Keresés

Részletes keresés

V.Gy. Creative Commons License 2 napja 0 0 19002

Szerintem ez egész példás büntetés. Ennél gyöngébbeket szoktunk látni. Még csak nem is Baracska, hanem börtön. És a végleges eltiltás. Ez így helyből, a végleges, nekem még meglepő is. Helyeslem, csak nem igazán ez volt eddig a gyakorlat.

Előzmény: martinaxe7 (19000)
egy hazafi Creative Commons License 2 napja 0 0 19001

Az autótuningolás egyébként miért megengedett? Hogy mennek át a műszaki vizsgán az ilyen járművek a maguk felhangosított kipufogórendszerével, motorjával?

Azokra gondolok, akiket falun csak parasztnak neveznek emiatt, városon pedig magamutogató köcsögnek.

martinaxe7 Creative Commons License 2 napja 0 1 19000
OMGod Creative Commons License 2 napja -2 1 18999
Előzmény: marjori (18998)
marjori Creative Commons License 3 napja 0 0 18998

Nem értem, a gyanúsított a nagy hajó kapitánya, a sértett meg az aki rossz helyen részegen eszetlenkedett a motorcsónakkal a sötét éjszakában?

Ha valaki meghal akkor automatice sértett?

 

Pl. ha valaki részegen frontálisan ütközik egy kamionnal, mert átkecmergett a szembesávba, az egész családját magával viszi a sírba, akkor  ő most ettől sértett lett?

Előzmény: Ec pec kimehecc a (18992)
V.Gy. Creative Commons License 4 napja 0 1 18997

És belsőben, mikor tök üres a külső...

Előzmény: martinaxe7 (18995)
martinaxe7 Creative Commons License 4 napja 0 0 18996
martinaxe7 Creative Commons License 4 napja -1 0 18995

Nem is olyan sok...

 

Droli2 Creative Commons License 5 napja 0 0 18994

Kékfény riport egy nagyobb rendőri ellenőrzésről, idézem: "...a furgonnal szinte semmi nincs rendben. A büntetés nem kevés, 40.000 Ft".

 

Kemény.

 

martinaxe7 Creative Commons License 2024.05.24 0 0 18993
Ec pec kimehecc a Creative Commons License 2024.05.23 0 0 18992
OMGod Creative Commons License 2024.05.15 -1 1 18991

Itthon meg halált okozó balesetre ilyen kis ejnye-bejnye. :(((( 

 

 

OMGod  5 órája    -1 0 3286

 

Zacher Gábor szerint nem volt betépve a Fradi focistájának életét kioltó taxisofőr – szabadlábon az elkövető | 24.hu

A bíróság végül közúti baleset okozás bűntette miatt két év fogházbüntetésre (a fogház Magyarországon a büntetésként kiszabott szabadságvesztés legenyhébb végrehajtási módja) ítélte a terheltet. Enyhítő körülményként vették figyelembe, hogy beismerte bűnösségét.

...

Ha az ítéletet helybenhagyja a másodfokú bíróság, vélhetően H. Szilveszternek akkor sem kell már fogházba vonulnia, mert az előzetes időtartamát le kell vonni a kiszabott ítéletből. Ráadásul egy meghatározott tilalmi idő lejárta után újra vezethet.

  

 

 

Halált okozó baleset, röhejes két év.

 

Holott: 

 

A sofőr ellen korábban már több mint negyven közlekedési szabálysértés, többek közt ittas vezetés miatt folyt eljárás, és néhány hónappal a tragédia előtt bevonták a jogosítványát is, eltiltották az autóvezetéstől.

 

 

H. házi őrizetét 2020-ben feloldotta a bíróság, és ekkor külföldre szökött, majd Németországban találták meg 

 

 

A kokózás alóli szakértői felmentést most nem is boncolgatnám. :(((((( 

Előzmény: Ec pec kimehecc a (18990)
Ec pec kimehecc a Creative Commons License 2024.05.15 -1 0 18990
Ec pec kimehecc a Creative Commons License 2024.05.15 -2 0 18989

A rendőrök azonosították a kocsit, de kiderült, hogy az elmúlt időszakban többször eladták, elcserélték úgy, hogy nem íratták át.

 

A férfinak a veszélyhelyzetet előidézőként kell felelnie azért, amit tett.

A nők pedig azért vonhatók felelősségre, mert annak ellenére, hogy látták és tudták, hogy mi történt, nem hívták a 112-es telefonszámot. Ebben a helyzetben elvárható lett volna tőlük, hogy ha az autó vezetője nem is állt meg és el akarta kerülni a rendőri intézkedést, ők megpróbáljanak segíteni. Egy telefonhívás elég és fontos is lett volna, hiszen a balesetben a lány megsérült, orvosi ellátásra volt szüksége.

Előzmény: Ec pec kimehecc a (18988)
Ec pec kimehecc a Creative Commons License 2024.05.15 -2 0 18988

Egy  iskolába tartó, 17 éves lányt gázolt el egy autó a zebrán Békéscsabán,   néhány méterre az oktatási intézménytől – számolt be róla a Békés vármegyei hírportál.

A fiatalt a kijelölt gyalogátkelőhelyen ütötte el egy fehér autó, melyet szemtanúk szerint egy férfi vezetett, mellette pedig négy nő ült.

