Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fargo Creative Commons License 2000.10.05 0 0 92
Ez itt az S60 300 lóerôs verziója:

Előzmény: fargo (91)
fargo Creative Commons License 2000.10.05 0 0 91
Ez itt kicsit confuse...
Az új V70 váltja le a régi V70-et. Ez a 850-es kombi "egyenesági" leszármazottjának tekinthetô.

Az S60 az új V70 limuzin "párja", azaz csak 4 ajtós karosszériával kapható. Kifejezetten sportos limuzinnak szánták, a tervezésnél ez volt a fô szempont...

Az S70 azért nem volt olyan nagyon népszerűtlen, bár kétségkívül tény, hogy a V70-bôl többet adtak el. A Volvo kombiban nyerô :-)

Előzmény: zsombi (89)
zsombi Creative Commons License 2000.10.05 0 0 90
Elnézést, a végén hülyeséget írtam. Az S60-as széria pont a nem túl népszerű S70-t fogja kiváltani.
Előzmény: zsombi (89)
zsombi Creative Commons License 2000.10.05 0 0 89
Lerobbant a topic, vagy mi...

Végül vettem egy VW Polo Variantot (ugye írtam, hogy kombit szándékozom vásárolni). Nos eddig nem bántam meg. Bár az azért nem lett volna baj, ha a hátsó ülés osztottan dönthető. Mindenesetre simán elvittem benne egy komódot+egy franciaágyat lapra szerelve a tetőn. Ugyanis azon ritka gépek egyike ez, aminek gyári alapfelszerelése a tetőcsomagtartó (keresztrudazattal). És itt kapcsolódnék Riff-Raff úrhoz.
Mert az történt, hogy még a kocsi megvásárlása előtt az apósom a Suzuki Wagon R+ -t akarta minden áron meg(v)etetni velem. Hogy az olyan családbarát.
Talán akkor elgondolkodtam volna rajta, ha Opel Agiláról van szó és minimum 1m-rel hosszabb a hátulja, de így mindkét modell tök hasznavehetetlen. Egyáltalán, ki a francnak készülnek ezek a toronyházra hajazó kispolskik? Nevetséges. Ha már két gyerek van (van), akkor inkább a kombi varjú.

S hogy ne legyen ennyire OFF a hozzászólásom csak annyit jeleznék a kombi hívőknek, hogy pl. a Volvo 70-es sorozatából a kombi annyival népszerűbb lett, hogy az új S60-as mely bizonyos szempontból az utódjának tekinthető, már csak kombiban lesz kapható.

Előzmény: Riff-Raff (88)
Riff-Raff Creative Commons License 2000.08.11 0 0 88
Én nem mondom, hogy nincs nagyobb csomagterű kocsi a Wartburgnál, de az a helyzet, hogy nem ez az általános. Ami kombikat én az utcán látok, az mind túró. Kissé nehezen fér a fejembe, hogy miért olyan nehéz fél vagy egy méterrel hosszabbra készíteni egy kocsit. Pl. mondom most az Opel Agilát, mert legutóbb azt láttam közelről. Elvileg valami kombira emlékeztetne, ennek ellenére nem sok minden fér bele. De ha a hátulja egy méterrel hosszabb lenne, már roppant jó lenne. Ezt vajon mitől olyan nehéz kivitelezni?
Ami meg a kényelmet illeti, elég, ha a magad nevében nyilatkozol. Nekem a Wartburg elég kényelmes, illetve még sok is, ha figyelembe veszem, hogy nekem elég a Csepel vagy a GAZ-69 kényelme is. Ennél többre nekem nincs szükségem, úgyhogy ez nem is ér meg nekem egy rézfityinget se.
Előzmény: SITI (87)
SITI Creative Commons License 2000.08.10 0 0 87
A Citro CX (1983) csomagtere 1110 - 2130 liter közt variálható, de van belole 8 (kényelmes) üléses is (az eisenachi bádogdögben az elso öt ülés is baromi kényelmetlen, a lemezhang meg hosszútávon elviselhetetlen-tudom volt ilyenünk).
Méretben veri a Wartburg kombit a Peugeot 505 Break is.
Üdv.
Előzmény: Riff-Raff (23)
kbe Creative Commons License 2000.07.31 0 0 86
Kedves Topictársak!

