Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2001.04.23 0 0 7
Bocs, hogy a saját topicomat offolom :-)) de nem tudom megállni, hogy le ne írjam: Tény, hogy kegyetlen a Forma-1, de még sokkal kegyetlenebb a magyar autó- és motorsport helyzete!!

Ha valaki szeretne autóversenyző lenni, és esetleg még tehetsége is lenne hozzá, az ebben az országban nem jelent SEMMIT! Egész egyszerűen teljességgel értelmetlen Magyaro-n bármilyen autó-, motorsportba kezdeni, ha nem vagy totálisan tele pénzzel, és nincsenek óriási támogatóid, ami itt szinte lehetetlen.
Magyaro-n még a gokartra is csak az költhet, aki jóval az átlag feletti anyagi helyzetben van, vagyis csak egy szűk réteg.
A többiek csak vágyakozzanak...

Csak eszembe jutott.
Üdv!
Murdock

Előzmény: Ain (6)
Ain Creative Commons License 2001.04.23 0 0 6
Az a gond, hogy vannak egyszeruen peches pilóták, másoknak (sok) minden összejön. Pl. mindenki, aki azelott meghalt, hogy bizonyíthatott volna peches
(Paletti, Ratzenberger...) és azok is, akiknek pályáját idejekorán baleset törte ketté (Lehto,
Wendlinger, Donelly...). És akiknek összejött:
Senna (idejében otthagyta a Lotust), Coulthard
(rögtön jó helyre került), M. Schumi (Gachot
rendorségi ügye)- nem azt mondom ezzel, hogy ok tehetségtelenebbek és csak a szerencséjüknek köszönhetnek mindent, de könnyebb volt nekik.
Szóval, a F-1 kegyetlen tud lenni...
Előzmény: Törölt nick (5)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.22 0 0 5
Sajnos pont ez az igazság, amit Te írsz...

Salo F-1-es pályafutása nem igazán jött össze, és ez nagyrészt nem az ő hibája volt. Igazad van, nem versenyezhetett évek során át a legjobb csapatnál, mint Coulthard. (Hozzátéve, hogy Coulthardnak se jött össze eddig a világbajnokság, és szerintem már nem is nagyon fog. Bár ki tudja...)

Szóval Salo-nak tényleg a Toyota lehet az utolsó esélye. Ha meglepetésként sikerekkel robbannak be jövőre, akkor még történhetnek érdekes dolgok Salo körül. De ha úgy jönnek, mint pl. a BAR vagy a Jaguar, Salo pályafutása szerintem is megfeneklik, mert a Forma-1-hez már nem elég fiatal. (Hozzátéve, hogy szerintem Salo erőnléte és teherbírása vetekszik a fiatal pilótákéval.)

Hát, most kb. ennyi.
Murdock

Előzmény: Ain (3)
F14A Tomcat Creative Commons License 2001.04.22 0 0 4
Az a baj, hogy a Toyotának vagy nagyon nagyot kellene durrannia azonnal (1-2 éven belül vb cim), vagy Salonak kellene az első Toyo év után átigazolnia egy "világbajnok esélyes" istállóba. Különben az életben se lesz vb. Vagy legalábbis nem az F1-ben. Kár lenne pedig, mert szerintem is tehetséges versenyző!
Ain Creative Commons License 2001.04.21 0 0 3
Nagyon sok függ attól, hogy mire lesz képes a Toyota. Az sajnos nem elég, hogy irtó pénzes cég,
mert a Ford is az, oszt nézd meg, hol tart a Jaguar Racing. És mivel még nem volt soha a F-1-ben, nem is lehet megbecsülni, mit fognak teljesíteni.
Salo szerintem is jópofa, én már Rosberget is csíptem kiskoromban, bírom a finn pilótákat
( rögtön leszögezem: nem vagyok Hakki-rajongó(Schumi-orült se)).
Nagy probléma vele kapcsolatban, hogy már nem valami fiatal (35 lesz) és ilyenkor már nehéz nagyot durrantani. Szerintem a Toyota az utolsó sansza, aztán annyi. Ha nem válna be a Toyota, én a helyében átmennék a CART-ba (Roberto Moreno 40 felett is sikeres).
Állat lenne, ha egyszer F-1 bajnok lehetne Salo,
de ugye erre te se nagyon fogadnál...
Sajnos -és errol nem o tehet elsosorban- nagyon sok évet elb*szott versenyképtelen istállóknál
(Lotus, Tyrell stb.). Olyan o, mint szegény Alesi:
rosszkor, rossz helyen. Nem úgy, mint Coulthard
(ezzel most nem minosítettem, de tény, hogy jó, ha valaki végig jó helyeken versenyzik).
Pont most, amikor az F-1 mezonyének átlagéletkora egyre csökken, egyre nehezebb az öregeknek
(Alesi, Frentzen, Irvine...). És ez igaz Salora is.
TCSA Creative Commons License 2001.04.21 0 0 2
A Topic címére: Már ne vedd rossz néven, de SZVSZ akkor amikor Eddie Irvine.....
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.21 0 0 1
Sejtettem!
Hát nem lenullázta!
:-))
Nem baj, legalább Te is bízol Saloban!
Hajrá Salo!
Előzmény: Bihus (0)
Bihus Creative Commons License 2001.04.21 0 0 0
Biztos nem 0 pontja lesz.
Előzmény: Törölt nick (-)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.21 0 0 topiknyitó
Na, szerintetek?
Számomra Mika Salo szimpatikus versenyző, az egyik legszimpatikusabb a Forma-1-ben.

