Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Köszi a részletes válaszod! Osztom a vegyes érzelmeket. A rendszám engem is nagyon zavar. A felnire gyerekkoromból nem maradt emlékem, viszont képeken én is fehérrel láttam.
Igen, a CCP kézi váltóval gördült ki a gyárból és kezdte meg aktív éveit Győrben. Még a kék korszakában kapott (Praga) automata váltót, szóval a most megidézni kívánt állapotához - legalábbis nekem - sehogyan sem passzol a kézi váltó.
A szándékot és a befektetett munkát maximálisan értékelve számomra - aki eléggé kötődtem ehhez a buszhoz - több más okból is kissé felemásra sikerült ez a mostani felújítás: az eredetihez képest egyszerűsített feliratozás olyan befejezetlen érzést nyújt; a sárga felnik is furcsák, mivel azok emlékeim szerint mindig fehérek voltak; az értelmetlen átrendszámozással pedig valahogy identitását vesztette a busz. A 200.000. Ikarus 200-as az a CCP-293, nem az AAIK-280, még ha tudjuk is, hogy ugyanaz a kocsi. Bár lehet, csak a régi megszokás, nosztalgia miatt érzek így.
Lényeg, hogy a busz fennmaradt az utókornak és remélem, Győrben is feltűnik majd nosztalgia járatokon.
Véleményem szerint GZF-fel jobban jártak, ha csak tartalék.
Ha már így viszik el, ami mozog ..ehhez képest most is három kocsi van (legalább) kölcsön adva innen-oda megyén belül. Nincs már lassan üzemi tartalék, hanem megyeiek, mindenki amit talál, azt nyúl. Nem beszélve, hogy sorra járnak le a műszakik is.
072 tartalék lett, méghozzá úgy, hogy konkrétan a 390 - essel váltották le. (Tehát nincs semmilyen forda). Aki eddig NOS-ozott, az most már MAN - ezik. A 374 eddig műhelyben volt, ezért a sofőr már a Mercit hozta ki helyette addig. Kocsigazdálkodás szemszögéből pedig elmondtam már, hogyan kezelik azt a kocsit. Ez egy teljesen normális/átlagos történt volt igazából.
___
Más: A KHA-778 pedig valószínűleg kap valamilyen rendbetételt Győrben. Esedékes a műszaki is a busznak, úgy nem jellemző forgalomba állítani kocsit Győrben, hogy legalább egy nagyon minimális átvizsgálást ne végezzenek rajta. A helyi igényeknek megfelelően teszik rendbe.
SRD-292- Immáron végleg Soproni lett, mivel elég aktívan részt vesz a helyi közlekedésben, a KHA-778 amit mondtátok hogy ide került Győrbe egyenlőre se híre se hamva, lehet nagyjavítást is kap,
Győr helyközi, SRD-276 és 293 már 2. hete hogy nem közlekednek, valami nagy műszaki hiba lehet velük, hogy ilyen sokáig nincsenek kint, legtöbbször 2-3 nap de most már a 2. hetet tapossuk, de legalább láthatjuk a HNF-et és a MWA-t szorgosan helyettesíteni,
SWR-559 és 560 helyett pedig kicsi Credo buszok vanna, az egyik a LWM-504 a másik meg az FLR-245, elég merész húzás hogy ezek járnak helyettük.
A KPK pedig még csak ki se dugták a kerekeiket a telepről, pedig most nagy szükség lenne rájuk.
Ha nem pontosak az információim vagy valami valótlant állítottam, akkor kérlek javítsatok ki :)