Nem akarlak megijeszteni, de a mosókban kint vannak a használati szabályok, s eddig még nem láttam olyat, hogy spoilerért felelösséget vállaltak volna.
Hozzátenném, hogy nem t'om, hogy a Megane-é milyen.
Menj be az ADAC-hez, talan adnak tanacsot akkor is, ha nem vagy tag.
"A szerviz 500DEM re becsülte a kárt. "
Az esemeny utan elvitted szervizbe felmeretni?
"Ma kedden felhivta a szerviz, hogy ugyan már adjon egy nyilatkozatot, hogy viseli a ktgeket."
Miert is kene viselni a szerviznek a koltsegeket? Vagy ez itt a moso akart lenni?
Egyebkent en onnan indulnek el, hogy felhivnam a rendorseget, meg a biztoitomat, hogy mi a teendo ilyenkor.
Kivancsisagbol felhivnek egy mosot is, hogy felek elvinni az automat, mert mi van akkor, ha a moso tonkreteszi az autot? Mit mondanak ra? Ilyen esetre kell nekik is valami kidolgozott eljarasnak lennie.
A véleményeteket szeretném kikérni, sztori a következö. Németországban dolgozom, még kb másfél hétig. 21-én, szombaton egy automosóban a gép letörte a kocsim hátsó ablaktörlöjét + a spoilert félig kitépte (Renault Megane 1,6 - 2,5 eves) A szerviz 500DEM re becsülte a kárt. A dolgozóval irattam egy papirt helyben, dátum, kár ténye, aláirás, pecsét. Hétfün a tulaj közölte, hogy a spoilert nem törhette le a mosó, blabla. Ma kedden felhivta a szerviz, hogy ugyan már adjon egy nyilatkozatot, hogy viseli a ktgeket. Kiderült, hogy már az ablaktörlöt sem ismeri el. Ugyanis, a biztositasa 5000DEM önreszt kér, és igy a sajat zsebeböl kene fizetni. Ti mit tennétek a helyemben, így, külföldön?