Keresés

Részletes keresés

A210 820 08 21 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 179299

Köszönet a linkért! A Millás Reggeliben számtalanszor hallottam ezt a szlogent és lövésem sem volt az értelméről - eddig. :-)

Előzmény: Alien Angel (179298)
Alien Angel Creative Commons License 4 órája 0 1 179298

Nehéz kitalálni, ha hiányzik néhány betű, de kiváló logikai készséggel sikerül, az én megfejtésem: "Tudja, hol szeret a cápa"!

Előzmény: IAtilla (179295)
7-es troli Creative Commons License 1 napja 0 0 179297

ilyen liftszerűen süllyeszthető/emelhető kerekesszékes rãmpãt se láttam még eddig. Így a nem akadãlymentes peronok is kerekesszék kompatibilisek lesznek. Persze ez egy baromi drága megoldás lehet, annak karbantartása idehaza lehet megugorhatatlan dolog lenne.

 

https://youtu.be/NNID51yXzVY?si=IciavFtq9Ky__kJb

 

érdekességként tettem be.

trizs77 Creative Commons License 2 napja 0 0 179296
IAtilla Creative Commons License 2 napja 0 6 179295

Tegyük meg tétjeinket! Szerintem:

Élő jóslás is volt anno, amit a fődiszpécser bejelentkezése szakított meg.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (179294)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2 napja 0 9 179294

Ezt kérhetjük magyar nyelven is?

Előzmény: exvérmezö15 (179292)
08-73 Creative Commons License 2 napja -1 1 179293

Ha az árvíz miatt a 2/2B/23-ast le kell állitani a Vigadó tértől fölfelé, nem lenne egyszerűbb, ha a június 15-16-iki hétvégén esedékes vgz alatt teljes vonalas pótlás lenne?

 

 

exvérmezö15 Creative Commons License 5 napja -7 1 179292

Elő jóslás is volt annó amit a fődiszpécsere bejelentkezés  szakító meg.

Előzmény: torqmatic (179291)
torqmatic Creative Commons License 5 napja -3 2 179291

Itthon is volt egy ilyen, csak aztán figyelmeztette a BKV, hogy nem kéne...

Előzmény: Piszkozat (179289)
7-es troli Creative Commons License 5 napja 0 0 179290

Sokan várjuk az infókat majd :)

Előzmény: TWdoktor (179287)
Piszkozat Creative Commons License 5 napja 0 1 179289

Twitchen van egy brünni villamosvezető, JaroslavManTV néven, jelen pillanatban épp a 12-es vonalon vezet.. kamera a bal válla felett, típustól függően ahogy épp el tudja helyezni, megállókban néha reagál kommentekre, szerintem minden műszakját streameli, mert gyakran látom, hogy élőben van...

Előzmény: torqmatic (179283)
BP-1 Creative Commons License 6 napja 0 1 179288

Jól tudod.

Előzmény: Gordon Zsigmond (179282)
TWdoktor Creative Commons License 6 napja 0 2 179287

Én is így tudom, de 18-án megyek Hungiba, és akkor megnézem. Ha nem felejtem el, ami azért sanszos.

Előzmény: Gordon Zsigmond (179282)
TWdoktor Creative Commons License 6 napja 0 2 179286

ST22lacika videóit szoktam nézni, bár azok nem élők, de vezetés közben beszél, a kamerák és a mikrofon pedig fixen be vannak előre állítva. A videóit utólag szerkeszti és teszi fel, szerintem ez még nem az a kategória, ami veszélyesebb lenne a kihangosítóval történő telefonálásnál. Kb. minden más elítélendő.

 

**: Az emberiség különösen leleményes abban, hogy egy alapvetően bármilyen célra létrehozott dolgot, eszmét a lehető legnegatívabban, legrosszabban használjon...:(

 

Előzmény: torqmatic (179283)
TWdoktor Creative Commons License 6 napja 0 0 179285

5*...:)

Előzmény: Alien Angel (179280)
7-es troli Creative Commons License 6 napja 0 0 179284

Ezt szomorúan olvasom.

 

Előzmény: Gordon Zsigmond (179282)
torqmatic Creative Commons License 6 napja -3 0 179283

Gondolom pont azért, mert így "két legyet üt egy csapásra": szórakozni is tud és még fizetnek is érte... Kamionsofőröknél is jellemző, hogy filmet néznek vagy élőznek vezetés közben, sajnos.

