Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.08.01 0 0 2
Együtt érzek veled. Megpróbálok hasznos dolgot kisajtolni magamból, bár ehhez több információ kellene a körülményekről.

Ha adott a mondott összeg, és adottak az álmaid, akkor én a 2. sz. verziót javasolom. Ennyiből ugyanis Punto II-őt biztosan nem kapsz, Civic-et - új kasztnisat - szintén nem valószínű, hogy hozzád vágnának, Bravo-ban már el tudom képzelni, hogy egy lehajtott roncsot meg tudsz szerezni. De érdemes?
Ha van némi havonta csordogáló jövedelmed, akkor bele lehet menni egy kis összegű hitelbe, ami hozzásegít, hogy egy SOKKAL jobb állapotú, így kisebb kockázattal járó használt gépet vehess. Itt is csak a Civic és a Bravo jöhet szóba, Punto II nem olyan gyakori még használtként, és az ára sem éppen alacsony. A kettő közül pedig nyilván mindenki a Civic-re biztat majd, ami jobb autó, ám ez az árán markánsan meglátszik. A felár legalábbis kétséges, hogy megéri-e a megfizetését, a Bravo is nagyon szerethető, korrekt autó.
Új autó tekintetében: itt reálisan a Punto II jöhet szóba, esetleg egy olcsóbb Bravo (80 16V). Ezt az utat csakis akkor érdemes választani, ha bőven csorog a lé havonta; így magas havi törlesztést, ám rövid hitelidőt lehet választani, ami alacsony kamatterhekkel jár. Én pl. ezt tettem, 1 évre kértem némi hitelt a Bravo-m vételekor 1 hónapja. De ehhez biztos és erős anyagi háttér kell, különben hosszú távon rokkansz bele a részletekbe.
A Punto-hoz (alapmodell) kb. 1 milliót kellene hitelbe fölvenni; ez 3 éves törlesztés esetén havi 40 körüli kiadást jelentene, plusz casco, kötelező. Szerintem kissé drága mulatság, de az álmok sokba kerülnek...:-)

Nem ismervén a lehetőségeidet a köztes megoldást javasolom. Nem is rokkansz bele, de vélhetőleg az árnyékra vetődés esélye is alacsonyabb, mint egy öreg autónál.

Előzmény: mahanok (-)
mic414 Creative Commons License 2000.08.01 0 0 1
Az idősebb autó + felújítással az a gond, hogy állandóan buherálni kell majd, meg jól el is lehet vele szállni apránként. Alkatrészekből sokkal drágább összerakni egy autót mintha egyben vennéd, úgyhogy én valószínüleg nem ezt választanám. Ha jól tudom viszont most már több kereskedőnél lehet részletre használt autót venni. (Asszem pont egy Fiat kereskedőnél láttam ilyet, Nero M5 gyáli úton, rengeteg Bravo(a) van náluk). Ha mondjuk így veszel egy 2-3 éves Civicet vagy Bravot, akkor az kb. 1.6 - 2 M-be kerülhet, és erre a törlesztőteher azért jóval kisebb lesz (kb. fele, vagy még kevesebb). Plusz pont az első 2-3 év az ahol a legtöbbet veszít az autó az értékéből, viszont annyival egyáltalán nem rosszabb egy ilyen autó.
salty Creative Commons License 2000.08.01 0 0 0
Hi!

Én a helyedben vennék valamilyen idősebb autót/ veterán / és azt abból a pénzből ami megmarad felújítta(t)nám! Pl: régi vartyogók, bogár, skodák, amerikai típusok, etc...
Ezzel tutira nyerő lennél, és még egyéni is! Ami ugye manapság nem nagyon jellemző.
De! Véleményem szerint új autót részletre NE vegyél!!! Ne éri meg. Inkább most vegyél egy olcsóbb autót, és ha később összejön némi pénz/ ami elegendő egy új autóra / csak akkor szálj bele ilyesmibe. Mert azért az új autónak megvan a varázsa!!! :)))
Nemigaz, skacok?

Üdv:

salty

mahanok Creative Commons License 2000.08.01 0 0 topiknyitó
Hello mindenkinek!

Egy számomra nagy problémával fordulok hozzátok. Autot szeretnék venni, de nem tudom mit tegyek. Ami van : 1,1 millió és az álmaim. Álmok új kasznis Honda Civic Hatchback, Fiat Bravo, Fiat Punto II. Nos nem tudom mit tegyek vegyek autot ennyiért, vegyek részletre használt autót vagy fizessek be egy új autora és nyögjem a terheket öt évig?
Várom javaslatitokat, ti mit tennétek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!