Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 9 órája -1 0 29655

Az a CAF kocsma jar még valamerre rendszeresen?

Előzmény: mcg (29654)
mcg Creative Commons License 10 órája 0 0 29654

Igen, tegnap és ma 2 keszthelyi körön fülkés kocsik voltak komforttal...meg CAF kocsmával...

Előzmény: Down under (29653)
Down under Creative Commons License 10 órája -1 0 29653

Retró nap volt ma a déli parton?

Szakadt miskolci, meg békéscsabai Bd-s kocsik voltak az egyik Balaton IC szerelvényben!

Már a halbik is döglenek?

mcg Creative Commons License 2 napja -1 0 29652

Amikor nagymozdonyos a 03/02, azt most elv ben Cellből kell kiadni, az ottani keretből. Pécs csak kocsikat kell adjon a reggeli vonatra, amivel zömében mennek a zánkai csoportok.

Előzmény: flash_back (29626)
zjakabfi Creative Commons License 3 napja -1 0 29651

Hogy sikerült a próba?

Előzmény: FOMA (29648)
M41 2180 Creative Commons License 3 napja -2 0 29650

Egy erős Szilinek nem akadály 10 kocsi sem, ha hozzáértő tapasztalt mV van a vezérálláson. Ilyenkor élmény az utazás. 

Ez a két dolog viszont nem mindig találkozik. 

Előzmény: nememlexemki (29644)
traxxtoto Creative Commons License 3 napja -2 0 29649

1 motorral és 8 kocsival is lehet pontos a vonat 😁

Előzmény: r1232 (29641)
FOMA Creative Commons License 3 napja 0 0 29648

14880

Előzmény: zjakabfi (29646)
LassítottSzemély Creative Commons License 3 napja 0 0 29647

Talán lesz 37 is

Előzmény: nememlexemki (29642)
zjakabfi Creative Commons License 3 napja -2 1 29646

A 18802-vel?

Mert nem az van rajta...

Igaz most Lengyeltótinál áll, latható indok nélkül, remélem nem gázolt.

Előzmény: Ugly Kid Joe (29634)
r1232 Creative Commons License 3 napja 0 1 29645

42-45 perc volt az Csörgővel..

Előzmény: nememlexemki (29642)
nememlexemki Creative Commons License 4 napja -1 1 29644

múltkor a pécsi ic-t az 375-ös szili vitte keletiből, legalább 7 kocsi volt, 4 ic, 1 vezérlő, többi halbi, dombóvárig végig minuszos volt mindkét szakaszon

 

pedig ez még 630-assal sem jön össze soxor, kevesebb kocsival sem

Előzmény: M41 2180 (29638)
nememlexemki Creative Commons License 4 napja 0 0 29643

elvileg martonvásár és érd alsó elág után a "lejtőkön" rendszeresen "fékeznek" lassítanak a vonatok, tehát itt is könnyen elérnék akár 120+ -t ezek a mozdonyok is

 

 

Előzmény: Barry Unger (29640)
nememlexemki Creative Commons License 4 napja 0 0 29642

mikor még m41 vontatással jártak a tapolcai vonatok, 92-100 közötti tempóval 39-40 perc alatt értek át fehérvárra "abroncstól függően"

lassú jelek nélkül

tehát ez a mostani 38-39 perces menetrend tartható 100-as tempóval egy kicsit jobb gyorsulással, és a lejtmenetekben lévő további gyorsulással

 

 

Előzmény: Barry Unger (29635)
r1232 Creative Commons License 4 napja 0 0 29641

Az 1014 egy motorral is elég jól megy, ha épp nincs egyenirányító zárlat.. 4-5 kocsi nem volt probléma vele, simán tartotta a menetidőt.

Előzmény: V43 - 1157 (29637)
Barry Unger Creative Commons License 4 napja 0 0 29640

Az volt az érdekes, hogy Háros előtt az IC kocsi kijelzője alapján végül egyszer sikerült 120-ra felgyorsítania, csak akkor már minek.

Előzmény: V43 - 1157 (29637)
V43 - 1157 Creative Commons License 4 napja -2 0 29639

Van aki a rommá lazított balatoni téli menetrendben is csak késni képes.  De ezért felelősségre vonni nem is szokás,  talán nem is nagyon lehet senkit.

Szimplán csak idegesítő,  ha a mögötte haladó, azonos sebességű vonattal sem lehet haladni.

Előzmény: M41 2180 (29638)
M41 2180 Creative Commons License 4 napja -2 1 29638

Ezzel maximálisan egyetértek. 

Az off fővonalon az 1092-es Szili elég patent erős gép jelenleg. 

Az egyik vezér -1, -2-vel ér minden megállóba a bokorugró 8 kocsis személlyel. A másik ugyanazon a vonalon ugyanazzal a vonattal pár nappal korábban összeszedett +14-et. Azt hittem a gép hulladék,  aztán rájöttem, hogy nem.

