Emberek, az autókat nem úgy kellene megtervezni, hogy mielőtt leérne az alja, felüssenek a gátlók? A8-as pali: ezek mint ilyen csökkent értelműek, azért néz ki minden ilyen drága autó 2 év után úgy, ahogy.
A felhőbe, asszem Asszem megelőzött a beirással.(Bocs)
Egyszer én is elrőptettem ott a néhai Wartungomat 4 személlyel, csomagokkal 120 körül.
Hirtelen nagyon jó lett az útburkolat. :-)
Jól jött a nagy súly a lejtőn gyorsitáshoz... :-)
üdv
KZG
Erről eszembe jutott egy A8-as amit a VW szrvízben láttam. földúton ment a 200-at... A fószer (egy 50-es üzletember) saját élménybeszámolóját hallottam a munkafelvételen: "Olyan stabil volt a kocsi még 200-nál is a földúton hogy többször is mentem ennyivel. persze gondoltam hogy nem tesz jót a kocsinak ha egy-egy huppanó után leér az alja, de mi fog 2 millióba kerülni a javításon???"
Bizony,nehogy kihagyjátok Sásd és Oroszló közötti dombokat,de még utána is van pár enyhébb.Jókat lehet repülni,és nem kell ezerrel nekimenni,120-130nál többel nem is javasolt,hiszen anyám volt főnöke is lerakta a 600SEL-t,160körül érkezett,és az eredmény az lett,hogy jött a tréler+1Mill.a javitásra...Szóval csak ésszel ha arra jártok.
HondaVuk: az a szakasz nekem is kedvencem, végig ilyen! Egyetlen gond, hogy a bukkanók többsége után kanyar jön, nem lehet annyira tolni. Másik jó hely Tata és Környe közötti út, kb. féltávnál van egy jó dupla bukkanó, már 120 körül is élmény. A legjobb viszont egy Tatabányai parkolóból kivezető út, több, mint 12%-os emelkedő, de csak kb. 20-30 méter hely van gyorsítani, 50-es tempónál elemelkednek a kerekek.
Jó hely még szerintem az M3 bevezető szakaszán a BVSC úszodánál lévő AGIP benzinkútról visszavezető sáv. Már kb 80 tól élvezhető, de van benne egy kis S kanyar meg egy STOP tábla előtte, viszont elég jól rá lehet készülni.
Vidéken is ismerek egyet Kunszentmiklós felé ha az ember hamarabb lejnön az 51-es - asszem - útról, és úgy megy Kunszentmiklós felé egy xed rangú úton van egy kis macskaköves híd. A híd tavaj még tök egyben volt úgyhogy lehet nyomni.
Korábban már írtam a Budafoki-Karinthy kereszteződésről. Hát ma ismét arra jártam, és nem volt nagy forgalom, úgyhogy tudtam liftezni.
Korábban kicsit túlbecsültem a sebességem, ma 110-zel mentem és az első kerék egy kicsit elemelkedett. Állat jó érzés volt. Próbáljátok ki!
Szerintem a Szentendrein van az egyik legjobb liftezős rész. Ha a Szentendre felöl jön az ember akkor a Szerencs utaci feüljárónál kell egy kicsit gyorsítani. 100-nál már van egy kis liftezés a gyomromban (golyók is megérzik :)) Gondolom ha ezt is úgí 180-al venné Ant akkor itt is lehetne repülni. Csak óvatosan mert napközben van, hogy bedulgul a sor a lámpa miatt és ilyenkor jönnek a meglepetések meg az ifáknak a lökhárítói.
Az északi határszélen Kemencétől délre haladva van egy jó kis dimbes dombos szakasz. Az egyik dombról 140-150 között úgy lehet elrugaszkodni, hogy a következő hullám leszálló ágára érkezel négy kerékkel. A landolás vaj puha, az út egyenes, belátható, min repülési távolság 35 méter. Kisebb sebsséggel nem ajánlatos. Egy haverom, az eseten felbuzdulva 120 körül megpróbálta, de a következő hupli felszálló ágára érkezett, állítólag nagyott nyekkent a gép. Olyan ez, mint amikor a teremkrosszos motoros kicsit ugrat, és beleáll a következő ugrató közepébe.
