Keresés

Részletes keresés

LSU 106 Creative Commons License 6 napja 0 0 15358

Idei selejtek? 

Előzmény: Kutymorgó70 (15355)
LSU 106 Creative Commons License 6 napja 0 0 15357

Szívesen

Előzmény: 7-es troli (15354)
lahner148 Creative Commons License 6 napja 0 0 15356

*AAAH-624

Előzmény: LSU 106 (15353)
Kutymorgó70 Creative Commons License 6 napja 0 2 15355

KZR-280, LMK-278 selejt.

LVN-796 Salgótarján Helyiben ideiglenesen.

Előzmény: LSU 106 (15353)
7-es troli Creative Commons License 6 napja 0 0 15354

LSU 106, nagyon szépen köszönöm a részletes listát. 

Előzmény: LSU 106 (15353)
LSU 106 Creative Commons License 6 napja 0 1 15353

1 Credo EC 12 (LRC-852)

1 Credo Econell 12 (PNH-647)

1 Credo Econell 13 (PPG-731)

2 Mercedes Conecto II (KZR-280, AAAH-824)

5 Mercedes Conecto III (RIR-358, 359, 361, 362, 363)

10 BYD K9UD (AAKZ-181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190)

13 Credo BN 12 (LMK-278-283, LNV-923, LSH-363, LSU-227)

 

1 MAN A75 SG263 (JEL-115)

1 MAN A75 SG313 (JNF-312)

2 Mercedes Citaro G (NMW-660, 661)

4 Volvo 7700A (KKT-252, 254, 255, 258)

13 Credo BN 18 (LMK-133, 401-406, 492-494, 496-498)

 

 

Előzmény: 7-es troli (15352)
7-es troli Creative Commons License 6 napja -1 0 15352

Kedves Fórum Társak!

 

Elnézést ha volt már mostanában szó róla itt a topicban, de sajnos nem találtam meg a választ a kérdésemre.

Valaki meg tudná írni, kb milyen buszok adják most jelenleg Szolnok város helyijarati flottãjãt?

köszönöm.

RAN 19-77 Creative Commons License 2024.05.30 0 0 15351

FKS-189 utas.hu-n láttam  Felsőtárkány-Eger-Maklár járaton

Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2024.05.17 0 1 15350

Köszönöm!

Előzmény: félinfós (15349)
félinfós Creative Commons License 2024.05.16 0 0 15349

A 914 járja a vonatpótlós fordát jelenleg, amire előírták a kerékpár-szállítást, és azon van vonóhorog. Ebből adódik a csere.

Előzmény: Száguldó Fotóriporter (15345)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.15 0 0 15348

Ennek inkább "lelki" okai voltak, mint szakmaiak.

 

Ha elsejétől megszüntetsz egy olyan autóbusz vonalat amin jellemzően 4-8 utas van kocsinként, akkor azt még a megyei újság se írja meg.

Másnaptól nem jár 'oszt jól van.

 

Ha ugyan ilyen 4-8 utasos vasútvonalat szüntetsz meg akkor min. 20+ cikk jelenik a megyén belül plusz másik 20+ az országos médiában.

 

Tudják ezt a miniszteri titkárságon is, meg a minisztérium sajtó és PR osztályán is.

 

Ezért volt az utasítás olyan, hogy minden módváltó vonalra új Econell-t kell tenni.

Segítette a miniszter úr munkáját az is, hogy pont akkor futott az Econell tender és volt miből adni.

 

Ma nem tudna új buszt tenni ilyen vonalakra mert nincs miből.

 

Előzmény: Száguldó Fotóriporter (15347)
Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2024.05.15 0 0 15347

Nem akartam így egy az egyben leírni, hogy magasról jött ez a döntés, de köszönöm, hogy megtetted. :)

Lehet, hogy most már kevésbé tartja rajta a tekintetét a projekten, így pult alatt elkezdődnek a telephelyek közti cserék.

Előzmény: trizs77 (15346)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.15 0 0 15346

Bár eleve nem kellett volna teljesen új autókat rakni arra a néhány vonathelyettesítő járatra, 1-1 futottabb SSM is megtette volna

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

Miniszteri követelmény volt.

És itt és most tényleg a minisztert kell ez alatt érteni.

 

Itt ugye 4-8-12 utas / vonat utas volt.

Ez nem változott meg attól (nem lett több), hogy a Bz helyett határnaptól Econell ment.

 

Ha nem is ugyanaz a 4-8-12 utas ült át a buszra, de körülbelül ugyanúgy 4-8-12 utas van a pótlókon is.

 

Ráadásul előre tudható volt, hogy a napi futás teljesítmény nem lesz kiemelkedő.

 

 

Előzmény: Száguldó Fotóriporter (15345)
Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2024.05.14 0 2 15345

A fordák ismeretében lehetne ezt egyértelműen megítélni.

Ha az SSM túlfutott, az AEFI meg keveset megy Kunszentmárton - Lakitelek között, akkor érthetőnek tűnik a csere.

