Tudom, csak a Hondasoknak akkora arca lett itt az indexen. Elég sok topic alakul át Honda Vs a világ többi autó gyártója-ba. A VW mostani politikáját én sem szertem, Civicket vennék Audi A3/VW Golf stb.. helyett. A régi Audi Coupeket/quattrokat viszont nagyon szertem.
Én Audi Coupe S2-ôt vennék ha lenne pénzem. Tudom. hogy nem sportautó, de elég sportos. 2,3-as 5 hengeres turbo, 230 le, 350 nm 1950-3000, 6 fokozatú váltó, 4wd, 5,9 sec 0-100-ra. Nekünk 3 Audi 200-unk volt, mind 3-ban ez a blokk volt, csak ez már dohc. Ez egy nagyon strababíró nyomatékos motor. A Audi 80 RS2 mocija 315 le-s, pedig szinte csak a motorirányitót cserélték ki, tehát lehet tuningolni. B csoportos rallye Audik motorja is erre blokkra épűlt. Azért nézne az a Fuck The VW System matricával nyomuló Civices srác, akit a múltkor láttam, ha egy ilyen szar Audi lenyomná. Mert nem látszik annyira a kocsin, hogy mit tud.
"ez nem vicces... a nőmet nem akarod megqrni véletlenül? "
Veled viccelődni sem lehet? Elég gyorsan felkapod a vizet! Baj van az idegeiddel! :-) Bocs, ha megsértettelek esetleg.
"Tenyleg mi is volt az az ellenfel?"
Ahogy mondtad Alpine A310 V6. Azért valamennyire ez is Renault nem? Azthiszem a régiek 180Le-sek az újabbak meg kb 250LE. Nem sokat látni magyarországon ilyet. Az is egy német faszi volt.
>R5! Emlékszel? :-))))))
Ja, most ugrik be miert is nem adja le az ATV az okt. 23-i gyorsulast!
Bkorvette bement, es elkobozta a kazettat! :)
Hiaba! Akkor is megszerzem valahogy a felvetelt!!! :))
Bkori, tenyleg, hogy allsz most a gepeddel?
off
Csinaltam uj mereseket az automon, erdemes megnezni az ave.fw.hu-t.
laci85,
Nekem az elso sajatom egy kis polak volt. (De vezettem a csalad Ladajat, meg a kesobbi II-es GOLF-ot)
Ez utan eleg nagy ugras volt az R5 GT turbo (akkor meg csak 115 le)
Elso honapban sikerult is belecsusznom egy elottem 10-15 meterrel forgalmi okokbol megallo Opelba. Kisse tulbecsultem a fekeket. (Kb. 70-el mehettem.) Nem lett nagy baj, de azert raebresztett arra, hogy en nem vagyok Fittipaldi! :)
Szerintem jo otlet, hogy 150 korul akarsz kezdeni. (kb. 8-8.5 mp-s gyorsulas 0-100-ra)
Fogod tudni elvezni, es lesz hova upgradelni! :)
"Ha megveszed a 1st Gen Talont az orrom elől akkor lereszeltetlek.. "
Megnyugtatlak elég nagy valószinűséggel nem Talont veszek! De mégis! Hol van az általad említett? Holnap megveszem,csak, hogy bosszantsalak! Vagy elmegyünk a BkorVette-el és széthajtjuk és otthagyjuk neked! :-))))
"Neki elég.. nekem már nem.. én 200 fölé vágyok :)"
Én is! :-)
"akkor kiveszem az Eclipse alól a katalizátort, és máris megvan 150Hp ;)))"
Nekem éppen most "tünt" el a katalizátor a kocsimból. :-)
laci85!
"hogy kinek milyen tipusu/hany loeros volt az elso utosebb autoja? "
VW Corrado G60 160LE De nekem 160 LE már nem elég ütős. Főleg, hogy egy Renault Alpine otthagyott az autópályán.
A Fiat Puntot is nezegettem, de valahogy egy kicsit felek tole, a turbo meg a kis kcm miatt, bar ez csak "szemelyes okoskodas".
Neked Punto GT-d van?
Tudsz valami infot mondani rola, pl.: szervizigeny, alkatreszarak, mire kell figyelni, stb.
Az igazsag az, hogy ez lenne a 3ik autom, es nem szeretnem egybol 300 loeronel kezdeni (300 ZXel biztosan nem birnek), gondoltam eloszor 150-180 loerovel kezdek. Apropo, megkerdezhetem, hogy kinek milyen tipusu/hany loeros volt az elso utosebb autoja?
Tenyleg, ha elmenyautozas a cel es van masik auto utcara akkor csakis epitett versenyauto johet szoba szerintem. 2 milliobol mar sokmindent lehet epiteni, rendes csovezessel ulesekkel 4 pontos ovekkel stb. stb. Bar ahogy Hzolee mondta ezek csattogos rali szornyetegek. :-)