Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2001.02.18 0 0 12
Tudom, nem ez a topic, de a RENO-rol van valakinek tapasztalata?
gReg Creative Commons License 2000.08.25 0 0 10
Egyszer apám azt mondta: nem vagyok elég gazdag, hogy olcsót vegyek...

Hát ennyit a minőségről, meg az egyszer használatos cipőkről.

tyutyu67 Creative Commons License 2000.08.22 0 0 9
Én eddig két cipőt vettem a mumanic-ban. Az elsonek kb 7 honap utan elrepedt a talpa. A másodikkal már "szerencsém" volt, mert még a garancia lejárta előtt tönkrement, és kicserélték egy másikra (úgyhogy még pénzt is adtak vissza), de ez sem lett jobb , mint az előzőek, mert a garancia lejárta után 7 nappal ennek is elrepedt a talpa.
Kb ennyi a humanicos tapasztalatom, gondoltam kiadom magamból.
Gyalogk Creative Commons License 2000.08.21 0 0 8
A flekkre nincs garancia nem azt jelenti, hogy ha elkopik, akkor menj a MrMinit-be? Gondolom nem szószerint térdig jártad a lábad, hanem az a szar leesett és kész. Ez azért nem ugyanaz.
Ez olyan, mintha egy új autót vennék, aminek lyukas a benzintankja, benzin elfolyik, kocsi megáll, majd amikor visszaviszem, közölnék, hogy benzin nélkül persze, hogy nem megy, a benzinkutaknál bármikor feltankolhatok.
Hasonlat gyenge, de én ilyen és ehhez hasonló plasztikus hasonlatokkal szoktam mostanában küzdeni, és az a tapasztalat, hogy az emberek 99%-a birka, ezért az a kevés arrogáns paraszt (pl. én) aki pattog, célhoz tud érni.
A főnökkel beszélés is elég jó, de nem az a lényeg, hogy az ember a bunkó eladót/ügyintézőt bemártsa, hanem minél feljebb jutsz, annál valószínűbb, hogy akivel beszélsz megtudja mondani, hogy valami miért úgy van, ahogy, valamint van joga engedékenynek lenni a szabályok ellenére is.
Előzmény: szalka (3)
Voldemort Creative Commons License 2000.08.19 0 0 7
Igazából az a baj, hogy egyedül mindenki nyuszi!
Egyszerűen szégyenli az ember, hogy madárnak nézik. Meg ha belegondol, hogyan is nézhet ki, amikor balhét csap.
Szerintem, ha valaki borítja az asztalt, mindent el tud intézni! Csak hát kényelmetlen bunkónak lenni...
Igazából az lenne a jó, ha valaki kinyomtatná a hozzászólásokat, mikor már jó sok van, és elküldené az iparosnak.
Én is vettem egy szandit, fél év garanciával az Auchanban. Már szakad, de attól csak szellősebb. Majd ha vége a melegnek, rohanok cserélni, valami őszire....
Előzmény: cdj (-)
szalka Creative Commons License 2000.08.10 0 0 6
En sem tudtam azelott, hogy mi az a flekk. De sajna most mar tudom :-(
Az a muanyagbol, vagy gumibol levo sarokveg , amit egy ido utan elkopik a cipon. Nem tudom jobban elmondani, minden mister minitben ki vannak tere a falra , hogy milyenek vannak.
Előzmény: Kreta (5)
Kreta Creative Commons License 2000.08.10 0 0 5
MI az a flekk?
Előzmény: szalka (3)
chromax Creative Commons License 2000.08.08 0 0 4
Szerintem a Humanicban felesleges bármilyen cipőt is venni, mert szar minőségű és emelett még jó drága is...a lentihez hasonló dolgot én is átéltem már (2 perc után leesett a cipő talpa :) a cica szintén nem volt hajlandó visszavenni, mire én közöltem hogy akkor fél órán belül tv kamerával jövök vissza. Érdekes milyen készséges lett :))))

cmx

Előzmény: szalka (3)
szalka Creative Commons License 2000.07.26 0 0 3
Nekem nem(csak) a humanic-al voltak ilyen eseteim.
Bp XI. ker Moricz Zsiga-na a piros 7-es belvaros fele meno megallojanal van egy cipobolt. Juniusban vettem ott egy par szandalt, amitt meg aznap fel is vettem . Nehany ora maszkalas utan hallom furcsan kopog ez a szandi, hat levalt a sarka (az a legvegso gumi, amit cserelni lehet ha elkopik), amit aztan nem talaltam meg. Eppen egy tobb honapig tarto kulfoldi utazas elott volt ez 1-2 nappal, rogton szaladtam is vissza a boltba(aznap es blokkal!!!).
Flegman kozli velem az ott ucsorgo cicababa, hogy a "flekkre" nincs garancia. Elmagyaraztam neki, hogy ma vettem a cipot nehany oraja es mar levalt a sarka nezze itt a blokk (meg a ciposdoboz is a kezemben) . Csak hajtogatja , hogy a flekkre nincs garancia nincs garancia es kesz. Probaltam magyarazni neki , mondtam aztan, hogy a fonokevel szeretnek beszelni, kozolte, hogy nincs itt, es nem is lesze es panaszkonyvuk sincs es garancia sincs. Es nemigaz, hogy nem tudok elsetalni a Skala-ig ott van Mister minit majd 1-2 ezeresert megcsinaljak:
Amilyen hulye vagyok nem boritottam ra az asztalt, hanem szepen meg 2 ezer forintot kiadtam a mister minitnel, mert persze olyan halvanybarna sarok mint a cipohoz kellett csak a legdragabb tipusbol volt.
Pajszer Creative Commons License 2000.06.15 0 0 2
tiamat: nem akarok kötekedni, de az nem derült ki cdj topictársunk hozzászólásából, hogy milyen hangnemben közölte jogos panaszát az üzletben. ne feltételezd, hogy nem volt udvarias. egyébként ha egy panasz jogos, a kereskedőnek akkor is megoldást kell(ene) találnia rá, ha esetleg a vevő morcos, hiszen többletenergiába kerül a vevő számára a dolog elintézése.