(bár eleve nem kellett volna teljesen új autókat rakni arra a néhány vonathelyettesítő járatra, 1-1 futottabb SSM is megtette volna)

Előzmény: szeletelek98 (15344)
szeletelek98 Creative Commons License 2024.05.14 0 0 15344

Íme egy "logikus" csere:

 

AE FI-914 Kunszentmártonból Karcagra

SSM-458 Karcagról Kunszentmártonba.

BPI759 Creative Commons License 2024.05.12 0 0 15343

Szia!

 

LNC-369 és JSG-156 kivételével mind tartalék kocsi.

JNF-318 jellemzően ugyanazt a Szelevényi fordát járja, HYG-666 és JSG-155 pedig hol itt, hol ott. JEL-070 most éppen Abonyi fordát jár.

Előzmény: Tschernkopa (15342)
Tschernkopa Creative Commons License 2024.05.11 0 0 15342

Sziasztok!

 

Fordás SL maradt még valahol a megyében, vagy az egykor meghatározó MAN kontingenst már csak az abonyi és besenyszögi csuklós példány képviseli mostanára?

 

Ha valaki tud segíteni előre is köszönöm. 

szeletelek98 Creative Commons License 2024.04.30 0 2 15341

Nagyon menő 🤣 helyette és az LRC851 helyett az LRC-881és 882 robog Bucsa és Karcag között. De hogy ennek a cserének mi az értelme.... 

Előzmény: Dj Aty (15340)
Dj Aty Creative Commons License 2024.04.30 0 9 15340

Bekerült a szolnoki helyijáratra Bucsa büszkesége, az LRC-852. :)))

Demin91 Creative Commons License 2024.04.22 0 0 15339

LNC369 jelenleg II-es szemlés, NRH348 helyettesíti.

Előzmény: Énvagyokaaaaaz (15336)
szeletelek98 Creative Commons License 2024.04.19 0 0 15338

Sziasztok!

 

Egy kéréssel fordulok hozzátok.

Valaki közületek meg tudna itt osztani régi menetrendet a 90-es évek és/vagy 2000-es évek elejéből a Szolnok-Tiszasüly járat menetrendjéről?

 

Köszönöm előre.

Tschernkopa Creative Commons License 2024.04.19 0 0 15337

Mindkét busz aktívan közlekedik.

Az LNC-369 Abonyban 3 fordán osztozik forgórendszerben az SRD-299-cel, és egy 3 tengelyessel iskolás hétköznap, tanszünetben munkanap 2 fordán.

 

A JSG-156 Besenyszögön az SRD-298-cal van párban 2 fordán hétköznap.

 

Szombatonként vezényés kérdése az előfordulásuk, ilyenkor mindkét telephelyen 1-1 csuklós van kiadva.

 

Szolnok helyiben a JEL-115 és JNF-312 SG csuklósok állományban vannak, tudomásom szerint tartalék járművek, de hétköznaponként jó eséllyel lehet velük találkozni. 

Előzmény: Énvagyokaaaaaz (15336)
Énvagyokaaaaaz Creative Commons License 2024.04.16 0 0 15336

Az LNC369 jár még Abony felé?

Illetve ezen fajta szóló és csuklós MAN-okkal mennyire lehet még találkozni? Melyek vannak még forgalomban?

A JSG156-ot láttam Besenyszög felé menni a minap

D 20 Creative Commons License 2024.04.08 0 0 15335

Furi, hogy így van még mindig. Vártam, hogy "kiözönlenek", s lesznek képek itt a topikon végre.

Itt Dújv-ban pörgött elv az összes, s a lerobbanások sem voltak jellemzőek.

Kösz-kösz.

Előzmény: Demin91 (15334)
Demin91 Creative Commons License 2024.04.07 0 1 15334

Én inkább örülnék neki, hogy az a 4db ipari hulladék nem hagyja el a telephelyet.
A 798 mozog, egyedül az adható ki.

Előzmény: D 20 (15332)
Őrült Szemetelő Creative Commons License 2024.04.07 0 0 15333

Én még csak ide-oda menni láttam egy példányt a múlt héten, de azt is csak jó messziről, úgyhogy rendszámot nem tudok mondani hozzá.

Előzmény: D 20 (15332)
D 20 Creative Commons License 2024.04.07 -1 1 15332

Hi!

Az exexszombAAThelyi, exdunaújvárosi Credo-k még mindig nem osonkodnak Szolnokon szerte-szana, erre-arra(?) 🙃

2761017-9 Creative Commons License 2024.04.07 0 0 15331

Valószínűleg az FLR-392 miatt vastagabban fog az üzemanyag megtakarítási rovat a bérlapon. Nem mellesleg egy viszonylag jó állapotban lévő autó. 

Előzmény: gvm-408 (15330)
gvm-408 Creative Commons License 2024.03.28 0 1 15330

Köszi! Változnak az idők...

Előzmény: jani98 (15329)
jani98 Creative Commons License 2024.03.28 0 0 15329

mert nem kérték vissza a sofőrjei, azt mondták, hogy elég nekik az a Credo (FLR-392), felesleges olyan "nagy" busz nekik...

Előzmény: gvm-408 (15328)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!