Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tihu Creative Commons License 2000.10.12 0 0 15
1re érdekesebb dolgokat olvasok itt:))
Perlaki megint nyilatkozott:(((
fastcar Creative Commons License 2000.10.12 0 0 14
Szembefoto esetén akár arra is jó lehet, de ha nem vallassz semmit, akkor elvehetik az új szabályozás szerint a forgalmit bizonyos idöre!

Vigyázat! A rendörnek már nincs joga leszedetni a rendszámot, mert azt Te megvetted. Bár sok esetben akarnak erre kötelezni!

Előzmény: Hoppkins (13)
Hoppkins Creative Commons License 2000.10.12 0 0 13
Üdv,

Egy kérdésem lenne nekem is.
Mi van abban az esetben ha kijön a felszólítás a hatóságtól ,hogy adjam meg a megadott időpontban az autót gyorsan vezető sofőr adatait?
A Szabálysértési törvény értelmében nem vagyok köteles adatot szolgáltatni ,ha azzal magamat vagy hozzátartozómat vádolnám a szabálysértés elkövetésével.
Gondolom ilyen esetben a hatóságnak kell bizonyítékkal szolgálni.
Kérdés a Traffipax által rögzített kép alkalmas-e a vezető személyének az azonosítására?
Kíváncsi lennék a tapasztalataitokra.

H.

Előzmény: pampalini (12)
pampalini Creative Commons License 2000.10.12 0 0 12
13-as kulcs? Fémfűrész... Két mp alatt le lehet kapni a táblát póznával együtt...
Alexis Creative Commons License 2000.10.12 0 0 11
Érdekes a topic.

Tényleg így van.

Megoldás : 2 db 13-as kulcs, elszántság, megfigyelőrendszer (haver).

Én már vállaltam egyszer, mert városon kívül felújított úton fél év után a 40 azért durva, nem ??????

fargo Creative Commons License 2000.10.06 0 0 10
Szerintem már most le van osztva, hogy ki lesz a pályázat szerencsés nyertese, aki majd jól nyereségorientált lesz a traffipaxolásban. Milliárdokról van szó.

Másrészt meg igaza van renegade-nek, ha a hatóság majd 30k forintra büntetne, akkor a lesifotós el fog engedni 15k forintért. Mindenkinek megéri, leginkább a fényképezôgépet kezelô cégnek, csak az állambácsi marad ki megint belôle. A fent említett milliárdok így vándorolnak majd némely szemétláda parazita politikusok zsebébe ADÓMENTESEN!!!

Ettôl tényleg hányni kell.

tcaoe Creative Commons License 2000.10.06 0 0 9
Igy van nalunk is kotelezo felsobbrendu uton max.20 ankent csokkenteni a sebessegeket. Alsobbrendun azonban szo nelkul kiteszik a 30-as tablat...
Előzmény: konor_ (8)
konor_ Creative Commons License 2000.10.06 0 0 8
"Miért van az, hogy a világon mindenhol kiraknak egy csómó előjelző meg figyelmeztető táblát, villogót stb. maximum 20km/h lépcsőkben csökkentik a
sebességet, csak nálunk lehet egyszerre kitenni akár autópályán is a 60-at, mindenféle figyelmeztetés nélkül? Természetesen a traffipax azonnal mögé
áll.... " - Nalunk is megvan ez a szabaly nem?
Itt olvastam valahol, hogy egy autostarsunk ilyen indokkal uszta meg a buntit, ugyanis autopalyan 120-rol egy lepcsoben csokkentettek 80-ra, amibe o 9x-el szaladt bele.
Előzmény: Gilemáli Bill (5)
renegade Creative Commons License 2000.10.05 0 0 7
…pályázatok útján magáncégeket kellene kiválasztania, amelyek meghatározott részesedéshez juthatnának a büntetésekbol befolyt összegbol.