cdj: nem igaz ám, hogy "pénzt vissza nem adunk! tessék levásárolni!" én már évekkel ezelőtt "megtanultam ezt" és szükség esetén ragaszkodom a vételár visszatérítéséhez. (ilyenre egyébként ritkán kerül sor, hiszen az illető dolgot azért vettem, hogy használjam, tehát a működőképes cseredarab megfelel). Van megfelelő bizonylat is visszavásárlás esetére. Ha felhívod a Fogyasztóvédelmi Felügyeletet, ők készséggel elfaxolják az idevonatkozó rendeletet. (nekem legalábbis megtették)
OFF: Legnagyobb meglepetésemre azonban nem csak a "körúti maszekoknál" működik a "ha már egyszer megszereztem a pénzét, nem adom neki vissza" beidegződés, hanem pl. az Auchan áruházban is. Érték-utalványt kaptam egy visszavitt, hibás dologért, amit a pénztárnál elfelejtettem elővenni fizetéskor, utólag nem fogadták el (jó, ezt elfogadom), a pénzt viszont nem adták vissza (ezt pedig nem). Holnapután lejár az érvényessége, de nem fogok kimenni 40 fokban három kiló paradicsomért...

3xcess Creative Commons License 2000.06.11 0 0 1
tiamat:
Már az is pozitív tapasztalat, ha visszaveszik a selejtes árujukat ? Nem tudom, de ahol 3 napig tartó cipőt eladnak nekem és mehetek vissza izgulva, hogy mi lesz, ahoz a céghez semmi pozitív érzés nem fűz.
tiamat Creative Commons License 2000.06.09 0 0 0
Nekem szerencsére pozitív tapasztalataim vannak a Humanic-kal. Nemrég a lányomnak vettünk ott cipőt, ami 3 napig tartott. Visszavittem, ráadásul blokk nélkül, és nagyon kedvesek voltak, kicserélték.
Igaz, ez a rákoskeresztúri üzletükben volt. Szerintem ha udvariasan adod elő magad, több sikerre számíthatsz, nem kell rögtön ajtóstul rontani a házba, mégha igazad is van.
Előzmény: cdj (-)
cdj Creative Commons License 2000.06.08 0 0 topiknyitó
Nem az első esetem a Humanic-kal, viszont valószínűleg az utolsó: Tavaly vettem náluk egy szandált. A márkát leírom KLONDIKE, bár nem hiszem, hogy a kínai, maláj, vagy indonéz cég még egyszer ilyen néven dobja piacra termékeit(a cimke szerint Made in E.U.). Nem volt éppen feltűnően olcsó - 8960 Ft. Első alkalommal hordva éppen egy külföldi túrán elszkadt az egyik pánt. Ez azért volt jó, mert ott helyben vehettem másik szandált természetesen jó drágán az első belvárosi boltban. Visszavittem hát a szandálomat a Humanicba, ahol közölték, hogy pénzt vissza nem adnak, csak javítani tudják. Ám legyen. Visszakaptam a szandálomat valamikor szeptember végén. Akkortájt már nem volt igazi szandálviselős időjárás, így bekerült a szekrénybe. Az idén a külföldön vásárolt szandálomat hordtam egészen a múlt hétig, amikor is fölvettem a Klondike-ot. 300 méter. Pontosan ennyi kellett ahhoz, hogy a szandál újra elszakadjon. Mit tippeltek mi volt a Humanic véleménye az ügyről? Úgy néztek rám, mintha a marsról jöttem volna. De hát 6 hónap a garancia a vásárlástól számítva! Őket nem érdekli hányszor viseltem a szandált és az sem, hogy ősszel és télen az emberek nem járnak szandálba.
És igazuk van! Nem kell, hogy érdekelje őket, hiszen a törvény nem kötelezi rá. Viszont én szeretném mindenkinek felhívni a figyelmét: NE vásároljon a Humanic-ban!!!, ui. csapnivalóan rossz minőségű cipőket árulnak, és a garanciális problémákat nagyon mereven kezelik

Üdv
Cedeje

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!