Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

E30M40 Creative Commons License 2001.05.28 0 0 10
Szia ReRack!

Szerintem azért jobb egyik tipus a másiknál,mert tobb pénz,időt,energiát és jobb szakembereket forditottak a tervezésre.Jobbak az anyagok amiből készul.Bővebb az alapfelszereltsége.Megbizhatobb.Kevesebbet fogyaszt.stb.
Aztán jonnek az "elhanyagolhatobb" előnyok:) Divatosabb karosszéria,jobb a reklámja,a szomszédnak is ilyen van:):):):) stb.stb.

ReRack Creative Commons License 2001.05.28 0 0 9
Jo, mutasson nekem valaki tokeletes autot (ugysincs)
De 1 pillanatra vissza az eredetihez: reped a muszerfal, rohad a kasztni, ez mind olyan dolgok, melyek fontodsak, de én most leginkább a funkcionális dolgok minőségére elromlására gondolok. Motor, fékek, váltó, kuplung, futómű, stb. stb, amelyek 1szerűen megakadályozzák az autó haladását.
Példa: 405 diesel sokkal jobb, mint sierra diesel. (miért?)
vagy: akármilyen európai sokkal jobb, mint délkoreai hasonló (miért?
meg ilyesmi...
karhu Creative Commons License 2001.05.28 0 0 8
Kiegészítés: mutasson nekem valaki egy hibátlan autót.
Egyszer arról beszélgettünk, hogy mit vennék X, 2X, 3x stb. millióért. A 95 Saab kombinál nem megjegyezte valaki, hogy hát igen, igen, nem rossz, de a szellőzőrács felső vonalvezetése nem szép, mert a felső íve nem követi az ajtó meg a műszerfal vonalát.
Szóval: mutassatok egy hibátlan autót. (Fanok kíméljenek.)
Előzmény: Georg (7)
Georg Creative Commons License 2001.05.28 0 0 7
En pontosan igy vagyok a Golffal. Lehet, hogy nem tökeletes a minösege (söt biztos), de az autot ugy szeretem, ahogy van. Inkabb szenvedek egy Golffal, minthogy beüljek egy Focusba. Minden elismeresem a Focuse, megnyerte a nemet összehasonlito teszteket is a Golffal szemben, de akkor sem!
Az olasz autosok is ugy vannak, hogy elviselik, vagy mar eszre sem veszik a hibakat. Aki meg megis eszreveszi, az nem is igazi fanatic ?! Mert en azt olvasom sok topicban, hogy aki panaszkodik, azt leszoljak...
Előzmény: karhu (4)
cs_geza Creative Commons License 2001.05.28 0 0 6
Roviden a konkret kerdesre konkret valasz:
"Egy példa: anno elhangzott, hogy a Sierrával az a fő baj, hogy fordból van. Mit jelent ez? A világ egyik legrégibb autógyárában nem tudnak rendes autót csinálni? Mi a KONKRÉTAN MEGFOGALMAZHATÓ ok? A motor anyagainak minősége? Vagy mi?"

A Vilag Legregebbi Autogyaranak '80-as evekbeli sorozataban nem tudtak olyan muszerfalat eloallitani ami 8-10 eves korara ne repedezett volna szerteszejjel (ismeretsegi koromben tobb is volt/van)...:( Nezd meg az ekkori fordok (sierra, escort) muszerfalait...:((( Pedig az csak egy tetves muanyagdarab. Eleg konkret?

Előzmény: ReRack (-)
Georg Creative Commons License 2001.05.28 0 0 5
HAJRA FRADIIIIIIIIII!!!!!!!!!!
Előzmény: karhu (4)
karhu Creative Commons License 2001.05.28 0 0 4
Ez azért van, mert ha szeretsz egy típust, akkor elnézed a hibáit, ha meg nem, akkor lehet bármilyen jó, fikázod.
Miért drukkol az egyik ember a Fradinak, a másik meg az Újpestnek?
Előzmény: ReRack (-)
Janibacsi Creative Commons License 2001.05.28 0 0 3
Olvass csak bele a PuntoII topicba! Lesz ott szó nyikorgó-beszoruló pedálsorról, kopogó fékekről, zörgő kuplungról, nyüszitő kormányszervóról... :o(
Nem én találtam ki, a tulajok irták!

Olvass bátran!

JAno

Előzmény: ló2 (2)
ló2 Creative Commons License 2001.05.28 0 0 2
Nem tudom, mikor és melyik olasz autó volt az utolsó amiben ültél. A mai olaszokra már rég nem igazak az általad említettek. De nálunk így terjednek az előitéletek!!

ló2

Előzmény: Janibacsi (1)
Janibacsi Creative Commons License 2001.05.28 0 0 1
Hát, ha egy kicsit olvasgatsz a topicocban, akkor találhatsz a műszaki minőségre utaló hozzászólásokat. A fő különbség sokak szemében(elsősorban az olasz márkáknál) az, hogy azok a kocsik milyen szépek meg dizájnosak stb. Pedig ha meggondolod hiába szép ha tolni kell... És pont náluk elég trehány az autó összeszerelésének, az alkalmazott anyagoknak a minősége...

A másik, hogy dizelmotor =/= másik dizelmotor. Az egy dolog hogy gázolaj kell bele, de az adagoló felépitése, a porlasztócsúcsok minősége nagyban befolyásolja az élettartamot pl.

Jó böngészést!

JAno

Előzmény: ReRack (-)
QuadCam Creative Commons License 2001.05.28 0 0 0
S 0sztály és kisp0lák között nem 0 a különbség.. :)))
ReRack Creative Commons License 2001.05.28 0 0 topiknyitó
A kérdéd persze nem arra vonatkozik, hogy az S osztály miért jobb mint a kispolszki.
Hanem az azonos idők nagyjából azonos technikájú autóinak különbségére kérdez rá a topic. Pl. van itt jópár opel, korea, vagy ford utáló hozzászólás vagy téma, miközben ugyanezen márkák hívei is futnak nem egy topic cím alatt.
Egy példa: anno elhangzott, hogy a Sierrával az a fő baj, hogy fordból van. Mit jelent ez? A világ egyik legrégibb autógyárában nem tudnak rendes autót csinálni? Mi a KONKRÉTAN MEGFOGALMAZHATÓ ok? A motor anyagainak minősége? Vagy mi? Hiszen 1 dieselmotor pl. ugyanúgy diesel motor a fordnál, mint a peugeotnál vagy renaultnál. Hasonló elvek alapján hasonló módon készül gondolom, stb. stb. Ugyanez a helyzet a karbis, majd befecsis motorok esetében és itt most nem a lóerők érdekelnek, hanem a minőség.
Pl egy új Mondeoba szerintem innen bárki szívesen beülne. Vagy az is szar, mert fordból van? Ez megfoghatatlan.
És még 1. Miért van az, hogy a sokat fikázott márkák (ford, Fiat) rendre ott van az év autója fináléjában, míg a VW csak nagyon ritkán. Ennyivel jobban lobbiznak? Csak ez az oka?
Félreértés ne essék, nem vagyok se ford, se daewoo vagy egyéb buzi. Csak érdekel, hogy hogy van ez...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!