Keresés

Részletes keresés

Genius Loci Creative Commons License 2001.03.25 0 0 34
Annak idején egy citromleves flakonnal indítottam ezt a topicot. Nos, itt egy másik hasonló, az
aro márkájú.
Két súlyos kifogás:

1. A neve Citrom Rostos citromnedű - nem tisztázza, hogy ez most ivólé vagy a szokásos taesavanyító sűrítmény. Megkérdeztem a boltban, azt mondták, hogy ez üdítőitalnak NÉZ KI. Hazavittem, hát nem...

2. Azért a címke másik felén van felirat. Ideírom az eredeti sortördeléssel:
"Frissen facsart
citromlé
felhasználásával
azonos módon,
tea izesítésére,
limonádéhoz,
koktélokhoz,
sütemények és
egyéb ételek
készítéséhez
kiválóan alkalmas."
Ez a vásárló szándékos félrevezetése!!!!!

Genius Loci Creative Commons License 2000.11.28 0 0 33
Kösz Matild!
A logika szabályai szerint valóban azt kellene hallanunk, de az adott sor prozódiailag (szótagszám, ritmus) nem is illik a szöveghez.
A rekláménekes ezért valami olyat mond, hogy "beszeámol"!!!
Századik hallásra egyébként már én is hallom a helyes megoldást...
Előzmény: Matild (32)
Matild Creative Commons License 2000.11.28 0 0 32
Ha jól füleltem, akkor az, hogy "a Tina beszámol a részletekről".

Üdv.
Matild

Előzmény: Genius Loci (31)
Genius Loci Creative Commons License 2000.11.13 0 0 31
Valaki felismeri, hogy a Vénusz étolaj énekelt tévéreklámjában mi a túró az utolsó sor szövege?
Valami olyasmit lehet hallani, hogy aszongya:

"a téma messze áll a részletektől!"

Gondolat Creative Commons License 2000.10.02 0 0 30
Helyesbitenem kell, rosszul emlékeztem, nem az Unilever gyártotta, hanem egy másik cég, de ez a helyzeten nem változtat.

Köszi a felvilágosítést! Szóval ezek szerint visszakaphatom a pénzem esetleg. Remélem megvan még a blokk...

Genius Loci Creative Commons License 2000.10.02 0 0 29
"Vissza nem vihetem, hiába van blokkom, nem az Auchan tehet róla."

Ez nem így van!!!! Az elsődleges jótállási hely a kiskereskedelem. Ha blokkal igazolod, hogy ott vetted, kötelesek minimum moneybackelni, még azt sem mondhatják, hogy adnak másikat, frisset, szebbet.
A többi már az ő dolduk a gyártóval vagy nagykereskedővel

Előzmény: Gondolat... (28)
Gondolat... Creative Commons License 2000.09.29 0 0 28
Ez mondjuk nem marketing, de a hétvégén az Auchanban járva jól betankoltam az Unilever gesztenyepüréből (7 db-ot vettem), mivel olcsóbb volt, mint ahova amúgy járok. Na már most örültem, hogy a hét darabon legalább 7*10=70 forint a spórolásom.

Hazamenve azonban kiderült, hogy jól melléfogtam: a gesztenyepüré ehetetlen volt. Nem vagyok finnyás, de ez az volt. Mind a hetet ki kellett vágnom a kukába. Valami iszonyatos vegyszer íze volt. Ilyenkor mi a fenét tehet az ember? Vissza nem vihetem, hiába van blokkom, nem az Auchan tehet róla. Küldjem el az Unilevernek a 7 gesztenyepürét, hogy ha majd ők megeszik, akkor elismerem, hogy én vagyok a finnyás?

Gossard Creative Commons License 2000.09.28 0 0 27
Nekem is eszembe jutott egy-két baklövés:

1.
a jól ismert medve formájú kiszerelésben magyar mézet exportáltak
Kínába, és persze senki nem vette, mert a medve arrafelé az éhinséget
szimbolizálja!
2.
valamilyen magyar élelmiszert olyan színű csomagolásban próbáltak
valamely dél-amerikai(vagy a közel-keleti?) országban eladni, amely szín
a halál színe az adott országban!

Ups!

Előzmény: Gali (4)
Genius Loci Creative Commons License 2000.09.20 0 0 26
Ennyire ON még sose voltam.

Elpusztult a Microsoft feliratú egerem három év után. Isten nyugosztalja, de sokat tekertem!!