A sofőr megállás nélkül tovább hajtott, a kiérkező mentők a lányt kórházba szállították

martinaxe7 Creative Commons License 2024.05.14 0 1 18987
mindenki szem a láncban Creative Commons License 2024.05.14 0 0 18986
martinaxe7 Creative Commons License 2024.05.14 -1 1 18985

NB2 Creative Commons License 2024.05.12 -1 2 18984

Miután kiderültek a dolgok, ha jól rémlik, emberünk a Dózsa Gy. úton a szabályosan közlekedők előtt is bement, szóval valóban szabálytalankodott, mégha az életben sokan csinálunk olyat ami nem szabályos. Nem Ricsikét védem, csak az igazsághoz ez is hozzátartozik. Az 58-as esetre viszont tényleg igaz, 240-nel jövő autóra nem számíthatsz.

Előzmény: V.Gy. (18982)
V.Gy. Creative Commons License 2024.05.12 0 1 18983

Na még egyet:

 

"A Kúria ezzel kapcsolatban korábban kimondott két fontos elvet. Az egyik, hogy az elsőbbségben közlekedő járműnek gyorshajtás esetén is elsőbbsége van, de mindez csak azokra az esetekre vonatkozik, amikor a sebességtúllépés csupán olyan mértékű, ami mellett az elsőbbségadásra kötelezett jármű vezetője még észlelheti azt, akinek elsőbbsége van. Azokban az esetekben viszont, amikor a sebesség túllépése zárja ki a megfelelő észlelhetőséget, akkor nem lehet felelős az, aki nem ad elsőbbséget."

Előzmény: V.Gy. (18982)
V.Gy. Creative Commons License 2024.05.12 0 1 18982

Hosszú, érdekes, alapos mai cikk. Dózsa Gy. út, Árpád híd, Egér út, és a mostani az 58-ason.

 

Magyarországon továbbra is védtelenek a szabályosan közlekedők az extrém gyorshajtókkal szemben

 

Egyvalamit kiragadok:

 

"Az ügyvéd véleménye szerint a Dózsa György úti baleset ügyében született ítélet helytelen, mert senkitől nem várható el, hogy a megengedett sebességet több mint kétszeresen túllépő járműnek adjon elsőbbséget. Herpy álláspontja az, hogy a két ember haláláért kizárólag M. Richárd volt felelős."

Előzmény: V.Gy. (18980)
martinaxe7 Creative Commons License 2024.05.10 0 1 18981
V.Gy. Creative Commons License 2024.05.09 0 1 18980

ha 240-nel ment

 

Mekkora fokú elmeroggyantság, felelőtlenség kell vajon ahhoz, hogy valaki kétsávos országúton átlagautós átlagsofőrök között a megengedett sebesség 2,5-szeresével tépjen? Márpedig ilyesmiről szólnak a hírek. Ricsi is ezt tette, csak városban.

 

A ricsiügyben a citroenes elitélését nem igazán értem (persze jogilag megmagyarázták), annyi volt a bűne(?), hogy mielőtt a telezöldnél a szembejövők megtalálják a sebváltón az egyest, ami ugye el szokott tartani egy darabig, ő megpróbált előttük balra bekanyarodni, ricsifiút abszolút nem láthatta, és elvileg nem is kellett rá számítania, hogy valaki berobban a kereszteződésbe 140-nel. Ha én vagyok az első a balra kanyarodóban, én is mindig a szembejövők előtt letudom a lefordulást. Tehát azt ott én is megszívtam volna.

Előzmény: NB2 (18978)
Ec pec kimehecc a Creative Commons License 2024.05.08 -2 0 18979
NB2 Creative Commons License 2024.05.07 0 2 18978

Másik helyen írtam, mivel az elkövető származása "norvég" és már most virágok tucatjai vannak a baleset helyszínén és mindenki őt végi aki ismerte, hogy miylen jó ember volt, félő, hogy szegény öregasszonyt is előveszik. Pedig pont azt ecseteltem kolléganőimnek, hogy ha 240-nel ment, akkor egy perc alatt haladt 4 km-t, 15 mp alatt egyet. Gyakorlatilag olyan gyorsan ott van, hogy arra lehetetlenség felkészülni.

King_of_Giants Creative Commons License 2024.05.07 0 1 18977

Ugye Ricsinél is hibásnak hozták ki a balra kanyarodót

Előzmény: V.Gy. (18976)
V.Gy. Creative Commons License 2024.05.07 0 3 18976

Gondolom nemsokára jön majd valaki aki a suzukis asszonyra kenné a sarat....

 

Tipikusan az az eset, ami a motorosoknál szokott lenni, hogy kell-e arra reálisan számítani, hogy valaki a megengedett több mint kétszeresével közlekedik. Lásd pl. Richárd, aki mercis, de ugyanez. Persze a legjobb mindenre számítani, de jogilag nem róható fel, ha nem.

 

Amikor a nő belenézett a tükörbe, lehet, a két formaegyes még utol se érte, meg se kezdte az előzést, de mire kirakta az indexet és fordult, már igen, de akkor már nem nézett a tükörbe.

 

Nehéz ügy. Nyilván az egyértelmű, hogy nem kell kétszázzal ballagni kétsávos országúton.

Előzmény: marjori (18974)
martinaxe7 Creative Commons License 2024.05.07 0 1 18975
marjori Creative Commons License 2024.05.06 0 0 18974

Inkább nem írok semmit a merdzsósról, meg a haverjáról, kitiltanának.

 

 

Gondolom nemsokára jön majd valaki aki a suzukis asszonyra kenné a sarat....

Előzmény: martinaxe7 (18973)
martinaxe7 Creative Commons License 2024.05.05 0 0 18973

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!