Löszy!
Jani tényleg egy felmatricázott 206-ossal kavarog, úgyhogy valóban nem lehetetlen, hogy azt láttad ott parkolni. Tudtommal ugyanis nem sok ilyen design-al ellátott gép futkos.
Szvsz örülök a kis pug győzelmének és egyben annak hogy megint beleerősitve visszatér a rallyba a pug. A legendás 205 rallysikerei után ezt meg kell ismételni a 206-tal is.
Bár ez nem a rallys topic, de annyi azért talán ide is elfér, hogy ha csak a fele igaz annak, hogy mi lesz itt jövőre, akkor is már biztos, hogy sokkal nehezebb dolga lesz a kis Pegónak meg a pilótájának mint idén! De persze ez így jó. VB-s szereplésről is pletykáltak, nade az ilyen pletykákat inkább haggyuk...
VB-n a jövő évi csapatösszetétel fél-garancia a Pegónak a jövő évi konstruktőri címre.
Egyébként szériában, ha a négyajtós változatok között kéne válasszak, én is a Mitshut választanám, de az igazi az Impreza 22B!!!
:)
A minap láttam a Hegyalja úton parkolni egy utcai 206-os Pegót, megcsinálva úgy, mint a Jani versenyautója. Csak nem a Jani gyereknek volt ott dolga? Sejtem is, hogy hol...
Na igen, az Magyar bajnokságban kimagaslóan jó volt az autó, amihez Janika tudása is párosult. Túri Tomi is nagyon jó, ha ő is kap egy újabb gépet, akkor izgalmasabb lesz a következő év. Meg mondjuk jó lenne egy pár Impreza WRC, Szelónak egy Focus WRC, stb. és eljönne Mo.-n is a "rally kánaán"! :))
A VB-n Grönholm tényleg megbízható volt végig. Burns hibázott egy párszor (persze nem annyit mint McRae...), de ő is nagyon jó. A 2001-es Sub Imp WRC-vel kapcsolatban pedig majd a rá vonatkozó topicban...én is nagyon szeretem, bár szériában lehet, hogy inkább egy Evo VI-ra szavaznék... Persze az is lehet, hogy nem! :))
Nem is tudtam, hogy ilyen topic is van, jó mély süllyedésből hoztad vissza, de ha már itt van, nem tudom megállni, hogy ne írjak bele! :)
A személyes véleményem a Pegó 206 WRC-ről, és annak szerepléséről két részre oszlik:
1/ Magyar bajnokság
Én már akkor odaadtam a Janinak a bajnoki címet, amikor biztossá vált a hír, hogy a Ferry nem tud idén elindulni. Szerintem bármilyen autóval, még egy tavalyi fejlesztésű Corollával is nyert volna. Ennek ellenére az autó nagyon szép volt, igazi kuriózum, büszke vagyok rá, hogy ment (és jövőre is menni fog) a magyar bajnokságban. A szervizháttér kiváló volt, Rolf Schmidt neve fogalom az autóépítők között. Szegény Turi Tomit a technika megtréfálta, talán egy frissebb fejlesztésű, megbízhatóbb autóval egyenrangú ellenfél lett volna. De azért így is oda-oda tudott pörkölni. (ld. BPR)
2/ Világbajnokság
Ez a Marcus gyerek minden dicséretet megérdemel, pedig én Subaru-drukker vagyok. Megbízható versenyzésből 5-ös! Ha Burns bátyó csak Finnországban nem száll el a 2. helyről, most más lenne az állás, de ez már lényegtelen. Úgy vettem észre, hogy ezek a gépek főleg aszfalton nagyon ütősek, Afrikát nem bírták, Görögországot se, de azért a többi murvás versenyen ott voltak nagyon... Jó volt a csapatösszeállítás, és jövőre még jobb lesz: 2 főpilóta: Grönholm+Auriol, Rovanpera murván, Panizzi aszfalton, meg néhány murvás versenyen. Szóval minden futamon minimum 3 autó fog indulni!
Emberek! Hát a Janika már nyúzza a 206 WRC-t, itt meg senki egy szót sem szól minderről? Pedig nagyon jó az autó és ráadásul nagyon szép is!
Az alattam emlegetett honlapon rajta vannak az adatok. Ezen kívül a www.rallysport.com oldalon (bocsi, hogy nem linkelek) nagyon sok gyönyörű kép van külföldi versenyekről, sok 206 WRC képpel egyetemben.
Én úgy tudom, hogy elsőkerekes a Peugeot WRC.
Janikáék fognak vele menni az idén, ráadásul Kiss Feriék elől vitték el. Jelen pillanatban úgy tűnik a Mol nem "szponzorírozza" Feriéket, Angyalfi mellé ült be Bükki. (nem indul a tavalyi bajnok!)
Ja, Janika ellenfele Turi Tomi lesz, a Corollával !
Elég érdekesnek tűnik...