Kaptam egy újat. Puccos egér, van rajta középütt felül is tekerő (nem tudom, minek, semmi látható jele nincs a tekerésének!).

Nomen est omen, az van ráírva, hogy Genius, meg hogy Made in China. Ez is kibírt három egész ... munkanapot. Most kölcsönegerem van, ami visszajár.

Drift Creative Commons License 2000.09.12 0 0 25
Kedves Rsüni,
Nem vagyok marketing szakember, hanem egy tagja a célcsoportnak, és leírtam, hogy milyen reakciót váltott ki belőlem a plakátsorozat.
Lehet, hogy rosszul reagáltam, vagy inkább reagáltunk , nem úgy ahogy a kampány tervezői elképzelték. Bennünk lenne a hiba?
Tudod, GB Show ismert mondása jut ilyenkor az eszembe: Igaz, hogy nem tudok tojást tojni, de azért bármelyik záptojást felismerem.
Ez a tojás pedig bizony záp.
Ha nem hiszik el a célcsoportnak, statisztikailag is ki fog jönni.
Üdv,Drift
Előzmény: Rsüni (22)
Rsüni Creative Commons License 2000.09.11 0 0 24
Sajnálom, hogy benned ezek a reklámok negatív hatást érnek el, de mondom, nekem mindegy. Abban azonban biztos vagyok, hogy figyelik a reklámkampány beindításától kezdve a lakossági ügyfélforgalom alakulását. Amennyiben sikerül nagy számban új ügyfeleket megnyerniük és eközben a régiek száma sem csökken a megszokottnál nagyobb mértékben, akkor azt fogják gondolni, hogy a reklám sikeres annak ellenére is, hogy Te esetleg ezért hagyod ott oket. :-)
Előzmény: Clea (23)
Clea Creative Commons License 2000.09.11 0 0 23
Kedves Rsüni!
Én elhiszem :-))! Csak azt szerettem volna mondani, hogy szerintem ebben az esetben azzal, hogy megpróbálnak megnyerni egy célcsoportot (akik pedig nem is valami megbízható ügyfelek, hiszem elég szubjektív dolgok alapján döntenek), esetleg ellenérzéseket keltenek más potenciális ügyfelekben, sőt, esetleg elvesztenek nem az adott célcsoporthoz tartozó ügyfelet. (A nagy botrány idején nem éreztem ekkora kísértést arra, hogy elhagyjam a PB-ot, mint ennek a reklámnak a láttán.) Pedig erre is figyelni kellene.
Clea
Előzmény: Rsüni (22)
Rsüni Creative Commons License 2000.09.11 0 0 22
Kedves Drift és Clea!

Elhiszitek, ha azt írom, hogy nekem teljesen mindegy, hogy Ti melyik bankba jártok? :-)
Az, hogy nem tudjátok dekódolni a reklám üzenetét az lehet a kódoló hibája, de lehet a befogadóé is.
Létezik ún. reklámhatás-vizsgálat, gondolom a Postabank szakemberei ezt el fogják végezni és szükség esetén módosítani fogják a stratégiát.
A reklám szvsz azoknak szól elsosorban, akik úgy érzik, hogy nevetség tárgyává válnának ismeroseik szemében, ha a botrány ellenére is a Postabankot választanák. A reklám azt üzeni, hogy nem, mert ez egy új, teljesen megbízható, remek ˙(pénzügyi)szolgáltatásokat nyújtó pénzintézet, de ezt már írtam egyszer.


