni szóló helyett.Legalábbis a demeter banda ezt az utat járja.Nyári szünetben néhány szólós vonalon lehet fixre tervezik,aztán néznek ki a fejükből hogy akkor most várjuk a következőt vagy heringezzünk.
Hála a tervezőnek alig volt hozzá szerencsétlenségem,de az bőven sok a vélemény kialakításához.
Tegnap is láttam búzán két ilyen ipari hulladékot.Meg vannak áldva tampere+bábonyibérc utasai ezzel.
039 délben Avasról üresen garázsba ment. Kiment hozzá a vontató is, de végül nem kellett behúzni, csak bekísérni, mögötte haladt le.
1657-et gyanús, hogy részben valamelyik másik CNG-ből rakhatták össze, mert nem látszanak olyan friss fényesnek az elemek az elején. Pl. a jobb első zöld műanyagot cserélték, de egy olyan elemet kapott, amin még azok a világosabb kék piktogramok vannak, amik újkorukban voltak a CNG-ken.
És ha már klíma, én is úgy látom, hogy a CNG-ken egyelőre még nem működik. Remélhetőleg csak ideiglenes állapot, csak azért említem, mert ugye ezek is már 8 évesek, és anno a Neoplanokon is többnyire kb. ennyi idősen "szűnt meg" a légkondi...
Napi pozitivitás: a 803-ban kb. egy hónap után végre visszacsavarozták azt a hátsó lemezt, amiről írtam nemrég (múlt héten még nem volt). Oké, a lehetséges 4 csavar helyett csak 3 tartja, de az már pont kettővel több, mint volt, és így már nem csapdos fel-le. Talán még egy hónap múlva becsavarják a negyediket is :)
Más, kevésbé pozitív: 21-esen hétköznap az Iveco furgont tényleg ennyire erőltetni kell? Az elmúlt napokban például a Tiszairól 6:40-kor induló járaton is az volt. Velem a Dél-Kiliánban jött szembe, minden cm² tömve volt rajta, tehát az biztos, hogy valahol utaslemaradást okozott. A reggeli csúcsban gyönyörű ez. Értem én, hogy ha már megvették ezeket a kis szarokat, és ráadásul másfél év után mostanság talán már működőképesek is, akkor már járatni akarják őket, de azért 21-esen nem kéne ezt erőltetni. Persze a jelenlegi vonalhálózaton alig van pár vonal, ahol egyáltalán szükség lenne rájuk, a 11-28 és 9-68 pároson kívül nem igazán valók sehova. Igazi üzlet volt ezt is.
Végére megint egy kis pozitívum: A 071-es veszprémiben nagyon jól működik a klíma, a 30 fokos melegben tökéletesen lehűtötte az utasteret. Ritka érzés ez az MVK buszain.