Reszesedes, hat egy fraszt. Ennel nagyobbat szakithatnak, ha 100 meterrel odebb leallitanak, es megigerik, hogy nem lesz foto, ha most azonnal lefizetem oket. Szerintem ez az intezkedes nem korrupciocsokkento, hanem -novelo.

cs_geza Creative Commons License 2000.10.05 0 0 6
Minden nap ott jarok el (m1m7) sebessegkorlatozo tablak: a tereles elott 100. Ahol kezdodik, ott 60, majd 500m mulva 80, ez kitart megint kb. 2 km-ig, utana 100, majd megint 60. ahogy vege, utana 100. A tablak min. fele a regi epitesekbol maradt ott.....kasza??? :(((((
Előzmény: Gilemáli Bill (5)
Gilemáli Bill Creative Commons License 2000.10.05 0 0 5
A Lágymányosi-híd pesti végénél meg hetek óta egy 15 km/h (igen, tizenöt) tábla figyel az építkezés miatt. Úgy hírtelen a semmiből jön elő, és csak a bal oldalon van kirakva. Szerintetek mi történne, ha az ember ott 70-ről 15-re fékezne a táblánál?
Még szerencse, hogy ott nincs hely fényképezni. Különben biztosan ott köcsögölnének egész nap, mint a Batthány téren.
15+50% azaz kb. 22,5-től ugrana a jogsi. Hány ember is megy át a hídon egy nap? Ez lenne ám az üzlet... Na majd a kft ezt is megoldja.

Miért van az, hogy a világon mindenhol kiraknak egy csómó előjelző meg figyelmeztető táblát, villogót stb. maximum 20km/h lépcsőkben csökkentik a sebességet, csak nálunk lehet egyszerre kitenni akár autópályán is a 60-at, mindenféle figyelmeztetés nélkül? Természetesen a traffipax azonnal mögé áll....
De láttam már utcaseprőt is, aki egy kukára szerelt 5 km/h-s tábla védelmében söprögetett az út szélén...

Más.

Kb. egy hete akartam este hazamenni az M7-en. Már a volt osztapetyától hatalmas dugó. Stop and go volt egészen az Auchanig. Kb. 12 km. Tudjátok miért? Mert két köcsög zsaru az épülő híd alatt igazoltatott két kamiont. Ott, ahol a három sáv kettő szűkre szűkül, sáveltolással egyébbel. Ahol egyébként is mindig dugó van. Na ebből a kettőből sikerült a két állatnak egyet elfoglalni. Ha 20 métert előrébb állítják a kamionokat a benzinkúthoz, nincs semmi gond. De ők így szórakoztak jól...
Ez SZVSZ igaz gondatlan veszélyeztetés. Meg marhára növeli a rendőrök iránt érzett tiszteletet is.

Előzmény: saby (3)
tihu Creative Commons License 2000.10.05 0 0 4
Szerintem ezt az indokolatlan tábla dolgot fel kellene dobni az Magyar Autóklub vezetöjének, Dr. Kovács Kázmérnek, neki van ideje és energiája ilyen próbaperekre.

Előzmény: saby (3)
saby Creative Commons License 2000.10.05 0 0 3
Teljesen egyetertek... rengeteg felesregesen kirakott tablat latni mindenfele, van amikor 20 meterenkent valtogatjak a sebesseghatart... aki ezeket a tablakat tervezi meg kirakatja, annak tok mindegy a kozlekedes hatekonysaga, csak kirakja a legkisebbet biztos ami biztos alapon.

Pl. a Lagymanyosi hid budai vegenel a kanyarban is asszem 30-as van, pedig 60-nal is siman be lehet venni :-)))

Nem vagyok benne biztos hogy az ugyved dolog bejonne, nalunk ennek nincs kulturaja, a birosag elbol a hatosagnak itelne, nem?