Clea Creative Commons License 2000.09.11 0 0 21
Teljesen igaza van Driftnek. Nekem, mint régi ügyfélnek sértő, hogy most azt bizonygatják, hogy szégyenkezve kellett volna akármikor is a PB-ba mennem, mert mondjuk nem estem pánikba, és nem vettem ki azt a rengeteg pénzemet ;-), meg nem szüntettem meg a bankszámlámat akkor...
Előzmény: Rsüni (16)
Drift Creative Commons License 2000.09.11 0 0 20
Kedves Rsüni,
A baj csak az, hogy az ember a negatív képekhez kapcsolja a bankot.
A szándékban nem kételkedem ( török gyerek elvágta, magyar gyerek gyógyítja ), csak ez inkább politika, mint üzlet politika.
A bizalmat pozítiv dolgokkal lehet erősíteni. Azért senki nem fog odamenni, mert már nem olyan, mint a régi. (meg van 20 másik is, amihez nem kapcsolódik negatív élmény)
Üdv,Drift
Előzmény: Rsüni (16)
Rsüni Creative Commons License 2000.09.11 0 0 19
Nézd!
Ha olyan nagyon a szíveden viseled a fogyasztók védelmét, akkor a legtöbbet azzal tehetnéd az ügy érdekében, ha írnál egy levelet a terméket előálltó cégnek és magyarázatot kérnél és egyben felhívnád a figyelmüket, hogy szerinted ez baromság. Még az is lehet, hogy meg fogják neked köszönni.
Lehet, hogy én túlságosan jóhiszemű vagyok szerinted, de az is lehet, hogy Te vagy tele túlságosan előítéletekkel.
Előzmény: Genius Loci (18)
Genius Loci Creative Commons License 2000.09.11 0 0 18
Rsüni!
Te túlságosan jóhiszemű vagy!
Ez a citromlés dolog igenis szándékosság, nem sajtóhiba! Akár literes, félliteres vagy negyedliteres kiszerelést veszel, OTT VAN RAJTA, hónapok, talán évek óta.
Nem igaz, hogy még soha, senki nem vette észre rajtam kívül...
Előzmény: Rsüni (15)
Rsüni Creative Commons License 2000.09.10 0 0 17
Én nem vagyok egy bankszakember, de az biztos, hogy minden foleg lakossági számlát vezeto bank rémálma a pánik. Ugyanis nincs annyi készpénztartaléka egy banknak, hogy egyszerre minden ügyfelet kifizethessenek, hiszen a betétek be vannak fektetve. Egy banknak pánik esetén elso számú feladata az ügyfelek megnyugtatása. Annak idején elég sok dollárja volt a cégemnek a Postabanknál mégsem aggódtam. Foleg amikor már a pénzügyér és az MNB elnök nyugtatgatott a tvben.
Előzmény: Genius Loci (7)
Rsüni Creative Commons License 2000.09.10 0 0 16
A Postabank rövid távú stratégiája szvsz a bizalom visszaszerzése. Azt kell tudatosítaniuk a célcsoportjukkal, hogy ez már egy másik, megbízható bank remek szolgáltatásokkal és ide nem kell szégyenkezve jönniük az ügyfeleknek. Gondolom csináltak egy felmérést a bankról kialakult képrol és ez alapján döntöttek az alkalmazandó stratégiáról. Egy rövid reklámban egy elég komoly üzenetet kell pontosan továbbítaniuk és ez nem könnyu dolog. Nem olyan rosszak azok a reklámok szvsz.
A marketing egyébként nem a reklám. A reklám csak egy markatingkommunikációs eszköz.
Előzmény: Drift (13)
Rsüni Creative Commons License 2000.09.10 0 0 15
Ez van, ha nem veszik figyelembe a térségenként változó gazdasági, társadalmi, politikai, kulturális körülményeket. Egy multinál elég nagy hiba. A topicnyitóban felvetett ügyben szvsz tévedésrol van szó nem szándékosságról, de attól még elég gyenge volt, aki engedélyezte.
Előzmény: Gali (4)
eMM Creative Commons License 2000.09.10 0 0 14
Miért a Lada szamarából is milyen sokat vettünk,pedig hát a szamár ugye az mégse autó.
Igaz az még az átkosban volt.
Előzmény: MuzX (5)
Drift Creative Commons License 2000.09.08 0 0 13

De én a múltkor valamelyik Postabankos plakáton döbbentem le. A pontos szöveget nem tudom idézni, de nekem az maradt meg, hogy: "Rossz befektetések - ma már egyre kevesebb ember gondolja ezt rólunk"

Kész röhej! Egész Antireklám-család.

Zsákutcás közlekedési tábla...
Nemcsak a rablók járnak már ide...
Ez a bank nem az a bank....

Biztosan valami Fideszes pártszemináriumon tanulták a reklám szakmát...

Előzmény: MuzX (5)
Vajk Creative Commons License 2000.09.08 0 0 12
Van egy oriasplakat, az oriflame nevu kozmetikai ceget szerette volna hirdetni.
A no, aki a kepen van, egy szepsegtanacsado, a plakat szerint 31 eves. En 40 korulinek neztem.
Ezt a plakatot vajon a konkurencia fizette?
Milyen oltari nagy hiba egy 40 evesnek kinezo norol azt allitani, hogy 31, es ezzel azt sugalljak, hogya kozmetikumok hasznalata miatt lett olyan:))
Szerintem nezzetek meg, erdemes, mert teljesen jo peldaja az onygilkos reklamnak.