Na, csak óvatosan.
A másik helyszín (szintén XI.ker) a Budaőrsi repülőteret és a Budaőrsi utat összekötő út (nem tudom a nevét pontosan) és az Egér út kereszteződése. Az Egér út vízszintes, a másik lejt, így ha sikerül elkapni a lámpát ami elég rövid, először belenyomódsz az ulésbe, majd elemelkesz belőle. Állati érzés.
Nagyon sokat járok arra igy mindig élvezkedek.90-töl felfelé már lehet repkedni.
Egyszer a bátyám vitte arra a nagynénéméket akiknek van egy macskájuk, persze azt is vitték.Bátyám mesélte hogy 90-el kapta el a kérdéses szakaszt és a macska a kalaptartón felemelkedett:))Aztmondta szôrét borzolta és fújt mint ôrült:)Nem értem miért nem dijazta, megtudta milyen a súlytalanság:)
Azért én fekvőrendőrön nem lifteznék, az eléggé megteheli a futőművet, rossz esetben alktészcsere. Bár ez függ a fekvőendőrtől is.
Én idáig csak durvákkal találkoztam.
jaja cinkotán az újszász úton is van egy patak amin szépeket lehet ugratni olyan 100 körüli tempónál
Meg sok fekvőrendőr is alkalmas a célra. káposztáson az ÁMK elött kettő van egymás után nem meredekek jókat lehet rajta liftezni...
Magyarország bármely harmadrangúnál szarabb útján megpillantod kétoldalt a kékre vagy sárgára festett híd (általában valami kis patak feletti) korlátját, már készülhetsz is a repülésre. Mivel a híd alapja betonból van és arra aszfaltoznak, az nem süllyed meg az idők folyamán, nem úgy mint az út.
Régen volt már hozzászólás, remélem azért visszanéz valaki.
De térjünk a lényegre.
A BP. XI. kerület Karinthy F.út, Budafoki út kereszteződése nemrég lett felújítva és a Karinthy F.úton közlekedő villamos pályája magasabban van Budafoki útnál, egy kis dombot képez.
Ha jössz Budafoki úton úgy 100-140 körül(nem tudom pontosan, mert a lámpára koncentráltam) egész szépet lehet ugratni.
A másik helyszín (szintén XI.ker) a Budaőrsi repülőteret és a Budaőrsi utat összekötő út (nem tudom a nevét pontosan) és az Egér út kereszteződése. Az Egér út vízszintes, a másik lejt, így ha sikerül elkapni a lámpát ami elég rövid, először belenyomódsz az ulésbe, majd elemelkesz belőle. Állati érzés.
ha Sümegröl egyenest Heviz fele indultok (tehat *nem* az edericsi uton Keszthely fele), rogton a Sümeg vege tablanal van egy vasuti atjaro, ami a sinek vizszintes volta miatt kis parkanyt kepez. mar 70-nel lehet repulni, a kocsi sulyatol fuggoen persze.
a terep nagyon jo, mert a parkany egy kis lejto kozepen van, tehat jol belathato a szakasz, es nem kell felni, hogy egy IFA platojan lesz a touchdown. :)
hát igen a Gábor Áront kerületi lakos lévén: ) elég sokat prógálgatom, de már jártam űgy, hogy nem rajtam múlott, hogy ne üssem el ott a gyalogost, mert éppen a levegőbe kellett volna lassítanom: )))
a Mammutnak a felső parkolóháza király még szerintem... elég meredek felhajtó egyes padló nekem kb. 60 és utána jót lehet repülni. a legkirályabb benne, hogy több szint is van mig felérsz a moziig és utána elég hosszú egyenes van....