Előzmény: V43 - 1157 (29631)
V43 - 1157 Creative Commons License 4 napja -2 0 29637

1014 egy legendásan szar gép,  és évek óta egymotoros. Ott akkor nem a menni nem akarás volt.

Előzmény: Barry Unger (29635)
Godolloi HEV Creative Commons License 5 napja 0 1 29636

Jelenleg a kaposvári IC-knek is hosszabb a menetideje Dombóvárig a keresztek miatt. Ha azok is kétóránként járnának, akkor még egy kicsit hosszabb lenne, mert akkor még Kurdon is kereszteznének. Persze mehetnének más menetvonalon is a kaposvári IC-k, de akkor a személyvonatok menetvonalát kellene módosítani, és nem érnének át a pusztaszabolcsi pókból a dombóvári pókba.

Másik ok lehet, hogy a 40-es vonalon alapvetően csak a nagyobb távolságú forgalom jelentős (Budapestről Pécs, Kaposvár, Szekszárd felé), nincsenek olyan közelebbi célpontok, ahova indokolt lenne óránként járni (ahogy pl. a 20-ason Veszprém). Nyilván a közelebbi célpontokra igénylik az utasok jobban a sűrűbb követést. És még a vonalon belül sincsen olyan nagy igény, hiszen alig van nagy város (ellentétben a szegedi IC-kel, ahol sok utas nem Budapest viszonylatában utazik, hanem csak egy szomszédos városba).

Ettől függetlenül hallani ilyesmi hosszabb távú tervekről, de ehhez valószínűleg a pályához is hozzá kellene nyúlni, nem lehetne azonnal észszerűen megvalósítani.

Előzmény: zjakabfi (29632)
Barry Unger Creative Commons License 5 napja 0 2 29635

ma tapasztaltam én is max 100-zal száguldást Fehérvár és Bp között, Fehérváron már 18 perc késése volt, de nem érdekes módon nem lett sokkal több Kelenföldön sem. Asszem a 431 014 vitt minket.

Előzmény: V43 - 1157 (29631)
Ugly Kid Joe Creative Commons License 5 napja 0 1 29634

30.-án lesz a "főpróba"...

Előzmény: r1232 (29630)
r1232 Creative Commons License 5 napja 0 0 29633

Jár arra 1 motoros gép bőven..

Előzmény: V43 - 1157 (29631)
zjakabfi Creative Commons License 5 napja -2 1 29632

Egy kis filoŸofia.

A  Bp.-ről induló fővonalakon maá szinte mindenhol óras ütem van. (1,2,70,71,20,30,80,100,120,142)

Kivéve talán a 29, és 40.

 

Nincs tervben órás ütem Pécs felé, esetleg minden 2. órában kaposvári stokkal?

Reális lehetne?

V43 - 1157 Creative Commons License 5 napja -1 2 29631

"és ezen a gyenge Szilike sem segített"

 

Volt konkrét műszaki gondja?

Mert néhány mv elképesztő,  amit művel. Nem mernek menni,  és a leglazább menetrend mellett is szedik össze a késést.

Agyhalál az is, amikor a 30a-n 120 helyett mennek 100-105-tel max, mert "ráerünk".

Előzmény: PLACI (29629)
r1232 Creative Commons License 5 napja 0 0 29630

M41 2143. Már futópróbâzott pár hete.

Előzmény: zjakabfi (29627)
PLACI Creative Commons License 5 napja 0 3 29629

Nekem most vegyes tapasztalataim vannak a Dunántúlról. Pont a csornai vágányzár alatti hétvégén kellett Bp-Sm között utaznom. Biztosra mentem, a Bakony IC-ket használtam, vettem helyjegyet. A pozitívum, hogy készült a vasúttársaság, mert a 3 halbi helyett 6 db volt, az 1 IC kocsi helyett pedig 2. A WIFI kellett az egész útra, és végig, a Bakony vonulatai között is kitűnő volt a lefedettség.

 

A hátrány az volt, hogy borzasztó állapotban volt a vonal, tele lassújelekkel, és ezen a gyenge Szilike sem segített, már az út elején összeszedtük a tetemes késéseket, 40 perces késéseket szedtünk össze.

Előzmény: smnks (29625)
1347. Creative Commons License 5 napja 0 1 29628

A károgók majd akkor jönnek, ha kiderült honnét vették el a szükséges kocsimennyiséget.

Előzmény: zjakabfi (29621)
zjakabfi Creative Commons License 5 napja -1 1 29627

Köszi.

Azt hallottam készül Dombóváron egy Classic retro szerű gép a nyári Fenyves Expressre.

Előzmény: flash_back (29626)
flash_back Creative Commons License 6 napja -1 0 29626

A 9602-re nagylétszámú csoportot jelentettek be. A terv szerint 9602 Ce-ig, 9603 Ce-től lett volna Hörgős a keszthelyin felül. De, mivel nincs elegendő gép, így más nem lévén a keszthelyi lett Desiros, emez meg hagyományos. 

Előzmény: zjakabfi (29623)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!