Amugy egy orok kerdes: ha egy nonek azt mondod a korodhoz kepest jol nezel ki, akkor ez sertes vagy bok?

Vajk Creative Commons License 2000.09.07 0 0 11
Egy ausztral legitarsasag maganak az Emu-air nevet adta.... az emu nem tud repulni.
Olaszorszagban a lady remington es hasonlo szortelenito cuccokat nem vette(veszi) senki.... divat a szoros noi lab

Amugy az is egy ongyilkos reklam, amit jakupcsek nyomat valami tejfollel, aszongya: nagyon egeszsegtelenul taplalkozom, es erre bemutatja, hogy mit eszik.

Genius Loci Creative Commons License 2000.08.08 0 0 10
Szia leha!

Se itt, se ott nincs pénzem, igazából sehol sincs... :))))))

De én most csak arról a Héder/Palikos marketing fogásról beszéltem. Annak semmi köze nem volt ahhoz, hogy miért tört ki a PB pánik. Csak úgy magától volt gusztustalan.

Előzmény: leha (9)
leha Creative Commons License 2000.08.08 0 0 9
OFF
a PB anno dacu szombaton és vasárnap is nyitva tartott, csak azért, hogy mindenki elhordhassa a pénzét ...
ugye a te memóriádat nem az OTP szponzorálja?
On
Előzmény: Genius Loci (7)
Genius Loci Creative Commons License 2000.08.08 0 0 8
Szerencsére már a média is felplankolta az ELMÜ szemétségét.

Ha valaki nem tudná:
1. Vásárolj nagyértékű elektromos cuccot egy előre meghatározott bolthálózatban, komoly, 5% árengedménnyel.
2. De viszont ezt a q. jelentős árengedményt csak akkor kapod meg, ha vállalod az ELMÜ felé, hogy fél év alatt 10%-kal megnöveled a fogyasztásod.
3. És még sorsoláson is részt veszel...

Ehhez képest ezt Hollandiában (biztos máshol is) úgy csinálták, hogy kérésre ingyen adtak valakinek villanytűzhelyet, hogy tudjon fogyasztani.
Meg nálunk a komenista időben is a gázberendezés a gázművek tulajdona volt.

Mert azt minden rencerben tudni lehet, hogy az emberek nem hüjék. De azért, hogy egy közszolgáltató, ráadásul monopol vállalat ekkora szemét legyen...

Genius Loci Creative Commons License 2000.07.19 0 0 7
MuzX!
(egy zsákutca tábla mellé van írva, hogy egyre kevesebben gondolják ezt rólunk)

De az ebbe a témába vágó Postabank-marketing pont az volt, amikor LETAGADTÁK a fizetésképtelenséget, viszont a Princz haveri körébe tartozó Héder-Palik páros mutatta magát a tv-ben a nagy PB-run idején, hogy ők most teszik be a pénzüket!
Okádni tudtam volna...

Előzmény: MuzX (5)
Genius Loci Creative Commons License 2000.07.19 0 0 6
Jó történetek ezek is, Gali, de itt a cégek szívnak, nem a vásárlók.

Felmerült viszont legutóbb, hogy mostanában itt Magyarországon igen olcsó az ukrán épületfa. Nem is annyira "rossz"nyelvek szerint mostanában erdőt irtanak Csernobil környékén, és a farönkök fűrészelése előhozza a 14 évvel ezelőtti dolgok nyomát...
De itt csak annyi jelenik meg a Hekki típusú reklámújságokban, hogy "Gerendák hihetetlen áron!"

Előzmény: Gali (4)
MuzX Creative Commons License 2000.07.19 0 0 5
A Seatnak annak idején volt egy Rhonda nevű modellje, ha jól emlékszem. Itthon aligha adtak volne el belôle sokat... :)

De én a múltkor valamelyik Postabankos plakáton döbbentem le. A pontos szöveget nem tudom idézni, de nekem az maradt meg, hogy: "Rossz befektetések - ma már egyre kevesebb ember gondolja ezt rólunk"

Az egyre kevesebb még elég sokat is jelenthet... tényleg jó lenne pontosan idézni, de számomra egyértelműen a Postabank választása ELLEN szóló üzenete volt :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!