Előzmény: StillStar (2)
StillStar Creative Commons License 2000.10.05 0 0 2
SzVsz először meg kellen határozni, hol milyen táblának _kell_ kint lennie. Errefelé ez elég jól kitalálható. Csak néhány a sok közül: Útépítés városon kívül általában 60, autópályán 80-100 (pl. akkor is 80, ha a belső sáv csak 2m széles és középen 1m magas beton elválasztó van), lakott terület bevezető része általában 60-70, külön tábla jelzi mettől 50, alagutak 2x1 sáv - 80, 2x2 kiépítettségtől és hossztól függően 80-100-120 (120 a mindkét irányba külön alagútban futó, leállósávval ellátott pálya, ha rövid és jól belátható; 80 a hosszú és kanyargós dolog, de ha jól belátható, felmehet 100-ig). Folytathatnám...

Egy ilyen definíció után, ha valaki indokolatlanul lassítja a forgalmat, vagy kintfelejti a táblát, jól valagba kellene rugdosni. Csakúgy, mint a rendőrt, aki a kintfelejtet, vagy indokolatlanul lassító táblánál büntet.

Egyszerűen az idegbaj kerülget, amikor otthon 120-ról hirtelen visszalassítanak 40-60-ra. Ha lenne rá időm, felbérelnék egy jobb ügyvédet és foglalkozás körében elkövetett szándékos veszélyeztetésért bíróság elé rángatnám aki kitetette. Veszélyesebb, mint a gyorshajtók...

Kicsit hosszúra sikeredett, de mit gondoltok? SzVSz azért lehet velünk szórakozni, mert valójában nincsenek erre szabályok...

MacPhisto Creative Commons License 2000.10.04 0 0 1
Isten hozott Magyarországon!
Kedves Turista!

Ne lepődj meg, ha 100 méterenként találkozol egy útfelbontás táblával,ahol 20 km/h a maximált sebesség! De azon se csodálkozz, hogy nem látsz munkásokat, csak zöld és fehér Skodákat.
Ami autó még ezen kívül előfordulhat, az a BITes Golf, RRes VPOP, Audik és Passatok valamint S600 "Merdzsók",ill 750iL "Bömös".

Mindenki másnak bevonták a jogosítványát.
Üdvözlettel:a Magyar Állam Bt.

tihu Creative Commons License 2000.10.04 0 0 0
Idézet:

Az Országgyulés döntése után szabálysértésenként egy büntetopontra kell számítaniuk a közlekedési eloírások megszegoinek, míg az esetleges szigorításokról kormányhatározat dönthet - állítja Perlaki Jeno, a Fidesz országgyulési képviseloje. A politikus szerint az ellenorzés hatékonyabbá teheto külso cégek bevonásával, akik részesedéshez juthatnak a büntetésekbol befolyt összegbol. A javaslat elfogadása esetén a szabálysértoknek egyelore maximum egypontos büntetéssel kell számolniuk, de a kezdeti tapasztalatok összegzése után kormányhatározat szabályozhatja, hogy mely szabálysértések járhatnak többlet-büntetoponttal. A rendorség két évig fogja tárolni a szabálysértok adatait, utána tiszta lappal indulhat újra mindenki, azonban aki addig összegyujt 18 büntetopontot, azt a törvény 6 hónapra eltiltaná a vezetéstol. Az ellenorzést hatékonyabbá tenné, ha a szabálysértések felderítését a rendorség külso cégek bevonásával végeztetné el. Perlaki szerint a Belügyminisztériumnak - a tilosban parkoló autók elszállíttatásának mintájára - pályázatok útján magáncégeket kellene kiválasztania, amelyek meghatározott részesedéshez juthatnának a büntetésekbol befolyt összegbol.

Világgazdaság.

tihu Creative Commons License 2000.10.04 0 0 topiknyitó
Ki látta a ma reggeli riportot?

Perlaki 1 farok!

Én láttam a riportot reggel az m1-en, ez úgy baromság az egész, ahogy van!

Tényleg az egész sebességmérést magánkézbe adnák.

"Mert akkor nem vennék ki a képeket, mivel a cég nyereségorientált lenne, nem érné meg nekik a valakinek a valakijének a fotóját megsemmisiteni!"
RÖHÖGNÖM KELL!!!

De inkább HÁNYNOM!

Tihu.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!