És tehetségesnek is tartom.
1999-ben, amikor a lábtörött Schumit helyettesítette a Ferrarinál, életében először ülhetett igazán versenyképes autóban. Bár voltak rossz versenyei a vörös kocsival, de hozzá kell tenni, hogy Mika Salo nem is versenyzett abban az évben, és egyáltalán nem volt felkészülve rá, hogy év közben csak úgy beüljön minden idők legnagyobb csapatának csúcskategóriás autójába...

Ennek ellenére az alatt a 6(?) verseny alatt, amiken indult, megszerezte élete első Forma-1-es futamgyőzelmét, persze képletesen, hiszen a csapat utasítására (és gondolom maga is így gondolta) el kellett engednie Eddie Irvine-t, aki akkor már 4. éve volt a csapatnál, és a vb címért küzdött, mégis Salo mögött volt... (Persze 1 versenyen ez azért még nem sokat jelent, de nem ártott megjegyezni...) De így is 2. lett Salo.
Aztán még egyszer is dobogóra állhatott a Ferrari színeiben, 3. lett, Irvine azon a versenyen megint sehol...
Voltak nagyon rossz versenyei is (pl. Hungaroring), de ez azért érthető az adott szituációban, nem? Ő nem tesztelte egész télen a Ferrarit...

Röhögjetek ki, de én 1999 óta hangoztatom, hogy szerintem nem biztos, hogy hülyeség lett volna 2000-ben Mika Salot szerződtetni Schumi mellé, Barrichello helyett. Barrichellot jó versenyzőnek tartom, szimpatikus is volt nekem mindig, bár a Ferrarinál már elkövetett egy-két olyan dolgot, amik számomra levontak a pozitív megítélésből... De azért nekem még mindig szimpatikus a brazil, és tavaly a futamgyőzelménél gyakorlatilag én is könnyeztem a TV előtt.
De akkor is fenntartom azt az álláspontomat, hogy Schumi és Salo nagyon jó párost alkotott volna, és Mika Salo érhetett volna el olyan eredményeket, mint Rubens Barrichello.
Méltánytalannak tartom, hogy Salo se 99-ben, se idén nem versenyezhet, legföljebb kiscsapatoknál kaphatna állást... Ennél ő szerintem többre hivatott.

Nektek mi a véleményetek róla? Szerintetek hogy alakult volna a pályafutása, ha 2000-re leszerződtetik Schumi mellé a Ferrarihoz? És hogy alakul majd a pályafutása jövőre, a Toyotával? Mit tud még kihozni magából ennyi idő után?
Elképzelhető, hogy amolyan Hakkinen-féle későn érő típusként egyszer beindul a Toyotával, és hakkineni magasságokba emelkedve akár világbajnok lesz?
Sokan tartják őt a mezőny egyik leggyorsabb versenyzőjének.
Szerintem az a sors fintora, ha pont ő nem szerez Forma-1-es futamgyőzelmet soha...
Na, várom a reakciókat!
Üdv!
Murdock

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!