Syncro: elöl osztómű, lábszár vastagságú kardán, hátul difi. belülről kapcsolható difizár, ami először az első azután a hátsó difit zárja. télen nincs ellenfél....
egyébként az a coupé hajtáslánca, nem a 80é, mert itt a tengelytáv miatt a kardán más egy kicsit.
amúgy nagyon brutális felépítmény: az enyémen tavasszal cseréltem ki az első szilenteket, meg gumibakokat... amikor vittem a kiszerelt(de 14év után is jó állapotú cseredarabot, a boltos alig talált hozzá... minden alkatrésze durvább, mint a 200 as turbós audié nem tudom, hogy mire tervezték, de nem véletlenül 1800 kg a megengedett össztömeg...

szijasztok

Epoxi Creative Commons License 2000.07.14 0 0 85
Syncro=allando összkerekhajtas, kapcsolhato differencialzarakkal. Az audi 80 quattro hajtaslanca van benne ha jol tudom. De ezek szerint az emberek nagy reszenek arrol sincs fingja hogy mi az hogy syncro. Na igy nehezen fogok talalni magamnak egyet.
Riff-Raff Creative Commons License 2000.07.14 0 0 84
Mi a túró az, hogy syncro?
Előzmény: Epoxi (83)
Epoxi Creative Commons License 2000.07.13 0 0 83
De! Nekem Passat kombim van. Eleg nagy, de nem szintszabalyozos. II. generacios Passat. Persze a Passat 3 csomagtere sem nagyobb, csak a hatso ulesen ulöknek van nagyobb helyuk. Sajnos ha a csomagteret plafonig rakom gombatragyaval meg meg negy ember bele, akkor mar rendesen megsullyed. Na de ez van, kulönben baromi rugalmas gep, uresen harap mint a rosseb (1.8 bencin 90 lo) es elnyuhetetlen. Primitiv a felepitese, igenytelen ami nem a kidolgozasara vonatkozik. A CX kombi iszonyu nagy en is ultem benne. Es a hidropneumatika hatarozottan elöny, ha belepakolod a lakasodat. Viszont iszonyu hosszu, parkolni mar eleg gazos lehet. A Passattal pont beferek minden lukba, nalam ez a max meret.
Szeretnek is most egy syncrot venni. Tud valaki ilyen elado autot? Passat II syncro, termesztesen kombi. Ezugyben varom is az infokat. Eleg ritka auto, de allitolag uberfasza. Be is linkelek nektek egy kepet a kedvencemröl, egy 250 loerös syncro turborol.


zsombi Creative Commons License 2000.07.13 0 0 82
Na, semmi?
zsombi Creative Commons License 2000.07.10 0 0 81
Ébredj topic!

Barát
Én is most ezen gondolkodom. Tapasztalatom szerint másfél milkáért már kapsz egy jó, 2-3 éves Ford Escort kombit, vagy (valamivel olcsóbbé') Opel Astra Caravan-t. Persze használt autót venni mindig rizikó. Van itt valahol egy topic arról, hogy mit kell megnézni ilyen esetben. Aztán még olcsóbbért szóba jöhet a furgon is, már ha olyan liter hívő vagy, mint én.

Ami pedig mindenkinek szól: vajon mi a manót tud az egyterű, mennyivel jobb, mint egy jó kis (nagy) kombi? Jobban pakolható, úgy értem felfelé, vagy csak divat?

Előzmény: Barát (79)
fargo Creative Commons License 2000.07.01 0 0 80
Persze. Hogyne. Csdak pénz meg rászánt idô kérdése...
Barát Creative Commons License 2000.07.01 0 0 79
Lehetséges normális állapotú 2-3 éves kombit venni szerintetek ?
fargo Creative Commons License 2000.06.25 0 0 78
kösz :-)
Előzmény: tcaoe (77)
tcaoe Creative Commons License 2000.06.25 0 0 77
126.
Előzmény: fargo (68)
Törölt nick Creative Commons License 2000.06.24 0 0 76
Csak hogy ébredjen a topic:

- Miért van az elefántnak ormánya?
- Hogy ne kezdődjön olyan hirtelen.

- Miért van a kombin vonóhorog?
- Hogy ne végződjön olyan hirtelen.

Macibb

Riff-Raff Creative Commons License 2000.06.22 0 0 75
Nagyon jó, bár bevallom, hogy az első CX-re vonatkozó hozzászólásokból nagyobbra számítottam. Szóval kicsit nagyobb, mint a Wartburg.
Előzmény: turbo2 (74)
turbo2 Creative Commons License 2000.06.20 0 0 74
Citroen CX kombi 1163/2172 liter. Ez jó ?
Riff-Raff Creative Commons License 2000.06.20 0 0 73
Hát már hogy lenne ciki?
Értelmes ember benyomását kelti bennem, aki többre becsüli a kocsi használati értékét, mint a haszontalan dolgokat. Pl. a kárpit minőségét, hehe.
Van egy régebbi típus is, ami mellesleg egész jól is mutat: a Talbot-Matra Rancho. Néha látok ilyet, nálunk nem igazán elterjedt.
Előzmény: zsombi (66)
berzol Creative Commons License 2000.06.19 0 0 72
Mert a Picassonak a legnagyobb a csomagtartója (ha már kombikról van szó), és a legalacsonyabb a kezdő ára.
Törölt nick Creative Commons License 2000.06.18 0 0 71
A Picasso nekem személy szerint nem tetszik. Igaz, ez az én objektív magánügyem. Ha az övvonal feletti részét nézed, az ablaksorból először nem tudod eldönteni, melyik az eleje. A Renault Mégane Scénic számomra megszokottabb, inkább választanám azt. Vagy eltolódnék a nagyobbak felé? (Renault Espace, Opel Zafira) Tényleg, a Zafira első- vagy hátsókerékhajtású? A Fiat Multipla vonalvezetése (meg az orrkialakítása) is merésznek tűnik számomra. Neked ezek hogy tetszenek? Miért pont a Picassot emelted ki?