Komárom és Tata között, ha nem a 100-as úton mentek, hanem délebbre a mocsai úton, akkor ott van egy nagyon jó szakasz. Elsősorban Tata felé haladva igen jó a feeling (150-nél már igencsak repülsz), de visszafelé is kellemes.
A No1 Magyarországon azért szerintem is az OPi által javasolt pécsi szakasz, amit én egy előttem szarozó busz miatt nem tudtam kipróbálni, de majd legközelebb.
A legeslegjobb helyek Olaszországban vannak, pl: iszonyú jó a Ravenna és Firenze közötti kisebbik országút (egy sávos, de nagyon király!), de a legjobb Pisa-tól felfelé az SS12-es úton Bagni és Abetone között. Azt mindenkinek ki kell próbálnia!!!
Szajki tavak fele van egy falu vegen egy franko bukkano, mondtak, menjek kicsit gyorsabban (kb. 80-al) a bukkano tenyleg jo volt, csak utana eros jobbkanyar volt, jottek szembe, epphogy landoltam a kanyar elott, fek, es... megusztam. Szoval ismeretlen helyen inkabb ne csinaljatok. A balesetek nem abbol vannak, hogy valaki 80-al megy az egyenes uton.
Ja es egy kis forgalom nelkuli bekotouton talaltam franko ugratot. Egy patak felett ivel at, es nagyon hirtelen emelkedik. 100 felett mar 4 kerek a levegoben. Tenyleg jo erzes.
antforce,
>Lágymányosi híd, Buda felé, a hidat elhagyva, 180-200-as tempó
Es ehhez nem kell padlogaz??? :)
Meg senki sem irta a Sasd - Oroszlo kozotti szakaszt a 66 sz. fouton??? Az orszag ilyen szempontbol leghiresebb helye. 140 folott szall a kocsi, de mar 100-nal is visszakoszon a hamburger....
Legnagyobb veszelye, hogy semmit sem latsz, ami a domb mogott van, em mar nyomtam a levegoben satut az elottem halado IFA-t megpillantva.
Legjobb, ha ketten vagytok es felmeritek egymasnak a terepet.
Legszarabb, hogy messze van pesttol
Gyál alatt ahogy az M5 autópálya felé tartasz kb féluton a temető magasságában van egy kis híd, ahol a patak átfolyik az út alatt, nem is kell gyorsan menni és nagyon jó érzés
Ha a 3-as utról Egerbe tartasz (Andornaktája érintésével), akkor pont ugyan ez az élmény vár rád. Nagy emelkedő, lejtő egymás után végig. Az út nyíl egyenes és széles. 200 belefér.
A kamaraerdei uton felfele, mielott becsatlakozik a Mechanika Muvekhez vezeto utba van egy jol megvezetett emelkedo majd egy hirtelen lejto es macisajtos T keresztezodes. Ott mar 80nal lehet komolyat liftezni es meg meg lehet allni. Anno egy Dacia pickuppal meg nehany mazsa gerendaval tulrepultunk a keresztezodesen, szoval csak ovatosan:-)
ESI
nemcsak pest, minden más érdekel. Bár dél lengyelország nagyon durva ebből a szempontból, mert ott vannak 12%-os leejtők és emelkedők váltakozva, na azokat 200-as tempó körül tenni nagyon durva felfele az embert nyomja bele a kocsi az ülésbe lefele a gyomra emelkedik, mikor indul fenntről le olyan mintha zuhanni kezdene, iszonyu magasról a mélységbe kimondottan félelmetes, csak nagyon nem látni néha előre csak pár métert így ha ott elakad valaki beleszáll az ember.. :(( De az élmény mindenért kárpótol a 3. ilyen le föl-nél már remeg az ember keze lába..
Ha nemcsak Pesti hely johet, akkor van egy tuti tippem. Pecs-Sikonda, Sikonda utan baromi jo kis hullamos utszakasz jon, es raadasul nem is kell gyorsan menni, 140-160 eleg.