LSU 106
6 napja
0 1
15353
1 Credo EC 12 (LRC-852)
1 Credo Econell 12 (PNH-647)
1 Credo Econell 13 (PPG-731)
2 Mercedes Conecto II (KZR-280, AAAH-824)
5 Mercedes Conecto III (RIR-358, 359, 361, 362, 363)
10 BYD K9UD (AAKZ-181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190)
13 Credo BN 12 (LMK-278-283, LNV-923, LSH-363, LSU-227)
1 MAN A75 SG263 (JEL-115)
1 MAN A75 SG313 (JNF-312)
2 Mercedes Citaro G (NMW-660, 661)
4 Volvo 7700A (KKT-252, 254, 255, 258)
13 Credo BN 18 (LMK-133, 401-406, 492-494, 496-498)
Előzmény: 7-es troli (15352)
7-es troli
6 napja
-1 0
15352
Kedves Fórum Társak!
Elnézést ha volt már mostanában szó róla itt a topicban, de sajnos nem találtam meg a választ a kérdésemre.
Valaki meg tudná írni, kb milyen buszok adják most jelenleg Szolnok város helyijarati flottãjãt?
köszönöm.
trizs77
2024.05.15
0 0
15348
Ennek inkább "lelki" okai voltak, mint szakmaiak.
Ha elsejétől megszüntetsz egy olyan autóbusz vonalat amin jellemzően 4-8 utas van kocsinként, akkor azt még a megyei újság se írja meg.
Másnaptól nem jár 'oszt jól van.
Ha ugyan ilyen 4-8 utasos vasútvonalat szüntetsz meg akkor min. 20+ cikk jelenik a megyén belül plusz másik 20+ az országos médiában.
Tudják ezt a miniszteri titkárságon is, meg a minisztérium sajtó és PR osztályán is.
Ezért volt az utasítás olyan, hogy minden módváltó vonalra új Econell-t kell tenni.
Segítette a miniszter úr munkáját az is, hogy pont akkor futott az Econell tender és volt miből adni.
Ma nem tudna új buszt tenni ilyen vonalakra mert nincs miből.
Előzmény: Száguldó Fotóriporter (15347)
trizs77
2024.05.15
0 0
15346
Bár eleve nem kellett volna teljesen új autókat rakni arra a néhány vonathelyettesítő járatra, 1-1 futottabb SSM is megtette volna
-------------------------------------------------------------------------------------
Miniszteri követelmény volt.
És itt és most tényleg a minisztert kell ez alatt érteni.
Itt ugye 4-8-12 utas / vonat utas volt.
Ez nem változott meg attól (nem lett több), hogy a Bz helyett határnaptól Econell ment.
Ha nem is ugyanaz a 4-8-12 utas ült át a buszra, de körülbelül ugyanúgy 4-8-12 utas van a pótlókon is.
Ráadásul előre tudható volt, hogy a napi futás teljesítmény nem lesz kiemelkedő.
Előzmény: Száguldó Fotóriporter (15345)
Száguldó Fotóriporter
2024.05.14
0 2
15345
A fordák ismeretében lehetne ezt egyértelműen megítélni.
Ha az SSM túlfutott, az AEFI meg keveset megy Kunszentmárton - Lakitelek között, akkor érthetőnek tűnik a csere.
(bár eleve nem kellett volna teljesen új autókat rakni arra a néhány vonathelyettesítő járatra, 1-1 futottabb SSM is megtette volna)
Előzmény: szeletelek98 (15344)
szeletelek98
2024.05.14
0 0
15344
Íme egy "logikus" csere:
AE FI-914 Kunszentmártonból Karcagra
SSM-458 Karcagról Kunszentmártonba.
BPI759
2024.05.12
0 0
15343
Szia!
LNC-369 és JSG-156 kivételével mind tartalék kocsi.
JNF-318 jellemzően ugyanazt a Szelevényi fordát járja, HYG-666 és JSG-155 pedig hol itt, hol ott. JEL-070 most éppen Abonyi fordát jár.
Előzmény: Tschernkopa (15342)
Tschernkopa
2024.05.11
0 0
15342
Sziasztok!
Fordás SL maradt még valahol a megyében, vagy az egykor meghatározó MAN kontingenst már csak az abonyi és besenyszögi csuklós példány képviseli mostanára?
Ha valaki tud segíteni előre is köszönöm.
szeletelek98
2024.04.19
0 0
15338
Sziasztok!
Egy kéréssel fordulok hozzátok.
Valaki közületek meg tudna itt osztani régi menetrendet a 90-es évek és/vagy 2000-es évek elejéből a Szolnok-Tiszasüly járat menetrendjéről?
Köszönöm előre.
Tschernkopa
2024.04.19
0 0
15337
Mindkét busz aktívan közlekedik.
Az LNC-369 Abonyban 3 fordán osztozik forgórendszerben az SRD-299-cel, és egy 3 tengelyessel iskolás hétköznap, tanszünetben munkanap 2 fordán.
A JSG-156 Besenyszögön az SRD-298-cal van párban 2 fordán hétköznap.
Szombatonként vezényés kérdése az előfordulásuk, ilyenkor mindkét telephelyen 1-1 csuklós van kiadva.
Szolnok helyiben a JEL-115 és JNF-312 SG csuklósok állományban vannak, tudomásom szerint tartalék járművek, de hétköznaponként jó eséllyel lehet velük találkozni.
Előzmény: Énvagyokaaaaaz (15336)
Énvagyokaaaaaz
2024.04.16
0 0
15336
Az LNC369 jár még Abony felé?
Illetve ezen fajta szóló és csuklós MAN-okkal mennyire lehet még találkozni? Melyek vannak még forgalomban?
A JSG156-ot láttam Besenyszög felé menni a minap
D 20
2024.04.08
0 0
15335
Furi, hogy így van még mindig. Vártam, hogy "kiözönlenek", s lesznek képek itt a topikon végre.
Itt Dújv-ban pörgött elv az összes, s a lerobbanások sem voltak jellemzőek.
Kösz-kösz.
Előzmény: Demin91 (15334)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!