ilyen liftszerűen süllyeszthető/emelhető kerekesszékes rãmpãt se láttam még eddig. Így a nem akadãlymentes peronok is kerekesszék kompatibilisek lesznek. Persze ez egy baromi drága megoldás lehet, annak karbantartása idehaza lehet megugorhatatlan dolog lenne.
Ha az árvíz miatt a 2/2B/23-ast le kell állitani a Vigadó tértől fölfelé, nem lenne egyszerűbb, ha a június 15-16-iki hétvégén esedékes vgz alatt teljes vonalas pótlás lenne?
Twitchen van egy brünni villamosvezető, JaroslavManTV néven, jelen pillanatban épp a 12-es vonalon vezet.. kamera a bal válla felett, típustól függően ahogy épp el tudja helyezni, megállókban néha reagál kommentekre, szerintem minden műszakját streameli, mert gyakran látom, hogy élőben van...
ST22lacika videóit szoktam nézni, bár azok nem élők, de vezetés közben beszél, a kamerák és a mikrofon pedig fixen be vannak előre állítva. A videóit utólag szerkeszti és teszi fel, szerintem ez még nem az a kategória, ami veszélyesebb lenne a kihangosítóval történő telefonálásnál. Kb. minden más elítélendő.
**: Az emberiség különösen leleményes abban, hogy egy alapvetően bármilyen célra létrehozott dolgot, eszmét a lehető legnegatívabban, legrosszabban használjon...:(
Gondolom pont azért, mert így "két legyet üt egy csapásra": szórakozni is tud és még fizetnek is érte... Kamionsofőröknél is jellemző, hogy filmet néznek vagy élőznek vezetés közben, sajnos.
* lécci senki ne kezdje el feleslegesen koptatni a billentyűzetet, NEM azt mondtam, hogy ez így jó vagy tolerálandó
** érdekes ez a mobiltelefon téma is, hogy egy alapvetően hasznos találmány rossz kezekben mégse jó: a járművezetőnél akár baleset is lehet belőle, az utastérben "csak" konfliktusokat szül...
A 2041-es rója köreit a forgalomban (épp ma volt szerencsém összefutni vele), az összeroncsolódott modulok meg le vannak támasztva a Hungáriában (ha jól tudom).
Én annak idején besegítőként szerettem az 1-est, 14-est, mikor hova kaptam számot. Voltam a 28, 37-en is, azok sem voltak rosszak.
Viszont egyszer, amikor vitték át a Kőbányain az 1-est, volt szerencsém a rövid 28-hoz, Blaha-Kőbányai út 21.-hez, az borzalom volt, a négy megállóközben egyszer lehetett felgyorsítani 50-re...
Az 1-es villamos mellet lakom - jó kb. 100 méterre - így sajnos sokszor látom, hogy nem egyedi a jelenség.
Viszonylag védett pálya, senki se jöhet szembe, rutinná válik, stb.
abból a jegyzőkönyvből (végig olvastam) például nekem az jött le, hogy a csattanás előtt 9 azaz kilenc másodperccel érte el az 52 km/h-t, azaz már akkor sem nézett se előre, se fel.
Akkor ha valaki ezt a fajta monotonitást kedveli, sőt, ő maga választja, miért unatkozik közben annyira, hogy villamosvezetés közben folyton mobilozik meg filmet néz?
A BKV-nál valamiért ragaszkodnak minden emberhez, hátha megjavul... a műszaki területeken a hanyag munkavégzés, az alkoholszonda pozitív értéke is valahogy nem jár kirúgással. Egyébként itt is sokszor hivatkoznak arra, hogy nem tolonganak a kétkezi munkára az emberek, aki meg jön, annak nincs az adott területhez szükséges tudása, tehát be kell tanítani...