Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fastcar Creative Commons License 2000.11.02 0 0 9
Szia Vuk!

Kétségtelen, hogy alacsonyabb kategóriákból gyakorlatilag kihalt a hátsókerék-hajtás :(((((((
De továbbra is azt mondom, hogy ha majd' másfélszer annyiba kerül, mint egy vele azonos kategóriájú Alfa, akkor az ár/értékben semmi keresni valója.
A sportkocsit mire értetted? Asszem a másik topicodban már kiveséztük, hogy amit a BMW nyújt, föleg a 10 millió alatt az elég kevés, és semmiképp sem sportkocsi (a 320i épp, hogy belefér az értékbe)

Előzmény: HondaVuk (7)
fargo Creative Commons License 2000.11.02 0 0 8
Nekem úgy általában a 4 kerekű benzines gépek hiányoznának. Dízel nélkül még megvolnék...
HondaVuk Creative Commons License 2000.11.02 0 0 7
Sziasztok!

Azt hittem kicsit félreértettük egymást, mert én nem arra gondoltam, hogy _te_ melyiket hiányolnád, hanem, hogy a világ. Bár az kétségtelen, hogy nem ezt írtam. Tehát újrafogalmazva a kérdés:

Melyek azok az autómárkkák, amelyeknek, ha megszünne a további gyártása, akkor hatalmas űrt hagynának maguk után a világban? Azaz amelyeknek a kimúlása az irodalmi értelemben vett tragédia lenne (ami értékek pusztulását jelenti). Végleges formában: Tehát melyek azok, amelyek olyan értéket képviselnek, amelyek az azokat gyártó munkásokon és az azokból élő managereken kívül sok embernek hiányozna és amely eltűnne a márka megszűnésével.

E szempontok alapján toplistás lenne sok sportautógyártó és általában a különleges autókat gyártó cégek. Bár azért néhány tömegautókat gyártó is felkerülne a listára!

fastcar!
"A BMW-vel nem egészen értem, hogy mit akarsz itt, mert az ár/érték arányára nézd meg a kalkulációmat egy hónappal ezelött az "Agresszív BMW-sekben" "

Nem vagyok egy megszállott BMW mániás, de 10 millió Ft alatt nem sok hátsókerékmeghajtású sportos autót lehet venni (más kérdés, hogy ezeket az autókat csak nagyon nagy jó szándékkal lehet sportosnak nevezni).

Üdv:
HondaVuk

baas Creative Commons License 2000.11.01 0 0 6
A topic cimére a válaszom:

Természetesen azt,amelyiket szeretem és
használom naponta és még ideológiát is
gyártok hozzá,hogy miert ezt a márkát szeretem,
ami egyben személyes szubjektiv vélemény is.
Végül is ezért van párszáz autómárka nemde???
Hogy mindneki megtalálja a neki valót.
Hogyha keresi 1általán....
avantage Creative Commons License 2000.11.01 0 0 5
A Renault-ot. Hogy miert? Hogy legyen mit szidnia a szerelomnek, hogy "ilyet is csak a franciak tudnak, hogy r*h*dnanak meg!"
Egyebkent mindegyiket hianyolnam, ha nem volnanak, ez nem jo kerdes.
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.01 0 0 4
Az összes kis elvont "rétegmárkát" - pl. Maserati, Lambo, Aston Martin,...

A tömegautógyártókból tőlem nyugodtan eltünhetne pár. Az összes kóreai (szerintem észre sem venném, ha már nem lenne KIA...). Az Opelt sem siratnám meg különösebben.
Ja meg a japánok (a Hondán meg Subarun kívül) is nyugodtan gyárthatnának holnaptól habverőt részemről.
Viszont mindenképpen kell maradni pár tényleg "gagyi" márkának. Tudjátok, amikor az embernek mosolyt varázsol az arcára a járgány, ha az autókatalógus lapozgatása közben meglátja a képét - Pl. a Dacia Nova egy ilyen "kedvencem".

A két igazi kedvencem A Mercedes és az Alfa. Asszem öngyilkos lennék, ha eltünne valamelyik márka a szalonokból.