 

* lécci senki ne kezdje el feleslegesen koptatni a billentyűzetet, NEM azt mondtam, hogy ez így jó vagy tolerálandó

** érdekes ez a mobiltelefon téma is, hogy egy alapvetően hasznos találmány rossz kezekben mégse jó: a járművezetőnél akár baleset is lehet belőle, az utastérben "csak" konfliktusokat szül...

Előzmény: bárány (179272)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.06.01 0 0 179282

Sehol.

A 2041-es rója köreit a forgalomban (épp ma volt szerencsém összefutni vele), az összeroncsolódott modulok meg le vannak támasztva a Hungáriában (ha jól tudom).

 

Szóval - a helyzet változatlan.

Előzmény: 7-es troli (179253)
gallo Creative Commons License 2024.06.01 0 0 179281

:D

Előzmény: Alien Angel (179280)
Alien Angel Creative Commons License 2024.06.01 0 3 179280

Ez még korszerű is, mert elektromos, de van itt széntüzeléses UV is!

Előzmény: TWdoktor (179279)
TWdoktor Creative Commons License 2024.06.01 0 1 179279

Mindjárt kettővel is, ha egy nem bírná a rettenetes áramfelvételt...:)

Előzmény: IZé (179278)
IZé Creative Commons License 2024.06.01 0 3 179278

UV-pót áramszedővel?

 

TWdoktor Creative Commons License 2024.06.01 0 2 179277

Van előnye az egy vonalas vezetőknek, kb. mindig tudja, mi a szitu, de tagadhatatlan hátrány, hogy egy idő után megunja a vonalat.

Forgatni kellene őket 3-4 vonal között...

Előzmény: trizs77 (179273)
TWdoktor Creative Commons License 2024.06.01 0 2 179276

Mert egy felelőtlen gyökér.

Előzmény: bárány (179272)
TWdoktor Creative Commons License 2024.06.01 0 3 179275

Én annak idején besegítőként szerettem az 1-est, 14-est, mikor hova kaptam számot. Voltam a 28, 37-en is, azok sem voltak rosszak.

Viszont egyszer, amikor vitték át a Kőbányain az 1-est, volt szerencsém a rövid 28-hoz, Blaha-Kőbányai út 21.-hez, az borzalom volt, a négy megállóközben egyszer lehetett felgyorsítani 50-re...

Előzmény: bárány (179269)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.31 0 1 179274

Vannak egyvonalasak, pláne egyszolgálatiszámosak is,

 

---------------------------------------------------------------------------------------

 

Ez évtizedekig kiváltság volt.

Nem tudom ma ez hogy van, de régebben ez adott remíz, garázs "nagyjainak" járt..................:-)))

Előzmény: Grgabácsi (179267)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.31 0 2 179273

Ez inkább ember függő, nem a vonal sajátossága.

 

Az 1-es villamos mellet lakom - jó kb. 100 méterre - így sajnos sokszor látom, hogy nem egyedi a jelenség.

 

Viszonylag védett pálya, senki se jöhet szembe, rutinná válik, stb.

abból a jegyzőkönyvből (végig olvastam) például nekem az jött le, hogy a csattanás előtt 9 azaz kilenc másodperccel érte el az 52 km/h-t, azaz már akkor sem nézett se előre, se fel.

 

 

Előzmény: bárány (179272)
bárány Creative Commons License 2024.05.31 0 2 179272

Akkor ha valaki ezt a fajta monotonitást kedveli, sőt, ő maga választja, miért unatkozik közben annyira, hogy villamosvezetés közben folyton mobilozik meg filmet néz? 

Előzmény: trizs77 (179270)
Thermo-blinker Creative Commons License 2024.05.31 0 2 179271

A BKV-nál valamiért ragaszkodnak minden emberhez, hátha megjavul... a műszaki területeken a hanyag munkavégzés, az alkoholszonda pozitív értéke is valahogy nem jár kirúgással. Egyébként itt is sokszor hivatkoznak arra, hogy nem tolonganak a kétkezi munkára az emberek, aki meg jön, annak nincs az adott területhez szükséges tudása, tehát be kell tanítani...

Előzmény: Grgabácsi (179266)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.31 -1 1 179270

Ez így szokás, hogy semmi változatosság, vagy ezt a vezető maga preferálja?

 

---------------------------

 

A közforgalmú járművezetők jó 70-80%-a (vagy több ??) szereti az állandóságot.

Ha tehetik vagy azonos fordát, vagy azonos vonalat választ.

 

Nem reprezentatív felmérésem szerint jó 10% pedig megbolondul ha egy hétig ugyan azon a vonalon jár.

szereti a változatosságot.

 

Előzmény: bárány (179262)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!