Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2000.08.24 0 0 0
Egy tréfás tóksóban lehetett hallani hajdanvolt rendszerünk három alapvetéséről, melyek egyike a kétkomponensű Epokitt, amiből mindent meg lehetett csinálni. A sómen beszámolt egy Trabant főtengelyről is, amit a tulaj többévi trabantfőtengelyhiábavárás után barkácsolt Epokittből. Lehet, hogy a te hengerfejed is Epokittből volt? Esetleg vietnámi balzsamból?
Előzmény: xytech (-)
xytech Creative Commons License 2000.08.24 0 0 topiknyitó
Egyre több elképesztő esetről hallok, akár a baráti körön belül is. Ha mindenki, akit átvertek, levettek ide írná tapasztalatait, egyrészt azonnal megkönnyebbülne, másrészt a hozzászólást olvasók remélhetőleg nem látogatnák az említett szervízt.

El is kezdem: ki fogom deríteni a szerelő címét, az előző tulaj-ismerős cseréltetett hengerfejet (horribilis áron) az autómon, kb. 3000 Km-rel ezelőtt. Szombaton, a Mátrában más gebasz miatt is, de felforrt a víz, és meglepődve tapasztaltam, hogy a hengerfej csavarjai alól vízzzel kevert olaj füstölög. Ezután egy 15cm. hosszú villáskulccsal 30-40(!) fokot húztam a csavarokon, minden erőkifejtés nélkül. Az említett csavarok meghúzási nyomatéka 60 Nm lenne.
Ennek (+ a hülyeségemnek) köszönhettem, hogy majdnem eltünt a bőr az arcomról, mert még aznap, Bp-en megint fellforrt a víz, és leforráztam a fejem...

Eredmény:
-méretes repedés a 3. hengernél a hengerfejen
-bőr nélküli orr :o)
-20e Ft kiadás(nagyon-nagyon baráti)
-1 hét autó nélkül
-futkosás, olajos kéz, idő

Ja, igen, és a hengerfejleszedésnél kiderült, hogy minden csavar, amihez hozzányúltak kézzel nyitható.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!