TCSA Creative Commons License 2000.11.01 0 0 3
1. Jelenlegi kedvencem a VW mindenképp hiányozna, nem egy jó kocsija van most is piacon
2. A Morgan... az hiányozna.... az új aero V8-as különösen
tcaoe Creative Commons License 2000.11.01 0 0 2
En a Citroënt.
Inner Circle Creative Commons License 2000.11.01 0 0 1
Subaru, Alfa, Volvo, Land Rover, +az összes élő legenda. A Ladát, Volgát is, mert azoknak van valami sava-borsa. :)
Egy csomó autómárkát viszont most hiányolok. Pl. a Lamborghinit, a Countach és az LM002 óta. A Diablo nem "olyan". A Jaguart is hiányoltam, míg mélyrepült. Voltaképpen majd' az összes nagy legenda, így a Bugatti és a Maserati is látott már sokkal jobb napokat. :(
A hétköznapi autók közül némiképp a Fordot és az Opelt is, mert régen azért nem ilyen autókat csinált. Az Audi meg szinte már káromkodásszámba megy, holott csináltak azok Walter Röhl-nek is autót...
Előzmény: HondaVuk (-)
fastcar Creative Commons License 2000.10.31 0 0 0
Szia Vuk!

1. A Fiat szerintem mindenképpen a legjobb ár/érték arányú autókat kínálja
A CRX 2. gen. korában a Honda is ezt tette, szvsz azóta kicsit magasabb árat kérnek, bár még mindig elég jók ebben, de azóta már az Alfa is jobb a versenyszámban.
A Honda tényleg valami kis szük ürt tölt be az autók palettáján, amit más nem nagyon nyújt.
A BMW-vel nem egészen értem, hogy mit akarsz itt, mert az ár/érték arányára nézd meg a kalkulációmat egy hónappal ezelött az "Agresszív BMW-sekben"
2. Szerinted mivel alkot kiemelkedöt a Merci, és melyik kategóriában? Annyi pénzért tömegtermeléssel az a minimum amit nyújt SZVSZ.
3. Ez miért kérdés, mindegyikkel a világ lenne szegényebb!!
4. Ide végig írhatjuk az összes bevett közhelyet!
5. Szerinted miért nem illik sehová? Max. azért mert senki nem képes jelenleg olyan fantasztikus egyedi formavilágot modernséggel ötvözni mint Ök, hogy a Daihatsu Applause egykori szlogenjével éljek a modell-frissítés utánról (bár náluk ez csak a szlogen szintjén volt igaz) "Arc a tömegböl"

Előzmény: HondaVuk (-)
HondaVuk Creative Commons License 2000.10.31 0 0 topiknyitó
Sziasztok!

A fenti kérdésre keresem a választ, azaz nem arra, hogy melyik a jobb autó! Az alábbi szempontokat vélem ideillőnek:

- Olyan kategóriában gyárt autókat, amelyben senki más - legalábbis nem hasonló ár/érték-ben (pl: Honda, BMW, talán Subaru és Fiat)
- A kategóriájában kiemelkedőt alkot (Merci, Volvo, Opel :-)))) )
- Élő legendák (Ferrari, Porsche, Lotus, Rolls)
- Valamilyen szempontból kiemelkedőt alkot (Toyota - megbizhatóság, Volvo - biztonság, ...)
- Egyéb, azaz nem maradhat ki, de sehova sem illik (Alfa Romeo)

A példák nem biztos, hogy tökéletesek, aminek több oka is lehet: 3 sör után írtam őket, másrészt én sem vagyok tévedhetetlen (bár majdnem :-) ). Azonban vannak olyan márkák, amiket álmomból felverve sem sorolnék a fentiek közé, pl: Opel, Rover (kivéve Land Rover), Skoda, Tata, ...

Kérek mindenkit, hogy ne a múlttal foglalkozzon, hanem a jelennel és jövővel (tilos olyat leírni, hogy "XY gyártó 22 éve kihozott egy ilyen, meg olyan jó autót", mert ez nem ide tartozik! Magyarán egy adott gyártó régi típusai nem szünnének meg, csak a jelenlegi és a jövőben gyártott autói.

Üdv:
HondaVuk

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!