Macibb

Előzmény: berzol (70)
berzol Creative Commons License 2000.06.18 0 0 70
És mit szóltok az egyterűekhez? A Picasso nagyon jó ajánlatnak tűnik!
avantage Creative Commons License 2000.06.17 0 0 69
Furgon rulez. Aki mar vezetett ilyet, tudja milyen erzes a tobbi autos feje folott ellatni.
Előzmény: zsombi (66)
fargo Creative Commons License 2000.06.16 0 0 68
Azt a kispolákot úgy hívták, hogy Polski Fiat 126 Bis. (126?)
Előzmény: Törölt nick (67)
Törölt nick Creative Commons License 2000.06.16 0 0 67
Szerintem egyáltalán nem ciki. Ha valamit cikinek tartok az az lenne, ha a Suzuki Sedanra hajtanál, hiszen az olyan baromi jó autó, különben miért is vennék annyian ;-)

Szóval örülök, hogy rendes ember vagy és nem ragadsz le a sablonoknál. Ezt a konkrét darabot vennéd? Mikor vásárolsz? Mennyi pénzből?

Én is tágas kocsit veszek, amint megtehetem, pedig nekem néha meg is kell jelennem az autóval tárgyaláson.

Szerintem az a ciki, amikor a lépcsőshátú akármivel megy a fószer víkendezni, a tetőn ruhásszekrény, bicikli, facsemete, matrac, nemkívánt törlendő, amikor mindez ugyanannak a kocsinak a kombiverziójába röhögve beférne.

Érdekes, hogy vannak típusok, amelyeknél viszont jóval az átlag feletti a kombiváltozat részesedése: VW Passat, Volvo S40/V40, Subaru Legacy, Skoda Favorit/Forman ...

Ja, és Riff-Raffnak piros pont a duplacsomagteres kispolszkiért. Egyébként néha látni egyet-egyet ritkán. Egyrészt kevés van belőle, másrészt ha elsuhantok egymás mellett, nem is igazán látszik a különbség a hagyományoshoz képest.

Macibb

Előzmény: zsombi (66)
zsombi Creative Commons License 2000.06.16 0 0 66
Kedves topictársak!
Tegnap megvilágosodásom volt. Beültem ugyanis egy Renault Express-be. Tudom, hogy kicsit OFF de ez a fugon a jövő útja. Teljesen ki van "dobozosítva" a hátulja, baracktól kezdve a kis kredencig minden belefér. És ami a főlényeg, hogy három felnőtt simán elfér a hátsó ülésen. Ha meg lehajtom a hátsó üléstámlát, akkor EB-t is lehetne rendezi odabenn. Liter-hívő lettem, na!
A bringámat pl. egyszerűen betoltam hátra.
És, hogy ne csak ömlengést olvassatok itten, az azért zavaró volt, hogy a hátsó ajtaja úgy nyílik, mint egy kétszárnyú ruhásszekrény, ezért a belső visszapillantóban középen egy elég nagy részt kitakar függőlegesen a kilátásból.

Most őszintén, ciki családi autónak ilyen furgont beszerezni?

Riff-Raff Creative Commons License 2000.06.15 0 0 65
Emlékszem még erre a Volkswagenre, bár mindig csak kívülről láttam ilyet.

Egy példát tudok ilyenre, bár az más kategória. Egyszer régen láttam, hogy a lengyelek kissé továbbfejlesztették a kis Polskit, vízhűtéses lett a motor, és kissé alacsonyabbra süppesztették, így maradt egy kis csomagtartó a motor fölött. De azóta se láttam ilyen kis Polskit, lehet, hogy nem exportálták.

Előzmény: Törölt nick (63)
Riff-Raff Creative Commons License 2000.06.15 0 0 64
No azért nem kell nagyon a számba rágni, én is tudom, hogy működik a hidropneumatikus rugó. :-)
Előzmény: turbo2 (62)
Törölt nick Creative Commons License 2000.06.14 0 0 63
Hogy mára is legyen valami izgalmas és egyedi: ki ismeri a VW 1600 Variant típusát? Különlegessége, hogy ez egy farmotoros kombi, pontosabban a motor a hátsó csomagtér padlója alatt helyezkedik el. Ezenkívül elöl is van egy másik csomagtér.

Ki tud mondani további példákat ilyen elrendezésre?

Nézelődésre ajánlom ...

németül:
http://www.typ3.com/index1.htm

angolul:
http://www.thesamba.com/vw/type3/

Macibb

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!